Camping Vinkenhof ***

8,6

172 reviews over Camping Vinkenhof in het Nederlands

Geweldig mooie camping!

Stel uit Brabant met Buscampertje, 1-10-2017

Wat een mooie camping en wat een schitterende omgeving, wij waren hier al eerder geweest en wij zijn verliefd geworden op het Zuid Limburgse Heuvelland. Deze camping biedt dan de ideale uitvalsbasis. Je kunt er heerlijk genieten van de omgeving op de fiets, wandelend of met de auto. De camping ligt midden tussen de heuvels en het uitzicht is fenomenaal. De eigenaar, zijn vrouw en het personeel zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een gezellig praatje. De camping wordt netjes bijgehouden en het sanitair is schoon en goed toegankelijk. Het zwembad is verwarmd en is heerlijk om even in bij te komen. Eten in het restaurant is ook prima! We hebben genoten van de 'Mixed-Grill' op leuk opgemaakte borden. Als je er dan ook nog een Keutenberg Blond bij drinkt kom je helemaal in bourgondische sferen. Kortom wij komen hier zeker nog een paar keer terug met ons busje. Te beginnen tijdens de kerstmarkt in de grotten in Valkenburg vanaf half november. Niets dan lof dus!
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke camping

Van der heijden, 2-9-2017

Pas op het laatste moment geboekt.

Toen we aankwamen stonden er nog mensen op onze plek, maar toen kregen na overleg met de eigenaar meteen een (in onze ogen ook betere) andere plek.

Kleinschalig maar leuk voor jonge kinderen.

En stiekem zaten er heel wat kinderen.

Fijn dat er een zwembad is.

Leuke omgeving!

Valkenburg, Maastricht etc.

Sanitair: douchekoppen niet fijn.

Ik vond dat er wel weinig douches waren.

Erg leuke meiden ik het animatieteam.

Ze deden het hartstikke leuk! Complimenten, want ze waren volgens mij nog hartstikke jong.

Ik heb heerlijke dagen gehad op vinkenhof. En zou zo terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Redelijke camping, gedoe over tarief

Campervrienden, 23-8-2017

Mooi gelegen camping. Plaatsen zijn krap en alles staat heel dicht op elkaar. We hebben tijdens ons verblijf 2 ratten over het terrein zien lopen. Sanitair is voldoende en meestal schoon. Zwembadje is klein maar wel heel leuk voor kleinere kinderen voor erbij.

Tijdens het afrekenen stonden wij achter een stel dat gelijk met ons was aangekomen en op een kortverblijf camperplaats stond. Ook volgens de plattegrond was dit zo, de plaats was overduidelijk gemarkeerd als camperplaats voor kort verblijf. Toch wilden ze deze mensen de volle mep af laten rekenen en ze moesten zelf met 'bewijsmateriaal' over de brug komen want de plaats stond als standaard plaats in het systeem. Na heel veel gemor kregen ze toch een deel van hun geld terug, maar het verliep niet bepaald netjes terwijl deze mensen overduidelijk gelijk hadden. Om deze reden gaan we hier ook niet meer terugkomen.

Berry, Vennoot, 24-8-2017
Hartelijk dank voor jullie reactie. Het is te prijzen dat u het op neemt voor uw campingburen. Daarmee is enige discussie geweest over het te hanteren tarief. Jullie en de buren hebben gestaan op zgn "kort-verblijf" camperplaatsen. Dit zijn kleine plaatsen die in het hoogseizoen tegen een basistarief van € 15,- worden aangeboden. Daaraan zijn wel 2 voorwaarden: niet te reserveren en max. 2 nachten. Als men bij aankomst aangeeft eventueel langer dan 2 nachten te blijven kan men tegen het "reguliere 'tarief ook op deze plaatsen staan als alle andere plaatsen zijn volgeboekt, zoals het geval was. Wij laten de gasten dan eerst de beschikbare plaats beoordelen omdat dit kleine plaatsen zijn. Toch betreuren wij het dat deze voorwaarden niet geheel duidelijk waren waardoor de discussie is ontstaan. Met bovenstaande toelichting is e.e.a. hopelijk verduidelijkt.

leuke tijd gehad

morris, 21-8-2017

Leuke rustige camping met leuk animatie team voor jonge kinderen, kinderen vonden het top! Ook fijn dat er een zwembad is, wel klein maar voor jonge kinderen prima.

een minpuntje was de voor onze caravan best wel kleine plaats volgens beschrijving was de plaats groter, niet veel ruimte om buiten te zitten.

