Bed and Breakfast B&B Andrea ***

B&B Andrea
9,4

Zoover award

367 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Het is hier fantastisch!!!!!

Fam Naalden, 9-9-2010

Hotel Andrea is een fantastisch hotel, en de mensen zelf zijn ook heel vriendelijk.

Alles is gewoon goed!!!

een fantastische net & schoon B&B Hotel

Jan v Woudenberg, 23-8-2010

Het B&B Hotel Andrea is mooi gelegen met mooie super schone kamers, en op het terras een mooi uitzicht over het limburgs landschap. Je word er zeer gastvrij ontvangen door gastheer Fons Hensgens die je heel veel kan vertellen of uitleggen van de omgeving of uitgaans mogelijkheden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

We komen zeker vaker

r.f.dwars, 18-8-2010

een prachtig hotel in een mooie omgeving. De vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaar is helemaal top. Kamers en ontbijt zij beide perfect

Super goed

H . van Ingen, 17-8-2010

B&B Hotel Andrea is zeer de moeite waard ,erg netjes en heel goed verzorgd en

super vriendelijke mensen , wij gaan er zeker nog een keertje naar toe .

'Prima hotel

Wim en Hennie Vermeulen, 17-8-2010

Wij zijn hier meerdere malen geweest tijdens de Heuvellandvierdaagse. Het is een prima hotel, superschoon, groot terras met fantastisch uitzicht en een mooie kamer met balkon. Fons is een uitstrekende gastheer met oog voor detail. Alles wordt in het werk gesteld om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken. Een absolute aanrader!

limburgse vriendelijkheid

A.A.M. Claeys, 6-8-2010

gastvrijheid, toegankelijkheid, goed verzorgd ontbijt, nette kamers.

4 sterren waard!

Fam. van den Brink, 2-8-2010

Hotel Andrea, was echt een super netjes, schoon en fantastisch onderkomen. Er wordt 3 sterren weergegeven, maar het is zeker wel 4 sterren waard! Fons super goed geregeld! Ontbijt was echt top!!! Iedere dag weer een andere variatie van brood. beleg of extraatje. Wij zijn echt overtroffen en komen zeer zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2010

Prima service, heel schoon. goede locatie

Ella Wijsman, 26-7-2010

We voelden ons thuis, vooral door de hartelijke en persoonlijke service van Fons. Het was fijn om van kamer te kunnen veranderen, we hadden nu een heel mooi uitzicht. De plek is ideaal voor fiets- en wandelroutes. Je zit zo in Valkenburg, maar ook in het glooiende landschap. Heerlijk terras met prachtig uitzicht!

Fantastisch hotel

Moniek Bersee, 20-7-2010

Een heel mooi rustig klein hotel met 4 kamers en 2 appartementen. Mooie schone kamer en badkamer, héérlijke bedden. Een fantastisch ontbijt met vanuit de ontbijtzaal een schitterend uitzicht over het Limburgse landschap (Keutenberg). Een vriendelijke gezellige gastheer met leuke en goede tips over wat of waar iets te doen is. We hebben een heel leuk verblijf gehad in Hotel Andrea en komen er zeker weer eens terug. Echt een aanrader, gewoon TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fantastisch pension/hotel

Frans en Lydia Jansen, 20-7-2010

Perfect Pension/Hotel, fijn kleinschalig en zeer schoon. Gastheer geeft goede en actuele tips om de dag door te brengen. Ontbijt lekker en meer dan voldoende. Zijn al voor de 3e keer geweest, voelt als thuiskomen. Aparte ruimte om je fiets te stallen. 5 km van Valkenburg, 15 km van Maastricht. Kijkt uit op de Keutenberg.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.39 uit 10 op basis van 368 reviews.