9,4

Uitstekend

351 reviews over BedAndBreakfast B&B Andrea in het Nederlands

Fantastische plek.

Cor & Sonja Huizing, 23-7-2017

Wij hebben hier heerlijke dagen gehad. Ontvangst en verzorging door de eigenaar was perfect , je voelt je direct thuis. De kamer was sfeervol ingericht, goede bedden en zeer schoon, dit geldt trouwens voor de gehele B&B. Het ontbijt was zeer goed verzorgt en ruim voldoende, elke dag anders zeer gevarieerd.

Wij komen hier zeker nog eens terug. TOPPIE !!!!

Cor & Sonja Huizing

Gereisd met partner in juli 2017

Heeel goed verzorgd allemaal!...

J Rockx, 19-7-2017

Een mooi en heel schoon hotel in een prachtige omgeving en een eigenaar die alles doet om het naar je zin te maken.
Gereisd met vrienden in juli 2017

heerlijk verblijf

S.A. Keuken, 14-7-2017

prima verzorging goede gastheer
Gereisd met partner in juli 2017

Keurig verblijf met zeer gastvrije eigenaar

MH Glas, 9-7-2017

Vanaf de aankomst proefde je meteen dat je hartelijk welkom was. Het verblijf zag er keurig uit en alles was heel schoon. Opvallend was de vriendelijkheid naar alle gasten toe en ook de bereidheid om te helpen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij kwamen met hoge verwachtingen omdat we 20 jaar daarvoor ook al eerder waren geweest en deze verwachtingen werden volledig opnieuw bevestigd. Wij hebben 2 weken in een appartement vertoeft en vonden het erg jammer weer naar huis te moeten.

Het was er geweldig

fam J van den Heuvel, 1-7-2017

Wij hebben hier niks op aan te merken, gewoon super we zijn hier al

verschillende keren geweest. hele goede service, We hopen zeker vaker terug

te komen!!

heel goed

Ben, 29-6-2017

Je moet weten dat het goed toeven is bij deze B&B. vorige keer in de hotelkamer geweest wat erg mooi', netjes en schoon is met goede bedden en een goed ontbijt. Deze keer in het appartement geweest wat ook aan te raden is. Ook hier netjes en schoon en goed slapen gegarandeerd Het appartement is standaard zonder ontbijt. Schin op Geul is een mooie plek om van daaruit een mooie vakantie te vieren . De eigenaar, Fons, is een geweldige gastheer. Niets is hem teveel en zal je altijd helpen of bijstaan.

Super! Absolute aanrader!

Fam. van Meerkerk, 13-6-2017

Vriendelijke ontvangst, alles ziet er netjes verzorgd uit. Vriendelijke eigenaar, heeft veel over voor zijn gasten. Prachtig terras met wijds uitzicht over het mooie Limburgse land. Kan gebruik maken van wandel kaarten, plattegronden, tips voor uitjes, en nog veel meer! Kamers zien er erg netjes en schoon uit, het heeft ons aan niets ontbroken.

Uitstekend

Harriet Mattemaker, 29-5-2017

Uitmuntende appartementen en hotelkamers. Eigenaar is een hele toegankelijke, vriendelijke en aardige man. Gewoon een geweldige B&B!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Super ,verblijf schoon behulpzaam met alles.

Pierre en Wilma Cornelisssen, 28-5-2017

Wij kunnen geen punt vinden om er niet heen te gaan. Het is een echte aanrader.En de prijs is betaalbaar
Gereisd met partner in mei 2017

echt geweldig

effern, 28-5-2017

zeer gastvrij en super vriendelijke gastheer , kamers zijn echt zo mooi en schoon als op de site te zien is en ontbijt nog niet eerder ergens zo goed gehad als hier dus in 1 woord Geweldig.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast B&B Andrea scoort een 9.38 uit 10 op basis van 352 reviews.