Kasteel Schaloen **

7,2

39 reviews over Kasteel Schaloen in het Nederlands

Genoten

Vanessa, 24-9-2017

Wij dachten na de berichten te hebben gelezen het allemaal oud was. Nou dat viel wel mee hoor. Wij hadden een vakantiewoning en dat was prima! Schoon en knus! Niet mega modern maar gewoon erg leuk en wat past bij de lokatie. Personeel (vrouw) was heel aardig!! Erg lief voor onze kinderen van 7 en 4 jaar oud. De brasserie is ook super leuk en lekker. Sfeer is prima! Vlak bij Valkenburg (is te lopen zonder jonge kinderen).
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prachtige locatie met mooie natuur, nostalgisch

Nicky, 5-5-2017

Via Deal geboekt. De omgeving van het kasteel was echt prachtig. Enorm genoten tijdens een wandeling naar het kerkje op de heuvel. Indrukwekkend kasteel. Wij verbleven helaas niet in het kasteel zelf, maar dat mocht de pret niet drukken. De binnenplaats was ook een prima locatie. De kamer was schoon en gaf voor mijn gevoel een Efteling-feeling. De kamer beschikte, tot onze verassing, weliswaar over een koelkast! Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt, daar het ons wat prijzig was. Goede ligging, op steenworp afstand van Valkenburg en haar vele mooie kastelen en ruïnes. Romantische locatie voor een weekendje met zijn twee.
Gereisd met partner in februari 2017

Voor een nacht is het te doen.

M.de Bruijn, 19-12-2016

Mijn dochter en ik hebben voor twee nachten een appartement geboekt.Bij het inchecken waren wij 5 minuten te vroeg .Je mag er namelijk om 15.00 uur in.Wij waren er om 14.55 uur dus een vreemde reactie van de hoteleigenaar wat wij ook een onsympathieke man vonden.Appartement liet wel wat te wensen over het is niet warm te krijgen en het meubilair is oubollig stoel doorgezakt/bank ook aan vervanging toe.Het is te doen voor een nacht.Uitzicht is prima je kijkt op een kasteel ( waar je niet in kan logeren)het zijn dus appartementen die erbij staan die je boekt.Omgeving prima Valkenburg/Maastricht .Bij het inleveren van onze sleutel is er ook niet gevraagd of wij het naar onze zin hebben gehad.Dus ook een minpuntje voor de hoteleigenaar.
Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schaloen bij:

Bijzondere locatie om een te overnachten

Mirella, 27-7-2016

Prachtige ligging, vriendelijk personeel. Wij logeerde in het koetshuis. Schattige huisjes die van alle gemakken zijn voorzien. Wel wat gedateerd maar dat hoort ook wel weer bij de locatie. Jammer dat het kasteel niet te bezichtigen is.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fraai kasteel met historie in unieke omgeving

EKM Beukers, 11-2-2016

Via Deal twee hotelovernachtingen geboekt zonder ontbijt, want de hotelontbijten zijn ons veel te copieus en dito prijzig; we denken dan met nostalgie terug op ontbijtjes en hotelletjes in Frankrijk met een croissantje en en stukje stokbrood met simpel beleg, en thee voor een normale prijs i.p.v. 12,50 en meer p.p. Ontbijtje voor 4,50 p.p. in "De Kei" genuttigd en was prima. Fantastisch mooie kamer in oude stijl in het Tiendgebouw met heerlijke bedden; we voelden ons de koning te rijk.

Enige minpuntje van de kamer het zeer nauwe toilet in een aparte ruimte.

Voorts was het lastig de kamers te boeken via deal en moest het direct bij het hotel, maar daar was alleen de mogelijkheid te boeken incl. betalen, en dat hadden wij al gedaan. Mogelijk is dit inmiddels opgelost.

Wat ons betreft keren we nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2016

Heel slecht ! Zeer geleurgesteld

Elizabeth, 20-12-2015

Ik begin met Niet boeker hier! Ik betaalde 400 euro voor twee nachten voor vier personen, wat geboden word is amper 200 euro waard.

De omgeving is prachtig.

