Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****

Landal Domein De Schatberg*****
466 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Domein De Schatberg scoort een 7,4 uit 10, op basis van 466 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 170 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** met andere accommodaties in Sevenum.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,2
7,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juli 2014
"Leuk voor een keer"vertalen
marly
2,0

17-07-2014 leuk park met een mooie omgeving, Het eten is alleen echt verschrikkelijk, dit nooit meer! gelukkig zat er een aardig restaurant op loopafstand. Verder prima vermaakt, alleen jammer dat er geen kussens in de tuinstoelen zaten.

"Twitter beoordelingen"
22-09-2013 @Joellaa__ 3 super dagen gehad op kamp met de vacansoleil klassen ! ik ga jullie missen ♥️ @ camping de schatberg http://t.co/PF9y9GAeLX --- Bron: https://twitter.com/Joellaa__/status/381736359704395776
20-07-2013 @ddddiede Lekker op de camping @schatberg --- Bron: https://twitter.com/ddddiede/status/358610839818878976
16-07-2013 @xIkxHeetxEsmeex Was echt leuk met damian peters henkie en antonio op camping de schatberg hahaha xxx --- Bron: https://twitter.com/xIkxHeetxEsmeex/status/357180567382536193
met partner, Juli 2014
"Lekker uitrusten"vertalen
harrie
8,0

20-07-2014 lekker rustig park , tenminste buiten het hoogseizoen.....een punt van verbetering dat het hier en daar wat oubollig wordt en het groen kan wel een flinke opknap beurt gebruiken, Verder complimenten voor het personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Een fijn park voor qualitytime met het gezin"vertalen
Nele
7,0

02-06-2014 Een weekend weg onder het motto "gezinsqualitytime" En dat is perfect gelukt. Supermooi huisje met ligging aan het water vonden de kinderen geweldig, maar kindvriendelijk was het met een peuter van 2 dan weer niet. Ze zou zo mee in 't water springen bij de eendjes:-) Proper huisje en alles was aanwezig! Ook klantvriendelijk aan de receptie, kinderanimatie was voldoende voor onze 2 oudste dochters. Speeltuintjes netjes onderhouden. Ook de binnenspeeltuin is in orde. Enig minpuntje voor onze oudste dochter: zij zag op het begeleidende filmpje op de website van landal dat er in het zwembad een luchtkussen aanwezig was met glijbaan en deze hebben we gedurende deze 3 dagen nooit gezien. Daar was zij wel ontgoocheld door. De ligging park en plaza ligt behoorlijk ver uit elkaar waardoor we toch regelmatig met de wagen naar voor gereden zijn om te kunnen gaan zwemmen. Supermarkt heeft ook alles wat je nodig zou kunnen hebben, enkel 's morgens voor broodjes was het een ramp.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Domein De Sch...

alleenreizend, Mei 2014
"Mooie villetta"vertalen
chouffie49

25-05-2014 De villetta's zijn goed, liggen direct aan het viswater

met partner, Mei 2014
"Geweldige plak om je vakantie te vieren."vertalen
sjak
10,0

25-05-2014 Hele mooie bungalows en super goed schoon.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Jammer van de grote camping er naast"vertalen
Marcel
5,0

12-05-2014 Hier gaan we niet meer heen. Ons huisje was zo schoon niet en messen ontbraken. Controle ontbreekt dus blijkbaar. Verder vond ik ze niet zo klantvriendelijk hier, maar wellicht heb ik het slecht getroffen door steeds dezelfde dame te hebben.
Wat we erg jammer vonden dat niet duidelijk was dat er zo'n grote camping bij hoorde (2000 plaatsen). Daar zaten helaas ook pestkoppen tussen die het voor mijn kinderen niet erg veilig maakten. Wat wel leuk was, was de waterskibaan en de kindeeranimatie. De jongens en meiden die dat deden waren aardig en enthousiast.
En hou je van vissen (wij niet overigens)? Ga dan ook zeker hierheen. Het was geloof ik het belangrijkste tijdverdrijf daar.

met een groep, Mrt. 2014
"Zeer compleet!!!"vertalen
H.Wondergem
10,0

25-03-2014 We hebben drie kindvriendelijke huisjes geboekt. Er was een hek omheen dat op slot kan. Er is een zandbak en glijbaan. Een inrichting van de huisjes die geschikt is voor 0 tot tiener. Geweldig. En nog schoon ook!!!

met een groep, Mrt. 2014
"De laatste keer"vertalen
Dennis
3,0
1,0

09-03-2014 Verblijf vanaf 7 maart voor 1 week in huisje 124 8EL
Huisje op zich netjes en alles aanwezig.
Bij huisje is geen tuinmeubilair aanwezig, aangezien het ruim 20 graden is willen we graag buiten zitten.
Niet mogelijk om eerder het meubilair uit de winterstalling te halen, gevraagd waar in de voorwaarden omschreven staat dat er voor april geen tuinmeubilair aanwezig is maar staat niet in de voorwaarden.
Maar het bankstel de rest van de week buitenzetten mocht wel van het personeel. De manager was overigens niet bereikbaar aangezien het zondag was en lekker weer was deze tuis van zijn tuinmeubilair aan het genieten.
Tweede vraag die we stelden over de zonnebank, tot nu toe hadden we reeds eerder gehuurde huisjes altijd een bril voor de zonnebank, hier moet je deze echter kopen of je ogen maar dicht houden.
Klantvriendelijkheid en medewerking is dus ver te zoeken op dit park

met een groep, Feb. 2014
"Erg goede service!"vertalen
Reinier
8,0

17-02-2014 Door een defect aan de koelkast hadden wij nogal wat schade aan flessen die er uit vielen. Behalve de enorme rommel die we moesten opruimen, konden we die avond geen nieuwe drank kopen.
We hebben het defect de volgende dag gemeld en om het leed te verzachten kregen we een uur gratis bowlen incl drank aangeboden. Geweldig opgelost dus. Compliment!

met een groep, 2013
"Geweldig lang weekend"vertalen
H. Derks
9,0

23-12-2013 Ons verblijf in het groepshotel aan het water (met uitzicht op recreatieplas) was in 1 woord "geweldig". Voorzien van professionele, verzorgde hotelkamers. De leefruimte is heerlijk ruim, maar voelde door de indeling & inrichting toch knus. Van alle gemakken voorzien. Beschikking tot een eigen welness, helemaal top!
Ook erg gezellig en lekker gegeten in het restaurant met uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. Brunch was ook erg goed. Gastvrije en vriendelijke bediening. Voor de kids is het er ideaal. Zij hoeven zich geen enkele minuut te vervelen. Bij wat slechter weer konden ze heerlijk spelen in een indoor klimtoestel en leuk knutselen en spelen in de miniclub.
Ook genoeg te doen in de omgeving: mooie boswandelingen maken, dagje Toverland, stad Venlo, kerstmarkt Duisburg.....

Super bedankt,Team Schatberg voor het leuke verblijf op jullie park. We komen zeker terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?