Camping De Leistert *****

7,5

561 reviews over Camping De Leistert in het Nederlands

Super!

Fam R. Barendrecht, 24-9-2017

Wij huurden Simple Camp huisjes op de Leistert: prima te doen! Geweldige camping/ vakantiepark met prima zwembad, mooi sanitair en leuke animatie (zowel voor kleinere kinderen als voor tieners/pubers). Ook belangrijk: klantvriendelijk personeel. Jammer dat de Wifi wat traag was, anders hadden we beslist een 10 gegeven! Wij willen hier zeker nog een keer terugkomen.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

nooit meer als jee hond bij hebt

mvl, 23-9-2017

Zeer hondonvriendelijke camping, Je mag alleen op een pad lopen en direct de camping af lopen, Daar mag je 6 euro per nacht voor betalen. Je ziet de gehele camping dus niet. En loop je de camping op met de hond, dan loop je nog het risico een gele kaart te krijgen. Verder word je helemaal op het einde van de camping gezet naast een rijksweg vol met geraas auto's. zeg dan gewoon dat honden niet welkom zijn. Hond on vriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Genoten ondanks dat het weer tegenviel

R. Huiskes, 15-9-2017

Erg leuk voor mijn zoontje. Veel speel gelegenheden, zowel binnen als buiten, een prachtig zwembad en erg vriendelijk personeel. We zaten nu in een chalet, deze is minder geschikt voor jonge kinderen die overal aankomen. Als we weer gaan kiezen we wel voor een andere accommodatie.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Beste fam. Huiskes,

Dankjewel voor deze mooie beoordeling.

Aangenaam met wat tekortkomingen

Peter, 14-9-2017

Een enorm groot park waarbij de Plaza eigenlijk in het niet valt.

Wat meer winkeltjes zoals souvenirs en snuisterijen zouden de boel wat opfleuren.

Eveneens werd het als een groot gemis ervaren dat daar geen Airco is wat bv. bowlen onaangenaam maakt. (en nog geen eens 30 graden buiten)

Bij Smulhoek een wat kleine kaart bv maar 3 pizza mogelijkheden, wel prima.

Zeer onstabiele WIFI verbinding zeker voor de prijs van een tweede verbinding (eerste is gratis).

Prima mogelijkheid om met huisdieren te verblijven, jammer van het verkeersgeluid van de weg wat al om 4.00u in de ochtend werd gehoord.

Ruime comfort-plaatsen en overal dicht genoeg bij net sanitair-gebouw, zonder mogelijkheid om je handen te drogen na toilet gebruik, jammer.

Erg vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Gereisd met vrienden in september 2017

Beste Peter,

Bedankt voor deze beoordeling. De sfeerverbetering op de Plaza staat inderdaad in de planning. We kunnen nog niet precies inschatten wanneer dit wordt uitgevoerd, maar wat ons betreft zo snel mogelijk.

Verder nemen we je feedback mee (waar mogelijk), voor verbeteringen in de toekomst. Nogmaals bedankt en graag tot ziens.

Prettig verblijf op een mooi en goed verzorgd park

Maaike, 10-9-2017

Apart gedeelte waar de honden zijn toegestaan met een uitlaatplaats en losloopveld, andere aanwezige hebben geen last van de honden
Gereisd met partner in september 2017

Beste Maaike,

Dankjewel voor de mooie beoordeling

Geweldig leuke camping voor jong en oud

Laura, 4-9-2017

Een hele leuke camping met een geweldig zwembad.

Jong en oud kunnen zicht hier vermaken.

Een fijne grote speeltuin, binnen lekker klauteren in het speeltoestel en paps en mams op het naastgelegen terras.

Bowlen, midgetgolf, animatie, supermarkt... alles super en netjes verzorgd.

Minpuntje is dat op de de paar veldjes zomerhof welke voorzien is van een speeltoestel ook campinggasten/families/grote gezelschappen staan zonder kinderen. Dus voor de kinderen er minder gelegenheid is om te spelen en vriendjes te maken. Jammer dat deze veldjes nog niet leeftijdgebonden zijn.

Ook een minpuntje is het restaurant. De kwaliteit is niet echt geweldig en je kunt alleen maar gebruik maken van een keuzemenu. Als je dan geen toetje neemt, moet de serveerster uitrekenen wat dan eigenlijk het goedkoopste toetje zou zijn en dan de rekening op maken (als je begrijpt wat ik bedoel)...

