Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg *****

TopParken - Résidence Valkenburg
7,2

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg bij:

440 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in het Nederlands

Prima park wat recent vernieuwd is

Marlies, 12-9-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Huisjes zijn net nieuw en zien er keurig uit. Alles was aanwezig.

Voor de stapelbedden lagen in de kast in de grote slaapkamer "uitvalbescherming hekjes" van de Ikea en er was ook een trap naar het hoogste bed. Prima geregeld dus. De keuken was compleet en de douche en toilet netjes schoon.

Wat wij minder vonden was dat het huisje flink opwarmt tijdens warme dagen. Er was airco aanwezig, maar dit kostte 10 euro per dag. Wij vinden dat dit bij de prijs in had moeten zitten.

Daarnaast is de WiFi verbinding zeer slecht. Wij hadden het "familie" pakket, maar films kijken/ netflix/ youtube is niet mogelijk. De verbinding valt steeds weg.

Beste jammer wanneer je extra hiervoor moet betalen en het dan niet goed werkt.

Zwembad is prima. Niet groot, maar genoeg voor wat verkoeling. De speeltuin voor de kinderen is fijn. We hebben ook een avond prima gegeten in het restaurant op het park.

Verder prima ligging van het park. Goede uitvalsbasis naar Valkenburg, Vaals en omgeving.

Animatie team stelt niet veel voor. Daar mag wel wat aandacht aan besteed worden. Met name voor de kleine kinderen.

De camping verdient wel wat aandacht. Er lag veel modder op het veld. De oude stacaravans en vaste plekken die er nog zijn geven een treurige en vervallen indruk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet geschikt met kleine kinderen

L Bulk, 1-9-2017
  • Onderkomen1

Er kan max 1 campingbedje in een slaapkamer. Anders is er alleen ruimte in de woonkamer. Stapelbedden zijn zo hoog dat je er niet in kan komen, en er is geen trappetje.. nog gevaarlijk ook!!

Senseo met schimmel.

Heeeel veel stof! En dat terwijl je voor de eindschoonmaak €60,- betaald.

Sfeerhaard doet het niet.

Je voelt je ook een echte zeurpiet.. terwijl we heel snel tevreden zijn!!

Zo jammer...!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Beste familie Bulk,

Hartelijk dank voor de genomen moeite, om uw gevoel inzake uw verblijf met ons te delen. Wat vervelend dat uw vakantie op ons park niet naar wens is verlopen. Ons belangrijkste doel is om onze gasten een ideale verblijf te bezorgen. Graag zouden we met u in contact treden, om uw ervaringen met u door te nemen.

Zou u via info@residence-valkenburg.nl, ons kunnen informeren over uw tel.nummer waar we u het beste op zouden kunnen bereiken?

Alvast bedankt en we kijken graag met u hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Dik 3,5 uur onderweg voor een flop

J. Bahlmann, 1-9-2017
  • Onderkomen1

Toen we aankwamen was onze gereserveerde kinderstoel en kinderbed niet aanwezig..ook betaalden we 10€ meer schoonmaakkosten..dit konden ze niet direct teruggeven dit worst eerst overlegd met t hoofdkantoor..toen we de kinderbedden in de kamers wilden zetten paste dit niet..je kunt er zelf niet meer in komen dan. Ook geen hekjes voor het hoge gedeelte van het stapelbed..die gevraagd en blijken ze heel laag waardoor je er eigenlijk niks aan hebt..Dus denk je als ouder zijnde ik ga wel boven in..maar aangezien er geen trapje is lukt het ons beide niet om bovenin te komen! Dus toch maar kind bovenin hopend dat ze er niet uitvalt..ons en die eindschoonmaak is er bij de vorige niet geweest volgens mij..de koffie zit nog in de Senseo..
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Beste Familie Bahlmann,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat vervelend dat uw verblijf niet naar wens is verlopen en er geen trapje aanwezig was in uw chalet bij de kinderkamer. Graag hadden we dit voor u opgelost, gedurende uw verblijf, zodat u toch fijn had kunnen overnachten.

We adviseren bij onze receptie altijd om de kleinere gasten in de beneden bedden te laten overnachten. Onze excuses als we dit bij de receptie niet voldoende hebben gecommuniceerd. De uitvalhekjes bij het stapelbed, zorgen ervoor dat bij oudere kinderen, door het draaien, ze niet uit het bed kunnen vallen. Wat vervelend dat dit niet naar wens was. Ik bespreek heel graag met u bovenstaande punten, zodat we kunnen kijken, waar we dit zouden kunnen oplossen en verbeterpunten kunnen inzetten voor de toekomst.

