Beoordelingen Kasteel Schaloen**

Schaloen**
22 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Schaloen**
Oud Valkenburg 5, 6305 AA, Schin op Geul

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Schaloen** in Schin op Geul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Schaloen** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Schaloen scoort een 9,0 uit 10, op basis van 22 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Schaloen** in Schin op Geul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Schaloen**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Schaloen** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 32 vakantiefoto's van Kasteel Schaloen** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Schaloen** met andere accommodaties in Schin op Geul.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

22 beoordelingen over Schaloen**

22 beoordelingen
9,6
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Apr. 2014
"Sprookjesachtig mooi !"vertalen
De Wild
10,0

23-04-2014 Verblijven in een sprookjesachtige omgeving, het was top. Pasen 2014 kon niet meer stuk ! We verbleven in appartement 307 vanwaaruit je een prachtig uitzicht hebt op een natuurgebied en het prachtige kasteel. We hadden onze hond bij ons en daarvoor zijn de appartementen perfect uitgerust. De lokatie is een fantastische uitvalsbasis voor een uitje naar Valkenburg (15 min. lopen) of prachtige wandelingen in de omgeving door het mooie Limburgse landschap. Personeel is erg gastvrij en ook in de naastgelegen brasserie is het aangenaam te verblijven. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde !! Wij gaan zéker terug !! Zonder twijfel. Bedankt !

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Indrukwekkend mooi."vertalen
J. E. Driessen
9,0

23-03-2014 Afgelopen weekend als verassing voor mijn vrouw hadden wij (onze zoon en ik) een appartement geboekt. Wat is het een super geslaagd weekend geworden. Niet alleen een indrukwekkende entourage, ligging en omgeving maar ook de mensen zijn gastvrij en erg vriendelijk. Ontzettend veel te bezichtigen in de buurt en op en rond het kasteel Schaloen zelf. Alle seizoenen zullen het goed doen hier, nu in het voorjaar: betoverde kale bomen die alla Harry Potter zijn. Bloesem voor wie van kleuren en prachtige foto's houd. Het complete landgoed ademt geschiedenis en je kan niet meer ophouden met foto's maken. Loop eens door de prachtige bossen let op alle details van oude bomen en bruggen. Van griezelig heksen bos tot prinsessen en ridder plaatjes. We zijn onder de indruk, wie wil er nu niet wakker worden met zo´n mooi kasteel als uitzicht. Je kan zelfs een feest geven in het gewelf van het kasteel zelf vanaf 20 personen, en daarna slapen in het hotel of appartementen. We gaan zeker terug. Tot snel.

eigenaar Agneta Naus, 25-03-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel fijn dat de verrassing geslaagd was en dat u een mooi weekend gehad heeft. En....... bedankt voor de prachtige foto's. Tot een volgende keer!

met partner, Mrt. 2014
"Een uit duizend! Geweldig"vertalen
katinka
9,0

08-04-2014 Dat dit nog bestaat; een perfect verblijf in heeeel knus appartement met aan de ene kant zicht op het kasteel en aan de andere kant zicht op de slotgracht en de landerijen! Ontbijt werd geserveerd in het appartement. Jammie: verse fruitsalade. Wandelmogelijkheden te over. Valkenburg op loopafstand. Echt een topper. Heerlijk rustig en overal dichtbij. Ruim voldoende parkeerplaats. Volgende keer weer!

De beste prijzen en lastminutes voor Kasteel Schaloen** bij:

met partner, Feb. 2014
"Gaaf hoor zo'n kasteeltje"vertalen
Jan van Noord
9,0

27-02-2014 Erg genoten van de sfeer en van het kasteelgevoel. Precies wat ik gehoopt had. Oud en historisch maar ook modern en comfortabel.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Eten is lekker en sommige gerechten zijn gewoon bijzonder.
Zoek je iets bijzonders? Iets anders? Maar wel dicht bij vertier en uitgaansleven? En ook nog betaalbaar? Een aanrader!!!

met partner, 2014
"Super romantisch"vertalen
Veneeta
9,0

26-02-2014 Geweldig weekend gehad in een prachtig kasteel, met zeer vriendelijk en kundig personeel.
Kamers waren netjes en mooi ; het gevoel was zeer romantisch omdat je in een kasteel verblijft.
We komen zeker terug!

