Vakantiepark Landal Domein De Schatberg ****

Landal Domein De Schatberg
7,5

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Domein De Schatberg bij:

452 reviews over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg in het Nederlands

Alles is FANTASTISCH, park, huisjes enz.!!

Gerrie, 25-8-2017
  • Onderkomen9

Alles was goed, netheid park en huisje, er wordt voldoende georganiseerd, gezellige eetgelegenheden, prima supermarkt, vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2017

Bollo en friends

Bea bakker, 25-8-2017
  • Onderkomen8

Leuk park ook voor kinderen heel mooi
Gereisd met vrienden in juli 2017

nooit meer

K, 13-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Wat een spijt dat we dit vreselijke park geboekt hebben.. Klein zwembad en zeer ongezellig centrum. Maar liefst 1250 euro betaald voor een luxe huisje met vreselijke inrichting. Afschuwelijk. Enige pluspuntje dat t mooi gelegen ligt aan t water.. Ben je van plan om dit park te boeken : doe het niet!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top vakantie gehad

Charlotte janssen, 11-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Leuke activiteiten voor de kids, Bungalow en toiletgebouwen waren erg schoon!!!
    Gereisd met vrienden in juli 2017

Volgend jaar zeker weer terug

Luuk krinte, 11-8-2017
    • Onderkomen10

Prachtige locatie om je vakantie door te brengen. Voor de kinderen was er genoeg te beleven. Ze leefden zich uit in de diverse speelplekken maar ook de animatie was top. Huisjes worden keurig onderhouden. Zelfs op de aankomst dag kwamen ze nog langs om te vragen of alles naar wens was. De wc gebouwen op het park worden zeer goed bijgehouden alleen is het jammer dat gasten hier direct weer een rotzooi van maken. 1x melding gemaakt van een bevuild toilet (terwijl schoonmaak personeel net weg was) deze zijn direct terug gekomen om nogmaals schoon te maken. Mijn complimenten hiervoor. Personeel zeer vriendelijk! Wij zullen hier nog vaak terug komen!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad!!!

Dave Vos, 9-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

Begin mei naar De Schatberg geweest en een prima week gehad. Ruime huisjes en goed schoon. Op het park en in de omgeving voldoende te doen. Aan het meer stonden prachtige nieuwe chalets en er komt ook een concept met verschillende restaurants onder 1 dak. Kortom, wij hebben een heerlijke tijd gehad
    Gereisd anders in mei 2017

Vakantie zoals je die verwacht

Familie Kiggen, 6-8-2017

Voor het eerst op de Schatberg geweest en we hebben er genoten. Ook onze kinderen 12 en 14 wilde nog wel een week langer blijven. Er was heel veel te doen voor ze. De Klimtoren en waterskiën waren hun favoriet. Voor ons was het terras een genot. De medewerkers zijn allemaal zeer vriendelijk. De toiletruimte zagen er netjes verzorgd uit. Worden goed schoongehouden. Het enige punt van ergernis waren de jeugdige gasten die hun vertier gingen zoeken in baldadigheid. Hier werd echter wel goed op gelet door beveiligingsmedewerkers. Onze kinderen willen hier volgend jaar terug en wij ook.

Deze camping niet weer..

Kooi, 1-8-2017
    • Activiteiten3
    • Onderkomen3

Camping heeft inderdaad een mooie site..maar in werkelijkheid valt het nog wel tegen idd de buitenglijbaan bij het meer is er niet..veel vaste gasten..waarbij de jeugd elkaar kent en voor buitenstaande kinderen moeilijk aansluiting mee te vinden..sanitair toilet gebouw redelijk.. S avonds idd security maar dit zijn ook jongeren! 18??de sanitair gebouwtjes welke bij een plek kunt huren is bij aankomst niet eens schoon!na klagen werd hij schoongemaakt! Maar de rest van de dagen geen schoonmaak gezien!De wasmachines... Nou ja 4 stuks voor de hele camping een grote ramp! Zwembad vaak erg druk.. En niet heel schoon.. En dan dat er nog overal kosten bij op komen..de animatie. Er staat een lunapark waarvoor ze moeten betalen..en dan nog de dag van vertrek iets later dan 11.00 uur eraf komen daar ook weer kosten over..NEE voor ons geen schatberg meer..(en we zijn niet zo veel eisend maar hebben echt betere campings gehad)

Nooit meer, tegenvaller

Yvonne, 28-7-2017
    • Activiteiten3
    • Onderkomen4

Hoorde goede berichten over de schatberg van daar weekje geboekt, maar wat viel dat tegen zeg, huisje een eind van de receptie en plaza af,ze mogen je wel een fiets er bij geven, mileustraat ook, is ook voor in het park, elke je auto.pakken om wat weg te gooien ,weinig terassen waar je buiten kan zitten, bij de snackbar ook geen tafels buiten, is wel handig als je een hond hebt dat je buiten wat kan nuttigen, omdat de hond nergens in mag begrijpelijk maar creëer dan wat voor buiten,slechte verlichting avonds in het park als je terug loopt van de bkngo slecht bestraat weinig voetpaden, ook de 4 persoons huisje miste we boven een wasbak of zo geen water boven, nee zal hier nooit meer naar toe gaan, vond het zonde van de centen, misschien dat andere mensen het wel leuk vinden, maar aan ons niet besteed, dit was het wel.

Geen 'landal waardige' locatie

Cato, 24-7-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Wij hebben ons erg verheugd op onze vakantie deze zomer. Eerst een midweekje Landal landgoed 't Loo en daarna een week naar Landal domein de schatberg. 'T Loo is uitstekend bevallen maar de schatberg...het lijkt me of wij ons in de Schilderswijk bevinden; wat een hoog gehalte tokkie volk hier. Landal is weggemoffeld in een hoek van het terrein. Ondanks het huisje van bollo en de welkomstborden doet ons niets denken aan een Landal park. De accommodatie is wel mooi en rustig gelegen. Eens maar nooit weer...
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Domein De Schatberg scoort een 7.45 uit 10 op basis van 458 reviews.