Camping Resort Marina Oolderhuuske ****

WebsiteLink naar website

32 reviews over Camping Resort Marina Oolderhuuske in het Nederlands

schitterende locatie!

Wiebe, 22-7-2010

Jammer dat de douche voor gehandicapten alleen per trap te bereiken was, daarom na 1 nacht weer vertrokken.
Gereisd met partner in juli 2010
M.Camp, REceptie & Beheer, 18-10-2012

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het zeer spijtig dat wij tot op heden nog geen subsidie toegewezen hebben gekregen om een rolstoellift aan te brengen.

Onze gebouwen moeten altijd mobiel of drijvend gebouwd worden ivm het risico op hoogwater. waardoor ze altijd hoger liggen en middels een kleine trap toegankelijk zijn. Voor gasten die slechter ter been zijn kunnen gebruik maken van het havensanitair. Deze is gelijkvloers.

Mocht in de toekomst de rolstoellift komen, dan zullen wij u hiervan zeker op de hoogte stellen.

Mooie ligging

jolanda, 28-9-2009

Mooie ligging aan de maas. Met een mooi en lekker Wokrestaurant. De plaatsen aan het water zijn erg mooi en het is leuk om al die bootjes voorbij te zien komen. De plaatsen zijn wel wat aan de smalle kant. Verder is er een vlakbij een hondenveld. Waar je de honden ook los mag laten. Er zijn idd veel duitsers ik denk 80%. Maar vind dat persoonlijk niet erg. Wel de harde en foute muziek van het voetgangers pontje. Even is wel leuk, maar niet de hele dag en avond.
Gereisd met partner in september 2009
M. Camp, REceptie & Beheer, 18-10-2012

Bedankt voor uw positieve reactie. Inmiddels zijn er weer veel voorzieningen bijgekomen. De winkel/bakker is vergroot, een nieuwe watersportschool en nieuwe friture.

Het vernieuwen van het sanitair staat voor volgend jaar op de planning.

plus en min

ton, 20-9-2009

Het lijkt wel of je in Duitsland bent.

Alle voorzieningen zoals bakker en milleustraat erg ver van de camping (de voorzieningen zijn erg gericht op de jachthaven)

bakker en andere winkeltjes alleen in het weekend open.

camping ligt erg ver van een plaatsje om boodschappen te doen dus is een fiets of auto een must.

een sanitairgebouw erg netjes het andere lijkt wel een noodvoorziening.

Gereisd met partner in september 2009
M. Camp, REceptie & Beheer, 18-10-2012

Bedankt voor uw reactie. We hebben getracht de voorzieningen centraal op het park te positioneren.

De milieustraat is bewust buiten het park gelegen, zodat men, vooral in de zomer, ook geen last heeft van stankoverlast. Inmiddels zijn er ook steeds meer Nederlandse gasten die ons park vinden.

Het vernieuwen van het sanitair stat voor volgend jaar op de planning.

Mooie vacantie gehad!

Jan, 13-8-2009

De camping is helemaal op de Duitse toer, niet dat we daar problemen mee hebben , maar als ik bij een bakker sta in Nederland is het wel zo netjes dat hij Nederlands spreekt. De "supermarkt" is een veredelde showroem en is op dodnderdag dicht zowel ook de bakker( hoog seizoen). Voor de rest leuke camping, alleen voor oudere jeugd is er weinig tot niets te doen. Sanitair heel matig, bij de jachthaven een stuk schoner. We hadden gelukig een boot mee dan kom je overal, anders word het een hele toer om in Roermond te komen. De liging is perfect aan de maas!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Mooie,luxere camping aan maaswater.

Equivoque, 12-8-2009

Een mooi,rustig vakantiepark.Veel duitsers,maar allemaal heel erg gezellig.Mooi en goed verzorgd terrein en sanitair.Al maken veel gasten er vaak een rommeltje van.Leuk animatie team dat er elke dag weer voor zorgt dat de kinderen bezig zijn.Klein ''hotelzwembad'',maar een leuk dagstrand voor mooi warm weer.Nieuwe winkeltjes voor zowel dagelijkse boodschappen en verse broodjes,als ook voor leuke snuisterijen.Met het veerbootje kun je snel en gemakkelijk het centrum in.Personeel is allemaal even vriendelijk.Kortom geen klachten en gezellig/leuk moet je het toch zelf maken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Prachtige ligging midden in Maasgebied

René en Wennie, 13-7-2009

We waanden ons in Zuid-Frankrijk; prachtig weer en een mooie omgeving. Naast de camping heeft Oolderhuuske ook een jachthaven en huisjes. Rondom volop waterrecreatie. Prachtig om vanuit je caravan de zeilboten langs te zien varen. Sanitair is uitstekend.

Helaas, met name in weekend, rumoerig door feestjes van seizoenskampeerders, maar door de week over het algemeen heerlijk rustig.

Met ACSI-kaart in voor- en naseizoen aantrekkelijk geprijsd.

Gereisd met partner in juni 2009

Supercamping!!

Judith Oostra, 12-2-2009

De mooiste camping aan het water! Overal een prachtig uitzicht over de Maasplassen en je kunt er super eten bij het wokrestaurant. Ook een aanrader: de gezellige bar naast het restaurant om 's middags op het terras te zitten of 's avonds na het eten.
Gereisd met partner in september 2008

dwdewq, 26-4-2008

erg gezelling

ver met de auto om

heel erg mooi uitzicht

Gereisd familie in april 2008

Mollie, 7-7-2006

Een vakantie paradijs met veel mogelijkheden,

watersport, fietsen en voor de kinderen mooie speeltoestellen,leuk animatie programma. De stad Roermond met zijn gezellige terrasjes op steenworp afstand. Het personeel doet er alles aan om de gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Een plek waar je graag naar terug keert.

Gereisd familie in juli 2006

Marcel v Putten, 30-5-2006

Ligging van de camping is fantastisch.

Sanitair werd goed bijgehouden, ondanks slechte weer en enorme drukte van hemelvaartweekend.

Het hele gezin heeft echter één nachtrust moeten missen door feestende oosterburen.

Het is wel onbegrijpelijk dat er ongestoord complete geluidsinstalaties en partytenten opgezet kunnen worden waar schijnbaar privé feesten gegeven worden.

De zeer luide muziek tot 3.00 uur 's nachts heeft dan ook veel mensen hun slaap gekost.

Dit was dan ook een groot minpunt, maar als er 's nachts een bewaker aangesteld wordt kunnen dit soort ergenissen in de toekomst waarschijnlijk worden voorkomen.

"Schlager" gedurende 13 uur is nu eenmaal niet plezant.

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Resort Marina Oolderhuuske in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Resort Marina Oolderhuuske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Resort Marina Oolderhuuske scoort een 7.71 uit 10 op basis van 41 reviews.