Heeft u wellicht een tel.nummer waar we u het beste op zouden kunnen bereiken, zodat we bovenstaande samen nog kunnen doornemen?

Nooit meer nooit meer

vissers, 30-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Het park was vroeger een gezellige camping nu een juppen park met veel kijk mij eens. Huisjes hutje mutje op elkaar. De nog te huren stacaravans zijn verschrikkelijk slecht/ oud. De bedden zijn te smal kamers te klein, slaapbank te kort. sanitair, geiser kachel werkt niet of niet goed. Tuinbanken zijn kapot parasol was kapot. De animatie was niet echt goed ook niet echt slecht. Zwembad was mooi en eenvoudig maar erg koud water. Jammer dat je niet met je eigen consumptie bij het zwembad mag zo wordt deze dure camping / park wel erg duur. Het eten van het restaurant was onder gemiddeld. Eigenlijk gaat alles dat het verblijf leuk en gezellig maakt met de jaren achteruit. We zijn er nu 4 jaar geweest en nu was het de druppel. We zijn al die jaren blijven komen vanwege de leuke wandelroutes in de buurt maar dat hoeft voor mij niet meer te beginnen vanaf dit park.

Beste familie Vissers,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ons park is sinds 2016 geheel vernieuwd. We werken samen met de horeca continue aan de kwaliteit van ons park. Dit geldt voor de veiligheid rondom het zwembad, alsmede de kwaliteit van het eten Wat vervelend dat uw gevoel niet prettig is geweest gedurende uw vakantie. De oude stacaravans van onze voormalige camping, hebben wij sinds dit zomerseizoen niet meer in de verhuur, ik bespreek daarom graag deze review persoonlijk met u.

Kunt u ons via info@residence-valkenburg.nl berichten over de beste wijze waar we u telefonisch zouden kunnen bereiken? Alvast bedankt voor uw reactie.

nooit meer

Brab, 28-8-2017
  • Onderkomen5

Prachtig uitzicht.

Bij inchecken zijn ze ongeinteresseerd en vertellen weinig over het park.

Toen ik vroeg waar de supermarkt was vertelden ze dat ze die niet meer hebben...stond wel op de site.

Geen airco...bloed heet...airco kastje kun je huren voor €10,- per dag...of het niets is.

Restaurant slaat nergens op en de kids club stelt ook weinig voor.

Kortom:veel te veel geld betaald voor dit park

Beste familie Brab,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat vervelend dat uw gevoel niet aangenaam is geweest gedurende uw verblijf op ons park. De eerste kennismaking vinden wij juist als park van cruciaal belang en staat bij ons hoog in het vaandel. Interesse voor onze gasten en onze Limburgse gastvrijheid zijn daarbij het belangrijkste. Wat vervelend dat dit bij u niet het geval is geweest. Graag zou ik uw beschreven punten, met u doornemen. Zou u ons kunnen berichten via info@residence-valkenburg.nl over de wijze waarop we u het beste kunnen bereiken?

Lijkt mooier dan het is

Arnon de Vries, 28-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Aanzicht vanaf de straat is heel goed. Keurig restaurant en zwembad. Mooi bij de tijd. Echter verder op de camping veel slecht onderhouden stacaravans, caravans die al meer dan 10 jaar leeg staan en slecht grasveld. Sanitair zeer oud, aftands en simpelweg slecht onderhouden. Afval wordt niet gescheiden en is ver lopen. Wi-Fi is aanwezig maar je moet er speciaal om vragen en ze willen dat je er voor betaald (ook als je dat allemaal al gedaan hebt). De Wi-Fi die er is is zo zwak dat het versturen van een Whatsappje een dag duurt. Het invalidentoilet en douche is voor de invalide niet bereikbaar i.v.m. een te smalle deur. Kortom slecht geregeld (of helemaal niet geregeld).
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste heer de Vries,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor de moeite om uw gevoel met ons te delen.

Op dit moment zijn we druk bezig om het kampeerseizoen n.a.v. alle goede tips van onze gasten, te verwerken en samen te bekijken op welke wijze we dit verder kunnen gaan inzetten. Graag wisselen we samen met u van gedachten over uw verblijf op de camping, zodat we deze tips kunnen meenemen, naar de toekomst toe.

Zou u ons via info@residence-valkenburg.nl kunnen berichten over uw telefoonnummer, waar we u het beste zouden kunnen bereiken?

