7,7

23 reviews over Camping De Bosrand in het Nederlands

Doorreiscamping

AKU, 11-8-2017

Helaas wordt deze camping vooral gebruikt als doorreiscamping. Ondanks dat het hoogseizoen was, waren er vooral stellen zonder kinderen die maar één nacht bleven en veel lege plekken. Er waren geen andere kinderen om mee te spelen en ook de speelgelegenheid is minimaal (dat wisten we wel maar meestal zijn er volop kinderen om mee samen te spelen). Het zwembadje was vies en voorzien van groen water, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Het sanitair beneden was erg oud (maar wel schoon) en aan vervanging toe. Volgens een schrijven gebeurt dit aankomende winter.

Wij hadden de intentie langere tijd te blijven maar we zijn slechts een aantal nachten gebleven.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke Camping!

Fam Meester, 11-7-2017

Mooie grote plaatsen, Goed sanitair, Goed restaurant, Leuk speeltuintje, Zwembadje, Fijne eigenaars Tonie en Wilma.

De omgeving is echt heel mooi, je kan alle kanten op, wandelen fietsen of gewoon lekker niks!

Wat minder is de weg langs de Camping.

Wij vinden het heerlijk om als het kan elk jaar even langs te komen.

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig geweest

Max Hornberg, 25-6-2017

Heerlijke camping met vriendelijk beheer.Helaas een drukke weg langs de camping.
Gereisd met partner in juni 2017

bij toeval een topcamping ontdekt

henrike, 14-5-2017

camping is makkelijk aan te rijden maar ligt wel dicht langs een redelijk drukke weg.
Gereisd met partner in juli 2016

Gezellige camping in een mooie omgeving

Gerda, 25-9-2016

Prima camping, wat verouderd sanitair maar netjes schoon. Twee wasbakken met warm water voor de vaatwas, dat hadden er een paar meer mogen zijn.

Mooie omgeving, centraal gelegen voor een dagje Maastricht, wandelen in het Vijlenerbos, bezoek aan alle mooie dorpjes etc.

Gezellig restaurant bij de camping. Vriendelijke mensen bij de receptie. Een aanrader om deze camping een keer te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2016

Mooie rustige camping in een prachtige omgeving

Irene en Paul, 23-8-2016

Wij hebben genoten van onze midweek bij camping de Bosrand. Dankzij het mooie weer veel kunnen wandelen in het prachtige Limburgse landschap. Plezierige rustige camping met een gezellig eetcafé en prima sanitaire voorzieningen. Hier komen we zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2016

Nog even aanpassen!

Kobus, 28-7-2016

Met camper in juli overnachting gedaan. We kwamen uit Frankrijk, waar de campings goed hebben ingespeeld op de toename van het aantal campers. Deze eigenaar stopt campers weg op een soort parkeerplaats! Grote grindvlakte met een paar struiken. Gras met een strook grind voor de camper ziet er heel anders uit! 1 nacht was daarom genoeg op deze camping.
Gereisd met partner in januari 2016
Jos Vaes,

Beste Kobus,

Wat jammer dat u uw overnachting bij ons zo ervaren heeft. Verharde camperplaatsen zijn vaak handig bij slecht weer. Bij mooi weer kunnen campers ook op grasplekken staan! Geef het een volgende keer even aan bij de receptie, dan wordt er samen met u gekeken naar een passende plek op onze camping. Hopelijk tot ziens!

Genieten bij De Bosrand!

fam Hermsen, 31-5-2016

Met de meivakantie wezen kamperen in eigen land bij camping De Bosrand. Mooie rustige camping aan de rand van het Savelsbos. Ideaal voor met kleine kinderen en er was net een mooie nieuwe speeltuin. In het eetcafe kan je een prima hapje eten, zeer vriendelijke gastvrouw. Sanitair is schoon, ondanks de vakantiedrukte. Genoten van de Limburgse gastvrijheid!
Gereisd familie in mei 2016

Gemoedelijk met passanten

Ad, 22-12-2015

We verbleven enkele dagen op de Bosrand aan het begin van onze zomervakantie. Limburgse gastvrijheid!

Op het benedenveld staan vrijwel alleen passanten. Sanitair daar is best gedateeerd maar wel redelijk schoon. Je kunt er goed fietsen maar moet wel rekening houden met wat heuvels. Rondje Eijsden Margraten met een uitstapje naar de Amerikaans erevelden.

Gereisd met partner in juli 2015

Zeer goede passantencamping

geja50, 31-7-2014

Na jaren onze laatste overnachting vanuit Frankrijk rondomLuik te hebben doorgebracht, kozen we dit jaar voor een Nederlandse camping. Wat een geweldige keus. We kwamen op tijd aan en konden kiezen uit meerdere plekken. Nu een ruime plaats dicht bij alle faciliteiten. Na drie weken stokbrood, wijn en kaas konden we op het zonnige terras genieten van een echt Hollands bittergarnituur. 's avonds konden we ook nog lekker buiten op het terras genieten van een eenvoudig, maar goed diner. De volgende morgen lagen de bestelde broodjes klaar en konden we na het ontbijt uitgerust de laatste kilometers naar huis afleggen.

Hier komen we vast nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosrand scoort een 7.68 uit 10 op basis van 24 reviews.