Camping Natuurplezier *****

9,1

54 reviews over Camping Natuurplezier in het Nederlands

Geweldig

Sjef en Matty Mol, 23-7-2017

Schitterende omgeving en de eigenaren zijn zeer vriendelijke en enthousiaste mensen en zeer behulpzaam
Gereisd met partner in juli 2017

Heel mooie zuivere camping ,plus heel mooie natuur

Geert Gerards, 18-5-2017

Alles helemaal in orde. wat is niet goed ,dan moeten weer terug want nu zou ik niet weten wat ,

Heerlijke gezellige camping

Ton Aarssen, 13-10-2016

Plaatsen zijn ruim en comfortabel en elk voorzien van stroom, water aan/afvoer (afvoerslang zó aan te sluiten op de caravan!) en CAI. Wifi werkt prima. Sanitair niet gloednieuw maar voldoende hoeveelheid, comfortabel en schoon. De parkeervakken zijn iets aan de krappe kant maar met een beetje opletten is het goed te doen.

Geweldige omgeving, vooral het aangrenzende Brachter Wald met vele fietsmogelijkheden. Vele knooppuntroutes zowel in NL als het aansluitende Duitse grensgebied.

Vriendelijke overnachtingsprijzen, vooral buiten het hoogseizoen.

Astrid en Arno zijn zeer vriendelijke en attente eigenaren die, als je eenmaal een paar nachten geweest bent je blijven kennen en met je meeleven. Wij waren voor het eerst in 2009 op deze camping en zijn door dit alles tot nu toe elk jaar voor kortere of langere tijd terug gekomen!

Met een buscamper

R. Boeve, 6-10-2016

Met de navigatie (Tom-Tom) vanuit Duitsland gaf een probleem, vanaf Bracht (DL) een barricade voor de grens van Nederland, niet met een auto door heen te komen.

Ca. 50 meter over de grens bij Camping Natuurplezier heeft men een afstandbediening om deze te openen, dan hoeft men niet terug en om te rijden.

Een zeer hartelijke ontvangst door de eigenaar.

Zeer royale kampeerplekken met niet overal schaduw.

Op de kampeerplaatsen gratis elektra, water, waterafvoer, radio en tv-aansluiting en een snelle Wifi, kosten 0,50 euro voor 1 ontvanger, 1 euro voor max. 2 ontvangers (meer ontvangers kan tegen meerprijs).

Sanitair schoon en met gratis 7 minuten warmwaterdouches, handzeep en een desinfectiemiddel voor wc-brillen. Warmwaterkranen bij wastafels en afwasbakken met warm/koud water, tevens een centrifuge.

Voor kinderen een dierenweide met diverse leuke dieren.

Geen auto's op de kampeerplaatsen, geeft een rustig beeld.

Al met al een fanatische week gehad, ook al omdat men fantastisch kan fietsen met veel bezienswaardigheden en Reuver op 10 min. fietsafstand.

Gereisd met partner in september 2016

Gastvrije camping in een mooie omgeving

J Zonneveld, 17-9-2016

De ligging is fantastisch, een prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden. Het onthaal is heel gastvrij en behulpzaam en we kregen een mooie plek met uitzicht op de kinderboerderij. Sanitair is netjes.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne kleine camping

J&Y, 7-8-2016

Aardige eigenaar, mooie omgeving om te fietsen, winkel niet op camping aanwezig, wij vonden dit geen probleem, supermarkten op 10 minuten fietsen.
Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige camping!

Linssen, 24-7-2016

Zo dicht bij huis het gevoel hebben dat je ergens in de Eifel of Ardennen campeert. Super camping in een schitterend stukje Nederland met uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaren.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer goede en gastvrije en vriendelijk camping

Jan en Henny, 19-6-2016

Wij vonden het prima en zeker een camping waar je heerlijk vele fietsroutes kan maken

Wij komen zeker nog terug ook omdat we zo vriendelijk en behulpzaam zijn ontvangen

9 jaar geleden waren we er ook maar wat hebben Astrid en Arno er een mooie 4 sterren camping van gemaakt

Wij raden deze camping dan ook graag aan en weten zeker dat je er geen spijt van krijgt

Gereisd met partner in juni 2016

Paasweekend 2016 weer super!

Freek Sterk, 28-3-2016

Wat is het toch leuk om hier weer terug te komen. Het oneindige enthousiasme en de enorme gastvrijheid van Astrid en Arno doen ieder mens goed!

De opening van het nieuwe kampeerseizoen is op deze minicamping weer ingezet. Als vanouds in een mooie omgeving, heerlijk gefietst en gerelaxed.

Zeker een aanrader voor elke fervente kampeerder. Wij komen hier binnenkort weer terug, in ieder geval ook al geboekt voor het Pinksterweekend.

Gereisd met partner in maart 2016

"" Goede wijn behoeft geen krans ""

Harry B., 13-2-2016

Eigenlijk moet ik geen respons geven, maar ze verdienen het A en A

Behalve de verzorgdheid, de spontaniteit, , warmte etc. geen moeite is

ze te veel. Om over de ligging maar ,bijna ,te zwijgen: pal naast de deur, de horeca,,

het prachtige Wald met het pittoreske Brueggen,( D ) slechts 8 km,aangevuld

met het mooie Reuver

Ik eindig alleen maar met :: Een echte aanrader!! Zie maar de vele reviews.

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurplezier in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurplezier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurplezier scoort een 9.13 uit 10 op basis van 55 reviews.