Sanitair werd goed bijgehouden. Restaurant is zeer goed en gezellig!

Super!

Linda, 20-8-2017

We hebben een hele fijne en plezierige tijd gehad op camping Vinkenhof. We zaten in een van de woodloges. Wat leuk en gezellig! Alles aanwezig en het zag er netjes en verzorgd uit! Broodjes kun je bestellen en 's ochtends heerlijk warme broodjes. Prima! We hebben 's avonds gegeten bij Viva la Vink, wat lekker was dat! En de verse taart en koffie een aanrader! Gastvrije en vriendelijke mensen! Wij hebben genoten en komen graag een x weer terug!
Berry, Vennoot, 24-8-2017
Hartelijk dank voor de review. Wij begroeten jullie weer graag een volgende keer.

fantastisch

Henk, 19-8-2017

Zeer netjes en comfortabel,heel luxe kamperen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Berry, Vennoot, 24-8-2017
hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat jullie van een fijne vakantie genoten hebben in een van onze luxe lodges.

Super camping!

Bianca, 17-8-2017

We hebben een erg leuke week gehad, mooie camping, grote speelweide voor de kinderen, leuke animatie en eetgelegenheid ook goed. In de omgeving is veel te doen!
Berry, Vennoot, 24-8-2017
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij hopen jullie weer een volgende keer te mogen begroeten.

waardeloze service (Rectificatie)

N. Haisma, 14-8-2017

Na aankomst dachten we lekker makkelijk een frietje te gaan halen. Nou wat vreselijk was dat zeg. We moesten meer dan 15 euro afrekenen en het was niet te eten. Friet en snacks waren zo slap en vet dat ik ben terug gegaan. Daar kreeg ik te horen dat ik pech had. Echt niet normaal wat slecht zeg!! Heel slecht begin van onze vakantie. Camping is ook verouderd. Ik weet nu al dat ik hier nooit meer terug ga. (Rectificatie) Mijn klacht is netjes opgelost door de camping eigenaar. De slechte recensie is geschreven in een boze bui en daardoor een impulsieve actie. Camping Vinkenhof is verder een prima camping. Wij spraken iemand die hier al 15 jaar met plezier komt. Ook kinderen vermaken zich hier uitstekend!
Berry, Vennoot, 24-8-2017

Deze beoordeling komt onduidelijk over van daar een korte toelichting. De beoordelaar was boos over een incident en schreef direct een slechte beoordeling. Nadat de klacht was opgelost had de gast daar spijt van en heeft zelf het laatste deel als rectificatie geschreven. Hartelijk dank voor de correctie/rectificatie.

Deze totale beoordeling laat wel zien wat het gevaar achter beoordelingssites is. Het kan makkelijk als wraak cq dwangmiddel worden gebruikt!

Mooie ligging en fijne kindercamping.

Elsje, 11-8-2017

Met caravan en gezin hier nu voor de 2de keer geweest. Sanitair is schoon maar de douchekoppen mogen wel vervangen worden. De straal gaat overal heen behalve de goede waar door je staat te kou kleunen onder de douche. En de prijs misschien omhoog waar door het douchen (gratis) word en je niet zit te prutsen met muntjes terwijl je probeert om de straal te vangen om je shampoo uit te spoelen en dan klik hoort en met zeep in je ogen moet zoeken naar het muntje, en geen geld gevraagd hoeft te worden voor wifi. Verder fijne rustige camping waar de kids lekker kunnen spelen. De plekken zijn ruim waar door je voldoende privé hebt. Op de douche na een hele fijne mooie en schone camping.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Een hele mooie camping

Suus Klingenberg, 29-7-2017

De beheerders zijn heel behulpzaam . Geen min punten
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vinkenhof in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vinkenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vinkenhof scoort een 8.57 uit 10 op basis van 173 reviews.