Beoordelingen Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****

27 augustus 2014

Buitenhof de Leistert*****
223 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (Gem. Leudal)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Buitenhof de Leistert scoort een 8,8 uit 10, op basis van 223 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 197 vakantiefoto's van Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** met andere accommodaties in Roggel / Neer (Gem. Leudal).
Even geduld a.u.b.

8,9
8,2
9,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Geweldig genoten op Buitenhof de Leistert !!"vertalen
Petra
9,0

19-08-2014 Afgelopen week met ons gezin geweldig genoten op Buitenhof de Leistert.
Een 5 persoons huisje (5 luxe), en luxe was het !! Van alle gemakken voorzien. In de grote tuin hebben de jongens nog een balletje kunnen trappen, maar dat kon uiteraard ook op het voetbalveldj in de buurt. We hebben veel gewandeld en gefietst, ondanks de regenbuien zo nu en dan, maar dat mocht de pret niet drukken. Dat waren ideale sauna momenten..
Met ons kleine nichtje was het goed vertoeven in het binnenbad en het grote klimrek op de plaza.
Handig is de supermarkt, ze hebben er veel, smorgens lekkere warme broodjes. We zijn ook gaan eten bij Croy, prijs kwaliteitverhouding is prima. Verder zijn we nog in Toverland geweest, in Heythuysen en in Roggel zelf, erg gezellig allemaal.
Helaas was de vakantie zo voorbij, volgend jaar misschien twee weekjes boeken :)

"Twitter beoordelingen"
16-07-2013 @F_leurtje Lekker chille bij het meertje #campingdeleistert --- Bron: https://twitter.com/F_leurtje/status/357149964369002496
met jonge kinderen, 2014
"Schoonmaak moet echt beter!"vertalen
Fam.
10,0

18-08-2014 Wij hadden een 7lk met hond, zeer grote tuin aan bosrand. Ideaal voor kind en hond. Schoonmaak zeer matig, overal lagen witte hondenharen. Met slecht weer is het zwembad veel te druk, je moet wachten op een kleedruimte. Het is jammer dat je met de auto de camping niet op mag, mijn jongens vissen graag in de campingvijver. Alle activiteiten zijn ook op de camping dus een fiets is echt nodig.

met een groep, Aug. 2014
"Mooie boerderijen"vertalen
gert vooijs
8,0

16-08-2014 Wij in huisje 151 gezeten. Mooie boerderij met prachtige tuin.Ruim opgezet.Veel te doen in de mooie omgeving. Goed fietsen daar.Enige nadeel is het zwembad. Is ten eerste of-date.En veel te kleun als het in de zomer geen weer is om buiten te zwemmen.Op de camping aldaar verblijven 6000 personen die ook gebruik mogen maken van het zwembad. Kleedhokjes en de opberg hokjes zijn verschrikkelijk vies.Stinkt gewoon. Erg jammer. Internet voor je eigen mobiel bereik is slecht.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Matige prijs kwaliteit verhouding"vertalen
Morshuis
7,0

31-07-2014 Het was een prachtige woning,was echter matig schoon gemaakt. De internetvoorziening was slecht evenals de tv ontvangst in de woning. Wij hadden erg veel last van vliegen in de woning en het was erg warm in de woning. Verder een ruime woning.wij waren met 11 personen aanwezig.voorzieningen hiervoor waren toereikend.bij aankomst ruim 30 minuten moeten wachten voor we de toegangssleutels hadden.

"Leuk park"vertalen
S.Imming
7,0

01-08-2014 Het is een schoon en goed onderhouden park met mooie huizen. Wij hadden de pasjes (sleutels van het huis) thuis al ontvangen, zodat je niet via de receptie hoefde. Dit was een goede service. Huisjes zijn goed met een grote tuin. Restaurant Croy is lekker eten voor een goede prijs. Supermarkt met van alles te koop, erg handig.
Wat wij een nadeel vonden is dat de matrassen met een rubber/plastic hoes zijn waardoor het behoorlijk zweten was tijdens het slapen, dus neem een molton hoes mee. Naar het centrum is het wel een stukje lopen. Heel veel vliegen in het huis.

