Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****

Landal Domein De Schatberg*****
488 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Domein De Schatberg scoort een 7,4 uit 10, op basis van 488 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 186 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** met andere accommodaties in Sevenum.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

472 beoordelingen over Landal Domein De Schatberg*****

488 beoordelingen
7,2
7,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Hobbit-huisje; alles is laag (type 4BL)"vertalen
Ilse
7,0

18-11-2014 Prachtig park; auto bij huisje parkeren en gratis wifi. Nadeel: alles is erg laag. Schuine wanden op de slaapkamers. Ik kon met met mijn 1.58m net rechtop onder de douche staan!

"Twitter beoordelingen"
22-09-2013 @Joellaa__ 3 super dagen gehad op kamp met de vacansoleil klassen ! ik ga jullie missen ♥️ @ camping de schatberg http://t.co/PF9y9GAeLX --- Bron: https://twitter.com/Joellaa__/status/381736359704395776
20-07-2013 @ddddiede Lekker op de camping @schatberg --- Bron: https://twitter.com/ddddiede/status/358610839818878976
16-07-2013 @xIkxHeetxEsmeex Was echt leuk met damian peters henkie en antonio op camping de schatberg hahaha xxx --- Bron: https://twitter.com/xIkxHeetxEsmeex/status/357180567382536193
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Heerlijk park"vertalen
Inge
9,0

28-10-2014 We zijn met onze kinderen van 13 en 15 geweest. Op deze camping is genoeg voor hen te doen: klimmen, waterskiën, zwemmen. Tijd te kort. De huisjes zijn goed. Ze zijn netjes verzorgd, schoon, en liggen op goede afstand van elkaar. Het park is heerlijk ruim opgezet, zeker ook omdat er zoveel water en groen is. De winkel is goed gesorteerd, zodat je alles wat je vergeten bent mee te brengen gewoon op de camping kunt halen. Erg fijn. Kortom, wij hebben een heerlijke tijd gehad en komen zeker nog een keer terug.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Comfortabele huisjes dichtbij Toverland"vertalen
Heleen
7,0
6,0

20-10-2014 Comfortabele en ruime huisjes. Liggen wel wat ver van het hoofdgebouw, dus hebben regelmatig de auto moeten pakken. Park oogt nog nieuw, met meer begroeiing zal het er wat natuurlijker uitzien en heb je ook bijvoorbeeld meer privacy in de tuin. Pluspunten zijn de klimboot bij de ingang van het park (€ 15,= voor 2 uur klimmen), het zwembad (met glijbaan/stroomversnelling) en de ligging vlakbij Toverland. De horeca (die niet bij Landal hoort) viel ons tegen, behoorlijke prijzen voor een matige kwaliteit.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Landal Domein De Sc...

Met een groep, Okt. 2014
"Zeer goed vertoefen"vertalen
Hendrik
8,0

19-10-2014 de medewerkers zijn zeer vriendelijk en de accommodatie was goed schoon toen wij aan kwamen de ligging was goed, een mooie en ruime bungalow

Met een groep, Okt. 2014
"Geweldige accomodatie"vertalen
jeanne en will
9,0

04-11-2014 Een perfecte plaats om je vakantie door te brengen.Van waterskieën,klimmen ,zwemmen of met een peuter naar een rustig zwemplekje , kleuteruurtjes,je vindt het er allemaal.Goed restaurant.Heb je een speciaal dieet,zelfs dan kun je hier terecht.
In de omgeving mooie fiets-wandelpaden.Toverland in de buurt.Maar het park biedt zoveel dat je eigenlijk niet ergens anders naar toe hoeft.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Niet voor herhaling vatbaar!"vertalen
Familie
5,0
5,0
6,0
3,0

28-09-2014 Jeetje, wat een aanfluiting is dit park. Onbegrijpelijk dat Landal haar naam hier aan verbindt; echt geen Landal-waardig park.

Alle faciliteiten enorm verouderd en er heerst totaal geen sfeer.

Wij verbleven in een 4persoons huisje met twee volwassen en 1 kind, maar qua ruimte meer voor twee personen.

Jammer, dat het Landal-gedeelte weggestopt ligt achter de camping. Vanaf dit gedeelte een flinke wandeling naar het centrale gedeelte.

Alles mag zeker een grote opknapbeurt krijgen of nog beter Landal zou dit park moeten afstoten!

Met partner, Sept. 2014
"Prima park"vertalen
wim van meerveld
8,0

22-09-2014 Fijne rustige camping,heerlijk zwembad,goede fietspaden en routes,personeel heel behulpzaam.
Gelukkig aparte velden voor honden
Lekker in restaurant gegeten goede prijs

Met een groep, Sept. 2014
"Fantastie"vertalen
Joury
10,0

12-09-2014 De accomodatie is prima in orde toverland licht in de buurt de schatberg is zeer behulpzaam het eten is goed prima variaties de kamers worden goed schoongemaakt het is kind vriendenlijk wand er loopt een beer als mascotte rond

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Het is een goed park"vertalen
job
10,0

29-08-2014 ik vind het een heel goed park alleen de WiFi echt slecht mar de rest van het park is echt heel goed echt een top park

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super camping"vertalen
Patricia
8,0

03-09-2014 Camping de Schatberg is een zeer leuke camping, wij hadden een tent van touroperator gehuurd en was echt prima verzorgd allemaal. Ik lees helaas veel negatieve reacties over deze camping maar ik vind er niets van waar. zeer veel animatie en het sanitair is echt prima. Nog nooit vies aangetroffen. De tenten van touroperator zijn ook echt prima, straatje is niet bijzonder , tenten staan redelijk dicht bij elkaar maar je hebt zeker genoeg ruimte. En het is erg gezellig. De zwembaden en speeltuinen zowel binnen als buiten zijn ook zeker top. Wij hebben erg genoten, ondanks het weer (best veel regen). Eten in het restaurant was ook van prima kwaliteit. Ik snap echt helemaal niets van de negativiteit die ik gelezen heb hier op Zoover, wij hebben echt 10 super dagen gehad en niets te klagen. Ook het personeel van touroperator wat dag en nacht aanwezig is, is erg vriendelijk en bieden goede service. Echt helemaal Top, ik zou deze camping zeker aanraden aan andere mensen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?