Beoordelingen Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****

31 juli 2014

Buitenhof de Leistert*****
215 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (Gem. Leudal)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Buitenhof de Leistert scoort een 8,9 uit 10, op basis van 215 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 197 vakantiefoto's van Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** met andere accommodaties in Roggel / Neer (Gem. Leudal).
Even geduld a.u.b.

8,6
8,2
9,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, jul 2014
"Leuke camping"vertalen
Marco

30-07-2014 We hebben op de camping gestaan
Op de zomerhof vind het alleen jammer dat je tegen de achterkant van je buren ze caravan zit te kijken je kan er makkelijk ronde veldjes van maken
Mvg Fam. DIJKSTRA

"Twitter beoordelingen"
16-07-2013 @F_leurtje Lekker chille bij het meertje #campingdeleistert --- Bron: https://twitter.com/F_leurtje/status/357149964369002496
met jonge kinderen, Juli 2014
"De leistert is top"vertalen
Danny Nuberg
6,0
8,0

27-07-2014 Zijn er een week geweest en hebben weer genoten van alles het huisje was super mooi en alles was schoon en wat een luxe sauna, jacuzzi moie keuken ,het zwembad is mooi en buiten bad dankzij het mooie weer ook leuk maar wel druk, verder echt genoten met onze kids van 6 maandjes en 8 jaar, volgend jaar weer een weekje boeken

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zeer goed park. Een aanrader."vertalen
sinnemazwart
9,0

21-07-2014 Een week met zoon van 8 in huisje 158 ( 5 P. Luxe ) gezeten. Zeer schoon huisje met alle luxe aanwezig. Groot voordeel dat alle huisjes rookvrij zijn. Op het park zeer weinig honden en dat is ook wel eens leuk. Zwembad goed, maar soms wel erg druk. Leuk meertje met strand. Leuke omgeving om te fietsen. Gegeten in restaurant Croy. Zeet vlotte ( nergens eerder zo meegemaakt ) en opgewekte bediening. Supermarkt met goed assortiment. Park zelf wordt prima onderhouden en het ziet er allemaal keurig uit. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is het de privacy rondom de huisjes. Deze staan op ruime kavels, maar echte begroeiing is er ook na drie jaar nog niet. Als deze er komt dan is het gewoon een perfecte locatie. Wij hebben ons als Fries in Limburg prima vermaakt.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig park!!"vertalen
Nicole
9,0

25-07-2014 Wat een mooi huisje. Heel schoon. Prima bedden. Het terras is heerlijk. We misten alleen een Senseo, maar die hebben we van huis meegenomen. De was/droogmachine is goed gebruikt. Jammer dat de eetkamerstoelen heel erg doorgezakt waren, maar met een kussen erop ging het prima.
Prima park. Rustig. Afstand naar het centrum is groot, maar dat weet je van tevoren.
Het zwembad is heel leuk, ook het naastgelegen buitenbad en strandje aan een plas water. Speelgelegenheden genoeg voor de kinderen. Eten bij Croy was heel lekker. Jan Linders is te vinden in Roggel, maar beter was de Plus in Helden.
Goede uitvalsbasis naar pretparken en andere leuke dingen.

"Heerlijke huisjes"vertalen
Ronald den Bakker
8,0

05-07-2014 Midweek geweest op dit park. Zeer mooie boerderij huizen, we zaten in een grote 7 pers.luxe uitvoering (nr 53) met omheinde tuin voor de kids, ideaal. 1 groot grasveld als achtertuin, top! Huis was erg mooi en luxe. Wel een huis kiezen aan het begin, anders is het ver lopen naar de plaza. Veel speelgelegenheden waren voor iets grotere kinderen (vanaf kleuter leeftijd), onze kinderen waren voor veel dingen nog wat te klein, maar dat is overal bijna zo. De speeltoestellen midden in de plaza zijn echt ideaal, kun je zelf lekker op het terras zitten terwijl de kinderen lekker aan het spelen zijn. Zwembad is wel geschikt ook voor de aller kleinsten is het leuk. Veel gegeten hebben we niet op het park, maar er was een restaurant en een snackbar aanwezig. In Roggel kun je ook Chinees afhalen of pizza's/schotels, da's ook zo gehaald. In de supermarkt hebben ze alles wat je nog extra nodig hebt. Wij gingen net voor begin van het hoogseizoen, overal was het nog vrij rustig.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Wij komen hier zeker nog eens terug!"vertalen
Fam. BHR
9,0

29-06-2014 Net terug van 10 dagen verblijf op Vakantiepark Buitenhof. Een mooi schoon opgezet gebied, prachtige huizen en een zeer leuke omgeving. Wij zaten in een lkindvriendelijk uxe 5 persoons boederij. Super! Alles leek nog wel nieuw. Traphekje is echt een aanrader want de trap is vrij steil en grenst direct aan de badkamer. Grote omheinde tuin, wasmachine/ droger, sauna, bubbelbad, bolderkar en alles schoon. Leuke speeltoestellen op het park, in de plaza en het gebied rondom de camping. Bos direct naast je tuin en de mensen in heel die streek zijn zo vriendelijk.
Enige minpuntjes: plaza is beetje saai en in het voorseizoen zijn het zwembad en de winkel al om 18.00 uur dicht.
Maar ondanks dat: wij komen hier zeker nog eens terug!

"Prima"vertalen
Cocky
9,0

13-07-2014 voor derde keer hier geweest, morgen weer naar huis.
alles was weer prima, wat betreft de afstanden dat weet je als je boekt, wij nemen altijd onze fietsen mee en anders een fiets huren, dan ben je zo bij de winkel om broodjes te halen,
en lopen is gezond toch!! en de tuin was perfect voor onze hond

"Prachtig vakantie adres"vertalen
PJ Coomans
9,0

25-06-2014 Buitenhof de Leistert heeft alles in huis om iedere gast een heerlijk vakantiegevoel te geven. Je wordt van A tot Z in de watten gelegd.
Mooi zwembad, binnen en buiten, leuke veilige speeltuinen, restaurant Croy zo klantvriendelijk en heerlijke maaltijden in goede prijs- kwaliteit verhouding.

met een groep, Juni 2014
"Goed, leuk en mooi vakantiepark"vertalen
Bart
8,0

19-06-2014 Voor gezinnen/groepen/familie-weekendjes een prima onderkomen. Mooie, ruime huisjes met alle benodigde faciliteiten. Ook genoeg te doen voor kinderen en een leuk zwembad om in te spetteren.

"Geweldig echt een aanrader!"vertalen
Sabine woiski
10,0

11-06-2014 met Pinksteren geweest heerlijke korte vakantie gehad was onze 1 e keer op deze camping ,was echt super fijn ,vorig jaar jaar op de paal geweest is ook goed ,maar deze camping de leistert scoort voor ons echt meer punten!
fijn buiten zwembad ,ook voor onze peuter en het binnenbad ,ja prachtige kampeer plaatsen mooi gras zag er allemaal heel netjes en keurig uit ,schoon alles is top op deze camping! wij gaan zeker terug komen tot snel groetjes

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?