Beoordelingen Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****

23 december 2014

Buitenhof de Leistert*****
242 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (Gem. Leudal)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Buitenhof de Leistert scoort een 8,8 uit 10, op basis van 242 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 208 vakantiefoto's van Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** met andere accommodaties in Roggel / Neer (Gem. Leudal).
Even geduld a.u.b.

8,6
8,3
9,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, 2014
"Leuk en mooi park"vertalen
Robert
6,0

05-12-2014 Huis en park erg netjes. T restaurant was minder.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Luxe ruimebungalow tegen een schappelijke prijs!"vertalen
Annemiek Vredendaal
7,0

01-12-2014 Van donderdag tm zondag hebben wij mogen genieten van een mooie 7 persoonsbungalow op het nieuwe bungalowpark de Leistert. Fijn dat we op donderdag al mochten aankomen. Flexibel!

De bungalow was nieuw, mooi, schoon en ruim. Met 7 personen en 2 babies hadden we genoeg bewegingsvrijheid in en om het huis. Heerlijk ook die schuur aan huis en de 2 ruime badkamers.

De wandeling naar de plaza was niet kort maar goed te doen. Met een stop bij de speeltuin en het vlot was het voor de kinderen ook prima te doen.

Zwembad was prima. Niet heel groot maat leuk voor 2 uurtjes vertier. Zowel de 6 jarige kinderen als de kleintjes van 1 jaar hebben zich hier goed vermaakt.

Croy restaurant serveerde prima eten tegen een hele schappelijke prijs. Aardig personeel.

Erg leuk was de Pietenplaza op zaterdag. Een groot team enthousiaste pieten zorgden heel wat uurtjes voor plezier!

Wij hebben ons goed vermaakt...4 dagen was eigenlijk te kort...dat weten we dan voor de volgende keer!

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Goed vakantiepark"vertalen
Ron
8,0

24-11-2014 Prima vakantiepark, zeer ruim opgezet met mooie en schone huisjes. Alles aanwezig in de huisjes, wij zijn al naar diverse bungalowparken geweest, maar qua prijs/kwaliteitverhouding is dit veruit het beste park tot nu toe. zeer kindvriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug !

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Geweldig vakantiepark."vertalen
Adry
8,0

24-10-2014 Zeer gastvrij en geweldig park. Bij aankomst bleek ons huis waterschade te hebben, de mensen van de Leistert hebben dit wel zo genereus opgelost. Wij kregen direct een ander huis aangeboden en omdat ons gezelschap hierdoor gesplitst moest worden, 5 in een huis en 3 in een gedeelte van het huis met waterschade vonden ze dit zo vervelend voor ons dat we de vakantie op hun kosten nog een keer mochten doen. Daarboven kregen we ook nog een etentje aangeboden dank zij de inspanning van Ben.
Geweldig. Graag gaan we nog een keer. Groetjes familie Verhoogt

Met jonge kinderen, 2014
"Geweldig compleet park"vertalen
Martijn
10,0

17-09-2014 Huisjes waren van alles voorzien en goed schoon. De sauna was erg lekker en dankzij het overdekt terras konden we lekker lang buiten zitten ondanks wat regen. Voorzieningen zijn super, die hebben we wel eens anders gezien. Het is een paar minuten lopen maar helemaal niet storend aangezien we vakantie hebben. Het is niet zo ver als sommige het hier op Zoover laten lijken.

Met vrienden, Sept. 2014
"Mooiste park van Nederland"vertalen
Paul Habets
9,0

13-10-2014 Schitterende architectuur veel variatie, gelegen in een prachtige wandelomgeving en omringd met gezellige dorpen.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
snint
8,0

26-09-2014 Wij zaten in een 5-persoons kinderbungalow. Dit was ideaal! Er was zelfs een bolderkar aanwezig, wat heel fijn was want het park is zo groot, dat het een pittig eindje lopen is voor kinderen. Ook was het heel fijn dat er een wasmachine in het huisje was!
Park is mooi, maar nog wel wat kaal. Leuke speeltuin, alleen soms was het hek niet open en dan moet je via de camping omlopen, dat was wel vervelend. Zwembad en binnenspeelplaats zijn erg leuk.
We hebben 2x in het restaurant gegeten, de 1e keer vonden we het niet geweldig, 2e keer was het eten er heel lekker en goede attente bediening.
Veel last van muggen!
Er is een ruime tuin om het huisje waar de kinderen heerlijk kunnen spelen, ook lekker bij een kinderbungalow is deze omheind, en kunnen de kinderen dis niet weglopen.
Er is vloerverwarming in het huisje, deze bleek bij ons niet goed te werken, binnen een uur was er al een monteur, echt klasse!
Kortom, voor herhaling vatbaar!

"Fantastisch aangepaste woning 101"vertalen
Gies biemans
9,0

27-09-2014 Voor een kind met autisme is deze woning heel rustig, mooi en zonder allerlei onnodige prikkels. Dikke 9

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie huizen op een prachtig groot park"vertalen
marleen_plug
10,0

30-08-2014 Wij hadden een 6 p vip huisje geboekt. Echt helemaal super, van alle gemakken voorzien. Mooie afgeschermde tuin, overdekt terras met heater en alle luxe die je maar kunt bedenken was in het huisje aanwezig. Schoonmaak was prima in orde. Pasjes waren van te voren opgestuurd, dus geen lange wachtrijen bij de receptie. Supermarkt ook zeer compleet. Leuke grote speeltuin op het park. Kortom: het park is echt een aanrader en in de omgeving is veel te doen.

"Mooi, maar....."vertalen
yasmijn27
8,0

29-08-2014 Wij zijn net terug van een week op de Buitenhof. Huisje 60. Mooi en heel erg compleet. Op de Buitenhof staan een paar mooie speeltoestellen en het geheel is goed verzorgt. Tegenvaller vonden wij dat er bij de PSP geen spellen zitten. Die moet je huren en een flinke borg voor betalen. Dit stond niet in de brochure.
Een groot nadeel vonden wij dat al het leuke op minstens een kwartier lopen was. Op de camping is veel vertier. Fantastische animatie, een mooi zwembad, goed restaurant en een prachtige grote speeltuin met vijver en strandje. Maar dit alles was dus echt ver van het huisje vandaan. Even snel heen en weer piepen voor een boterham doe je daar niet.
Voor onze jongste van 5 hadden we een loopfietsje meegenomen en daar waren we echt blij mee.
Volgend jaar gaan we weer, maar dan huren we iets op de camping. Want het is echt een hele fijne omgeving en onze kinderen van 12 en 5 hebben echt genoten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?