Maar het appartement is slecht heel slecht, bedden oke,ook redelijk schoon

maar zo ongezellige ruimtes heg heeft dringend een verfje,nieuw behangetje en meubileur en gezelligheid nodig.

Badkamer moet gewoon helemaal gerenoveerd worden.

Het ontvangst was zeer onpersoonlijk niet gastvrij,

Pluspunt : klacht van de CV radiatoren zijn keurig verholpen en snel, er moest water bij misschien eerder zelf bijvullen zodat de gasten niet eerst een avond en ochtend in de kou zitten.

Bij vertrek dezelfde onpersoonlijke meneer als bij het inchecken, deze meneer

( eigenaar?) adviseer ik dringend snel een cursus Hotelier te gaan volgen.

Zo zonde van dit bedrijf die door onkundigheid en laksheid ( knap zo snel mogelijk je appartement op, een verfje,behand,sfeerlampjes ipv leen bakker lampjes kosten echt niet zoveel en maken wel het verschil.

Gereisd met vrienden in december 2015

Zeer teleurstellend!

Diantha Takken, 1-12-2015

Wij hadden onze huwelijks nachten, bij aankomst stonden wij niet ingeboekt ? Kregen een kamer die niet schoongemaakt was, alles was vies, ook de badkamer! Volgende dag is de kamer niet schoongemaakt , geen toiletpapier meer, moesten wij om vragen?! Als excuus alleen een kopje koffie gehad, maar evengoed was niks schoongemaakt. Ontbijt toppunt van slecht. 12.50 euro pp... Paar broodjes, elke dag zelfde vleeswaren, 1 kopje koffie pp... Zeer karig, kan echt niet voor dat geld! Zware tegenvaller voor ons huwelijks reis
    Gereisd met partner in november 2015

Wordt vervolgd

Ray&Cristel, 29-9-2015

Via bon voor 2 nachten gereserveerd voor 140 Euro. Hondje ook mee. Wij herkennen de onderstaande negatieve reacties vwb hygiene en onbeschoft personeel totaal niet. Het is niet allemaal superdeluxe, maar voor 2 overnachtingen heb je immers niet veel nodig is onze mening. Je gaat naar Zuid-Limburg om naar buiten te gaan en niet om binnen te hangen. Wij hebben veel gezien van de wereld en zijn daarom wellicht wat objectiever hierin. Het personeel was vriendelijk en gastvrij. Wel zijn we van mening dat de prijs/kwaliteit vwb het diner ietwat hoog is. Wij komen echter wel terug volgend jaar
    Gereisd met partner in september 2015

Prachtig gelegen, service onder de maat

Fam. Walta, 27-9-2015

De appartementen liggen prachtig. Appartement is authentiek.

Appartement was bij aankomst duidelijk niet schoon gemaakt. Overal haren (ook in bad), vuilnis nog in de vuilnisbak, gasfornuis vies, etc. Dit gemeld.

Zou pas volgende dag plaatsvinden. Dus maar zelf gedaan.

Mis de gastvrijheid die ik tijdens Limburgse verblijven ervaar. Personeel is niet vriendelijk.

Prijs / kwaliteit is goed dankzij bon. Anders mis ik toch de gastvrijheid en de hygiëne.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Nooit meer, voortijdig vertrokken

Richard, 26-9-2015

Na mooie plaatjes op internet en de website voor 2 nachten geboekt in de vakantie woningen van kasteel Schaloen. Met stip onze allerslechtste ervaring ooit! Na 1 nacht voortijdig vertrokken naar huis. Zwaar gedateerd , smerig en rijp voor omroep MAX of wie red mijn vakantie. Korte samenvatting van klachten, appartement onder de hondenharen, schimmel in douche, overal vochtvlekken, smerige moltonlakens, vieze stoelen , smerig vloerkleed, zeer slecht bed etc... Alleen de ligging en omgeving is perfect. Het zou strafbaar moeten zijn om zoiets ergs te doen met zoiets moois....
    Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schaloen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Schaloen in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Schaloen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Schaloen scoort een 7.23 uit 10 op basis van 38 reviews.