Vakantiepark 't Posterbos ****

57 reviews over Vakantiepark 't Posterbos in het Nederlands

Mooie rustige plek

Harry adema, 19-8-2017
  • Onderkomen6

Maar heb echt klachten over het binnen zwembad .we zijn nu 6 dagen weer thuis .heb 1keer in het zwaar vervuilde binnenbad gezwommen.ik zit onder de jeuk bultjes van top tot teen.zeer vervelend .
Gereisd met partner in augustus 2017
groet, Jacqueline, Posterbos parkteam, 22-8-2017

Beste Harry, dank je wel voor de moeite die je hebt genomen om een review te plaatsen.

Wel heel vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met het binnenzwembad van ons naastgelegen park. De gasten van Posterbos mogen hier altijd gratis gebruik van maken. Wij geven jouw reactie uiteraard zo snel mogelijk door!

Heerlijke vakantie met rust, frisse lucht, comfort

Elsbeth, Joep en Kees van Vlastuin, 23-8-2016
  • Onderkomen8

Vooral de heerlijke frisse lucht dankzij de vele bomen, de grasvelden en landerijen in de omgeving zijn verrukkelijk!

Verder hadden we een prachtig huisje (nr. 98) dat verscholen tussen de bomen lag. Dat was wel het mooiste: de zon die door de wuivende bladeren scheen en daarmee de hele dag door voor een vrolijk, dansende lichtshow zorgden.

Het park is in z'n geheel mooi groen, alle tuinen zien er goed verzorgd uit en worden wekelijks gemaaid. Het is er rustig.

De receptie is bereidwillig en vriendelijk.

Op het park kun je voetballen, tennissen, zwemmen (echt heerlijk water, niet teveel chloor).

Het pand van Landal, de buren, ligt praktisch op het Posterbos-park en biedt daarmee comfort met hun bar, restaurant, terras en ochtendkranten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Posterbos Parkteam, Posterbos parkteam, 12-9-2016

Beste Elsbeth, Joep en Kees,

Dank je wel voor het delen van jullie verhaal en ervaringen. Heel fijn dat jullie vakantie zo goed is bevallen en we hopen dat jullie weer helemaal tot rust zijn gekomen. Misschien tot ziens! groetjes

Mooie omgeving, huisje vertoonde teveel gebreken

Thomas, 1-8-2016
  • Onderkomen3

Het Posterbos heeft een schitterende website. Er wordt goed uitgelegd hoe de huisjes eruit zien, incl. mooie plattegrond van het huisje. Perfect. Ook het feit dat je na boeking nog mailtjes krijgt met wat de temperatuur zal zijn als je komt etc,, maakt dat je je helemaal welkom voelt en zin hebt om te gaan. Het huisje viel ons helaas toch tegen. Er waren gebreken (de douche gaf geen warm water, de koelkast kon niet goed dicht, het douchegordijn was te lang, de gordijntjes in de slaapkamer ontbraken of konden niet dicht, een van de spiraalmatrassen was doorgezakt en het houten kozijn aan de achterkant was kapot en kon wel een kwastje gebruiken, daarnaast hadden we de eerste dag een zagende buurman - niet echt handig in het hoogseizoen). Na ons bezoek aan de receptie werd direct iemand gestuurd die een nieuwe douchekraan installeerde, ook kwam er iemand die de koelkast wilde maken, maar dit niet kon, zodat de koelkast vaak op een kier stond. Kortom: een goed park, maar ons specifieke huisje liet helaas te wensen over. Jammer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Posterbos Parkteam, Posterbos parkteam, 9-8-2016

Beste Thomas,

Hartelijk dank voor je feedback. We hebben je gesproken en begrepen dat jullie een hele fijne vakantie hebben gehad. Helaas waren er in het huis een paar zaken niet in orde, waarvoor onze welgemeende excuses en waaraan we direct aandacht hebben besteed. Wij zien jullie uiteraard graag een keer terug en zullen jullie dan een passende aanbieding doen als tegemoetkoming!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 't Posterbos bij:

prachtige mooie omgeving.en een leuk dorp

Jan willem koster, 15-9-2015
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Prachtig en rustig park. Wij als 65 plussers hebben echt genoten. Het restaurant Timblers aan de overzijde in het park van Landal is buitengewoon goed. Een fantastiche keuken. Wij komen hier zeker nog een keertje weer. Geweldig. Een rit naar Valkenburg en naar Maastricht. Ook een reisje op de Maas gemaakt, is echt aan te bevelen. En een bezoek gebracht aan Roermond, outlet. Veel te zien en te koop.
    Gereisd met partner in september 2015
    Jacqueline, Posterbos parkteam, 16-9-2015
    Beste Jan Willem, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! En je hebt gelijk: zeker als je niet meer in de kleine kinderen zit is deze nazomer natuurlijk een prachtig rustige periode om de rust en natuur op te zoeken. En natuurlijk wil je ook even profiteren van de aanbiedingen in de Outlet in Roermond. Goed gedaan! Misschien tot ziens.