Verder een topcamping in een geweldig mooie omgeving!

Op de fiets rondje met het pondje en op de fiets naar Roermond is erg leuk om te doen. Ook zijn er wekelijks braderien in de omgeving! En de Italiaan in Heythuizen is een echte aanrader (zeker voor paps en mams).

Angelique, Marketing medewerker, 19-9-2017

Beste Laura,

Dankjewel voor de mooie beoordeling.

Voor wat betreft de veldjes is het lastig om verplichte leeftijden aan het boeken van de plaats te hangen, maar we begrijpen wat je bedoelt.

Qua horeca krijgen we meer feedback over kwaliteit en het concept. Zoals je wellicht hebt ervaren zijn we bezig met de bouw van een nieuw a la carte restaurant met een indoor speeljungle op ons terrein. Deze gaan we in eigen beheer exploiteren en gaat gewoon a la carte draaien. Dus geen ingewikkelde toestanden met keuzemenu's.

We nemen je feedback zeker mee voor verbeteringen in de toekomst en we zien je graag nog een keer terug op de Leistert

Tijd voor opknapbeurt

Chantal, 31-8-2017

Voor een 5 sterren camping viel de staat ons erg tegen. Het zwembad vergt een grote onderhoudsbeurt. Ook de speeltuin buiten is oud. Onze kinderen vonden het overigens wel een prachtige plek om te spelen. Helaas waren de trampolines nergens te bekennen. Het sanitair op de voorkant bij de zomerhof was wel heel mooi. Dat was nieuw. Achter bij de zomerhof was het veel minder. We kregen 1 gratis Wi-Fi nummer voor 1 apparaat. Helaas was de Wi-Fi niet goed. Wat ons betreft is het wat vergane glorie. Deze camping heeft een flinke opknapbeurt nodig. Om positief te eindigen. De klusclub viel bij de kinderen in de smaak. Ook de apenkooi binnen is leuk!
Angelique, Marketing medewerker, 19-9-2017

Beste Chantal, dankjewel voor je review. We nemen je feedback zeker mee voor verbeteringen in de toekomst, als je de Leistert een beetje hebt gevolgd heb je waarschijnlijk gezien dat er al erg veel is veranderd de afgelopen jaren.

Qua speeltuin heb je wellicht ook gezien dat we bezig zijn met de realisatie van een indoor speeljungle en een nieuw a la carte restaurant. De grote speeltuin buiten is hierna aan de beurt, dus ook die gaat zeker nog opgeknapt worden.

De trampolines zijn er wel hoor, er liggen 3 trampolines in de richting van het Klushuis net voor de grote zandbak. De grote trampolines zijn inderdaad wel weg, deze voldeden niet meer aan de veiligheidseisen.

Dus nogmaals bedankt voor je punten, en hopelijk kom je over een tijdje nog eens kijken hoe het er over een paar jaar uit ziet.

Weinig sfeer en voor ons te massaal

jmenw, 31-8-2017

Vanuit Luxemburg komend besloten wij (ivm slecht weer) om nog een paar dagen naar een camping te gaan met 'slecht-weer'-faciliteiten. We kwamen op de Leistert terecht. We hadden er veel van verwacht, maar helaas is het ons tegengevallen. (wij hebben veel kampeerervaring op zowel luxe en primitieve campings).

De eerste indruk was; sfeerloos. En dat begon al bij de receptie; een ongezellige klinische ruimte. Eigenlijk hadden we toen ons gevoel moeten volgen en door moeten rijden naar een andere camping, maar de kinderen waren klaar met in de auto zitten. Dus met de plattegrond onder de arm een plekje zoeken; wat een klus! De camping bleek gigantisch groot. Wij zijn geen ' pieperds' en vinden wandelen heerlijk, maar even een rondje lopen bleek geen doen met 29 graden. (of je moet er een uur voor uittrekken). Een plekje dichtbij de plaza gekozen, zodat de kinderen makkelijk naar de binnenspeeltuin konden. Het was erg rustig op de camping en we stonden met 3 caravans op een veldje van 8. Die rust was fijn.

Ik wil niet weten hoe het op de camping is als alle velden bezet zijn en alle jaarplaatsen bewoond.....je bent dan gewoon in een groot dorp en niet op vakantie in onze ogen.

