Bed and Breakfast Postelly ***

9,3

28 reviews over Bed and Breakfast Postelly in het Nederlands

Heerlijke plek in Midden-Limburg

Bianca, 23-8-2017

Het was een zeer gastvrij onthaal door Elly en haar man. De tuin is prachtig, de kamer is fijn, de bedden liggen lekker, de douche is heerlijk. Maar het ontbijt spant de kroon. Ik voelde me een koningin in Posterholt. Zeker de moeite waard.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

fam simonis, 29-7-2017

Alles goed voelde ons thuis
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch beter kan niet. Alles perfekt.

fam. van der Wallen., 16-7-2017

Ik vond alles goed en ben niets negatiefs tegen gekomen.
Gereisd met partner in juli 2017

Voortreffelijk

Mariet Kessels, 1-3-2016

Heel gastvrij, fraaie ligging en superieur ontbijt. Eigen, vrije ingang naar de kamer in het souterrain.
Gereisd met partner in februari 2016

Uitmuntend

Jaak & Trèske Geelen, 22-7-2015

Als "ervaringsdeskundigen" die bijna altijd in een bed and breakfast verblijven spant mevrouw Elly en haar echtgenoot de heer Nico wel de kroon. Er valt Niets negatief op te merken.Kortom een welverdiende 10. We hopen dan ook dat ze in goede gezondheid mogen blijven en nog " in lengte van jaren" gasten mogen blijven ontvangen. Proficiat , maar vooral een welgemeende Dank voor ons verblijf bij jullie in Posterholt.

Jaak & Trèske Geelen-Capals. België

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig!

Denny Idema, 19-10-2014

Een warm welkom in een zeer gastvrij bed&breakfast Postelly in Posterholt!

Wat een gevoel van welkom wordt je hier gegeven! De kamer is super, douche is fijn, bedden slapen goed, en het ontbijt is gewoonweg subliem!

Genieten is hier het juiste woord!

Gereisd met partner in oktober 2014

Zéér aan te bevelen.

Siep van der Velde, 12-8-2014

Heel vriendelijke mensen die zich 100 % inzetten om een goed verblijf te hebben.
Gereisd alleenreizend in januari 2014

Top B&B

Fam. J. Brentjes, 1-6-2014

Zelden zo'n goed B&B-adres meegemaakt bij dit wat oudere echtpaar. Er is ook een mooie aangelegde tuin. Bij mooi weer kun je dan ook buiten ontbijten! Je kunt zien dat de gastvrouw tot op detailniveau aan alles aandacht heeft besteed.

De diversiteit van het ontbijt is onovertroffen en bovendien overvloedig.

Beter dan een topklasse hotel!

Wij hadden de kamer in het souterrain. Deze is zeer ruim en van alle gemakken voorzien.

Op loopafstand diverse eetgelegenheden. Op maandag is echter niet alles open. Wij hebben bij de plaatselijke chinees gegeten.

Gereisd met partner in mei 2014

Super

yvonne gorissen, 31-5-2014

Prachtige ligging, prachtige kamers en heel vriendelijke ontvangst. Het ontbijt is geweldig
Gereisd met vrienden in mei 2014

Zeer fijne plek,

Ruud, 19-5-2014

Zeer vriendelijke ontvangst door Elly en Nico aangevuld met een heerlijke zelfgebakken vlaai. Het ontbijt is super,zeer uitgebreid, ook de walnotenlikeur mag er wezen. De bedden liggen erg goed. De sfeer is fantastisch. We werden zelfs de volgend ochtend weer keurig met de auto op onze route naar het Pieterpad gezet.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Postelly in Posterholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Postelly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Postelly scoort een 9.33 uit 10 op basis van 28 reviews.