Beoordelingen Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****

23 april 2014

Buitenhof de Leistert*****
193 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (Gem. Leudal)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Buitenhof de Leistert scoort een 8,9 uit 10, op basis van 193 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenhof de Leistert*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 192 vakantiefoto's van Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Buitenhof de Leistert***** met andere accommodaties in Roggel / Neer (Gem. Leudal).
Even geduld a.u.b.

8,6
8,2
9,5
8,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Super!!!"vertalen
Eddy
10,0

5-4-2014 Hele mooie huisjes. Alles zit er op en er aan. Ligging is jammer genoeg net wat ver van de Plaza. Verder super vakantie gehad. Lekker gezwommen. Heerlijk gegeten bij Croy en erg gastvrij. Leuke bediening. Winkeltje op de plaza aanwezig is ook fijn. Jammer dat je niet kunt pinnen op het park, maar je kunt wel met de pin betalen.

"Twitter beoordelingen"
16-7-2013 @F_leurtje Lekker chille bij het meertje #campingdeleistert --- Bron: https://twitter.com/F_leurtje/status/357149964369002496
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Luxe en leuk voor kids"vertalen
Marian
6,0
8,0

1-4-2014 Het is heerlijk vertoeven in Buitenhof de Leistert. Wij hadden een kindvriendelijke boerderij wat inhoudt dat er een traphekje, bolderkar, campingbedje, box, kinderservies en kinderstoel aanwezig is. Er is niet gedacht aan stopcontacten beveiligen of kindvriendelijke lampjes in de kamers, deze worden heet. Maar dat mocht de pret niet drukken. Huisje was schoon, netjes en van alle gemakken voorzien. De tuin was omheind en enorm. Zwembad leuk voor alle leeftijden en de indoor speeltuin was ook top. Speeltuin in de buitenhof meer geschikt voor kids vanaf 4. Kritisch puntje dat er ook een plasje water bij ligt, vind ik niet geschikt om mijn kind zelf te laten spelen. Roermond is erg leuk. Aanrader dus, wij gezin met twee kids, 0 en 2 komen zeker terug.

met een groep, Mrt. 2014
"Super"vertalen
kittyfred
9,0

17-3-2014 Als je echt een luxe huisje wilt huren dan moet zeer zeker hier zijn. Wat een verademing... en wat een verschil met park van keten. Super mooie huisjes en mooie inrichting. Wij hebben genoten....

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Buitenhof de Leister...

"Geweldig park"vertalen
Elvira
8,0

9-3-2014 Wat een mooi park met prachtige huisjes! Deze waren zeer schoon en van alle luxe voorzien. Ook leuke speeltuintjes op het park en 1 grote speeltuin. En bij de plaza een mooie binnen speeltuin en een mooie supermarkt waar veel te krijgen is. Heerlijk gegeten bij croy (restaurant in de plaza) alleen jammer dat de bediening hier zeer slecht en chaotisch is. Het zwembad hebben de kindjeszich ook prima vermaakt.

"Prima park"vertalen
Fam. Besseling
9,0

15-3-2014 De Leistert is een prima park met hele mooie huizen. Wij hadden huis 117 voor 9 personen. Het is ver van het hoofdgebouw maar wij hadden prachtig weer dus dat was geen punt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Als we dan een minpunt moeten noemen is het de gratis wifiverbinding. Die was heel slecht. Meer geen verbinding dan wel .Verder niets dan lof. Super schoon.

"Super!!"vertalen
kim vergauwen
8,0

10-3-2014 Mede door het mooie weer een super weekend gehad! Erg leuk park voor kids van 3 en 5 jaar... Mooie boerderij, erg luxe

met jonge kinderen, 2014
"Geweldige huisjes; heel mooi park!!"vertalen
A.S.
6,0

3-3-2014 Wat een prachtige huisjes! Voorzien van alle comfort (in een 5L-huisje waren een playstation, vaatwasser, bubbelbad, sauna, 2 tv's aanwezig). Het park is heel mooi en ruim aangelegd. Er was een mooie overkapping die in de zomer zeker van pas zal komen
In de plaza staat een groot speeltoestel. De bowlingbaan lijkt nieuw. Het binnenzwembad ismooi. Overal vriendelijk personeel. De afstand van het huisje naar de plaza is best ver. Jammer alleen dat we een iets mindere ervaring gehad hebben in het restaurant.

"Geweldig! !!!!!!"vertalen
Ilse
9,0

24-2-2014 Super mooie vakantiehuizen! Dorpje opzich! Zwembad was super voor onze dochters vab 4 en 1 jaar. Het is niet heel groot...dus overzichtelijk! De glijbaan was een succes voor onze oudste! In het restaurant kun je heerlijk eten voir een goede prijs. Binnenspeelplaats top! Vriendelijk personeel! Dichtbij Roermond. Binnenspeelplaatsen top! Alleen voor de echte kleintjes is de speeltuin op het park niks....Misschien een tip voor de leistert?

"Heerlijk vertoeven bij De Leistert"vertalen
Angelique
8,0

2-3-2014 We zijn voor de 2e keer op Buitenhof de Leistert geweest, en we hebben weer genoten. Mooie huizen, volledig voorzien van alle gemakken, leuk zwembad met glijbanen en een bad voor de kleintjes. Het park is nog wat kaal, maar heerlijk rustig en voorzien van diverse speeltuinen. Er is ook een indoor speeltuin (0-8 jaar) waar ons bijna 2-jarig zoontje zich prima heeft vermaakt. Kortom, een aanrader!

"Prima week gehad!"vertalen
N
8,0

28-2-2014 Erg mooie huisjes! Sfeervol ingericht. Mooie badkamer mét sauna!
Behalve wat stofvlokken onder de bedden, was er op de huisjes echt helemaal niets aan te merken. Goede bedden, keuken mét oven en vaatwasser. Omdat het park erg nieuw is, is het park zelf nog weinig sfeervol. Dit doordat de boompjes en struiken nog weinig voorstellen. Wellicht is dit in de zomer anders, doordat het dan groener is.
De 'Plaza' is leuk voor de kinderen. Ze vonden de binnenspeeltuin helemaal geweldig! Wel jammer is dat er geen verschoonruimte voor kleintjes is.
In het restaurant kun je prima eten. Voordeel is dat het grenst aan de plaza met de binnenspeeltuin...
Het zwembad is erg leuk, met twee leuke glijbanen. Ook het pierenbad is erg leuk! De hokjes zijn schoon!
In het bungalowpark zijn de speeltuinen mooi en nieuw. Bij het centrale gedeelte is de speeltuin ouder en kan hij wel wat onderhoud gebruiken.
Wij hebben een bolderkar gehuurd om de afstand tussen huisje en plaza voor de kinderen te overbruggen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?