8,6

Uitstekend

169 reviews over Camping Vinkenhof in het Nederlands

leuke tijd gehad

morris, 21-8-2017

Leuke rustige camping met leuk animatie team voor jonge kinderen, kinderen vonden het top! Ook fijn dat er een zwembad is, wel klein maar voor jonge kinderen prima.

een minpuntje was de voor onze caravan best wel kleine plaats volgens beschrijving was de plaats groter, niet veel ruimte om buiten te zitten.

Sanitair werd goed bijgehouden. Restaurant is zeer goed en gezellig!

Super!

Linda, 20-8-2017

We hebben een hele fijne en plezierige tijd gehad op camping Vinkenhof. We zaten in een van de woodloges. Wat leuk en gezellig! Alles aanwezig en het zag er netjes en verzorgd uit! Broodjes kun je bestellen en 's ochtends heerlijk warme broodjes. Prima! We hebben 's avonds gegeten bij Viva la Vink, wat lekker was dat! En de verse taart en koffie een aanrader! Gastvrije en vriendelijke mensen! Wij hebben genoten en komen graag een x weer terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch

Henk, 19-8-2017

Zeer netjes en comfortabel,heel luxe kamperen.

Super camping!

Bianca, 17-8-2017

We hebben een erg leuke week gehad, mooie camping, grote speelweide voor de kinderen, leuke animatie en eetgelegenheid ook goed. In de omgeving is veel te doen!

waardeloze service (Rectificatie)

N. Haisma, 14-8-2017

Na aankomst dachten we lekker makkelijk een frietje te gaan halen. Nou wat vreselijk was dat zeg. We moesten meer dan 15 euro afrekenen en het was niet te eten. Friet en snacks waren zo slap en vet dat ik ben terug gegaan. Daar kreeg ik te horen dat ik pech had. Echt niet normaal wat slecht zeg!! Heel slecht begin van onze vakantie. Camping is ook verouderd. Ik weet nu al dat ik hier nooit meer terug ga. (Rectificatie) Mijn klacht is netjes opgelost door de camping eigenaar. De slechte recensie is geschreven in een boze bui en daardoor een impulsieve actie. Camping Vinkenhof is verder een prima camping. Wij spraken iemand die hier al 15 jaar met plezier komt. Ook kinderen vermaken zich hier uitstekend!
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie ligging en fijne kindercamping.

Elsje, 11-8-2017

Met caravan en gezin hier nu voor de 2de keer geweest. Sanitair is schoon maar de douchekoppen mogen wel vervangen worden. De straal gaat overal heen behalve de goede waar door je staat te kou kleunen onder de douche. En de prijs misschien omhoog waar door het douchen (gratis) word en je niet zit te prutsen met muntjes terwijl je probeert om de straal te vangen om je shampoo uit te spoelen en dan klik hoort en met zeep in je ogen moet zoeken naar het muntje, en geen geld gevraagd hoeft te worden voor wifi. Verder fijne rustige camping waar de kids lekker kunnen spelen. De plekken zijn ruim waar door je voldoende privé hebt. Op de douche na een hele fijne mooie en schone camping.
Gereisd familie in januari 2017

Een hele mooie camping

Suus Klingenberg, 29-7-2017

De beheerders zijn heel behulpzaam . Geen min punten

Mooie rustige camping

Sanne, 22-7-2017

Lekker genoten samen met vriend en dochter (2 jaar), op deze rustige familie camping. Mooie omgeving! Nog 3 dagen kunnen genieten van het animatie team samen met Noor ze vond het fantastisch en daardoor papa en mama ook! Ook fijn is het zwembad op de camping, het is niet groot maar groot genoeg om even af te koelen! Vriendelijk personeel in het restaurant, en erg gastvrije eigenaren. Zeker een aanrader!
Gereisd familie in juli 2017

Gastvrije camping, waar het goed vertoeven is.

Jager (60+), 20-7-2017

Prima locatie in rustige omgeving.

Voor fietsers en wandelaars mooie tochten te maken, zowel qua natuur als cultuur.

Eigenaar en medewerkers erg attent en behulpzaam.

Camping ziet er verzorgd uit.

Ruim opgezette plaatsen.

Sanitair helemaal ok.

Voor een hapje en drankje nodigt het restaurant met terras zeker uit.

Kortom, prima camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie camping met ruime plaatsen op gras

Fam Arts, 16-7-2017

Mooi gelegen camping, goed onderhouden met voldoende ruime plaatsen rondom grasveldjes en (zeer) schoon sanitair. Zeer behulpzame kampeigenaar. Niet zo groot zwembad maar ruim voldoende om op te frissen. Restaurant met beperkte keus. Bakker en diverse eetgelegenheden op loopafstand. Aanbevolen!
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vinkenhof in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vinkenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vinkenhof scoort een 8.59 uit 10 op basis van 170 reviews.