Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****

Landal Domein De Schatberg*****
476 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Domein De Schatberg scoort een 7,4 uit 10, op basis van 476 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 170 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** met andere accommodaties in Sevenum.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,2
7,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Zomer 2014"vertalen
frans

12-08-2014 We stonden op t mooie A2 veld
mooi zwembad mooi natuurbad.
jammer dat de speeltuin achter de horeca ligt.
Trampolines zijn aan vervanging toe evenals het voetbal veld wat ook gaat gebeuren dit jaar. Sanitair kon bij de mannen wel wat beter ik doel dan voornamelijk die roostertjes in de urinoirs die met kit zijn vast gemaakt.
Snackbar is TOP
Animatie vond ik wat rommelig
Mooie visvijver.
Water ski baan was ook erg mooi, zelf niet gedaan maar je zat er heerlijk.
Ook mijn complimenten aan de eigenaar hoe hij het koud water probleem heeft opgelost, nieuwe boiler erin en het hele A2 veld een schnitzel buffet aangeboden inclusief 2 drankjes. Wij hebben een fijne vakantie gehad. en ja,er moet hier en daar wat vernieuwd worden
Wat wel nodig is indien het kan,airco in het horeca gedeelte want het was er stik benauwd.
maar oké liever te warm als te koud he want we hebben 3 weken prachtweer gehad.
Maar heb veel gasten daar over horen praten.
Camping winkel is super !!

"Twitter beoordelingen"
22-09-2013 @Joellaa__ 3 super dagen gehad op kamp met de vacansoleil klassen ! ik ga jullie missen ♥️ @ camping de schatberg http://t.co/PF9y9GAeLX --- Bron: https://twitter.com/Joellaa__/status/381736359704395776
20-07-2013 @ddddiede Lekker op de camping @schatberg --- Bron: https://twitter.com/ddddiede/status/358610839818878976
16-07-2013 @xIkxHeetxEsmeex Was echt leuk met damian peters henkie en antonio op camping de schatberg hahaha xxx --- Bron: https://twitter.com/xIkxHeetxEsmeex/status/357180567382536193
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Niet voor ons"vertalen
Carli Giel
7,0

19-08-2014 Wij hadden op deze camping een plek met prive sanitair waar ook een keukenblok in stond met een koelvriescombinatie en eem vaatwasser.
We hadden helaas slecht weer en de plek was 1 modderboel.
animatie ia leuk als je kinderen ouder dan 12 zijn. Die van ons zijn 6 & 9 en lvior hun was het niet leuk. Animatie team had het erg leuk met elkaar en was er niet voor de kinderen.
Wij vonden ook dat er veel mensen op de camping waren die er al jaren komen en vinden dat de camping van hun is. Onze kinderen zijn ook een aantal x uit de speeltuin gepest.
wij zijn een week eerder weggegaan.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Tegenvaller"vertalen
c. verhoef
5,0

09-08-2014 Faciliteiten zijn niet toereikend voor een landal park met een veel te grote camping. Zwembad is klein en oubollig. Matig onderhouden. Eigenlijk zien alle faciliteiten (bar, bowling, zwembad, winkel) er nogal treurig uit. De binnenspeeltuin is zelfs op niet warme dagen tropisch benauwd.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Domein De Sch...

met oudere kinderen, 2014
"Hutje mutje naast elkaar kamperen..."vertalen
rwalker
4,0
4,0

02-08-2014 Net terug van twee weken kamperen op de Schatberg (hoog seizoen). De camping is zeker geen 5 sterren waard. Een zeer grote en rumoerige camping (5,500 man volgens de bewaker) met veel vaste staanplaatsen. Veel (vooral rokende) tieners. Kampereders die muziek heel hard mogen draaien. De twee zwembaden waren veel te klein voor de grote aantal gasten. De personeel waren wel vriendelijk, Er zijn wel pogingen tot vernieuwing. De klimpark en de water skibaan zijn leuk maar prijzig. De camping zou hond vriendelijk zijn maar de honden uitlaatplek was zeer klein. Wel een mooi zweplek voor honden aanwezig. De meerendeel van de camping was niet toegestaan voor honden wat een wandeling met de hond beperkte. Camping winkel was wel goed uitgerust, en de dichtsbijzijnde supermarkt was 6km weg. De sanitaire was vooral vroeg in de dag schoongemaakt, een avond rondje had zeker geen kwaad gekund! Vaak waren de douche aan de mannenkant koud.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Klasse camping"vertalen
ard hendrikx
9,0

12-08-2014 Zeer mooie camping kind vriendelijk,schoon en sávonds lekker rustig.
Bij aankomst op veld a2 koud water in de douch 2 dagen. monteur kreeg het niet gemaakt werd 3 de dag nieuwe ketel geplaats en het hele a2 veld kreeg gratis een snitzelbuffet en 2 consumpties pp zeer goed opgelost kan gebeuren ,volgend jaar zeker weer terug.

met vrienden, Juli 2014
"Leuk voor een keer"vertalen
marly
2,0

17-07-2014 leuk park met een mooie omgeving, Het eten is alleen echt verschrikkelijk, dit nooit meer! gelukkig zat er een aardig restaurant op loopafstand. Verder prima vermaakt, alleen jammer dat er geen kussens in de tuinstoelen zaten.

met partner, Juli 2014
"Lekker uitrusten"vertalen
harrie
8,0

20-07-2014 lekker rustig park , tenminste buiten het hoogseizoen.....een punt van verbetering dat het hier en daar wat oubollig wordt en het groen kan wel een flinke opknap beurt gebruiken, Verder complimenten voor het personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Een fijn park voor qualitytime met het gezin"vertalen
Nele
7,0

02-06-2014 Een weekend weg onder het motto "gezinsqualitytime" En dat is perfect gelukt. Supermooi huisje met ligging aan het water vonden de kinderen geweldig, maar kindvriendelijk was het met een peuter van 2 dan weer niet. Ze zou zo mee in 't water springen bij de eendjes:-) Proper huisje en alles was aanwezig! Ook klantvriendelijk aan de receptie, kinderanimatie was voldoende voor onze 2 oudste dochters. Speeltuintjes netjes onderhouden. Ook de binnenspeeltuin is in orde. Enig minpuntje voor onze oudste dochter: zij zag op het begeleidende filmpje op de website van landal dat er in het zwembad een luchtkussen aanwezig was met glijbaan en deze hebben we gedurende deze 3 dagen nooit gezien. Daar was zij wel ontgoocheld door. De ligging park en plaza ligt behoorlijk ver uit elkaar waardoor we toch regelmatig met de wagen naar voor gereden zijn om te kunnen gaan zwemmen. Supermarkt heeft ook alles wat je nodig zou kunnen hebben, enkel 's morgens voor broodjes was het een ramp.

alleenreizend, Mei 2014
"Mooie villetta"vertalen
chouffie49

25-05-2014 De villetta's zijn goed, liggen direct aan het viswater

met partner, Mei 2014
"Geweldige plak om je vakantie te vieren."vertalen
sjak
10,0

25-05-2014 Hele mooie bungalows en super goed schoon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?