Camping Resort Marina Oolderhuuske ****

WebsiteLink naar website

32 reviews over Camping Resort Marina Oolderhuuske in het Nederlands

Bijzonder stukje Limburg!!

R. van Schaijk, 24-4-2014

Heerlijke locatie om onbezorgd te kunnen genieten. Volop mogelijkheden om met kinderen te genieten van de ruimte, speelfaciliteiten en het watersportgebeuren. Prettig is het dat ook de trouwe viervoeter mee op vakantie mag, zonder de overige gasten tot last te zijn.

In het centrum van Roermond zijn leuke gelegenheden om iets te drinken, lekker te eten of gewoon gezellig te winkelen. Wil je echter met de fiets of wandelend op stap dan is het ook voor de natuurliefhebber geweldig.

Gereisd anders in augustus 2013

Nooit meer!

Pmmtje, 13-9-2013

Strand ligt vol met ganzenpoep. Ipv opruimen spitten ze het om. Lekker als je kinderen daar dan in gaan zitten graven!

Zwembad is gevaarlijk voor kinderen en ouderen. Tegels zijn spekglad. Houd je kind vast want 1 tel niet, en ik zie het jongetje nog valken. Hij had een flink gat in zijn hoofd.

Receptie kent hun eigen afspraken niet. Onze rekening was dan ook veel hoger dan vorens aangegeven.

Gereisd met vrienden in september 2013
M. Geraedts Camp, REceptie & Beheer, 26-9-2013
Spijtig te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. We liggen direct aan de Maasplassen waar momenteel veel ganzen broeden en verblijven. Mooi plaatje, maar met helaas het vervelende gevolg dat ze de boel idd onderpoepen. Het strand wordt dagelijks gecontroleerd, schoongemaakt en geharkt. Ook door het waterschap word dit wekelijks gecontroleerd. Het zwembad is zonder toezicht. Echter is dit de 1e melding dat er een dergelijk ongeluk gebeurd is. Het dient in acht genomen te worden dat er niet gerend wordt in het zwembad ivm gladte, zoals bij elk zwembad. De prijzen zijn op voorhand bekend middels een bevestiging. Hier gelden ook de RECRON-voorwaarden op. Mocht de rekening niet correct zijn verzoeken wij u contact op te nemen. De facturen worden automatisch nl. door t systeem gegenereerd. Het was prettig geweest als u dit ter plaatse had aangegeven. Voor groepen worden altijd speciale prijzen afgesproken ten gunste van de groep.

In het naseizoen niks te doen

noname, 9-9-2013

9 september 2013 aangekomen: vrijwel niets geopend, geen snackbar, geen botenverhuur, de pont naar de overkant vaart niet, geen kampwinkel, het zwembad - niet meer of minder dan een groot pierenbad moet 7 euro entree kosten. Wel is daar een sauna en fitness bij inbegrepen, maar als je hier geen belang bij hebt, dan is 7 euro voor baantjes trekken een fiks bedrag. Dit terwijl de camping behoorlijk bezet is door Acsi arrangementen. Het zwembad zou gratis moeten zijn als compensatie voor alle andere dingen die gesloten zijn.
Gereisd met partner in september 2013
M. Camp, REceptie & Beheer, 11-9-2013

Bedankt voor uw reactie. Echter is de informatie in uw recensie niet volledig correct. Zo was de snackbar geopend van woensdag tot zondag en is de bootverhuur tot eind oktober dagelijks geopend vanaf 10.00uur, alsmede het restaurant vanaf 12.00uur.

De andere faciliteiten zijn in het laagseizoen niet meer alle dagen geopend. Dit wordt ook duidelijk in de ACSI gids en op de website aangegeven, zoals bv. de vaartijden van de veerpont en de openingstijden van de bakker. Doordeweeks kunt u daarentegen verse broodjes aan de receptie bestellen.

Door het mooie weer kwamen er onverwacht zeer veel gasten zonder reservering.

Het tarief van 7 euro is een totaaltarief voor het gebruik van het zwembad, fitnessruimte en het saunagedeelte. (ook aangegeven in prijslijst) Wij kunnen dit niet afzonderlijk van elkaar aanbieden, omdat het aan elkaar gekoppeld is. Speciale gezinskaarten zijn op aanvraag verkrijgbaar.

Wij vinden het jammer dat uw ervaring op het park niet geheel naar u verwachting was

Prima plek

Tona van der Veldt, 6-9-2013

Aan het eind van onze drieweekse vakantie,de laatste dagen doorgebracht op jullie camping.

Roermond is prima te bereiken met de fiets en de supermarkt is ook goed te bereiken,5 minuten fietsen.

