Vakantiehuis De Leisterbes

9,7

14 reviews over Vakantiehuis De Leisterbes in het Nederlands

Fantastische midweek

Marian, 3-6-2017

De accommodatie is zeer compleet, comfortabel, schoon en lekker rustig gelegen. We werden vriendelijk ontvangen door Annelies en een bos bloemen stond op tafel. Wij hadden woning 14b, maar in overleg konden we een extra slaapkamer krijgen in het geschakelde appartement, dat op dat moment niet verhuurd was. Ook konden aankomst- en vertrektijden aangepast worden. Dat is nog eens klantvriendelijkheid!

De streek is prachtig voor fietstochten. Na afloop konden we in Roggel lekker eten. Voor de overige benodigdheden konden we terecht bij supermarkt Jan Linders. Wij hebben een prima midweek gehad, waarbij het weer ook wel heel erg meewerkte en we bij thuiskomst konden genieten van het buiten zitten in een heerlijke tuin, tussen de fruitbomen en met zicht op de paarden.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldige, royale en mooi ingerichte woningen

Ine van Eijndt, 19-4-2017

Geen minpunten kunnen ontdekken.
Gereisd met vrienden in april 2017

Geweldige locatie - erg mooi, verzorgd huisje

Frank Jacobs, 9-8-2016

Werkelijk nul negatieve opmerkingen. Super locatie in een rustig, natuurlijk buitengebied. Het huisje was erg netjes en luxe. Alles aanwezig. Van vaatwasser tot wifi. AANRADER !

Ohja.. En de verhuurders zijn erg leuke mensen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een comfortabel huis met heerlijke ruime tuin.

debrillen, 29-7-2016

Voor een pittige prijs krijg je dan ook een schoon en compleet ingericht huis. Opgemaakte bedden, frisse toiletten en een gezellige woonkamer/keuken. Alle apparatuur (combi oven, vaatwasser, waterkoker, koffiezetter, was/droogmachine) die we gebruikten deed het goed en gemakkelijk. De ruimte rond het huis is heerlijk en gratis appels en pruimen!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Prachtig huisje, mooie omgeving, heerlijk rustig

Trudi en Martin Hüni-Verheijen, 11-7-2016

We vonden alles goed, hartelijke ontvangst met inkl. mooi bloembouket. Hebben het in volle teugen genoten. Annelies en Huub jullie waren erg lieve gastgevers en stonden altijd voor ons klaar, het was meteen zo vertrouwd. Het prachtige vakantiehuisje heeft alles overtroffen en het afscheid nemen was niet gemakkelijk na 2 weken vakantie. We komen zeker weer terug, ook Roggel was een leuk dorp met hartelijke mensen, we voelden ons er erg thuis.Het hele midden-Limburg is een prachtige omgeving, we zullen het missen, de paarden, vogels en hazen voor de deur, gewoon natuur puur!! Verder maken we mondreklame voor jullie, hebben het verdient.

Hartelijke groetjes en liefs uit Sarnen, Zwitserland

Trudi en Martin Hüni-Verheijen

Gereisd met partner in juni 2016

fietsweekend met de familie in Limburg.

Fam. Tilburgs, uit België, 30-5-2016

We werden verwelkomt met een bos bloemen en door vriendelijke Annelies die ons de nodige uitleg gaf over de huisjes en omgeving.We hadden geluk met het weer en hebben prachtige fietstochten gemaakt en kwamen al snel tot de conclusie dat we hier nog lang niet zijn uitgekeken. We komen beslist terug, ook omdat de huisjes enorm naar onze zin waren, volledig in orde, proper, goede bedden (heel belangrijk voor 50 en 60 plussers)... en er lagen vele informatie brochures. Ook een ruime tuin met fruitbomen, een wei met paarden, de woning is rustig gelegen en ook 's nachts is het er muisstil.

Spijtig dat je in Nederland bijna nergens voor 12u. 's middags een koffie kan drinken in de horeca zaken, wij Belgen zijn op dit gebied wel verwend.

Deze vakantiewoning is een aanrader en we zeggen dit voort.

Groetjes en tot ziens.

Fam. Tilburgs

Gereisd met vrienden in mei 2016

Super weekend in een super woning

Fam. van Aalst en vrienden, 18-5-2016

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Het huis zag er op de foto´s al prachtig uit maar in werkelijkheid was het nog mooier. Prachtig en compleet ingericht. Aan alles is gedacht tot aan de luchtverfrisser in de toiletten. Super schoon.

Zelfs een bos verse bloemen ontbrak niet.

Goede bedden, luxe badkamer.

Perfect!

Gewoon steengoed

Roger&Lena, 11-5-2016

Ideale ligging voor een wandel-fiets of shopping vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Geweldig!

Rilana Grootenboer, 11-5-2016

Wij waren met een groep van 8 volwassenen en 5 kleine kinderen. Genoeg ruimte in deze 2 huizen die met tussendeuren met elkaar verbonden waren. De kinderen vonden dat fantastisch. De huizen op zich zijn superschoon en van alle gemakken voorzien. Ook aan details is gedacht zoals de aanwezigheid van vaatwastabletten en toiletpapier..

Bij ons deed de televisie het niet en toen we daar over belden stond de eigenaar binnen 20 minuten op de stoep om het probleem te verhelpen.

Het huis bevindt zich in een rustige omgeving. In het dorp ligt een vakantiepark met een overdekt zwemparadijs waar je voor 6 euro per persoon gebruik van kunt maken. Verder zijn wij met de familie naar Toverland (aanrader) geweest wat 20 minuten rijden is van het huisje.

Kortom een topweekend!

Onvergetelijk vriendenweekend!

Thijs, 19-10-2015

Modern, netjes, verzorgt, landelijk!!! Een super vriendelijk eigenaresse, een echte gastvrouw! Geen min punten over dit huisje, ideaal voor vriendenvakantie tot 12 personen of gewoon kleinschalige familie vakantie!! We hebben genoten!!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Leisterbes in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Leisterbes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Leisterbes scoort een 9.65 uit 10 op basis van 14 reviews.