9,1

Uitstekend

68 reviews over Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg in het Nederlands

Zeer mooie camping!

Anne, 17-8-2017

Heel mooie terrassencamping, netjes en kindvriendelijk. Ruime staplaatsen. Direct gelegen aan een mooi bos. Volop gelegenheid voor leuke dagjes uit. Wij hebben hier 2 weken gestaan met onze tent. Ondanks het wisselvallige weer hebben wij ons prima vermaakt. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.
Gereisd familie in augustus 2017

Mooiste camping ooit bezocht

Marina, 12-8-2017

De Natuurcamping Hoeve Krekelberg in Schinnen wordt uitstekend beheerd. Op ieder moment van de dag is het sanitair schoon. Er wordt zeer bewust met het milieu omgegaan. Op de prachtige zeer ruime plekken is het ook rustig. De auto staat op het parkeerterrein na installeren van de plek en de fietsen staan in de s nachts afgesloten stalling. In de schitterende omgeving kan gewandeld en gefietst worden en de supermarkt is dichtbij. Heerlijk!
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

D. Verhaeg, 10-6-2017

Fantastische 10 dagen gehad met onze kinderen van 4 en bijna 2 jaar op het kindvriendelijke veld. Ze hebben zo leuk kunnen spelen in de speeltuin met andere kinderen.

Zo'n mooie terrassencamping hadden wij in Nederland overigens nog nooit eerder gezien! Er is heel veel te doen aan dagtripjes in de nabije omgeving en leuke restaurantjes in de buurt.

Dank jullie wel voor de mooie tijd en jullie gastvrijheid!

Gereisd familie in juni 2017

Prachtige camping, erg genieten!

Rosalie, 31-5-2017

We hebben ontzettend genoten van een lang weekend in Schinnen! Wat een prachtige camping! Heerlijk rustig en groen. En zeer ruime campingplaatsen. De kinderen vonden het geweldig om op een kinderweide te staan met allemaal leeftijdsgenootjes. Ook erg vriendelijke en gastvrije eigenaren. We komen graag terug!
Gereisd familie in mei 2017

Altijd weer vakantiegevoel als we aankomen!

Joke, 18-4-2017

Hoeve de Krekelberg is voor ons al jaren de camping in Zuid Limburg. Prachtige ruime plaatsen, goed onderhouden camping. In hoogseizoen is het aantal douches ontoereikend. Geen onnodige opsmuk. Ook de nieuwe eigenaren (dochter) zijn weer heel prettig in de omgang. Prettige sfeer op camping tussen gasten onderling.

Zeer geschikt voor jonge kinderen.

Gereisd met partner in april 2017

Rust en ruimte

Harry van Dam, 16-9-2016

Camping voor rustzoekers. Voor een natuurkampeerterrein toch wat te grootschalig. De plaatsen zijn mooi en ruim en de sanitair is goed en schoon. In het hoogseizoen, door de drukte, werd het minder. Je moet je vertier in de omgeving zoeken en daar is heel veel te doen. Wandelen, fietsen, mooie plekjes bezoeken en ga zo maar door. Beslist de moeite waard. Camping is wel aan de prijs. Voor dat geld kun je ook naar een camping met een zwembad. Alleen of je daar de rust vind? Ik vraag het me af. Kortom een leuke camping voor ons.
Gereisd met partner in juli 2016

Mooie camping, minder mooi achtergrondgeluid

A. Kuipers, 27-8-2016

De camping lag er prachtig bij. Met zorg aangelegd en onderhouden. Sanitair was wat oud, maar goed onderhouden en schoon. De vele extra services, zoals de bakker, de gratis te lenen koelelementen en de slechtweer-ruimte waren super. We zaten op het kleine kinderveldje met een prachtige zandbak met schaduwdoek eroverheen. Een heerlijk en ruim plekje met één nadeel, achter een smalle strook bomen en struiken loopt een doorgaande weg waar het dag en nacht druk is. Tel daar het geluid van de nabij gelegen snelweg en het nabij gelegen spoor bij op en je hebt toch aardig wat lawaai. Kortom: topcamping, maar als je echt rust wil misschien niet de beste keuze.
Gereisd familie in augustus 2016

Betoverend!!

Henny & Margriet, 15-7-2016

Het was weer een feest om op deze prachtige camping te staan. We hebben genoten van jullie rustige en schone camping. Jullie hebben weer veel gedaan deze winter om het nog mooier te maken. Zoveel luxe, gratis douche en wifi.

Ook genieten we steeds van de prachtige bomen en heesters.

Wij raden deze camping van harte aan.

Groet Henny en Margriet uit Bemmel

Gereisd met partner in juli 2016

Meer dan prachtige camping!

Astrid Boot, 4-7-2016

Natuurcamping Krekelberg is werkelijk een meer dan prachtige camping. Zeer ruime plekken. Alles met zeer veel oog voor detail en zorg uitgevoerd. Het kruidenpluktuintje, de prachtige beplanting, het super schone sanitair maakt dat deze camping een plek is waar wij zeer graag terugkomen met ons kippetje.
Gereisd met partner in juli 2016

Sfeervolle camping met prachtige uitzicht

Noreen, 26-6-2016

Een van de weinige campings waarbij het plaatje voor 95 % compleet is: mooie ligging, schone en verwarmde sanitair, aan het bos, vuilwaterafvoer en waterslang en knusse slechtweervoorziening. Doordat de plaatsen ruim zijn en de camping in terrassen is opgedeeld, zul je niet snel het gevoel krijgen dat er te veel kampeerders zijn. Wij komen hier graag terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg in Schinnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg scoort een 9.13 uit 10 op basis van 69 reviews.