Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****

Landal Domein De Schatberg*****
479 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Domein De Schatberg scoort een 7,4 uit 10, op basis van 479 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 175 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Landal Domein De Schatberg***** met andere accommodaties in Sevenum.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

463 beoordelingen over Landal Domein De Schatberg*****

479 beoordelingen
7,2
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Sept. 2014
"Fantastie"vertalen
Joury
10,0

12-09-2014 De accomodatie is prima in orde toverland licht in de buurt de schatberg is zeer behulpzaam het eten is goed prima variaties de kamers worden goed schoongemaakt het is kind vriendenlijk wand er loopt een beer als mascotte rond

"Twitter beoordelingen"
22-09-2013 @Joellaa__ 3 super dagen gehad op kamp met de vacansoleil klassen ! ik ga jullie missen ♥️ @ camping de schatberg http://t.co/PF9y9GAeLX --- Bron: https://twitter.com/Joellaa__/status/381736359704395776
20-07-2013 @ddddiede Lekker op de camping @schatberg --- Bron: https://twitter.com/ddddiede/status/358610839818878976
16-07-2013 @xIkxHeetxEsmeex Was echt leuk met damian peters henkie en antonio op camping de schatberg hahaha xxx --- Bron: https://twitter.com/xIkxHeetxEsmeex/status/357180567382536193
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Het is een goed park"vertalen
job
10,0

29-08-2014 ik vind het een heel goed park alleen de WiFi echt slecht mar de rest van het park is echt heel goed echt een top park

"Super camping"vertalen
Patricia
8,0

03-09-2014 Camping de Schatberg is een zeer leuke camping, wij hadden een tent van touroperator gehuurd en was echt prima verzorgd allemaal. Ik lees helaas veel negatieve reacties over deze camping maar ik vind er niets van waar. zeer veel animatie en het sanitair is echt prima. Nog nooit vies aangetroffen. De tenten van touroperator zijn ook echt prima, straatje is niet bijzonder , tenten staan redelijk dicht bij elkaar maar je hebt zeker genoeg ruimte. En het is erg gezellig. De zwembaden en speeltuinen zowel binnen als buiten zijn ook zeker top. Wij hebben erg genoten, ondanks het weer (best veel regen). Eten in het restaurant was ook van prima kwaliteit. Ik snap echt helemaal niets van de negativiteit die ik gelezen heb hier op Zoover, wij hebben echt 10 super dagen gehad en niets te klagen. Ook het personeel van touroperator wat dag en nacht aanwezig is, is erg vriendelijk en bieden goede service. Echt helemaal Top, ik zou deze camping zeker aanraden aan andere mensen.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Domein De Sch...

met jonge kinderen, 2014
"Zomer 2014"vertalen
frans

12-08-2014 We stonden op t mooie A2 veld
mooi zwembad mooi natuurbad.
jammer dat de speeltuin achter de horeca ligt.
Trampolines zijn aan vervanging toe evenals het voetbal veld wat ook gaat gebeuren dit jaar. Sanitair kon bij de mannen wel wat beter ik doel dan voornamelijk die roostertjes in de urinoirs die met kit zijn vast gemaakt.
Snackbar is TOP
Animatie vond ik wat rommelig
Mooie visvijver.
Water ski baan was ook erg mooi, zelf niet gedaan maar je zat er heerlijk.
Ook mijn complimenten aan de eigenaar hoe hij het koud water probleem heeft opgelost, nieuwe boiler erin en het hele A2 veld een schnitzel buffet aangeboden inclusief 2 drankjes. Wij hebben een fijne vakantie gehad. en ja,er moet hier en daar wat vernieuwd worden
Wat wel nodig is indien het kan,airco in het horeca gedeelte want het was er stik benauwd.
maar oké liever te warm als te koud he want we hebben 3 weken prachtweer gehad.
Maar heb veel gasten daar over horen praten.
Camping winkel is super !!

"Niet voor ons"vertalen
Carli Giel
7,0

19-08-2014 Wij hadden op deze camping een plek met prive sanitair waar ook een keukenblok in stond met een koelvriescombinatie en eem vaatwasser.
We hadden helaas slecht weer en de plek was 1 modderboel.
animatie ia leuk als je kinderen ouder dan 12 zijn. Die van ons zijn 6 & 9 en lvior hun was het niet leuk. Animatie team had het erg leuk met elkaar en was er niet voor de kinderen.
Wij vonden ook dat er veel mensen op de camping waren die er al jaren komen en vinden dat de camping van hun is. Onze kinderen zijn ook een aantal x uit de speeltuin gepest.
wij zijn een week eerder weggegaan.

"Tegenvaller"vertalen
c. verhoef
5,0

09-08-2014 Faciliteiten zijn niet toereikend voor een landal park met een veel te grote camping. Zwembad is klein en oubollig. Matig onderhouden. Eigenlijk zien alle faciliteiten (bar, bowling, zwembad, winkel) er nogal treurig uit. De binnenspeeltuin is zelfs op niet warme dagen tropisch benauwd.

met oudere kinderen, 2014
"Hutje mutje naast elkaar kamperen..."vertalen
rwalker
4,0
4,0

02-08-2014 Net terug van twee weken kamperen op de Schatberg (hoog seizoen). De camping is zeker geen 5 sterren waard. Een zeer grote en rumoerige camping (5,500 man volgens de bewaker) met veel vaste staanplaatsen. Veel (vooral rokende) tieners. Kampereders die muziek heel hard mogen draaien. De twee zwembaden waren veel te klein voor de grote aantal gasten. De personeel waren wel vriendelijk, Er zijn wel pogingen tot vernieuwing. De klimpark en de water skibaan zijn leuk maar prijzig. De camping zou hond vriendelijk zijn maar de honden uitlaatplek was zeer klein. Wel een mooi zweplek voor honden aanwezig. De meerendeel van de camping was niet toegestaan voor honden wat een wandeling met de hond beperkte. Camping winkel was wel goed uitgerust, en de dichtsbijzijnde supermarkt was 6km weg. De sanitaire was vooral vroeg in de dag schoongemaakt, een avond rondje had zeker geen kwaad gekund! Vaak waren de douche aan de mannenkant koud.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Klasse camping"vertalen
ard hendrikx
9,0

12-08-2014 Zeer mooie camping kind vriendelijk,schoon en sávonds lekker rustig.
Bij aankomst op veld a2 koud water in de douch 2 dagen. monteur kreeg het niet gemaakt werd 3 de dag nieuwe ketel geplaats en het hele a2 veld kreeg gratis een snitzelbuffet en 2 consumpties pp zeer goed opgelost kan gebeuren ,volgend jaar zeker weer terug.

met vrienden, Juli 2014
"Leuk voor een keer"vertalen
marly
2,0

17-07-2014 leuk park met een mooie omgeving, Het eten is alleen echt verschrikkelijk, dit nooit meer! gelukkig zat er een aardig restaurant op loopafstand. Verder prima vermaakt, alleen jammer dat er geen kussens in de tuinstoelen zaten.

met partner, Juli 2014
"Lekker uitrusten"vertalen
harrie
8,0

20-07-2014 lekker rustig park , tenminste buiten het hoogseizoen.....een punt van verbetering dat het hier en daar wat oubollig wordt en het groen kan wel een flinke opknap beurt gebruiken, Verder complimenten voor het personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?