Logica van de toiletten goed te begrijpen.i.v.m.met de waterhoogte waar deze camping mee heeft te kampen soms.

Er zijn veel mogelijkheden,vooral als je van watersport houd.

En de visser kan hier zijn hart op halen.

Gereisd met partner in januari 2013
M. Camp, REceptie & Beheer, 11-9-2013
Bedankt voor uw positieve reactie. Wij hopen u nog eens te mogen begroeten op ons park.

jachthaven

anja, 30-8-2013

mooie jachthaven, vriendelijk personeel,mooie ligplaats
Gereisd met partner in augustus 2013
M. Camp, REceptie & Beheer, 11-9-2013
Bedankt voor uw positieve reactie. Graag zien wij u nog eens terug in onze haven.

Wel erg Duits..

Suus Deegeling, 29-8-2013

Mooie camping. Toiletgebouwen zien er wat sneu uit, maar waren erg schoon.Veel vaste plekken helaas met uitkijk op het water. De overige "mindere" plekken blijven dan over. Erg goede plek voor watersport, water is max 100 meter van je verwijderd. Betreft een 99% duitse enclave, je hoort en ziet alleen maar duits om je heen. Oja heb je geen zin om heel de dag steppende en fietsende kinderen voor je te zien, ga dan vooral niet hierheen.
Gereisd met partner in augustus 2013
M. Camp, REceptie & Beheer, 11-9-2013
Bedankt voor uw reactie. De toiletgebouwen staan op de planning voor renovatie. Dit stond voor dit jaar eigenlijk al op de planning, maar heeft vertraging opgelopen. De gebouwen dienen drijvend gebouwd te worden ivm hoogwater. Ben echter wel blij dat u aangaf dat alles netjes schoon was. Het personeel doet hiervoor haar uiterste best. De plaatsen A1 t/m A15 houden wij vrij voor passanten. Indien u graag aan het water wenst te staan, is het noodzakelijk tijdig te reserveren. Doordat de camping op een een schiereiland gelegen is, zoals u aangaf altijd dichtbij. We hebben idd. veel gasten uit ons buurland. De verhouding is ongeveer 70% Duits. Echter zien we dat ook steeds meer Nederlanders ons park weten te vinden. Ook spelende kinderen zijn overal op het park te vinden. Wij vinden het wel gezellig. Mocht u liever wat meer rust wensen, dan raden wij u een plaats achter op de camping te reserveren. Voorkeur kunt u bij reservering opgeven.

Een waar Resort!

Eribelle Trefpunt, 24-6-2013

Wij kijken met absolute tevredenheid terug naar ons caravantreffen op Camping Resort Marina Oolderhuuske. Bij de organisatie van ons jaarlijks treffen hebben wij letterlijk ALLE medewerking gekregen van de camping en werd 100 procent met ons meegedacht (een extra bedankje aan Maike is op zijn plaats; bij deze!). Tijdens het treffen (waaraan door met maar liefst 41 caravans werd deelgenomen) werden voorkomende “problemen” niet alleen onmiddellijk, maar ook adequaat aangepakt en opgelost. Onze complimenten!

Na het treffen zijn wij op persoonlijke titel nog enkele dagen blijven “nakamperen”; ook gedurende deze periode hebben wij volop kunnen genieten van deze tot in de puntjes verzorgde camping. Ons 2-jarig kleinkind, dat ons is komen bezoeken, heeft genoten van de geweldige speeltuin en van het kindersanitair.

Gereisd met vrienden in juni 2013
M. Camp, REceptie & Beheer, 11-9-2013
Bedankt voor uw reactie. Wij vonden het ook een prachtig gezicht, al die Eribelle-caravans op het grote veld. Wij hopen uw groep of u indivivueel nog eens te mogen begroeten op ons park.

prachtige ligging

ria, 29-9-2012

We bezochten deze camping met Acsi card in september. Let op als de weersvooruitzichten goed zijn doe dan een voorreservering want voor ons was er eerst geen plek. De camping ligt prachtig maar de winkel voor broodjes was eind september alleen in het weekend open. Voor boodschappen moet je altijd verderop zijn. Je moet 50 euro borg betalen voor de slagboom en vertrekken kan na 9 uur. Niet handi als je op doorreis bent. Verder een prima camping waar veel Duitsers staan die flink uitgepakt hebben met caravan, voorruimte, nog een ruimte, doe ook nog maar een luifel en vergeet toch ook het schuurtje niet, het bootje en de jetski. Het eerste toiletgebouw tegenover de snackbar ruikt niet altijd even fris. Een dame bij de receptie is wat uit de hoogte en lijkt er niet zo'n zin in te hebben. Maar ik ben wel een betalende gast hoor! De rest van de medewerkers is juist wel erg vriendelijk
Gereisd met partner in september 2012
M. Camp, REceptie & Beheer, 18-10-2012

Bedankt voor uw reactie. Bij mooi weer raden wij u aan te reserveren. Zeker in de weekenden. Dit doordat we met de ACSI Campcard, Bestdeal en Europe Key Card steeds meer gasten op het park krijgen, waarvan ook veel Nederlandse gasten.

