Uitstekend

5 reviews over Appartement Hoeve Opscheumer in het Nederlands

prachtig gelegen en zeer vriendeijke eigenaren

F, 8-7-2017

Jaarlijks kom ik terug bij deze B&B en met heel veel plezier.

Deze B&B ligt in een prachtige en zeer rustige omgeving en is uitermate geschikt voor wandelaars en fietsers. Prima ontbijt, goede bedden en lieve gastvrije eigenaren.

Vanuit Het appartement kun je prachtige wandel- en fietsroutes maken. Het appartement is gelegen in een super rustige omgeving tussen de heuvels. Ideaal voor rustzoekers.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie hoeve in een prachtige rustige omgeving

Patricia, 4-6-2017

Samen met een vriendin hier een nachtje geslapen aansluitend aan Pinkpop. Na alle drukte een heerlijk rustig gelegen plekje waar het goed toeven is. De accommodatie is netjes en compleet ingericht. Er is zelfs een wasautomaat en droger aanwezig.. De eigenaren zijn hartelijk en zeer gastvrij. Kortom een heerlijk plek voor een weekendje rust of een wandelvakantie.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtig landelijke bnb

Linda, 31-3-2017

Maart 17 heb ik 2 nachten in deze prachtige bnb geslapen. Ik kan niks anders zeggen dan dat dit verblijf enorm prettig is geweest. Niet alleen het warme ontvangst maar ook de mate van compleetheid, werkelijk alles is aanwezig en zeer goed over nagedacht.

Het waren ook net die kleine extra dingetjes die het deden: het kort mogen gebruiken van hun prive magnetron, het afgewassen tupperware bakje de dag erna, het bakje met kiwi's, de lampen die aan waren toen ik thuiskwam na een lange werkdag,top!

Tja of het een verbeterpunt is of niet weet ik niet maar als ik dan heel ver moet zoeken naar een minpunt kan je zeggen dat de charme en warmte van deze prachtige oude woning ook s'nachts wat gekraak van de werking van de houten balken en getik van aanslaande verwarming met zich mee brengt... maar dat weerhoudt mij zeker niet van het terugkeren naar deze heerlijke plek!

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Heerlijke plek om even te onthaasten

Mieke Kootkar, 25-3-2017

De ligging en de accommodatie zijn geweldig. Lieve mensen, mooi appartement met uitstekend bed, een omgeving waar je zowel natuur als cultuur vindt.
Gereisd met partner in november 2016

Topappartementje

Joke, 10-6-2014

Hoeve Opscheumer is een leuke accommodatie waar wij een nachtje met ons paard gelogeerd hebben. De ontvangst is zeer gastvrij. Er is heel veel moeite gedaan om het de gast naar de zin te maken. Ook is er bijzonder veel informatie over de omgeving voorhanden. Het ontbijt is uitgebreid.

De buitentemperatuur was tijdens ons verblijf 30 graden, toch was het binnen gewoon 20 graden. Nog een pluspunt van dit appartement. Wij gaan zeker nog eens terug voor een langer verblijf!

Gereisd anders in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Opscheumer in Ransdaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Opscheumer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoeve Opscheumer scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.