9,4

Zoover award

358 reviews over BedAndBreakfast B&B Andrea in het Nederlands

Wij komen zeker terug

Patrick R Berrens, 3-9-2016

Super vriendelijke gastheer met veel kennis van de omgeving die hij graag met je deelt. Voor ons de eerste keer bij Fons (Hotel Andrea) en er komt zeker een tweede keer. Kan niks verzinnen wat anders, beter zou kunnen. Kamers zijn ruim en zeer schoon en de omgeving is prachtig. Een week was eigenlijk tekort.

Ps. Mocht je toch nog wat missen, je "knipt met je vingers" en voor je met je ogen hebt geknipperd is het geregeld. Thanks Fons en Andrea voor de top week.

Groetjes fam. Berrens uit den helder.

Wéér een warm bad!

Eric en Hilleke de Jonge, 2-9-2016

We zijn net terug van een midweek bij Fons. Deze keer hadden we een appartement gereserveerd. Ook dit was, net als de hotelkamers, van alle gemakken voorzien. Prachtig, ruim appartement aan de achterzijde. Met, op het dakterras uitzicht op het LImburgse heuvelland. En, net als in de hotelkamers, ook in de appartementen prima bedden! Fons is een uitstekende gastheer. Kortom: we gaan zeker weer terug! Voor mensen die houden van fietsen, rust, goede service is dit B&B/appartement een absolute aanrader!
Gereisd familie in augustus 2016

Na reeds vele bezoeken blijft het niveau hoog.

H. Koster, 29-8-2016

Wij ervaren altijd rust in de accomodaties, of het nu de hotelkamers of de appartementen zijn. En de service van de gastheer ( en- dame ) is buitengewoon, die staan echt klaar voor de gasten.
Gereisd met partner in augustus 2016

De gastvrijheid, kamers en omgeving zijn top

Anja van Diepen, 29-8-2016

Een heerlijke B en B waar we ons zeer welkom voelden. Fons staat met een vriendelijk woord en handige tips voor je klaar. Over de ruime luxe kamers waren we zeer tevreden en het mooie uitzicht geeft je echt een vakantiegevoel.
Gereisd familie in augustus 2016

Een mooi appartement waar je tot rust komt.

kjberghuis@hotmail.com, 29-8-2016

Het is een mooi appartement en de prijs is mooi laag.

Uitzicht is mooi en heerlijk rustig slapen, want appartement zit aan de achterzijde van het huis.

Verder kan je gratis gebruik maken van het zwembad op de nabije camping.

Gastheer is erg gastvrij en niets is hem te veel.

Wij komen regelmatig terug en maken met veel plezier gebruik van het appartement.

We hebben genoten!!!

Jaap en Janny Voogt, 27-8-2016

Super schoon en goed verzorgd. We voelden ons zéér welkom!

Fons is een super gastheer met hart voor zijn gasten.

Kussens in de terrasstoeltjes zou fijn zijn!

Een fantastische b&b !

jan koot, 23-8-2016

Wij vonden het een geweldig weekje met Fonds.

We werden heel enthousiast ontvangen en werd goed uigelegd hoe en wat.

het is zeker aan te raden in het mooie Schin op geul!

met prachtige kamers en een leuke gastheer in 1 woord onvergetelijk en zeker voor herhaling vatbaar!

groeten van de heren koot.

Gereisd familie in juli 2016

Fantastish

R.F. Brands, 22-8-2016

Voor de derde keer bij Bed & Brackfast Andrea geweest en wederom een geweldige ervaring. Zeer gastvrij, prima ontbijd, goede bedden en prachtige omgeving.

Volgend jaar gaan wij zeker weer!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heel gastvrij en mooie omgeving, een aanrader.

Rani Kras, 20-8-2016

Heel gastvrij ontvangen,mooie omgeving,zeker als je van wandelen en fietsen houdt. Valkenburg is vlakbij.
Gereisd met partner in januari 2015

Prima kamers, bedden, ontbijt, zeer gastvrij .

van Tulden, 19-8-2016

Wij willen graag om de zoveel tijd bij Fons en Andrea genieten van de gastvrijheid, het fijne terras 's avonds aan de achterzijde met uitzicht op de Keutenberg, het lekkere verzorgde ontbijt en de vele uitgaansmogelijkheden vlak in de buurt.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast B&B Andrea scoort een 9.39 uit 10 op basis van 359 reviews.