Bed and Breakfast B&B Andrea ***

B&B Andrea
9,4

Zoover award

366 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

het was smaakvol, schoon en goed verzorgd

ton hoegen, 5-5-2017

de ontvangst is allerhartelijkst, we hadden deze keer een appartement en dat is meer dan uitstekend bevallen, goed ingerichte keuken, gezellige woonkamer, mooie slaapkamer en heerlijk terrasje met mooi uitzicht. Van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. En we weten uit ervaring (met kinderen) dat ook de slaapkamers uitstekend zijn. De B en B ligt heel centraal, je bent zo in Valkenburg of Gulpen en om te wandelen of te fietsen is dit een prima keus
Gereisd met partner in april 2017

Fantastische bed en breakfest gehad, goed verzorgd

mevr W Vlasblom, 23-4-2017

Alles was op en top verzorgd, elke dag schone handdoeken en de bedden opgemaakt. Het ontbijt voor ieder wat wils netjes gedekt bij de tafel en zelfs aan een versierd paasei met een chocolade eitje ernaast was gedacht. Ook een broodje in de vorm van een kip. gastvrijheid staat hoog in het vaandel, de gastheer Fons was een op en top gastheer voor zijn hotel, hij heeft een heerlijke babbel en ieder uur van de dag is hij als het nodig is bereikbaar voor zijn gasten.

Een min puntje is hier dan ook zeker niet te vinden.

wij komen hier zeer zeker vaker terug, en zal het onze vrienden en kennissen zeker aanraden.

Gereisd met partner in april 2017

in een woord geweldig in alle opzichten

Kees Heeren, 21-4-2017

Alles is tot in de puntjes verzorgd en ik zou niets kunnen noemen dat tegenvalt.

Geweldige gastheer en een mooi verzorgd appartement.

Gereisd met vrienden in april 2017

Geweldig !

Vereecken Marina, 19-4-2017

Mooie locatie alles dichtbij winkels restaurant , mooi om te fietsen ,Fons is de perfecte man doet alles met plezier top !

Fantastche plek

Richard en Estrella Geurtz, 17-4-2017

Fantastische verzorgd B&B wij komen al 8 jaar hier. En hopen nog vele jaren meer

Eddy & Jolanda Wolf, 27-3-2017

Ontzettend genoten van ons korte verblijf van 2 dagen maar het voelde echt als vakantie.

Fons is echt een gastheer en geeft je ook echt het vakantiegevoel.

Het ontbijt, de kamer, de ligging, de tips van Fons alles was perfect.

Wij hebben heimwee naar het mooie "Limburgse" land

Dus tot snel,

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch verblijf, voor jong en oud.

R klein Sessink, 12-1-2017

De ligging was centraal, de kamers waren fris en compleet ingericht.

het ontbijt was geweldig, wat een keuze!

Fons de eigenaar had het in de puntjes verzorgt.

of je voor een wandeling ,bezichtiging,of andere dingen wat wilde weten, hij had heel wat informatie en anders zocht hij het voor je op.

dus in een woord geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Perfect

Roxanne, 8-1-2017

Echt een heerlijke korte vakantie gehad! Het appartement met ligbad is van alle gemakken voorzien en vanuit de slaapkamer heb je een prachtig uitzicht (in de winter). Alles was netjes en schoon. Ontvangst door Fons was heel hartelijk. Ontzettend veel leuke dingen te doen in de buurt. Echt een aanrader, wij komen graag een keertje terug.

Het enige dat ontbrak en dat het appartement helemaal compleet zou maken, is een oven om broodjes af te kunnen bakken.

Gereisd met partner in december 2016

Voor de zoveelste keer weer tevreden. Komen terug

MadeByMaus, 7-1-2017

Pension was goed. Service zeker goed en ziet er netjes uit. Enige is dat de waterstraal van de douche wat zacht is (mss zelf verpest)
Gereisd met vrienden in november 2016

Zeer goed verblijf met gezellige eigenaar

Henk, 7-1-2017

Kamer zag er heel goed uit goede bedden mooi uitzicht en s'ochtends een prima verzorgd ontbijt. Eigenaar weet een hoop te vertellen over de omgeving met vele heuvels waant je je in een alpenland.We gaan zeker weer terug naar deze locatie.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.39 uit 10 op basis van 367 reviews.