Hotel Heuvelzicht ***

Heuvelzicht
9,3

Zoover award

261 reviews over Hotel Heuvelzicht in het Nederlands

Goed verzorgde, lekker rustige reis

Ans, 8-9-2017

Alles prima: accomodatie/ verzorging/ heel lekker eten en heel erg vriendelijke mensen!! Hopen er in oktober weer een fijne week door te brengen
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig hotel, top locatie

Margreet Hogendoorn, 28-8-2017

We waren voor de derde keer in het hotel, voor een golfweekend, wat weer perfect geregeld was door de de eigenaars.Het is als thuiskomen

Het hotel ziet er keurig uit alles is super schoon, we hebben heerlijk gedineerd op het terras, en lekker geslapen in een panorama kamer, met heerlijke bedden en een ruime badkamer.

Het ontbijt was ook weer top geregeld, het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een heel fijn hotel.

A.Flens, 5-8-2017

We hebben weer genoten. Een heel prettige ontvangst. Heerlijk gegeten en geslapen in een prachtige kamer. Mooie wandelingen gemaakt . Deze keer met de trein gekomen. Heel ontspannend en een hele goede verbinding.

We hopen nog vaak terug te kunnen komen .

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heuvelzicht bij:

Voor de 3e keer geweldig!!

Mevrouw Vonk, 4-8-2017

Voor de 3e keer met mijn moeder bij dit hotel geweest. Een super hotel. Persoonlijk, hartelijk en heel schoon. Lekker ontbijt. De combinatie van alles scoort een dikke 10!! We gaan zeker weten volgend jaar weer terug en misschien wel eerder. Ga zo door!!

Zelf heb ik 3 kleine kinderen.Deze zal ik niet meenemen naar dit hotel. Daarom een lage score op kindvriendelijkheid. Dit is zeker niet negatief bedoeld.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel!

Danielle, 3-8-2017

Dit is een prachtig gelegen, zeer goed onderhouden 3-sterren hotel, dat zeker aan een 4-sterren accommodatie kan tippen. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Zeker een aanrader. Rustig gelegen en prima bedden. Ook kun je hier heerlijk eten!
Gereisd met partner in juli 2017

Wederom genoten van gastvrijheid en lekker eten.

Linda Triest-Flens, 30-7-2017

Na al vele malen samen geweest te zijn, kwamen we nu voor het eerst met onze dochter van 4,5. Wat voelden we ons verwend door Daan, Andrea en de andere medewerkers. Op onze kamer een persoonlijk briefje (het was onze trouwdag).

Het eten werd voor onze dochter aangepast, zodat we met z'n drietjes konden genieten van de heerlijke maaltijden, die veelal met mooie lokale producten gemaakt worden.

Onze panoramakamer was ruim genoeg om er een 1 persoons bed bij te plaatsen.

Het eigen zitje, de schuifpui en het mooie uitzicht gaven ons een ontspannen vakantiegevoel.

We kunnen niet wachten tot we weer een keer kunnen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch hier

A Vlemmix, 29-7-2017

Geweldig hotel met heel vriendelijk personeel en de prijs/kwaliteit is prima

Het is gelegen in een prachtige dichtbij Valkenburg gelegen omgeving

Gereisd met partner in januari 2017

Steeds weer fantastisch om hier terug te komen.

Bert de Baere, 29-7-2017

Gastvrijheid staat hier op het hoogst mogelijke niveau. Dit geldt zowel voor de eigenaren als het personeel van dit sublieme hotel. Ook de keuken scoort hoog met dagelijks verrassende menu's met verse en eerlijke ingrediënten in combinatie met een goed glas wijn. Een toplocatie!
Gereisd met partner in juli 2017

Vakmanschap! Tot in de puntjes verzorgd!

A Bauw, 29-6-2017

Heuvelzicht heeft alles mee; de fantastische ligging,ruime kamer, hele lieve gastvrouw,zeer behulpzaam team,een kok die weet wat koken is.

Wij hebben genoten en komen graag weer!

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam bediening

Korenblik, 10-6-2017

We kregen een ontbijtpakket mee omdat we vroeg moesten vertrekken. Dit pakket heeft ons erg positief verrast. Diverse broodjes, fruit, flesje water en zelfs een gekookt eitje.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heuvelzicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heuvelzicht in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heuvelzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heuvelzicht scoort een 9.26 uit 10 op basis van 261 reviews.