Camping Mareveld ***

Camping Mareveld
Mareveld
7,8

46 reviews over Camping Mareveld in het Nederlands

Fijn huisje op gezellige camping

Marije, 20-8-2017

Fijn huisje gehuurd voor een midweek op een gezellige familie camping. Leuk speeltuintje, wel wat lastige speeltoestellen voor een kind van bijna 2. Dierenweide er bij. Erg leuk.

Huisje had een ruime comfortabele zitkamer. Ook de slaapkamers waren prima. Alleen het kinderbedje kon bijna niet in de slaapkamer waardoor mijn zoontje bij de lampenknop en deurklink kon

Uiteindelijk prima geslapen en een heerlijke midweek gehad.

Opa en oma kregen een kampeerplekje tegenover ons huisje. Prima service en vriendelijke medewerkers. Kind vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super camping je voelt je er gelijk thuis

Marcel spoor, 2-5-2017

De omgeving is ook mooie en dat Valkenburg zo dicht bij is daar is de vrouw verliefd op geworden
Gereisd met partner in april 2017

Leuke camping, onvriendelijk personeel

Pet en Pat, 29-1-2016

We kregen blij 3 euro korting met onze laagseizoen kaart. Toen de jongeman op de kaart zag dat we uit Amsterdam kwamen, zei hij de korting geldt toch niet en we moesten zelfs 3,50 wintertax bijlappen. Geen fijne kennismaking dus. Camping verder OK, winkel dichtbij, wel zeer slecht verlicht na zonsondergang. Onmiddellijk uitgecheckt nadat de werkvoorman mijn vriendin toesnauwde dat ze ergens liep waar dat blijkbaar niet mocht. Zet er dan een hek voor. Als betalende gast verwacht je meer Limburgse vriendelijkheid. Die vind je niet bij het personeel. Eigenaar en vrouw wel aardig.
Gereisd met partner in januari 2016

Een mooie kindvriendelijke camping

Danielle, 6-8-2015

Onze laatste dag op deze camping..

Het is een nette kleine camping waar onze kinderen van 7 en 4 zich prima vermaken.

Speeltuin en zwembad aanwezig.

Een net restaurant met goed eten.

Genoeg te doen in de omgeving je hoeft je niet te vervelen .

Bijv.

Dagje valkenburg

3 landen punt

Dagje Maastricht...natuurhistorische museum..

Kasteel Hoensbroek....enz

Maar nu het huisje......

We kwamen aanlopen zag er top uit kwamen binnen ....

Nou wat een heerlijk luxe huisje zijn al in aardig wat chalet geweest maar voelden ons hier meteen thuis .

Volgend jaar komen we weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prima camping!

Nel Gietema, 14-7-2014

bijna aan het Pieterpad!

ook heel leuk voor kinderen: met speeltuin en zwembad(je)

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Gezellige camping in een mooie omgeving !

hansvanranst, 9-6-2014

Wij hadden een ruime kampeerplaats volledig in de schaduw wat best fijn was met het erg warme weer. Elektriciteitskastje moeten ze nog voorzien veronderstel ik op plaats 51 , stopcontact met plastiek zakje rond is best gevaarlijk. Geen watertappunt dus elke keer naar het enige sanitairgebouw lopen , dus elke keer een eind lopen. Sanitair is prima , wel maar 5 douches , dus de kans dat je een keer moet aanschuiven zit er wel in. De camping is erg rustig gelegen en vanuit de camping kan je direct prachtige wandelingen maken. Betaald met kortingskaart dus prijs / kwaliteit TOPPIE ! Wifi werkt perfect en kost bijna niets ! € 1,5 / dag. Spijtig dat de toerplaatsen tussen de vaste staanplaatsen staan. Wij hebben geen gebruikt gemaakt van Eetgelegenheid en zwembad dus daar beoordelen wij niet op. Absoluut een fijne camping !
Gereisd met partner in juni 2014

Fijne plek

Inge vd Ploeg, 1-6-2014

Leuke kindvriendelijke camping met een goede sfeer. Omgeving is geweldig.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

In een chalet van familie was het verblijf super!

Kristel, 9-9-2013

De paardjes, ganzen, kippen en zwijntjes worden door de peuter gewaardeerd. En ook de speeltoestellen (o.a. een glijbaan, een trampoline en schommels) zijn goed bevonden :) Het zwembad is klein, onverwarmd en minimaal 0,70 cm diep. Er zit geen apart kinderbadje bij.
Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Geweldig genoten!

marloeskroon, 8-8-2013

Wij hebben hier afgelopen zomer 3 weken in een chalet gezeten! Wat een geweldige camping, lekker klein en overzichtelijk voor de kinderen. Autovrij, dus ze waren de hele dag rondjes aan het fietsen of zelf naar een geweldig leuke speeltuin. Allemaal gezinnen met jonge kinderen onder de 10 jaar, dus vriendjes genoeg! Leuke, klein zwembadje erbij waar ze heerlijk konden spatten!

Huisje was echt superschoon, netjes onderhouden en lag nog best privé ! (Nr 17). Zelden zo schoon gezien, we voelden ons direct thuis.

Op de camping een heerlijke restaurant tegen normale prijzen, wij hebben er meerdere keren zalig gegeten!

Eigenaars zijn vriendelijk en vol grapjes en proberen je met alles te helpen! Dit in tegenstelling tot eerdere berichten hier!

Omgeving is schitterd, heel veel mogelijkheden tot uitstapjes! Wij hebben genoten en zouden ZO weer terugwillen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Geweldige camping voor kleine kinderen!

Nina, 26-7-2013

4 dagen op deze camping gestaan. Wat een feest voor de kinderen. De camping heeft een grote speeltuin waaraan het campeerveld ligt. Je kunt dus lekker bij je tent blijven zitten terwijl de kinderen ravotten. Het sanitair is prima inorde, ik heb het nog nooit vies aangetroffen. Het eten in het restaurant is heerlijk, dus probeer dit absoluut! Toppertje voor mij en de kinderen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareveld in Schimmert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mareveld scoort een 7.77 uit 10 op basis van 46 reviews.