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Leuk rustig en charmant"vertalen
Arnoldkwijt
7,0

02-01-2014 Kasteel Schaloen was ontzettend leuk. er is wel een duidelijk verschil tussen brasserie schaloen en kasteel Schaloen. Er was een sprookjesverteller en de vrouw van een ridder en buiten waren twee ridders. Jammer alleen dat ze in het kasteel zo negatief waren. in de brasserie even moeten wachten op bediening maar het was dan ook druk. De ogeving is geweldig om te wandelen!

met partner, Dec. 2013
"Verschrikkelijk smerig, kapot en uitgeleefd!"vertalen
Cynthia
2,0

02-01-2014 Bij aankomst: mooi gebied en een mooi kasteel. Bij het binnengaan van ons appartement was het echter een verschrikking! Smerig en uitgeleefd. Ons appartement bleek echter al bewoond te zijn en wij kregen een ander toegewezen. Zelf het toilet moeten schoonmaken: urine zat nog op de muur en achter de wc. Het sopje was helemaal bruin na het schoonmaken. Veel spullen waren kapot: o.a. douchegordijn, afstandsbediening, koffiezetapparaat. (modder)vlekken op de bank, stoelen en het vloerkleed. De bank was helemaal verkleurd en plakkerig van viezigheid!
Na twee keer klagen kon er pas de volgende dag schoongemaakt worden, zij had ook geen ander appartement of kamer voor ons. Niks geen excuus of alternatief. Tijdens het douchen werd het water opeens ontzettend heet en vervolgens steenkoud. Dit was voor ons de druppel om weg te gaan de volgende dag. Moesten alsnog voor 1 nacht meer dan 1/3 deel van het totaalbedrag betalen. Niks geen excuus, niks geen tegemoetkoming, alleen maar arrogantie!

eigenaar Agneta, 20-01-2014
Eigenaar zegt:  Gezien de vorige reviews over de appartementen en hotelkamers op Kasteel Schaloen lijkt deze reactie van Cynthia Brouwer niet redelijk. Onze appartementen worden goed schoongemaakt en niets is kapot. Direct na de melding van meneer Brouwer dat het appartement vreselijk smerig zou zijn ben ik meegegaan maar kon niets ontdekken. Wel rook het er heel sterk naar schoonmaakmiddelen. Ze hadden dan ookalles al schoongemaakt. Ik kon dus niets meer controleren. Op mijn vraag van wie ze dan de schoonmaakmiddelen gekregen hadden antwoordde Cynthia dat ze die altijd bij zich hadden om eerst alles schoon te maken als ze ergens gingen logeren!. Zeker heb ik mijn excuses aangeboden alhoewel ik niets had kunnen constateren. Wij zijn de gasten tegemoet gekomen door hun slechts de eerste nacht in rekening te brengen; alle faciliteiten waren immers gebruikt. Uiteraard vinden wij het wel heel vervelend dat gasten het niet naar hun zin gehad hebben en dit heb ik hun dan ook meerdere malen gezegd.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Fantastisch"vertalen
Marijke
8,0

21-01-2014 Fantastische omgeving, mooi en knus appartement, goed geholpen aan de receptie. Vriendelijk personeel. Voelde me een midweek als een echte kasteelbewoonster. We hebben alweer geboekt voor de volgende vakantie. Alles was kraakhelder.

eigenaar Agneta, 06-02-2014
Eigenaar zegt:  Fijn dat u genoten heeft en hartelijk dank voor uw beoordeling.

Sept. 2013
"Gastvrijheid met een hoofdletter G!"vertalen
marlies
9,0

01-10-2013 Hartelijk ontvangst door eigenaar met koffie in het kasteel, en een rondleiding, niks is te veel, persoonlijke aandacht, echt TOP. Ontbijt bijna te mooi om op te eten. Bedankt Cor!

met partner, 2012
"Fantastische ervaring"vertalen
Monique & Klaas Kra...
10,0

28-12-2012 Super mooie lokatie en omgeving, gezellige schone kamers.
Wat een super enthousiast ontvangst van de kasteelheer (Cor), wat een geweldige eigenaar tevens, architect, gastheer, aannemer, tuinman, klusjesman en een geweldige verteller over zijn kasteel, geweldig om zulke mensen te mogen ontmoeten.
Prijs kwaliteit voor kamer met zo'n geweldig ontbijt 10+
Cor, zijn wij weer in de buurt, komen wij zeker weer van je gezeligheid en onbijt genieten.
Groeten Monique Klaas, Amsterdam

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?