Bed and Breakfast B&B Andrea ***

Zoover award

367 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Top ... snel weer doen.

Stapper, 12-8-2017

Bij b&b Andrea vind je een perfecte, schone en rustige locatie voor even er tussenuit. Uiterst vriendelijke gastheer met voldoende kennis van de omgeving die met passie de zaak runt.
Gereisd met vrienden in december 2016

Nog steeds een topper!

Leo van Es, 5-8-2017

Weer eens geboekt bij Andrea voor een fantastische wandelvakantie in het schitterende Zuid-Limburg. En nog weer eens uitstekend verzorgd door onze gastheer. Bij Andrea is het verzorgen van de gasten tot een ware kunst verheven. En niets wordt aan het toeval overgelaten. Qua hygiëne ook alles tip top in orde. Het ontbijt is ook iedere keer prima in orde. Een echte aanrader voor de wandelaar die na een lange wandeling in een goed verzorgd onderkomen wil logeren.
Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch

Marcel en Mariska van Leuken, 4-8-2017

Het is een super goed hotel!

Het ontbijt is heel goed, de kamers zijn netjes en de gastheer is heel vriendelijk!

Wij zijn er al 3 keer geweest en raden dit hotel zeker aan aan andere mensen.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima accommodatie en een enthousiaste eigenaar!

Peter en Lia de Vlaming, 31-7-2017

Gastvrij.Prima kamer. Schoon. Voldoende (gemeenschappelijke) ruimte om te vertoeven bij regen en bij mooi weer een heerlijk terras met uitzicht! Lekker ontbijt met verse streekproducten.

GEWELDIG

Carolien, 31-7-2017

6 X een 10?? Moet ik dit review serieus nemen? Ja beste bezoekers, B & B hotel ANDREA is gewoon GEWELDIG. Een kleine week mochten wij hier te gast zijn. Onze kamer was 20 m2, brandschoon met een mooi uitzicht en hele goede bedden. Het ontbijt is zeer goed, veel keus en natuurlijk met het mooie uitzicht. Fons is een lopende WIKIPEDIA en GOOGLE MAPS. Hij weet alle mooie plaatsen te liggen en de weg er naar toe. Wij bezoeken al 10 jaar diverse B & B door heel Nederland (ongeveer nu 35 st) en we hebben in alle soorten kamers gelogeerd. Van ransig en super klein tot vrij luxe kamers. Ons favoriete B & B ligt in Zeeland, maar Zeeland mag dit nu delen met ANDREA. Al het goede van zuid-Limburg komen te samen bij B & B hotel ANDREA. Fons en Andrea, bedankt!!!

het echte thuis gevoel

A. Claeys, 28-7-2017

Alles was tip top in orde, en een zeer vriendelijke gast heer. Die altijd klaar voor je staat en je weg wijs maakt in de omgeving met raad en advies om je dag te kunnen besteden.

Fantastische plek.

Cor & Sonja Huizing, 23-7-2017

Wij hebben hier heerlijke dagen gehad. Ontvangst en verzorging door de eigenaar was perfect , je voelt je direct thuis. De kamer was sfeervol ingericht, goede bedden en zeer schoon, dit geldt trouwens voor de gehele B&B. Het ontbijt was zeer goed verzorgt en ruim voldoende, elke dag anders zeer gevarieerd.

Wij komen hier zeker nog eens terug. TOPPIE !!!!

Cor & Sonja Huizing

Gereisd met partner in juli 2017

Heeel goed verzorgd allemaal!...

J Rockx, 19-7-2017

Een mooi en heel schoon hotel in een prachtige omgeving en een eigenaar die alles doet om het naar je zin te maken.
Gereisd met vrienden in juli 2017

heerlijk verblijf

S.A. Keuken, 14-7-2017

prima verzorging goede gastheer
Gereisd met partner in juli 2017

Keurig verblijf met zeer gastvrije eigenaar

MH Glas, 9-7-2017

Vanaf de aankomst proefde je meteen dat je hartelijk welkom was. Het verblijf zag er keurig uit en alles was heel schoon. Opvallend was de vriendelijkheid naar alle gasten toe en ook de bereidheid om te helpen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij kwamen met hoge verwachtingen omdat we 20 jaar daarvoor ook al eerder waren geweest en deze verwachtingen werden volledig opnieuw bevestigd. Wij hebben 2 weken in een appartement vertoeft en vonden het erg jammer weer naar huis te moeten.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.39 uit 10 op basis van 368 reviews.