8,5

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert***** bij :

426 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in het Nederlands

Bakpas, 23-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een goede indeling van kampeerplekken; rustige plek, met of zonder kinderen, met of zonder huisdieren.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig mooi

JantinaBouwman, 22-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Dat het een geweldig mooi park is , voor jong en oud.

We waren eerst samen mijn man en ik , later zijn onze klein(kinderen) gekomen voor het weekend.

Niet goed is niet van toepassing!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk rustig

Topverblijf, 20-8-2017
  • Onderkomen9

Wij hadden met een groep van 8 (5 volw.-3 kids) een 13-persoonshuis (nr. 31). Huis was van alle gemakken voorzien. Tuin achter was afgezet zodat de jongste alle kanten op kon rennen zonder meteen de straat op te lopen. Schoonmaak was redelijk, alleen veel spinnen en raggen aan het plafond en een oven en kookplaat die niet was schoongemaakt. Melding gemaakt en er kwam gelijk iemand om e.e.a te verhelpen. Dit gold ook voor de TD die een paar puntjes kwam oplossen. Als je in het villapark zit mag je gebruik maken van de faciliteiten van de camping. Nu is de camping al enorm en dan met de inwoners van de woningen er bij, dan blijkt dat e.e.a. toch wel erg tekort schiet qua capaciteit. Het park zelf is heerlijk. Lekker rustig dus lekker bijgetankt.

In de mooie, bosrijke omgeving is ook voldoende te beleven, van shoppen tot musea, van sport tot attractiepark. Zuid-Limburg ook met 45 minuten aan te rijden. Je hoeft je dus geen moment te vervelen. We hebben er 2 heerlijke weken gehad en komen zeker nog een terug.

Klein actiepuntje voor de parkdirectie: maak een apart hoekje met speeltoestellen voor de allerjongsten in de plaza. Onze zoon van 4 werd compleet overlopen door oudere kids in het speeltoestel.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie bungalow, faciliteiten vielen tegen

RiaSja, 19-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Wij hadden een nieuwe bungalow, gelukkig met voorkeursligging geboekt waardoor we geen enorme afstanden moesten afleggen. Een aanrader is voor iedereen een fiets mee te nemen, want het is een enorm groot park. Wij dachten dat de camping en vakantiepark één zijn, maar deze worden gescheiden door een hekwerk (nergens een doorgang te vinden). De kinderen moesten dus met het zwembadpasje door de poortjes van het zwembad om zo in de speeltuin/klushuis/buitenzwembad/zwemvijver te komen. Het is ook niet toegestaan om met je fiets naar dit stuk recreatie te gaan! De animatie is, voor zover wij hebben deelgenomen aan activiteiten, niet erg geinteresseerd en ongeorganiseerd. Toppunt vonden wij de bingo. Er stond inderdaad in de folder vermeld dat het voor volwassenen was, maar bij aankomst mét onze kinderen (waar moet ik ze anders laten?) mochten ze het sportcafé helemaal niet in :( Ook niet om iets te komen drinken tijdens het spelen in de binnenspeeltuin. Had dit dan ook vermeld in de activiteitenfolder, hadden we ons er ook niet op hoeven verheugen. Bij een plaza verwachten wij toch een in groen gehulde prachtig overdekte terrassen, waar je kunt eten, drinken, kinderen kunnen spelen. In plaats daarvan is het een kale hal met daarin een stuk binnenspeeltuin, wat tafels en stoeltjes, de ingang van de supermarkt en wat aanplakbiljetten. Het subtropisch zwemparadijs was ook een enorme domper.

Onze bungalow was wel heel erg mooi, hartstikke nieuw, alles aanwezig! Eenminpunt waren de ontzettend harde matrassen. Bij navraag of deze omgeruild konden worden voor een softversie werden we nog net niet uitgelachen. Een oplossing hadden ze niet. Op ons verzoek werden er even laten dan toch een aantal dekbedden afgeleverd zodat we deze onder onze lakens konden leggen en zo iets van comfort konden creëren.

In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. We hebben dan ook een erg leuke vakantie gehad.

Mooi park

M. D., 17-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi compleet park, enige minpunt waren de enorm slechte matrassen.

mooi en schoon park

paul en henny bicker, 12-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

alles was goed mooie vakantie boerderij luxe aangekleed en alles aanwezig voor fijne vakantie

fantastisch, aanrader!

koen, 8-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

mooie recente woningen, je loopt zo het bos in.
Gereisd familie in augustus 2017

Mooi park, veel te doen!

HeNie, 8-8-2017
  • Onderkomen8

Huisje op buitenhof de leistert was mooi (kon wat schoner). Fietsen meenemen is geen overbodige luxe aangezien het een ruim opgezet park is en de faciliteiten een eind van de huisjes weg zijn. Mooie zwembaden en strandje. Prachtige speeltuintjes. Leuke plaza met speeltoestel. Leuk recreatieprogramma.

Mooi park!

Zwiers, 5-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Het park is echt prachtig en het huisje is erg mooi (kindvriendelijke variant)! Het huisje is groot en heeft een mooie overkapping. Het park is ruim opgezet, waardoor er voldoende privacy is. Ondanks dat we hier zelf niets mee te doen hadden, was te zien dat er veel faciliteiten zijn voor kinderen. Bij aankomst lag er op de slaapkamers, vooral onder het bed erg veel stof. Het campingbedje die we moesten opzetten voor mijn dochtertje, zat vol met beestjes en het matrasje vol met vlekken. Voor jonge kinderen gevaarlijk dat er geen beschermdoppen in de stopcontacten zitten!

We vonden het zwemband schoon en netjes, maar wel te klein voor het aantal gasten dat aanwezig is.

Tip: Neem voor het campingbed beddengoed mee en om je kleine te verschonen een aankleedkussen, dit is namelijk niet aanwezig!

Gereisd familie in juli 2017

Zeer goed verblijf met alles er op en er aan.

Opa Koos, 5-8-2017
  • Onderkomen8

Wij hadden een huis voor 11 personen, kindvriendelijk. Veel ruimte in en om het huis. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en dan hebben de oudere het ook naar hun zin. Alles was goed geregeld, je had een week van te voren de kaartjes voor het huis en het zwembad, dus je wist waar je verblijf stond.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert scoort een 8.47 uit 10 op basis van 427 reviews.