9,3

Zoover award

259 reviews over Hotel Heuvelzicht in het Nederlands

Een heel fijn hotel.

A.Flens, 5-8-2017

We hebben weer genoten. Een heel prettige ontvangst. Heerlijk gegeten en geslapen in een prachtige kamer. Mooie wandelingen gemaakt . Deze keer met de trein gekomen. Heel ontspannend en een hele goede verbinding.

We hopen nog vaak terug te kunnen komen .

Gereisd met partner in juli 2017

Voor de 3e keer geweldig!!

Mevrouw Vonk, 4-8-2017

Voor de 3e keer met mijn moeder bij dit hotel geweest. Een super hotel. Persoonlijk, hartelijk en heel schoon. Lekker ontbijt. De combinatie van alles scoort een dikke 10!! We gaan zeker weten volgend jaar weer terug en misschien wel eerder. Ga zo door!!

Zelf heb ik 3 kleine kinderen.Deze zal ik niet meenemen naar dit hotel. Daarom een lage score op kindvriendelijkheid. Dit is zeker niet negatief bedoeld.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel!

Danielle, 3-8-2017

Dit is een prachtig gelegen, zeer goed onderhouden 3-sterren hotel, dat zeker aan een 4-sterren accommodatie kan tippen. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Zeker een aanrader. Rustig gelegen en prima bedden. Ook kun je hier heerlijk eten!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heuvelzicht*** bij :

Wederom genoten van gastvrijheid en lekker eten.

Linda Triest-Flens, 30-7-2017

Na al vele malen samen geweest te zijn, kwamen we nu voor het eerst met onze dochter van 4,5. Wat voelden we ons verwend door Daan, Andrea en de andere medewerkers. Op onze kamer een persoonlijk briefje (het was onze trouwdag).

Het eten werd voor onze dochter aangepast, zodat we met z'n drietjes konden genieten van de heerlijke maaltijden, die veelal met mooie lokale producten gemaakt worden.

Onze panoramakamer was ruim genoeg om er een 1 persoons bed bij te plaatsen.

Het eigen zitje, de schuifpui en het mooie uitzicht gaven ons een ontspannen vakantiegevoel.

We kunnen niet wachten tot we weer een keer kunnen gaan.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch hier

A Vlemmix, 29-7-2017

Geweldig hotel met heel vriendelijk personeel en de prijs/kwaliteit is prima

Het is gelegen in een prachtige dichtbij Valkenburg gelegen omgeving

Gereisd met partner in januari 2017

Steeds weer fantastisch om hier terug te komen.

Bert de Baere, 29-7-2017

Gastvrijheid staat hier op het hoogst mogelijke niveau. Dit geldt zowel voor de eigenaren als het personeel van dit sublieme hotel. Ook de keuken scoort hoog met dagelijks verrassende menu's met verse en eerlijke ingrediënten in combinatie met een goed glas wijn. Een toplocatie!
Gereisd met partner in juli 2017

Vakmanschap! Tot in de puntjes verzorgd!

A Bauw, 29-6-2017

Heuvelzicht heeft alles mee; de fantastische ligging,ruime kamer, hele lieve gastvrouw,zeer behulpzaam team,een kok die weet wat koken is.

Wij hebben genoten en komen graag weer!

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam bediening

Korenblik, 10-6-2017

We kregen een ontbijtpakket mee omdat we vroeg moesten vertrekken. Dit pakket heeft ons erg positief verrast. Diverse broodjes, fruit, flesje water en zelfs een gekookt eitje.
Gereisd met partner in juni 2017

Perefecte gastvrijheid

Fam. swaan, 20-5-2017

Mooi hotel, schitterend gelegen, ook gemakkelijk bereikbaar met de trein. De eigenaren en medewerkers geven je bij binnenkomst direct al het gevoel dat je welkom bent. Fraaie panoramakamers, schoon en goed verzorgd. Geweldig ontbijt en een voortreffelijke keuken. Een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

klantvriendelijk gastvrij heerlijk eten mooie plek

Els11147Leo, 16-5-2017

er valt niets te klagen altijd vriendelijk personeel alles wat je wil is mogelijk lekker zeer uitgebreid ontbijt lunch of diner wil je ergens anders lunchen of dineren geen probleem je kunt je fiets in de schuur plaatsen je auto vrij parkeren allerlei info over omgeving ik werd een van onze verblijven daar ziek en geen honger dus even vragen gevolg binnen 5 minuten overheerlijke bouillon op de kamer met de kinderen verjaardag gevierd een en al belangstelling en attent zijn van het personeel inmiddels al 5x geweest en een nieuw reservering staat geboekt
Gereisd met partner in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heuvelzicht*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heuvelzicht in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heuvelzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heuvelzicht scoort een 9.26 uit 10 op basis van 259 reviews.