Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****

Landal Domein De Schatberg*****
455 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Domein De Schatberg scoort een 7,3 uit 10, op basis van 455 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 160 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** met andere accommodaties in Sevenum.
Even geduld a.u.b.

7,1
7,5
7,5
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Mrt. 2014
"Zeer compleet!!!"vertalen
H.Wondergem
10,0

25-3-2014 We hebben drie kindvriendelijke huisjes geboekt. Er was een hek omheen dat op slot kan. Er is een zandbak en glijbaan. Een inrichting van de huisjes die geschikt is voor 0 tot tiener. Geweldig. En nog schoon ook!!!

"Twitter beoordelingen"
22-9-2013 @Joellaa__ 3 super dagen gehad op kamp met de vacansoleil klassen ! ik ga jullie missen ♥️ @ camping de schatberg http://t.co/PF9y9GAeLX --- Bron: https://twitter.com/Joellaa__/status/381736359704395776
20-7-2013 @ddddiede Lekker op de camping @schatberg --- Bron: https://twitter.com/ddddiede/status/358610839818878976
16-7-2013 @xIkxHeetxEsmeex Was echt leuk met damian peters henkie en antonio op camping de schatberg hahaha xxx --- Bron: https://twitter.com/xIkxHeetxEsmeex/status/357180567382536193
met een groep, Mrt. 2014
"De laatste keer"vertalen
Dennis
3,0
1,0

9-3-2014 Verblijf vanaf 7 maart voor 1 week in huisje 124 8EL
Huisje op zich netjes en alles aanwezig.
Bij huisje is geen tuinmeubilair aanwezig, aangezien het ruim 20 graden is willen we graag buiten zitten.
Niet mogelijk om eerder het meubilair uit de winterstalling te halen, gevraagd waar in de voorwaarden omschreven staat dat er voor april geen tuinmeubilair aanwezig is maar staat niet in de voorwaarden.
Maar het bankstel de rest van de week buitenzetten mocht wel van het personeel. De manager was overigens niet bereikbaar aangezien het zondag was en lekker weer was deze tuis van zijn tuinmeubilair aan het genieten.
Tweede vraag die we stelden over de zonnebank, tot nu toe hadden we reeds eerder gehuurde huisjes altijd een bril voor de zonnebank, hier moet je deze echter kopen of je ogen maar dicht houden.
Klantvriendelijkheid en medewerking is dus ver te zoeken op dit park

met een groep, Feb. 2014
"Erg goede service!"vertalen
Reinier
8,0

17-2-2014 Door een defect aan de koelkast hadden wij nogal wat schade aan flessen die er uit vielen. Behalve de enorme rommel die we moesten opruimen, konden we die avond geen nieuwe drank kopen.
We hebben het defect de volgende dag gemeld en om het leed te verzachten kregen we een uur gratis bowlen incl drank aangeboden. Geweldig opgelost dus. Compliment!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Domein De Sch...

met een groep, 2013
"Geweldig lang weekend"vertalen
H. Derks
8,0

23-12-2013 Ons verblijf in het groepshotel aan het water (met uitzicht op recreatieplas) was in 1 woord "geweldig". Voorzien van professionele, verzorgde hotelkamers. De leefruimte is heerlijk ruim, maar voelde door de indeling & inrichting toch knus. Van alle gemakken voorzien. Beschikking tot een eigen welness, helemaal top!
Ook erg gezellig en lekker gegeten in het restaurant met uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. Brunch was ook erg goed. Gastvrije en vriendelijke bediening. Voor de kids is het er ideaal. Zij hoeven zich geen enkele minuut te vervelen. Bij wat slechter weer konden ze heerlijk spelen in een indoor klimtoestel en leuk knutselen en spelen in de miniclub.
Ook genoeg te doen in de omgeving: mooie boswandelingen maken, dagje Toverland, stad Venlo, kerstmarkt Duisburg.....

