Bed and Breakfast Logement De Reiziger ***

Bed and Breakfast Logement De Reiziger
Logement De Reiziger
9,4

4 reviews over Bed and Breakfast Logement De Reiziger in het Nederlands

echt perfect. Zowel slapen,eten,tuin als service

duisters, 20-8-2012

Heerlijke dagen gehad, gastvrij goede service en met 36graden is de tuin heerlijk. Zowel het ontbijt als diner perfect.

Schone ruime kamer en douche/toilet en steeds schone handdoeken. Alles zeer netjes verzorgd. 's avonds een lekker glaasje met 'n knabbel.

Echt een aanrader voor prive als zakelijk.

Gereisd met partner in augustus 2012

Prachtig Bed&Breakfast

fam van Halteren, 1-6-2011

Een heerlijk overnachtingsadres. Vriendelijke, attente mensen die niets teveel is. Prachtige kamers met geweldige bedden. Heerlijk gegeten. We komen zeker terug
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Warm, welkom, AANRADER

Ton Schutte, 28-11-2010

Als Pieterpad wandelaars mochten wij een nacht verblijven bij Ton en Tiny. Was een prachtig pand. Jammer dan we er zo kort konden zijn. Kamers perfect. Ontbijt heerlijk. "Nee" verkopen ze er niet. Prijs/kwaliteit is betalen voor een bed&breakfast maar de luxe van een familie-hotel krijgen. een echte AANRADER. Theo&Ton
Gereisd met vrienden in november 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Logement De Reiziger bij:

Fantastische plek een mooi pand een mooie omgeving

Janneke, 26-7-2010

We hebben hier 3 dagen naar volle tevredenheid doorgebracht. De service was uitstekend, zeer mooie kamers (leek wel een hotel) alles nog mooi nieuw.

We werden uitstekend verzorgd door de gastheer en gastvrouw en hadden een mooie basis om de omgeving te verkennen. Tevens hebben we de 4-daagse van Nijmegen van heel dichtbij mee kunnen maken, een unieke ervaring!

We komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Logement De Reiziger bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logement De Reiziger in Ottersum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logement De Reiziger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Logement De Reiziger scoort een 9.4 uit 10 op basis van 4 reviews.