De plaza vonden wij groot en ongezellig. Als de kinderen in de binnenspeeltuin zijn kun je niet even ergens gewoon gaan zitten; ja alleen op het terras en dan is een consumptie verplicht.... erg hoor.

Het binnen- en buitenzwembad waren prima en schoon. Toen wij er waren heerlijk rustig. Maar als de camping vol staat ws veel te klein.

Het sanitair was schoon, maar ws ook ontoereikend als de camping vol staat.

Wij vonden het een lawaaierige camping; je hoort de weg goed, veel vliegverkeer, vaak ambulances met gillende sirenes.

Nee, voor ons niet weer. Wij vonden het meer een klantonvriendelijk bedrijf dan een gezellige camping;

- je moet vooruit betalen bij komst, terwijl wij nog niet precies wisten hoelang we wilden blijven (alsof dat wat uit maakt als de camping bijna leeg is....)

- wij hadden graag op de vertrekdag willen blijven tot 18.00 (wij vinden dan het bijbetalen van een bedrag van rond de 12,50 euro redelijk; je blijft immers 6 uur langer dan de uitchecktijd= een kwart van 24 uur= een kwart van het tarief van 50 euro= 12.50 euro). Wij zouden echter 21 euro moeten bijbetalen!! Echt belachelijk en buiten proportie. Het getuigt van klantvriendelijkheid om dan te zeggen op een bijna lege camping 'meneer, mevrouw; blijft gerust tot 18.00 uur, geniet nog van de dag', wij vinden het gezellig dat u er bent'......

-een verplichte consumptie op het binnenterras (en geen andere zitmogelijkheid bieden); alsof je nog niet genoeg geld uitgeeft daar...

-wij vertrokken om 12.10 uur; de slagboom ging niet open; op het kaartje zat een tijdslot wat op 12.05 stond.... We waren even bang dat we zouden moeten bijbetalen..... Je verwacht dat ze je zien staan bij de receptie en gewoon keurig de slagboom voor je openen, maar nee.....eerst getoeterd en toen pas werd de slagboom geopend....

jammer

Redelijke camping.

Jansen, 31-8-2017

Ondanks het weer heben onze kinderen zich redelijk goed vermaakt.

Wij hebben bewust een staanplaats gekozen op een veldje voor kinderen van 5-8 jaar jammer dat er mensen boeken waarvan 1 van de kinderen een stuk jonger is lees 1-3 jaar waardoor mijn kinderen steeds op moeten passen voor de kleintjes..

Er moet nog veel aan de camping gebeuren wil het 5 sterren waard zijn..

Speeltuin moet nodig opgeknapt zijn ik geloof niet dat er de afgelopen 30 jaar iets aan gedaan is erg jammer.

Trampolines nergens te bekennen, skelterbaan is er ook nog maar helaas geen skelters, kinderboerderij zonder dieren erg apart, er staat op de plattegrond die je krijgt dat er medio 2017 iets van een binnenverblijf met klimtoren en horeca open gaat ik weet niet wat er met medio bedoeld wordt maar het was iig niet open.

Sanitair achter bij zomerhof om te janken zo smerig past totaal niet bij een 5 sterren camping ander sanitair erg netjes maar hoe ouderwets 6 minuten de tijd om te douchen.

Zwembad is erg leuk maar veel te klein voor een zomer als dit jaar hutje mutje op elkaar..

Voor ons voorlopig geen leistert meer...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Samen met de kids een heerlijke vakantie gehad

Familie Wezenberg, 28-8-2017

Over de kwaliteit van het gehele park kun je kort maar krachtig zijn. Alles is perfect onderhouden en van alle gemakken voorzien, de toiletten uitzonderlijk schoon. In de 2 weken dat wij er met onze caravan hebben gestaan niet een keer vies sanitair aangetroffen. Voor de kids is er meer dan genoeg vertier. Het enige puntje van aandacht wat wij naar de camping kunnen plaatsen is dat op onze plek (De Vijverberg) het wifi-bereik eigenlijk nooit gewerkt heeft, en ook het bereik van onze telefoon zelfs vaak niet werkte. Nu hechten wij aan de telefoon niet veel waarde in onze vakantie maar het kan vervelend zijn voor degenen die dat wel doen. Wij hebben op deze camping ons meer dan goed vermaakt en vinden het dus zeker een aanrader voor gezinnen met jonge en ook oudere kinderen. Wij komen vast nog eens terug :)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Leistert bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Leistert scoort een 7.46 uit 10 op basis van 564 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: