Hotel Bemelmans ***

Bemelmans

WebsiteLink naar website

235 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

We zijn al eens eerder geweest en nu gelukkig weer

C.H.Bosman, 7-10-2017

De kamer was prima, en dat geld ook voor het onderhoud. Met het balkon was de uitzicht ook uitstekend. Er werd dagelijks zowel een ontbijt geregeld als een 3-gangen diner. Ook daar waren we heel tevreden mee. Ook onze auto konden we gratis parkeren en de omgeving was prima. Het was ook gemakkelijk om bijvoorbeeld naar Maastricht, Aken en Valkenburg te gaan. Kortom, eigenlijk vonden we alles prima en zijn alleen maar positief over dit hotel in Schin op Geul.
Gereisd met partner in september 2017

Hotel Bemelmans: Gastvrijheid,Schoon, Vriendelijk!

Carola Vliegenthart, 1-10-2017

Hotel Bemelmans in in één woord fantastisch!. Het is een familiehotel en de gastvrijheid staat hoog in het vaandel.Het ontbijt is zeer uitgebreid.Het diner is heerlijk, culinair en creatief op gemaakt! Een groot compliment voor de kok! De slaapkamers zijn zeer netjes en schoon.Onze kamer had een balkon, waardoor je uitkeek op een mooi aangelegde tuin.Het hotel ligt rustig aan het einde van een doodlopende straat waardoor het pure rust uitstraalt en je rustig ontwaakt midden in de natuur.De familie en ook het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk en heeft voor haar klanten een luistert oor,even een voorbeeld ik eet bv weinig tot geen vlees en had dit aan geven.Dit werd zo goed op gevangen dat het diner ontzettend heerlijk was, aangepast naar mijn wensen! Deze familie runt het hotel met zoveel liefde en dit stralen ze dan ook uit, dit voelt iedere keer als we daar zijn als een warm bad!
Gereisd met partner in september 2017

Super!5 dagen gelogeerd+diner. Geweldige service!

fam.Kranendonk, 29-9-2017

Medicatie vergeten,hotel heeft kontakt opgenomen met ziekenhuis Heerlen

week-end,konden op zaterdag toch alles ophalen.Service en keuken alle lof!Hopen hier weer te komen.Pracht omgeving en hotel een absolute

aanrader!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bemelmans bij:

Fantastisch hotel, mooie ligging verdiend 4e ster.

Fred Uleman, 8-9-2017

Mooie kamers, schoon, en niet klein. Mooie badkamer, lekkere bedden in een woord geweldig. Eten is prima, kan a'la cart of gerecht van de dag. Leuke en vlotte bediening. Ontbijt prima, niets op aan te merken. Zeer positieve ervaring kortom echte aanrader. Zeer mooie ligging in heuvellandschap, geweldig mooie tuin zowel voor volwassenen en kinderen. Heerlijke omgeving voor wandelaars en fietsers.

Leuk hotel

Dave, 31-8-2017

Leuk hotel en vanuit de kamers mooi uitzicht op de tuin en het aangrenzende bos.
Gereisd met partner in juli 2016

Mieke, 12-8-2017

Hotel Bemelmans is een prachtig gelegen, zeer schoon hotel, waar je lekker kunt eten en vriendelijk geholpen wordt.
Gereisd met partner in augustus 2017

Wil, 30-7-2017

Wij zijn een week in hotel Bemelmans geweest Wij vonden het super. Het eten heerlijk, alles zo schoon en heel vriendelijk personeel. Met een woord.TOP. En gaan zeker terug
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk

Liesbeth, 26-7-2017

Wat een fantastisch hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, alles schoon, wij hadden een grote kamer en badkamer. We zijn heel hartelijk ontvangen. Prachtig terras met mooie tuin, heerlijk rustig gelegen. Het is echt een aanrader! Wat een hardwerkende mensen tref je hieraan die zeker met veel plezier een hotel runnen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

P.Krijnen Oosterhout, 27-6-2017

Alles was goed de kamer / Badkamer en het toilet

en goede bedden alles aanwezig

prive parkeerplaatsen plus garage voor de fietsen

restaurant heel netjes

de mensen waren ook leuk

Gereisd met vrienden in juni 2017

Een geweldige hotel , En perfecte bediening

Warmerdam, 24-6-2017

Wij vonden niks negatiefs
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bemelmans bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bemelmans scoort een 8.95 uit 10 op basis van 236 reviews.