9,6

Uitstekend

Zoover award

203 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Buitenhuis AlbaNera in het Nederlands

uitstekende locatie voor groepen met kinderen

Jespers Kristel, 20-8-2017

Heel kindvriendelijke locatie, maar ook voor de volwassenen is er genoeg te beleven. Zeer goede ontvangst en service door gastvrouw en -heer. Geen minpunten kunnen ontdekken.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gastvrij en van alles te doen voor jong en oud

Fam hendriks, 6-8-2017

Wel: gastvrijheid, veel sportmogelijkheden, heerlijke pizza's uit speciale pizzaoven, rustig gelegen, alles goed verzorgd.
Gereisd familie in juli 2017

Wauw wauw wauw

Arendina, 4-8-2017

Wat hebben wij mogen en kunnen genieten in jullie prachtig ingerichte huis van 24 juli tot 28 juli.

Ontzettend mooi hoe we hebben gezien dat je werk geen werk meer is Marcel, maar een ware hobby die je met veel genot uitoefend.

Wanneer je al een welkom wordt geheten met een heerlijke traktatie voor 37 man zegt al genoeg. En dan op de dag dat m'n ouders 45 jaar getrouwd zijn je hen een presentje komt geven met je vrouw. In een woord geweldig. We zitten al weer een week in het "gewone" leven. Daar komt elke dag weer herinnering voorbij van die week. Jullie namen komen daarbij telkens weer naar voren. Ga zo door zou ik zeggen.

Super complex

M, 2-8-2017

Super mooi verblijf! Aan alle details is gedacht. Vele faciliteiten, zoals tennisbaan, biljart, tafeltennis, bioscoop, welness, speeltoestel etc. Iedere slaapkamer heeft een eigen douche en w.c. Vriendelijke en betrokken eigenaren. Marcel en Anita hebben het prima voor elkaar. Ideaal voor familie/vriendenweekenden, maar ook voor zakelijke doeleinden.

Staat bij ons nu al enkele jaren met stip op 1

Florian Faes, 29-7-2017

Wij komen hier nu al enkele jaren en het is elke keer weer top 😎😎😎

Keurige accomodatie, groot ruim, modern en goede kwaliteit. Vergeet niet een van de belangrijkste dingen: het is er altijd keurig netjes schoon !!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Super!

Ruben, 19-7-2017

Buitenhuis AlbaNera is een geweldige groepsaccommodatie, wij zijn met 23 volwassenen en 10 kinderen op bezoek geweest en hebben de accommodatie ten volle benut!

Verder was de accommodatie erg schoon en alles ruim voorradig. Tenslotte waren ook de eigenaren bijzonder vriendelijk en meedenkend!

Wij komen zeker weten nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Beste huis ooit en heb er veel bezocht.

Familie met oosterse roots, 13-7-2017

In deze prijscategorie en hoger krijg je geen beter huis.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige accomodatie voor training.

Jose Peters, 31-5-2017

We hebben 2 1/2 dag training gehad inclusief overnachting. Zeer prettige omgeving voor een trainingssessie.

Alles is aanwezig, je wordt uitstekend verzorgd. Ruime omgeving zowel binnen als buiten. Comfortabele slaapkamers met eigen wc en douche . We zijn nu voor de 2 de keer geweest en komen het volgend jaar zeker weer terug. Een compliment voor de eigenaren, super !

Gereisd zakelijk in mei 2017

fantastische plek

Robert Rovers, 11-5-2017

Een complete accommodatie in een geweldige omgeving. Toegegeven, het weer was ook fantastisch, niet onbelangrijk.

Gedreven uitbaters, met gevoel voor humor, hebben een geweldige accommodatie ter beschikking. Voor ons was alles mogelijk in overleg. Zou hier graag nog een keer terugkeren.

Punt van " kritiek"; er is geen "poort" die het geheel afsluit voor kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig mooi huis

Han Zwanenberg, 10-5-2017

Alles was zeer goed, de kamers, de bedden, de keuken en alle overige ruimtes.

IK kan niets verzinnen wat niet goed was.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Buitenhuis AlbaNera in Ospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Buitenhuis AlbaNera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Buitenhuis AlbaNera scoort een 9.62 uit 10 op basis van 203 reviews.