7,5

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Domein De Schatberg**** bij :

443 reviews over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg in het Nederlands

Geen 'landal waardige' locatie

Cato, 24-7-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Wij hebben ons erg verheugd op onze vakantie deze zomer. Eerst een midweekje Landal landgoed 't Loo en daarna een week naar Landal domein de schatberg. 'T Loo is uitstekend bevallen maar de schatberg...het lijkt me of wij ons in de Schilderswijk bevinden; wat een hoog gehalte tokkie volk hier. Landal is weggemoffeld in een hoek van het terrein. Ondanks het huisje van bollo en de welkomstborden doet ons niets denken aan een Landal park. De accommodatie is wel mooi en rustig gelegen. Eens maar nooit weer...
    Gereisd familie in juli 2017

Fijne vakantie gehad.

M. Vos, 4-7-2017
    • Onderkomen7

Prima vertoeven. Veel activiteiten ook voor tieners, die in andere parken soms vergeten worden. Wat technische mankementen in bungalow, die werden dezelfde dag nog opgelost. Wij hadden wel lekkere frietjes 😋
    Gereisd familie in juli 2017

Leuk park met mooie huisjes en genoeg te doen.

Mirjam, 3-7-2017
    • Onderkomen9

Eind juni een week met onze peuter op De Schatberg doorgebracht.

De huisjes zagen er van buiten mooi en gezellig uit. We hadden een heerlijke plek aan het water, nr. 230. Ook van binnen zagen de huisjes er netjes, ruim en modern uit. Ze waren goed schoon, alleen ontdekte ik wel een spinnenweb tegen een bed aan, vandaar geen 8 voor de hygiene.

We zaten aan een watertje, dit hadden we geboekt zodat we konden vissen. Helaas was er geen vis te bekennen. Aan de grote plas bij de waterskibaan kon je beter vissen.

Genoef activiteiten voor kinderen, speeltuintjes, strand en een zwembad. Zwembad is leuk, maar niet subtropisch.

Het eten in de bar en het restaurant was lekker en niet al te duur. Bediening vriendelijk.

Genoeg te doen in de omgeving. Een paar tips: Irrland in Duitsland, hele grote Speeltuin/pretpark op een half uur rijden, slechts 6 euro entree!

Aardbeienland was ook de moeite waard. Ook Zooparc Overloon erg leuk en mooi dierenpark.

Gereisd familie in juni 2017

Een prachtig park.

Familie Peeters, 3-7-2017
      • Onderkomen10

Het bungalowpark lag wel wat verder van het hoofdgebouw, maar daardoor lagen de bungalows wel rustig en afgelegen van de camping. Wij troffen er een zeer schoon en mooi huisje aan. Wij zijn iedere dag uit gaan eten in het serrerestaurant en deze was meer dan voortreffelijk. Het personeel was er altijd vriendelijk en er kon altijd wel een vriendelijke groet vanaf. Wij hebben genoten. Wij komen hier zeker nogmaals terug
      Gereisd met vrienden in juni 2017

Geen park om terug te gaan

Broeders, 29-6-2017
      • Activiteiten6
      • Onderkomen5

Veel parken van landal bezocht maar dit was de slechtste zeer slechte bedden waren samen in 6 pers maar niet een van de 6 was goed kom dus op dit park niet meer terug huisje was het niet waard voor dat geld
      Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig.

Marian., 9-6-2017
      • Onderkomen8

Als je van rust houdt een echte aanrader.
      Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk om daar te zijn

miriam@live.nl, 10-5-2017
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10

Heel gezellig daar.

Veel voor de kinderen te doen.

Nooit vervelen daar er is altijd iets te doen.

Gereisd familie in mei 2017

Gezellig park

EJK, 28-4-2017
      • Onderkomen9

Wij zaten van 23 t/m 29 april in bungalow nr. 48, Mooie schone woning met alle benodigdheden. De kinderen van 15 en 17 hebben zich goed vermaakt, elke avond vanaf 19.00 uur sporten daarna disco. Wandelen over het park, waterskie. Plaastje Kessel is leuk om aan te doen. Outlet Roermond is echt een aanrader. Mooie aanbiedingen gescoord. Dit park is zeker een aanrader. Vriendelijk personeel. Het centrale gebouw is van alle gemakken voorzien.
      Gereisd familie in april 2017

Niet fantastisch maar een magere prima

Marleen, 3-3-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

Wij zaten in bungalow 44, ruim en schoon. Prima sauna en bubbelbad. Alleen de babyspullen waren verouderd, je mag toch wel een goed ledikant en box verwachten ipv een verouderde plastic spullen. De bank en stoelen zitten niet comfortabel dus dat maakt een avondje film kijken niet prettig. Het park had niet echt sfeer, in de centrale gebouw was het een wit war van zalen. De indoorspeeltuin zit niet aan het terras, maar onder in een kelder. Wat erop neerkomt dat je als ouder dus een beetje weggestopt zit, tussen de "wachtkamerblaadjes" op tafel. je kon er ook alleen komen met het zwempasje, onnodig onhandig naar ons idee. Ook kun je niet met de wandelwagen naar de indoorspeeltuin omdat er alleen een trap naar beneden is. Ook in het zwembad was geen eetgelegenheid. Zwembad zelf was wel oké, schoon, ruim en licht. Niet bijzonder maar wel prima voor waterplezier. De snackbar verkoopt echt vieze patat, dikke vette slappe hap. Al met al was het wel aardig, maar niet voor herhaling vatbaar.
      Gereisd familie in februari 2017

Nooit meer in de winter, geen vertier oudere puber

C.Dassen, 2-3-2017
      • Activiteiten3
      • Onderkomen7

Fijn ruim en net huisje, vriendelijke medewerkers, maar alles was gesloten waar we eigenlijk voor kwamen zoals de klim kong, buggy rijden, skelters waren ze te "oud" voor, bowlingbaan pas s'middags open, er wordt iets georganiseerd voor jonge pubers en dan vanaf 22 jaar pas weer. Park straalt weinig gezelligheid uit. We waren tot nu toe veel beter gewend van landal, jammer van een relatief dure week krokusvakantie.

Misschien dat dit park in de zomer een betere keus is.

Gereisd familie in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Domein De Schatberg scoort een 7.45 uit 10 op basis van 449 reviews.