Fantastisch verblijf

Dimitri Schrijnemakers, 22-8-2015
    • Onderkomen8

Een zeer goed onderhouden park met voldoende faciliteiten, vriendelijk personeel en een zeer goede organisatie. De receptie is zeer klantgericht / klantvriendelijk! Het heeft in alle opzichten voldaan aan onze (hoge....) verwachtingen, we hebben tijdens ons verblijf 1 week bijgeboekt. Zeker voor een herhaling vatbaar!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
    Jacqueline Janssen, Posterbos parkteam, 10-9-2015

Beste Dimitri,

Excuses voor ons late antwoord op jouw mooie recensie, maar we zijn heel blij dat jij en je gezin het zo naar de zin hebt gehad op ons vakantiepark. Je had ook zo'n ontzettend leuk filmpje op Facebook gezet, wij en onze fans hebben daar dan weer enorm van genoten! groetjes, de receptiemedewerkers Posterbos

rustig gelegen

Carolina, 23-5-2015
    • Onderkomen9

Aangezien het park naast het park van Landal ligt, kun je gebruik maken van de faciliteiten van Landal. Restaurant is een aanrader, prima service, lekker eten.
    Gereisd met partner in mei 2015
    Monique Swelsen, Posterbos parkteam, 31-5-2015

Hoi Carolina!

Dank je wel voor je beoordeling, dat waarderen wij ten zeerste! En we vinden het ook heel fijn dat onze inspanningen om het gasten naar de zin te maken weer helemaal gelukt zijn!

Genieten van rust en ruimte

legius, 19-5-2015
    • Onderkomen9

Wat een heerlijk park. Rust, ruimte en heel vriendelijk personeel. We voelden ons er meteen thuis. Ook de hond was echt welkom. Prachtig en goed onderhouden huis met een zeer grote tuin. Voorzien van alle luxe. Een bad, vaatwasser en combi magnetron, Heerlijk om te wandelen in de bossen. En natuurlijk lekker shoppen in Roermond. Heel hartelijk dank voor dit fantastische weekend. We hebben genoten!
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2015
    Jacqueline Janssen, Posterbos parkteam, 31-5-2015
    Wat leuk dat je deze beoordeling plaatst naar aanleiding van het winnen van je weekendje weg op Facebook! En extra leuk natuurlijk dat het je nog zo goed bevallen is ook! We zien je graag weer terug als enthousiaste volger op Facebook.

gewoon Super!

Familie Fonteijn, 30-3-2015
    • Onderkomen9

Samen met onze dochter van 11 weken voor het eerst een weekend weggeweest. Zeer vriendelijk ontvangst van de twee dames aan de receptie, bij aankomst bleek het kinderbedje al klaar te staan.. Grote 4 persoons woning, fijne rustige ligging.. alles is schoon en netjes. We hadden zelfs een vaatwasser :)

Fijne wandeling gemaakt door de omliggende bossen.

Hier komen we graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015
    Monique Swelsen, Posterbos parkteam, 11-4-2015

Goedemiddag familie Fonteijn,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en wij vinden het heel fijn dat de eerste vakantie van uw dochter op ons vakantiepark zo goed bevallen is. En inderdaad: uw tip voor de zomer klopt helemaal! Als ons buitenzwembad open is, kan uw dochter als ze wat groter is, heerlijk plonsen. Een goede reden dus om nog eens aan te komen wippen!

fantastiche plek

Egbert, 16-3-2015
    • Onderkomen9

heerlijk weekend gehad in Limburg op het vakantiepark 't Posterbos. Mooi en rustig park met mooie goede huisjes.

Goed ontvangst en tips bezienswaardigheden

Gereisd met partner in maart 2015
    Monique Swelsen, parkmanager, Posterbos parkteam, 19-3-2015
    Wat fijn om te horen dat u het zo goed naar uw zin heeft gehad. Wij zouden het fijn vinden om u nogmaals te mogen begroeten in Vakantiepark 't Posterbos

Rustige plek om weekendje door te brengen

Vermeulen Peter, 6-1-2015
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Zeer rustig gelegen park, met mooi sneeuwtapijt tijdens ons verblijf. Ruime, mooi onderhouden accomodatie, vriendelijk onthaal. Goedwerkende afhaaldienst in het restaurant van het aanpalende Landalpark. Roermond in de nabijheid -->aangename shoppingstad.
    Gereisd anders in december 2014
    Monique Swelsen, Parkmanager, Posterbos parkteam, 9-1-2015
    Beste meneer en mevrouw Vermeulen. Dank voor deze reactie op uw verblijf in ons vakantiepark. Wij vinden het prettig te vernemen dat u bij ons zo'n heerlijk tijd hebt gehad. Het zou fijn zijn u weer eens te mogen begroeten in 't Posterbos.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 't Posterbos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Posterbos in Posterholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Posterbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark 't Posterbos scoort een 8.49 uit 10 op basis van 58 reviews.