9,7

Uitstekend

27 reviews over Vakantiehuis Boerderij Sevenum in het Nederlands

Super teambuidling midweek op een top locatie!

Skanna Horeca Uitzendburea, 9-8-2017

Pracht locatie met een zeer ruime tuin en buiten mogelijkheden. We hebben een top teambuilding midweek gehad, waar deze luxe boerderij zich uitstekend voor heeft geleend.
Gereisd zakelijk in juli 2017

Een aanrader voor iedereen!!!

Marlou, 18-7-2017

Wat een toplocatie! Voor het eerst zijn we met de hele familie op familieweekend geweest. Wat heeft iedereen genoten van dit weekend. De boerderij is echt fantastisch. Alles is heel mooi en sfeervol ingericht. Elke kamer is opnieuw weer een verrassing. We hadden geluk, het was prachtig weer, maar aan de andere kant vonden we het ook jammer dat we daardoor niet samen in de gezellige en sfeervolle keuken hebben kunnen zitten. Ook de ruimte om de boerderij is geweldig. Tien kinderen tussen de 2 en 10 jaren hebben zich geen seconde verveeld. De hele familie was zeer onder de indruk van de locatie. En wat een leuke gastvrouw! We hadden afgesproken om maar eenmalig op familieweekend te gaan zodat het geen jaarlijkse verplichting wordt, maar het gaat er nu al over om het toch echt vaker te gaan doen. Over de locatie hoeven we dan in ieder geval niet meer na te denken.. dan gaan we zeker hiernaar terug!!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Een super familieweekend

Familie Sneeuw, 6-7-2017

Wat een heerlijke plek om te verblijven met een grote groep! De boerderij is van alle gemakken voorzien, sfeervol ingericht, veel ruimte binnen en buiten, alle slaapkamers hebben een thema, voldoende badkamers, alles ziet er fris en schoon uit, alle lof voor de eigenaren. De ligging ten opzichte van dorpen en natuurschoon in de omgeving is ook prima.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Deze locatie staat bovenaan ons lijstje!

Lindy, 26-6-2017

Met ons bedrijf hebben we top strategiedagen gehad. Het eten was heerlijk, en de omgeving is heel fijn! Na lang vergaderen is een luchtje scheppen buiten perfect! Wat een luxe om ieder onze slaapkamer te hebben en een hele fijne schone en mooie badkamer te hebben. We voelde ons erg thuis en we komen zeker nog eens terug! :D
Gereisd zakelijk in juni 2017

fantastische accommodatie , prima gastvrouw

Marcel van Broekhoven, 21-6-2017

Het is een geweldige plek in de natuur, dichtbij allerlei mogelijkheden voor een groep. Aanrader is om zeker het diner door hen te laten verzorgen . Dit was geweldig en van hoge kwaliteit.

Slaapkamer zijn mooi ingericht, voldoende sanitair, alles van hoge kwaliteit.

De hot tub is een aangename aanvulling.

Gereisd met vrienden in juni 2017

De mooiste groepsaccomodatie van Nederland

Pip, 23-5-2017

Boerderij Sevenum voldeed aan al onze verwachtingen. Wij werden terplekke verliefd op deze prachtige locatie midden in het groen. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting van de boerderij. Een goed uitgeruste keuken met mooi servies, sfeervol woongedeelte en elke slaapkamer voorzien van een eigen thema. Mooie badkamers en alles zeer schoon. Gastvrijheid staat bij Andrea hoog in het vaandel. Niets was haar teveel, echt een lieverd. Jeroen heeft 2 avonden het eten verzorgt. Verse streekproducten, alles met zorg bereid, een feest om naar te kijken en te proeven. Zeker doen! Zowel binnen als buiten veel leefruimte. Aan alles is gedacht, toiletpapier, gastendoekjes, gevulde zeeppompjes, thee/vaatdoeken, vaatwasmiddel en vuilniszakken. Een warm welkom. Wij komen graag nog eens terug. Tip: Boek de Tour de Fruit.

goed vertoeven!!

vriendengroep, 17-5-2017

We hebben een heerlijke week gehad met onze vriendengroep met volwassenen en kids van 1-18.Gezellig ingericht huis, met lekkere leefruimte. de tuin is heerlijk ruim met voldoende speelmogelijkheden. De hottub is ook goed gebruikt...Genieten!! De keuken was ook heel goed ingericht, met uitgebreid keukengerei, en gewoon lekkere mokken en theeglazen i.p.v. kleine kopjes. Ook de bedden zijn heel goed. We hopen er zeker nog eens terug te komen
Gereisd met vrienden in april 2017

Meidenweekend 2017

Ilona keuris, 16-5-2017

Met 27 meiden vanuit Leidschendam naar Sevenum voor een meidenweekend een traditie die al 23 jaar duurt. Dit jaar in de boerderij van Andrea en Jeroen. Wij hebben met elkaar een heerlijk weekend gehad met hulp van prachtig weer, de heerlijke Hot tube, en niet te vergeten het heerlijke 3 gangen diner van Jeroen en zijn chef kok. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Puur en eerlijk. Wat een accommodatie! inclusief lounche schommel en sfeervolle ingerichte huiskamer en slaapkamers met ieder een eigen thema. Wij kunnen op een zeer geslaagd weekend terug kijken mede door jullie inzet en fijne contactmomenten niets was teveel.

Wat een paradijsje!

Elizabeth, 17-4-2017

Jaarlijks familie lang weekend al gedurende ruim 15 jaar in Ardennen, Duitsland, nu het beste niet over de grens maar in het mooie Limburgse land. Alles een dikke 10 vooral de ruimte in de Boerderij, het buitengebeuren, de contacten en meedenken van Andrea en Jeroen. Het eerste huis waar we terug willen. Super.
Gereisd familie in april 2017

zalig vertoeven!!

fam dewitte, 12-4-2017

Prachtig huis, leuke inrichting! Was zeer aangenaam verblijven en de kindjes hebben zich rot geamuseerd!!
Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij Sevenum in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij Sevenum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Boerderij Sevenum scoort een 9.74 uit 10 op basis van 27 reviews.