7,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal De Lommerbergen**** bij :

1629 reviews over Vakantiepark Landal De Lommerbergen in het Nederlands

Heerlijk park voor de kids !

Renato Hermsen, 15-8-2017
    • Onderkomen8

We komen hier al enkele jaren en hebben het altijd goed gevonden . Veel animatie gebaseerd op diverse leeftijden, leuk en schoon zwembad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit is prima in verhouding.
    Gereisd familie in augustus 2017

Super mooi park!!

M. Kuijk, 15-8-2017
    • Onderkomen7

Super mooi park!! Mooie omgeving! Lekker eten in de restaurants! Mooi terras! En goed en leuk personeel! Kortom we hebben lekker genoten samen!! :) enige min punt was dat het erg muf rook in het huisje en dat we vieze glazen hadden dat hebben we zelf even snel afgewassen, we hebben geur stokjes en een geurkaas gehaald om de lucht uit het huisje te krijgen! Dit was gelukkig na een middag ook weg!
    Gereisd met partner in augustus 2017

Dit was een fantastische en zeer mooien park.

Famillie Coufreur, 15-8-2017
    • Onderkomen9

Het park is zeker de moeite waard. voor zowel met zijn tweeen, als ook voor de kinderen. Maar vooral de omgeving is al de moeite waard. Je zit bij voorbeeld al z`n 3 kilometer van duitsland af.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Prima weekendje

BJ Kazimier, 14-8-2017
      • Activiteiten8
      • Onderkomen7

Leuk weekend gehad op de lommerbergen.

Huisje type 4bm gehad (4pers)

Goede (lange) bedden,redelijk schone douche,keuken en woonkamer.

Park is schoon en veel te doen voor de kids,kinderboerderij,speeltuin etc.

Genoeg eetgelegenheden en leuk schoon zwembad.

Gereisd familie in augustus 2017

Kabouterhuisje

M., 9-8-2017
      • Activiteiten8
      • Onderkomen5

Wij verbleven in een tweepersoonshuisje welke volgens de website en de plattegrond ruimte genoeg zou hebben voor een kinderbedje en een box. In de praktijk was het een piepklein huisje waardoor het met een baby erbij wel heel erg krap werd.

Park zelf is schitterend, plaza is ook erg mooi alleen viel de bediening erg tegen. Lang wachten en ook niet altijd even vriendelijk. Zwembad is fantastisch ook met een kleine baby.

Heel mooi

Elpo, 8-8-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen7

Mooi zwembad, en heel goeie winkels
      Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi rustig park

Lammens, 5-8-2017
      • Activiteiten5
      • Onderkomen8

Door files heel laat (rond 21u-21u30) toegekomen. Uitpakken, bedden opmaken en dan wouden we nog even bekomen en iets gaan drinken. Daar kregen we echter te horen dat dat om 22u30 niet meer kon. De machines werden al opgekuist en ze zouden sluiten! Jammer! Niet zo veel animatie op het park vooral 's avonds alles vroeg dicht. Totaal andere sfeer dan we gewend zijn bij Center Parcs.

Park op zich proper en rustig. Je kan er mooie wandelingen maken en mooie buitenspeeltuin. Gelukkig goed weer want binnenspeeltuin is ook niet zo fantastisch en ons oudste dochter (toen 12j) mocht er niet meer in.

Zwembadgroot en mooi.

Huisjes proper en goed onderhouden.

Gereisd familie in april 2017

Wat een goede service, en een super leuk park

fam. de Vos, 5-8-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen7

Wat een top park! 24 juli kwamen wij voor een midweekje vakantie. Bij het inchecken was het ontzettend druk, toen ik vroeg of wij ver op het park zaten ivm de heuvelachtige weggetjes naar de plaza en het zwembad bleken wij idd achteraan te zitten. Best vervelend in een autovrij park en een dochter van 9jr met een spierziekte die kleine afstanden kan lopen, de rolstoel duwen zou dan voor ons een goede training zijn 😉.. direct werd er gezocht naar een oplossing, ondertussen stond het echt vol met gasten maar het was echt geen enkel probleem. We werden om geboekt en zaten perfect om de hoek. En de auto mocht bij het huisje blijven voor als we het park af wilde, dat scheelde een heel stuk lopen naar de parkeerplaats. De kinderen konden beide heerlijk al hun energie besteden aan plezier, zwemmen en spelen! De stoel hebben we op het park niet nodig gehad. 28 juli gingen wij helaas weer naar huis, wat hadden we het leuk. Voordat we vertrokken liet onze dochter haar doosje met speeltjes vallen, we dachten alles weer terug gevonden te hebben. Eenmaal thuis kwam ze er tot groot verdriet achter dat ze een beertje verloren was.. na eerst thuis tussen de spullen gezocht te hebben, heb ik gebeld of er misschien iets gevonden was in het huisje.. een beertje van wel geteld 1,5/2cm maar een groot gemis, helaas er was niks gevonden. Ik mailde een foto als voorbeeld. De volgende ochtend werd ik gebeld. Het beertje was gevonden achter de poot van de bank. Wat een geweldige service om speciaal in het huisje nog even te gaan kijken! Onze dochter is ontzettend blij!

Nooit meer

Charlyn, 3-8-2017
      • Activiteiten2
      • Onderkomen2

Bij binnenkomst van het huisje viel me meteen de viezigheid op, kruimels op de grond en bank, haren in het bad. Meteen gebeld en kreeg als antwoord excusses maar het was buiten werktijd dus niemand kon komen, eerst zelf de stofzuiger er door heen gehaald en de badkamer gedaan. Toilet kapot dus een midweek met pieslucht in t huisje gezeten, ontzettend ranzig. Het zwembad is ontzettend leuk voor de kids, ik vind de activiteiten matig, van eerdere vakantie waren we gewend dat er bijv elke avond minidisco is en meer te doen voor kids...de ligging is mooi, omgeving mooi veel speeltuintjes, restaurantjes etc. Maar voor mij geen Lommerbergen hier.
      Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Lommerbergen in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Lommerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Lommerbergen scoort een 7.81 uit 10 op basis van 1643 reviews.