Aparthotel De Witte Keizerin ***

129 reviews over Aparthotel De Witte Keizerin in het Nederlands

een aanrader

de laere, 6-1-2017

- rust

- vriendelijk onthaal waarbij je een welkomsdrankje aangeboden wordt

- heel proper

- de mensen zijn bereid om je te helpen en raad te geven bij uitstappen in de buurt

- lekker ontbijt, met een verrassing van de baas

Gereisd met partner in januari 2017

Aanrader

Britt, 18-12-2016

Heel vriendelijke mensen! Ze maken je wegwijs naar alle leuke uitstappen in de buurt. Wij komen nog eens terug
Gereisd met partner in januari 2016

Mooie accomodatie in interessante omgeving

j.klaasen, 25-9-2016

Hartelijke ontvangst.Ruim, schoon en functioneel ingericht appartement. Beheerders waren erg aardig en behulpzaam. We konden met alle vragen terecht. Omgeving is prachtig. Goed uitgangspunt voor Aken, Valkenburg en Maastricht. Het appartement heeft een overdekt terras zodat we toen het weer wat minder was toch buiten konden zitten. Het is fijn dat het meerdere slaapkamers en badkamers heeft waardoor het met een groep zijn toch heel prettig was. Al met al we hebben er een geweldig lang weekend gehad.
Gereisd met vrienden in september 2016

zeer goed

Elroy Treling, 19-8-2016

In juli moest ik 3 weken in Simpelveld werken en werd ik door mijn bedrijf in de witte keizerin ondergebracht. Bert en Vikki hebben me een thuis gevoel gegeven. Ook het eten van Harry en zijn souschef was top, heb drie weken kei lekker gegeten , ondanks mijn maagverkleining was het genoeg voor 2 volwassen grote eters. ik zat bom vol na de avond maaltijd. ook het ontbijt was top verzorgt met div boterham zakjes om een lunch klaar te kunnen maken. En iedere dag een stukje fruit en iets lekker.

ik heb erg genoten en wil zeker nog een keer terug keren, maar dan voor vakantie.

thanks Bert,Vikki, Harry en Souschef.

Gereisd zakelijk in juli 2016

Héél leuk verblijf in gezellige omgeving

Trees Verwee, 16-8-2016

De kamer was voor ons perfect!

- voldoende ruimte

- ruime kleerkast

- ruime badkamer

- zalig bedlinnen (kraaknet en zalig om in te slapen)

- zowel kamer als badkamer waren héél net

- uitgebreid en lekker ontbijt

Het avondeten was eenvoudig maar super lekker!

Extra dank voor de kok voor het eten en de bediening

Gereisd met partner in augustus 2016

Toffe ervaring! Aanrader voor eventjes weg!

Goyvaerts Ria, 12-8-2016

Hoewel we veel te vroeg aankwamen en onze kamers in principe slechts om 15u00 klaar waren konden we reeds om 12u00 op onze kamer. Fantastisch! Heel goede ontvangst door Vikki en Bert.

Avondeten klaargemaakt door de huiskok Harry was lekker, geen haute cuisine, maar home made cooking :-)

Simpelveld is een echte aanrader voor de wandelaars, fietsers, en gewoon liefhebbers van groen.

Echt een aanrader voor er eventjes tussenuit!

Nancy & Ria

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Gezellig pension met super vriendelijke eigenaars!

De Saeger Nancy, 7-8-2016

Ik verbleef samen met een vriendin in een kamer van de b&b en deze waren heel verzorgd en voorzien van alle nodige comfort. Wij hadden er 1 x diner gereserveerd, dit was een lekkere maaltijd met gebraad, broccoli en bloemkool + dessert. Ik heb hier heel lekker gegeten voor een spotprijsje ! De b&b ligt in een mooi heuvellandschap, ideaal voor wandelaars. Kortom , een leuk en heel gezellig weekend beleeft in deze b&b mede dankzij de vriendelijke service van van Viki en Bert. Voor herhaling vatbaar....
Gereisd met vrienden in augustus 2016

EENVOUDIG MAAR HELEMAAL IN ORDE

JOS BRUYNINCKX, 1-8-2016

Mooi en rustig gelegen . Verbleven 2 nachten in het B en B-gedeelte; kamer ruim en proper, zeer schappelijke prijs. Vriendelijke en gezellige uitbaters. 2 maal eenvoudig maar lekker avondmaal gegeten aan telkens 15,50 euro per persoon, opgediend door de vriendelijke kok zelf.. Mooie en verzorgde speeltuin en buitenzwembad. Mooie omgeving om te fietsen; wel rekening houden met de heuvels ...
Gereisd met partner in juli 2016

Zeer fijne omgeving om te fietsen .

Fam. Uit Belgie, 24-7-2016

Propere kamer. Goed avondmaal door de kok gemaakt. Was lekker. Ontbijt was ok. Heel fel genoten van de mooie omgeving. Vriendelijke mensen!
Gereisd met partner in juli 2016

nooit meer,niet aan te raden!!!!!!

Jan, 24-7-2016

De kamer had muffe geur ,geen verluchting. Spinnen op de kamer.

De kamer was wel gereinigd met dweil ,maar was na 2 uur nog niet droog te wijten aan geen verluchting. Niet kunnen slapen van de geur. Reinigen met zeepsopje had

Oplossing geweest samen met goede verluchting !!!!!

Buiten de kamer , onkruid , vuil in de gang.

Het eten ,koude opgewarmde wortelen zonder smaak , 3 lapjes vlees 6 mm dik waarvan 50% vet. Aan de poes gegeven die rondliep.

Het eten in de voormiddag 8.30 u opgewarmde broodjes . Er kwam als eerste nog een verrassing zegde de zaakvoerder : een wentelteefje werd voorgeschoteld op je bord. Snede brood in ei gedompeld en gebakken.

Een kind wou dag daarvoor dit niet, doch werd dit weer deze morgen aan datzelfde kind voorgeschoteld.

De zaakvoerder was wel vriendelijk

Er is nog werk aan de winkel om deze gebreken op te lossen.

Dan komen er meer goede reacties.

Ik ben niet pietje precies, maar het moet toch veel beter

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Witte Keizerin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel De Witte Keizerin in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel De Witte Keizerin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel De Witte Keizerin scoort een 7.96 uit 10 op basis van 132 reviews.