Prima park

A, 24-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

1. Huisje is schoon, alleen voor 5 personen klein.

2. Op warme dagen wordt het erg warm in het huisje. Geen airco.

3. WiFi kan worden gebruikt door één persoon.

4. Weinig tot geen privacy rondom de huisjes

Netjes park, in verband met weinig privacy en erg warm huisje bij zonnige dagen. Zouden wij niet terug keren

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie! En fijn dat u een mooi verblijf heeft gehad. Graag informeer ik u nog graag over een paar puntjes inzake uw review.

De meeste huisjes op ons jonge park, hebben we uitgerust met een airco, zodat het ook in de warme zomermaanden, aangenaam vertoeven is in de chalets. U kunt deze specifieke chalets al via onze website boeken, zodat u gegarandeerd bent van een gekoelde omgeving. Onze huisjes op het park bestaan nu bijna anderhalf jaar, waardoor de begroeiing nog heel jong is. De planten rondom de chalets hebben nog even tijd nodig om wat groter te groeien. Een stukje privacy is namelijk van cruciaal belang gedurende een fijne vakantie. We hebben nog even wat tijd nodig, om de planten te laten groeien, maar dan is een omheinde tuin, zeker een mooi feit.

Nogmaals bedankt voor uw reactie en we hopen u in de toekomst, weer te mogen begroeten op ons park.

Super verblijf in stacaravan van verhuurder

Pruim, 23-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Het is een schande wat topparken doet. Caravans gaan geruimd worden... niks camping meer. Loopt een manager in zijn blouse rond en helpt personeel niet. Te weinig personeel in het restaurant!! Je wacht een half uur op je biertje... ook eten werd met de dag kariger... paar keer gegeten... tijd dat roer hier omgaat!! Managers hebben niks met gasten maar gaan voor de pegels... park ziet er verzorgt uit maar dat is ook alles. Animatie?? Waardeloos... niks te beleven s avonds... tip maak het restaurant annex café zodat het meer gaat leven!! Organiseer eens iets... live muziek of wat dan ook...

Ken de oude camping schoonbron van 1988, 1992, 1995, 1999, 2007,2015 in 2016 en 2017.... dus ik weet waarover ik praat. Wil je kamperen? No go alles wordt afgebroken en de dure huisjes verstoten de vroegere kampeer plekken en stacaravans... topparken wilde dit samen laten gaan... ook hierin houden ze niet hun woord! Waardeloos!!

Ik oordeel niet over caravans van Willem Marcus die zijn Top!!

Gereisd met partner in augustus 2017
Audrey Sweelssen, Manager, 24-8-2017

Beste familie Pruim,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat fijn dat uw verblijf in de stacaravan bij Willem Marcus zo goed is bevallen. Echter, vervelend om te horen dat de randzaken gedurende uw verblijf niet naar wens zijn verlopen. Juist onze helpende hand voor de gast en gastvriendelijkheid, staan bij ons hoog in het vaandel. Ook ons restaurant heeft bovenstaande speerpunten en we zullen uw opmerkingen dan ook absoluut met hun bespreken.

Graag zouden we uw feedback persoonlijk nog met u willen doornemen. Zou u ons via info@residence-valkenburg.nl kunnen voorzien van uw telefoonnummer, zodat we de verbeterpunten kunnen bespreken?

Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Audrey Sweelssen

Heerlijke vakantie

Ellen, 21-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooi, nieuw park met chalets die van alle gemakken voorzien zijn. Mooie ligging, buitenbad en genoeg te doen in omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Audrey Sweelssen, Manager, 24-8-2017

Beste Ellen,

Bedankt voor je positieve bericht! Leuk om te lezen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog een keer begroeten op ons park.

Groet,

Audrey

nooit meer naar deze camping

wieser, 14-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

zeer verouderde douche en was gelegenheid, voor invalide apart toilet en douche niet in een ,geen wastafel ,zeker iemand bedacht zonder een visie te hebben hoe het eigenlijk hoort een douche en toilet ineen ruimte,geen warm water in de washokjes geen activiteiten aanbod voor de jeugd en wat oudere mensen,de wegen tussen de huisjes waren geasfalteerd maar bij het kampeer gedeelde niet dus bij slecht weer een grote modderpoel,veel mensen die daar ook waren zijn vorig jaar nog geweest en waren geschokt hoe mooi het toen nog was en zo slecht nu ,dit is ook de ervaring van mijn zus en zwager die drie jaar geleden waren geweest en erg graag terug wilde naar de toen o zo mooie camping,slechte wifi,er werd bij de receptie tegen ons gezegd dat de huisjes voorrang hebben ,we kregen het gevoel niet begrepen te worden,wel geld aannemen van mensen die hard moeten werken voor hun vakantie maar ze bieden niets op deze camping ,schandalig gewoon
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg scoort een 7.24 uit 10 op basis van 442 reviews.