Camping Boerderij Camping De Mescherhei ****

9,2

133 reviews over Camping Boerderij Camping De Mescherhei in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Tieti Hoekstra, 13-10-2017

Prima camping, mooi uitzicht en vriendelijke familie / eigenaren. Verwarmd sanitair; was erg fijn want het weer was niet optimaal.
Gereisd met partner in oktober 2017

Het is hier fantanstisch een geweldige plek

Joke, 24-9-2017

Een prachtige camping gastvrije familie die er alles aan doet om je een geweldige vakantie te bezorgen
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch vakantieplekje

Familie van Dijk, 2-9-2017

Wij hebben 1 week vakantie gehouden in het appartement de koosjtal.

Wat een heerlijk ruim huis voor 4 personen, met een geweldig mooi uitzicht, en erg schoon.

Onze kinderen van 4 en 1 hebben zich prima buiten vermaakt met de andere kinderen, van de camping. Het speeltuintje viel wat tegen, en heeft een opknapbeurt nodig.

Echt een plek waar je heerlijk tot rust komt.

Boer Leon, de rest van de familie zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima appartement voor een gezin

Fam. J. Slager, 1-9-2017

Wij hebben ruim anderhalve week doorgebracht op de 'Huijzolder'. De omgeving is prachtig en het appartement prima voor elkaar. Er is voldoende ruimte en de boel is netjes en schoon. De familie Duizings is enorm hartelijk en doet er alles aan om het de vakantiegangers zoveel mogelijk naar de zin te maken. Voor een gezin is het ook wel makkelijk dat er gebruik gemaakt kan worden van een wasmachine. Een echte aanrader dus.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooie landelijke camping tussen de kersenbongerd.

b. van der Liende, 31-8-2017

Het kleine terrassencamping met een mooi uitzicht, over de landerijen met limosineskoeien.Het toiletgebouw zag er erg schoon uit, overal vaatdoeken om na gebruik de boel weer droog temaken.De boer is erg gastvrij, druk met verbouwen van de stallen voor zijn koeien, hij uren er over praten. De oprit heeft mooie planten , die worden onderhouden door de vader van de eigenaar die er ook op de boerderij wonen.De camping ligt erg centraal, je kunt er erg mooi fietsen , vooral naar Eijsden is een mooi plaatje, waar je kunt winkelen en goed uiteten.Je bent dichtbij Duitsland en Belgie. Maastricht is ook een hele mooie stad, toen wij er waren trad Andre Reu op, veel mensen stonden op deze camping, konden zo op de fiets naar Maastricht toe om deze avonden bij te wonen.In Limburg is het over het algemeen veel zonniger, wij hebben 3 weken mooi weer gehad, voor mij was het te warm.Als je op de camping was, kon je lekker onder de kersenbomen zitten.2oo meter van de camping is een uitkijktoren, je kunt wijze net als het 3 landenpunt verkijken.
Gereisd met partner in juli 2017

Hier moet je geweest zijn!

AnjaE, 27-8-2017

Zelfs in het hoogseizoen ervaar je hier nog enorme rust. Prachtige terrassencamping met ongelooflijk mooi uitzicht. Je kan eindeloos wandelen en fietsen. De Voerstreek met zijn fruitgaarden, maar ook naar Maastricht of Valkenburg op de fiets! Douchen alsof ik thuis was, prima allemaal. Het hele terrein is gezellige en verzorgd, de fiets staat droog in de schuur. TOP, dus!
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Mooi gelegen, goed verzorgde boerencamping

Francoise, 23-8-2017

Rustig gelegen boerencamping met mooie uitzichten, ruime plekken, wat picknicktafels en kunstgras onder je voortent/luifel. Verder een erg aardige eigenaar die er wat moois van gemaakt heeft en t met liefde onderhoudt.

Sanitair is prachtig, maar vonden wij helaas erg gehorig. Allemaal dunne wandjes en elk geluidje hoor je. Een muziekje/ radioprogramma zouden wij fijn gevonden hebben. Ik miste een kapstok om even onze vesten op te hangen in het toiletgebouw, tijdens tanden poetsen ed. Misschien aan de lange rechte muur? Voor de kinderen een (te) klein speelplekje, niet zo uitnodigend en wat verstopt achter een schuur. In vergelijking met alle andere mooie voorzieningen verdient de speelplek nog wat aandacht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping met geweldig uitzicht

Chris en Marianne, 22-7-2017

Teruggekeerd van 3 weken kamperen op de Mescherhei. Het was in een woord geweldig. Wat een uitzicht. Fijne super schone grote douches en toiletten. Met bloemen op de wastafels. Aan alles kan je merken dat de eigenaren hart hebben voor de zaak. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek.

Sibo van Eijk en Corrie de Wit, 14-6-2017

Fijne gastvrije ontvangst.

Schitterend uitzicht over Limburgs heuvelland.

Zeer goed, schoon sanitair, met oog voor detail zoals gastendoekjes en zeepdispensers bij de wastafels, en zelfs een bloemetje.

De entree ziet er prachtig uit door de vele goed verzorgde planten. Het hele terrein is prima verzorgd.

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige camping, prachtige omgeving!

M. Rapmund, 29-5-2017

We hebben met onze caravan -en bijzettentje voor de kids- in mei met veel plezier op deze bijzonder mooie en rustige camping gestaan. Inmiddels meerdere keren op deze camping gestaan, mede gezien de mooie ligging met prachtige panorama vergezichten. Vriendelijke en gastvrije ontvangst door Léon. Grote kampeerplekken en een net en goed onderhouden toiletgebouw met prima douches! De fietsen kun je overdekt stallen in de schuur. 's-Ochtends kun je kakelverse eieren halen. Vanaf de camping diverse wandel- en fietsroutes in het heuvelachtige Zuid-Limburgse landschap, maar qua ligging ook zeer dicht bij Maastricht. De net geopende Enci groeve is een aanrader. Ook de Zonneberg grotten zijn het bezoeken waard, evenals de vele mooie dorpjes in de directe omgeving. Ook beneden (langs de Maas en het kanaal) kun je prima (vlak) fietsen en bijv. met het pontje vanaf Eijsden oversteken om een rondje te fietsen. Tsja, de omgeving heeft enorm veel te bieden, een mooi stukje Nederland. En de camping is ons wederom enorm goed bevallen, een aanrader dus!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping De Mescherhei in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping De Mescherhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Camping De Mescherhei scoort een 9.2 uit 10 op basis van 134 reviews.