Super bedankt,Team Schatberg voor het leuke verblijf op jullie park. We komen zeker terug.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Aangename plaats om de kerstdagen door te brengen"vertalen
johan
9,0

8-3-2014 We logeerden afgelopen kerstvakantie in een burchtwoning van het vakantiepark Landal De Schatberg. Ondanks dat deze woning geschakeld was en de andere huisjes ook verhuurd waren, was het er toch heel rustig, zelfs op kerstavond was er niets te horen. De woning was vernieuwd, ruim en heel gezellig.
De centrumvoorzieningen (winkel, restaurant, speeltuin, zwembad) waren wel ver verwijderd en op hoofdweg kwamen er constant auto's voorbij. Gelukkig kun je via de camping binnendoor er naar toe gaan.
Het zwembad en de binnenspeeltuin zijn eenvoudig, maar wel leuk met de lange glijbaan die zelfs onze tweeling van 4 zonder problemen kon gebruiken omdat de glijbaan in ondiep water eindigt.
Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant hebben we niet uitgeprobeerd, we hebben altijd thuis gedineerd. In de supermarkt was er veel keus en de prijzen vielen ook goed mee.
Globaal gezien was dit een leuke, maar toch erg rustige vakantie waar onze kinderen van genoten hebben.

met oudere kinderen, Nov. 2013
"Mooi park !!"vertalen
k.buytaert
7,0

15-11-2013 Wij logeerden voor een weekend in het park in de maand november. Het park zelf is mooi qua natuur en rustig (in de winter). In de zomer is er door de aangrenzende camping vermoedelijk meer drukte. Jammer dat het centrum zo ver van de huisjes is verwijderd. Je bent te voet al vlug 20 minuten onderweg en dat is bij koud of nat weer niet prettig.
Wij logeerden in een type 6D2, de appelvinkwoning is van dit type het ruimst en het mooist ingericht.

Okt. 2013
"Klinkt goed, valt op meerdere punten tegen"vertalen
raymondvantilburg
5,0

31-10-2013 ruim park, nieuwbouw ziet er netjes uit maar ook veel oudere huisjes en rommelige campings. We zaten in de meest ruime en luxe villa met 7vw en 5knd.
In de twee slaapkamers beneden kon nèt een bed en twee nachtkastjes staan. De kast bleek te ruim voor de kamer en kon met een ruime kier open. Het huis was gehorig (vooral leidingwerk en afvoeren), koud en tochtig. Boven zag het er wel ok uit, ook niet ruim maar goed.
Klantvriendelijkheid liet zeker te wensen over; er is blijkbaar een max aan auto's die je bij het huis kan parkeren. Een auto vol boodschappen uitladen, jammer. Mag er niet in, dan eerst een andere auto eruit. bedankt voor het meedenken en wantrouwen in de gasten.
Klinkt allemaal erg leuk maar viel tegen. Jammer, zijn vooral punten waar iets aan gedaan kan worden. Ik kom er niet meer terug.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping"vertalen
ivo
7,0

30-3-2014 Mooie grote camping waar vanalles te beleven valt.....het sanitaire is goed maar er mag links en rechts eens heen gekeken worden... de waterskibaan is heel erg leuk en ook het zwembad is goed te doen....
Wij komen hier zeker nog eens terug....

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Voor heraling vatbaar"vertalen
Annelies

31-8-2013 Hebben het super naar ons zin gehad en komen zeker een keer terug

met jonge kinderen, 2013
"Ons zien we hier niet meer terug"vertalen
Fam.
4,0

20-8-2013 Niet zijn vijf sterren waard. Het hoofdgebouw heeft geen airco waardoor het bij een beetje warm weer niet vol te houden is binnen, heb medelijden met de medewerkers. Hierdoor het restaurant niet bezocht, het was niet vol te houden. Zelfs in de supermarkt, welke zich in het hoofdgebouw bevindt, was het warm (gesmolten chocola etc). Het zwembad was veel te druk (tot ongelukken aan toe). Ook het toiletgebouw bij ons kinderveld, te weten A2, is geen moment lekker schoon geweest. Het personeel was wel vriendelijk en deed zijn best. Animatieprogramma was of voor hele kleine kinderen (tot ca. 6 jaar) of voor pubers (boven 13 jaar). Tevens veel last gehad van pubers die 's nachts over de camping zwierven. We hadden op een kinderveld beneden 12 jaar (te weten A2) geboekt, maar we werden omringd door ouders met louter pubers. Kortom: Het was niet wat we er van hadden verwacht en we komen hier niet meer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?