"De leistert is top"vertalen
Danny Nuberg
8,0

27-07-2014 Zijn er een week geweest en hebben weer genoten van alles het huisje was super mooi en alles was schoon en wat een luxe sauna, jacuzzi moie keuken ,het zwembad is mooi en buiten bad dankzij het mooie weer ook leuk maar wel druk, verder echt genoten met onze kids van 6 maandjes en 8 jaar, volgend jaar weer een weekje boeken

"Zeer goed park. Een aanrader."vertalen
sinnemazwart
9,0

21-07-2014 Een week met zoon van 8 in huisje 158 ( 5 P. Luxe ) gezeten. Zeer schoon huisje met alle luxe aanwezig. Groot voordeel dat alle huisjes rookvrij zijn. Op het park zeer weinig honden en dat is ook wel eens leuk. Zwembad goed, maar soms wel erg druk. Leuk meertje met strand. Leuke omgeving om te fietsen. Gegeten in restaurant Croy. Zeet vlotte ( nergens eerder zo meegemaakt ) en opgewekte bediening. Supermarkt met goed assortiment. Park zelf wordt prima onderhouden en het ziet er allemaal keurig uit. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is het de privacy rondom de huisjes. Deze staan op ruime kavels, maar echte begroeiing is er ook na drie jaar nog niet. Als deze er komt dan is het gewoon een perfecte locatie. Wij hebben ons als Fries in Limburg prima vermaakt.

"Fantastische camping, miserabele WiFi"vertalen
M. Heerink
8,0

10-08-2014 Heerlijke speeltuin die voor kinderen tot 12 jaar voor urenlang plezier kan zorgen, prima binnenzwembad, lekker groot, ideaal bij slecht weer - en ook de Plaza zorgt voor veel mogelijkheden. Het buitenzwembad is klein, maar er is een leuk meertje naast, met een strand. Het enige grote minpunt is de WiFi: alleen in de kleine uurtje heb je redelijk bereik en je kunt het maar op een apparaat gebruiken. Nee, niet uitloggen op het een en inloggen op een ander, je kunt echt maar op 1 apparaat gebruiken. Je bent 15 euro per week kwijt per apparaat en heb je er met je gezin meerdere, dan is dat dus aardig prijzig, terwijl de verbinding slecht is.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig park!!"vertalen
Nicole
9,0

25-07-2014 Wat een mooi huisje. Heel schoon. Prima bedden. Het terras is heerlijk. We misten alleen een Senseo, maar die hebben we van huis meegenomen. De was/droogmachine is goed gebruikt. Jammer dat de eetkamerstoelen heel erg doorgezakt waren, maar met een kussen erop ging het prima.
Prima park. Rustig. Afstand naar het centrum is groot, maar dat weet je van tevoren.
Het zwembad is heel leuk, ook het naastgelegen buitenbad en strandje aan een plas water. Speelgelegenheden genoeg voor de kinderen. Eten bij Croy was heel lekker. Jan Linders is te vinden in Roggel, maar beter was de Plus in Helden.
Goede uitvalsbasis naar pretparken en andere leuke dingen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi, niet goedkoop en een paar verbeterpunten"vertalen
EdoZ
7,0

04-08-2014 Vorige week zijn we hier geweest met de hele familie, we hadden een 11 persoonshuisje. Algemene indruk prima, netjes/verzorgd, 3 badkamers (1 met bad/jetstream/sauna, 1 met stoomdouche cabine en 1 "ordinaire"). Verder de toiletten apart zodat je daar geen last van hebt en in totaal 3 tv's in huis net als een spelcomputer (ps3). De tuin achter was gigantisch, ongeveer ruim 20 meter diep, mooie overkapping erbij zodat je ook met regen buiten kunt zitten en eten. Verder de keuken, 2 koelkasten wat met 11 personen zeer handig is en een wasmachine, vaatwasser en alles wat je thuis ook hebt. Kortom, zeker aan te raden al zijn er zeker wel verbeterpunten mogelijk, zie tips.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?