Appartement Gillishof Slowlife ***

Appartement Gillishof Slowlife
Gillishof Slowlife

25 reviews over Appartement Gillishof Slowlife in het Nederlands

Fantastisch familie weekend gehad!!

Rob, 30-5-2017

Met een groep van ca 60 personen een weekend doorgebracht in deze mooi gelegen boerderij. De praktisch ingerichte appartementen geven genoeg comfort en privacy. Daarnaast is er een recreatieruimte waar gezamenlijke activiteiten kunnen plaatsvinden. Dit laatste is door de aanwezigheid van de bar met tap uitermate geschikt voor een leuk feestje, hetgeen we niet nagelaten hebben. Ook voor de kleintjes is er van alles te beleven, zoals een hooizolder en speeltoestellen op een grasveld. De gastvrouw houdt bij tijd en wijlen een oogje in het zeil, maar is zeer coulant.

Bedankt Jacqueline voor een geweldig verblijf!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

Camille IJzermans, 18-8-2016

Een midweek doorgebracht in de Gillishof met mijn kinderen. De ontvangst was hartelijk en in het appartement stond konden gebruik maken van een kopje thee of koffie. Wij hebben overnacht in de Napoleon-suite. Een mooi appartement waar allerlei weetjes over Napoleon te lezen waren. De Gillishof is een boederij die verdeeld is in allerlei appartementen in een hele mooiee rustige omgeving. Het is echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige plek in het gezellige Zuid-Limburg

Henne van der Slik, 6-8-2016

Wederom een heerlijke vakantie op de prachtige oude gastvrije boerderij. Privacy van je eigen appartement maar ook de gezelligheid met de andere gasten. Zo konden we savonds spelletjes doen met elkaar hielden we een barbecue volgens het principe dat ieder wat meebrengt. Er was een speurtocht voorbereid maar helaas regende het, er werd snel door de eigenaresse geschakeld en een quiz georganiseerd voor jong en oud met prijzen voor de kids, heel leuk. Vanuit deze plek is er in de omgeving voor jong en oud veel te doen zowel in Limburg maar ook Duitsland en België zijn om de hoek. Maar de hooiberg op de boerderij zelf blijft meest populair bij de kids, Jacqeline bedankt
Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldige bruiloft gehad!

Joris, 24-7-2016

Wij zochten voor onze bruiloft een relaxte, sfeervolle landelijke locatie waar we konden trouwen en met gasten een weekend konden vertoeven. Dit alles hebben we meer dan gevonden op de Gillishof. Boven alles stond de service van de Gillishof. De gastvrouw dacht actief met ons mee over bijvoorbeeld (de erg goede) catering, tentenhuur, maar ook tal van andere zaken waardoor het op de dag zelf allemaal perfect liep.

De Gillishof zelf is prachtig, onze ceremonie vond plaats op de binnenplaats, onze brunch voor op het gras, de walking dinner bij de stallen en het feest in de recreatieruimte. En dan hebben we geen gebruikgemaakt van de boomgaard (maar wel Gillishof eigen appelsap gedronken). Onze foto's hebben wij gewoon op locatie gemaakt.

De apartmenten waren goed voorzien, goed onderhouden en comfortabel.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldige service ervaren van de gastvrouw

Petra en Peter, 10-3-2016

Heel goed was de sfeer, de inrichting van het appartement, schoonmaak, de ontvangst, de prijs- kwaliteit, we mochten wat later vertrekken.

Minder was het weer.. Veel regen. In de omgeving was gelukkig veel te doen. We hebben heerlijk gewandeld.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Echt geweldig!

Boris Smits, 7-4-2015

Met vriendengroep geweest, niets was de eigenaren teveel, ze hebben ons geholpen waar ze konden. Zeer gastvrij en erg behulpzaam, mede dankzij hun hebben we een fantastisch weekend gehad.
Gereisd met vrienden in april 2015

Leuke plek voor iedere leeftijd

Rolph Markvoort, 9-8-2014

Bij de gillishoff word je altijd gastvrij ontvangen! De oude boerderij uit het jaar 1321 is in de loop der jaren leuk omgetoverd tot een goed toegankelijke appartementenboerderij, ook voor mindervalieden. Een zwembad is er niet, maar er zijn voldoende zwembaden in de omgeving en de informatie is beschikbaar bij de receptie
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Op de binnenplaats waan je je in het buitenland

Fam.van Dijk, 6-8-2014

Een heerlijke week gehad op de Gillishof. De kinderen hebben zich er uitstekend vermaakt. Overal dicht bij. Vanaf de Gillishof veel mooie fietstochten gemaakt door het Geuldal, Duitsland en Belgie op de racefiets.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische mooie lokatie

Avalan, 12-12-2013

Ik heb hier jaren geleden een drietal keer een week verbleven. Dit was de eerste keer dat ik met kleine kinderen op vakantie ging. Alhoewel alles er gezellig uitziet heb ik er smetvrees opgelopen. De luxaflex dropen van het vet. Vloeren stoffig. Pannen nog vies. Douchegordijn stonk zo verschrikkelijk. Ik hoop dat dit verbeterd is want het is een uniek mooi pand.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2003

Niet voor herhaling vatbaar voor ons

m.e, 9-1-2013

We hadden een mooi ingericht appartement, de ligging is ook erg mooi en je kan direct vanuit het appartement wandelen.

Het appartement was alleen niet schoon. Daar heb ik een klacht over ingediend maar nooit een reactie op gehad. Beetje jammer.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gillishof Slowlife in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gillishof Slowlife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gillishof Slowlife scoort een 8.97 uit 10 op basis van 26 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: