Vakantiepark Landal De Lommerbergen ****

7,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen6,7

1646 reviews over Vakantiepark Landal De Lommerbergen in het Nederlands

Mooi gelegen park, super service

Armiva, 7-10-2017
  • Onderkomen7

Mooi park, gelegen in het bos.Wel heuvelachtig, minder geschikt voor mindervaliden ivm sms best wel steile heuvels.

Bungalow 4b3 was niet zo groot. Maar oke. Bank was wat doorgezakt en zat daardoor niet zo lekker.Bedden waren goed. Keuken was klein, weinig tot geen werkplek. Centrum was overzichtelijk en mooi. Buffet was oke, keus was genoeg, maar niet erg uitgebreid. Steaks en burgers vond ik best prijzig voor wat je kreeg. Mixed grill bestond uit 3 kleine stukjes vlees. Een paar schijfjes gekleurde wortel en friet. Geen salade erbij. Voor 21,50 vond ik veel. De service bij de receptie was echt uitstekend. Je kan daar heerlijk wandelen met de hond. Naast het park kan je het bos in lopen. Al met al een super park met een geweldige service.

Gereisd met partner in september 2017

het was een te gekke vakantie samen met de hond

familie Lekkerkerker, 2-10-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden niet te klagen alleen wij misten een hor in de slaapkamer en badkamer 's avonds kon je niks open houden anders werd je opgegeten door de muggen. Wij hebben uit onze ervaring met dit huisje oude vitrage meegenomen en met punaises vast gezet. Het is een klein maar fijn huisje alles zit er op en er aan wat je nodig hebt. Er is van alles te doen op park en het eten is goed. Het zwembad is fantastisch met personeel die verstand van zaken hebben. Ook receptiepersoneel is fantastisch op elke vraag hebben zij antwoord. Ik vroeg voor mijn man een ontheffing voor de auto daar hij veel last had van zijn heupen en pijn, wij zaten achter aan op het park tegen de bosrand. Zij deden daar niet moeilijk over mijn compliment. Onze Golden Retriever wilde aan het eind van de vakantie niet in de auto stappen om naar huis te gaan, ze holde hard het huisje binnen. Wij komen zeker weer terug. De vakantie was fantastisch.

Geweldige vakantie !!

Bosters, 22-9-2017
  • Onderkomen8

Wat een aanrader ! Het park ligt gelegen in een prachtige omgeving en op het park zelf kan je iedere dag meer dan genoeg vermaak vinden. Wij zijn hier geweest met onze peuter. Voor hem was het echt een paradijs met mooie grote speeltuinen, een indoorspeelparadijs, een kinderboerderij waar je s ochtends mag helpen de dieren te voeren, de bolloclub met peuteractiviteiten en natuurlijk puk en pelle en bollo. Het zwembad is geweldig met verschillende baden, bijna iedere dag hier geweest. De plaza is ook erg gezellig. Echter zou ik mijn geld bij een volgend verblijf niet bij de restaurants meer uitgeven in de plaza. Het eten daar viel enorm tegen.

Onze accommodatie was prima , goed schoongemaakt en de inventaris was erg compleet. Oke het is niet het meest luxe maar het park bied zoveel dat wij er alleen gegeten en geslapen hebben. Kortom tot de volgende keer !!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Wat een leuk park!

Dustin Huisman, 15-9-2017

Algemeen:

We verbleven van 4-9-2017 t/m 15-9-2017

Cottage:

We hadden een 5 pers. Comfort cottage-245.

Wij zaten hier met 2 volwassenen en 2 kids van 17 maanden.

Cottage was erg klein op de fotos lijkt het groter, we hebben 2 campingbedjes en er paste er maar 1 in de tweede slaapkamer dus het andere bedje bij ons op de kamer gezet. Maar hierdoor konden we niet de kledingkast gebruiken. Woonkamer is redelijk ruim maar de eethoek is weer erg krap.

Huisje is wel gedateerd met name de badkamer met veel schimmelplekjes op de kitranden en de voegen, wat opzich logisch is dat dit er zit want de badkamer heeft geen raam wat open kan alleen een klein afzuiginstallatie. ook overal enkel glas waardoor er veel condens/vocht in het huisje komt en 's morgens erg koud is in het huisje, ik snap niet dat ze dit vervangen voor dubbel glas want dit zal zeker in de stookkosten schelen.

voor de rest was het huisje schoon en waren de bedden prima!!

@landal: upgrade de huisjes..

Plaza:

Erg gezellige plaza net als bij park van andere keten met restaurantjes winkeltjes en een leuke indoor speeltuin.

Zwembad:

Leuk zwembad voor met kleinere kinderen, grote kinderen zullen hier snel uitgekeken zijn omdat er geen wild waterbaan is. peuterbad was erg leuk en nog niet zo oud, het kinder doe bad was ook erg intrek bij onze kids.

voor de rest erg schoon en leuk zwembad.

Overig:

Het park grenst aan een mooi bosgebied waar je heerlijk kunt wandelen.

Reuver heeft een leuk centrum handig voor de boodschappen

roermond is een leuk en gezellig centrum met veel leuke winkels ook is outlet shopping roermond een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Leukpark

Evelina Cools, 9-9-2017
    • Onderkomen10

Het is een leukpark de huisjes zijn Mesging wel wat oud maar ze zijn niet zo en niet altijd even groot of zo maar voor de rest Nieks op aan te merken

Niet echt rustig

Theo, 9-9-2017
    • Onderkomen7

Het park is op zich prima, Alleen jammer dat er dinsdagavond een personeelsfeest was waar we heerlijk van mee konden genieten. Not. En woensdag avond was er een concert van achteruit rijdende voertuigen.

Voor een park die autoluw is stonden er veel auto's in het park geparkeerd ze hadden zo ver we het konden zien wel een ontheffing.

De omgeving is erg mooi. voor ieder wat wils de Maas, de bossen en een gezellig stadje Reuver in de buurt. en aan de andere kant van de maas (pondje over varen) ligt Kessel ook een bezienswaardig dorpje.

Opfrisbeurt nodig

Paulus, 6-9-2017
    • Onderkomen6

Tien dagen gelogeerd in een 2-persoonshuisje (007) vlakbij de receptie. Het huisje kan wel een opfrisbeurt gebruiken. De inrichting is nogal gedateerd en met name de keuken erg basaal. De tv had geen goed beeld en bij de EK-kwalificatiewedstrijd Frankrijk - Nederland ging het zelfs op zwart. Melding van gemaakt, er kwam ook iemand kijken, maar veel hielp dit niet.

Er is geen vaatwasser, geen dvd-speler, de bedden zakken door. En telkens als je na een dagje terugkomt, ruikt het een beetje muf. Het geheel maakt ook een beetje smoezelige indruk. Prijs-kwaliteitverhouding is dan ook op z’n minst scheef: 672 euro voor tien dagen is aan de prijzige kant. Dat bedrag liep zo op omdat we 40 euro voor wifi moesten bijbetalen. In soortgelijke vakantieparken was dat altijd gratis.

Desondanks hebben we een mooie vakantie gehad. Lommersbergen ligt in een mooi gebied vlak aan de Maas. De fietsen die we huurden waren prima en het weer werkte ook mee. Ondanks dat het een zeer groot en kindgericht park is, hadden we voldoende privacy en geen geluidsoverlast. Het nabijgelegen Reuver is een leuk dorp met allerlei faciliteiten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Patricia & Marco, 4-9-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

We hadden huisje 315. Een klein maar schoon huisje op een prima locatie vlak bij de Parc Plaza.

Veel aanbod qua activiteiten voor de kids. Alleen vonden we sommige activiteiten wat aan de dure kant ( koekjes bakken voor 5 euro per kind )

Een mooi en goed onderhouden park, alleen fietsen is daar echt een uitdaging met een gewone fiets ivm veel hoog en laag straten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke week gehad.

Jeroen, 3-9-2017
    • Onderkomen9

Echt een super week gehad. Voor de kinderen genoeg te doen en voor de ouders lekker terras om te zitten. Het aangrenzende bos is ook erg leuk. Ons huisje was schoon en fris. Hier komen wij zeker nog terug.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De kleinkinderen hebben genoten .

Tina, 29-8-2017
    • Onderkomen6

Ons huisje was oud maar wel schoon.De kleinkinderen hebben genoten van het zwembad en vooral de buitenspeeltuin. Gaan zeker nog een keertje terug.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal De Lommerbergen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Lommerbergen in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Lommerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Lommerbergen scoort een 7.81 uit 10 op basis van 1660 reviews.