Bed and Breakfast B&B Andrea ***

Zoover award

367 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Uitstekend

Koster F J, 13-10-2016

Hartelijk ontvangst , prima kamers en een heerlijk ontbijt, kortom voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gastvrijheid.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Zeker een aanrader!

Sylvia Dijkman, 27-9-2016

Kom er al een aantal jaar, iedere keer weer een warm bad! Fons is inderdaad een geweldige gastheer een heeft veel tips om te ondernemen in het mooie zuid Limburg. Appartementen zijn zeer schoon en goede bedden! Blijf er zeker terug komen. Groetjes Sylvia Sterker

Gastvrij en servicegericht

Cockie en Piet, 26-9-2016

Gastvrijheid en service worden hier met hoofdletters geschreven. Het verblijf begint met een allervriendelijkst ontvangst door de eigenaar en een uitleg over het verblijf in B&B Andrea. De kamer en badkamer zijn prima op orde, iedere dag wordt er opgeruimd en het bed strak opgemaakt. Het ontbijt is gevarieerd en wordt compleet gemaakt met heerlijke streekproducten.

Je krijgt er persoonlijke aandacht, maar de andere gasten worden daarbij zeker niet vergeten. Iedere dag nieuwe tips over fiets- of wandeltochten. Een voorbeeldje van de attente service, wij zitten tegen de avond te lezen in de loungebank op het dakterras, het begint te schemeren en ineens wordt de verlichting aangemaakt.

Prima stalling voor onze fietsen en parkeergelegenheid voor de auto.

Een B&B om terug te komen!

Erg vriendelijk en gastvrij

Nicole, 25-9-2016

Super ontvangst met een lekker kopje koffie en een super uitzicht.

Fons is een echte gastheer. Erg vriendelijk en wil van alles vertellen over de omgeving en things to do.

Een paar fijne dagen gehad.

Sander Jansen en Nicole Schokker

geweldige B&B Andrea

Marie-Claire van der Donk en Willem van Hummel, 19-9-2016

Het was fantastisch met een zeer goede gastheer en geweldig uitzicht . Fons gaf ook goede tips wat we konden doen in de omgeving, zal ook zekers mensen adviseren om hier een bezoekje te brengen als ze van plan zijn om in Limburg te overnachten.

Geweldig

Evelyne en Fred, 18-9-2016

Je wordt hier zeer gastvrij ontvangen en voelt je gelijk thuis. De kamer is heel ruim, ook de badkamer biedt voldoende ruimte. Alles is ook heel schoon.Het ontbijt met verse broodjes en heerlijke vleeswaren en kaas, alsmede voldoende zoetwaar, yoghurt, granen, het is teveel om op te noemen. Dit alles wordt opgediend in de ontbijtzaal met uitzicht op de beroemde Keuteberg.

Wij komen met plezier hier weer terug.

Prettig en comfortabel

Fam Akker, 13-9-2016

Alles was goed verzorgd en netjes. Het ontbijt en het contact met Fons was perfect.

De bedden waren van uitstekende kwaliteit. De dekbedden waren niet te warm voor de zomer. De kamer en de badkamer werden dagelijks goed schoongemaakt.

Minder was dat wij onze bagage niet goed kwijt konden. Er waren te weinig lig planken in de klerenkast en geen laden in de nachtkastjes.

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel Andrea: the place tot be!

M. en J. Mommers, 6-9-2016

We zijn tijdens ons verblijf overstelpt met informatie en vooral met authentieke hartelijkheid en behulpzaamheid. Accommodatie was uitstekend, evenals het kostelijke ontbijt. Hotel Andrea: the place tot be!

Marijke en Jan Mommers (6 september 2016).

Goed verzorgt weekend gehad

Van Vugt en hunink, 5-9-2016

Echt lekkere broodjes bij het ontbijt en vanaf de lokatie is het heel makkelijk om met het openbaarvervoer te reizen om bijvoorbeeld naar Valkenburg of Maastricht te gaan.

Wij komen zeker terug

Patrick R Berrens, 3-9-2016

Super vriendelijke gastheer met veel kennis van de omgeving die hij graag met je deelt. Voor ons de eerste keer bij Fons (Hotel Andrea) en er komt zeker een tweede keer. Kan niks verzinnen wat anders, beter zou kunnen. Kamers zijn ruim en zeer schoon en de omgeving is prachtig. Een week was eigenlijk tekort.

Ps. Mocht je toch nog wat missen, je "knipt met je vingers" en voor je met je ogen hebt geknipperd is het geregeld. Thanks Fons en Andrea voor de top week.

Groetjes fam. Berrens uit den helder.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.39 uit 10 op basis van 368 reviews.