Wij gaan kijken of de openingstijden van de winkel/bakker uitgebreid kunnen worden in het voor- en najaar. Momenteel loopt er een test met broodjesservice vanuit de receptie. Dus deze tip nemen we zeker mee. Het klopt dat u voor de toegangskaart een borg betaald. Mochten gasten ivm doorreis eerder dan de openingstijd van de receptie wensen te vertrekken, dan is dat in overleg mogelijk.

Het sanitair staat op de planning om vernieuwd te worden voor het volgend seizoen.

De receptioniste hopen u nog eens te mogen begroeten op het park. Misschien dat de medewerkster in kwestie haar dag even niet had. Geen excuus natuurlijk, maar over het algemeen heten wij onze gasten van harte welkom.

Niet op mijn 'komen we terug' lijstje

S. van Asten, 1-5-2012

Wij hadden een mooie niet bestaande plaats nr. N18, wel stroom etc.

Heb het hier al meer gelezen, het lijkt wel of je in Duitsland bent.

Alle voorzieningen zoals winkel en milleustraat liggen erg ver van de camping en de winkeltjes zijn slechts beperkt open.

Zonder fiets of auto (of boot) kun je niet veel kanten op

Sanitair ziet er op zich netjes uit, wel stinkt het er naar drooggevallen putje ('bij ons' in de sanitair keet, maar ook in het vaste gebouw)

Ik had wat meer camping verwacht voor mijn geld

Gereisd met partner in april 2012
M. Camp, REceptie & Beheer, 19-10-2012

Bedankt voor uw reactie en aandachtspunten.

Wij vinden het spijtig te horen dat de camping niet volgens verwachting was. Plaats N18 is inmiddels een officiële plaats. Deze was inderdaad destijds nog niet ingetekend. Wij hebben er voor gekozen om de voorzieningen centraal op het park te positioneren. Afhankelijk van de plaats op de camping is dit ongeveer 5 tot 10 minuten lopen. De milieustraat ligt bewust buiten het park om stankoverlast voor de gasten te voorkomen. Deze is echter wel bereikbaar per auto. Doordat het park op een schiereiland gelegen is, is het goed om een fiets mee te nemen. In het seizoen vaart de fiets/voet veerpont, die u naar Ool/Herten kan brengen. Hier bevindt zich een grote supermarkt, bakker en slager. We gaan proberen volgend jaar de openingstijden van het winkeltje/bakker te verruimen en de 'sanitair keet', zoals u hem noemt, zal worden vervangen voor het volgend seizoen.

mooie camping direct aan de "Maas"

Fam. H2, 8-5-2011

Mooie camping, direct aan het water. Vooral de plekken die direct zicht hebben op de "Maas" zijn erg mooi (niet breed maar wel lekker diep met directe toegang tot het water om te vissen/varen). Het is een constante vlootschouw van grote en kleine boten die voorbijkomen. Er wordt volop geinvesteerd in de camping. Tijdens ons verblijf is bijv. de snackbar afgebouwd en de speeltuin voor de kinderen uitgebreid (herstelwerkzaamheden a.g.v. de overstromingen van dit voorjaar). Aangezien dit nogal wat geluidsoverlast tot gevolg had hebben wij hier een klacht voor neergelegd bij de eigenaar. Dit werd zeer adequaat en professioneel opgelost door de zeer attente en vriendelijke eigenaar. Complimenten daarvoor! Opbouwende kritiek is de verouderde sanitairvoorziening aan het begin van de camping. Dit is een te groot contrast met het nieuwe sanitairgebouw verderop op de camping. De (af)wasplekken zijn niet overdekt hetgeen met slecht weer betekent dat je in de regen staat. Volgend jaar weer!!!
Gereisd met partner in april 2011
M. Camp, REceptie & Beheer, 18-10-2012

Bedankt voor uw beoordeling. Met een aantal van uw tips zijn we aan de slag gegaan. Een nieuw sanitairgebouw staat voor 2013 op de planning.

Wij hopen u nog een keer als gast te mogen begroeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Resort Marina Oolderhuuske in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Resort Marina Oolderhuuske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Resort Marina Oolderhuuske scoort een 7.71 uit 10 op basis van 41 reviews.