Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

Buitenhuis AlbaNera
9,6

Zoover award

210 reviews over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in het Nederlands

Mooi compleet huis met veel activiteiten.

Fam Post, 3-10-2017

Veel verschillende activiteiten voor zowel buiten als binnen. Prachtig ingericht met voor ieder eigen kamer met badkamer. Dichtbij wandelgebied.
Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtig luxe accommodatie van alle gemak voorzien

Marjolijn, 7-9-2017

Wij waren hier met 36 personen en hadden de hele accommodatie tot onze beschikking. Aan alles is door Marcel & Anita gedacht om het ons naar de zin te maken. Uiterst hartelijk ontvangst, verse bloemen op tafel en heerlijke vlaai.

Huis echt top en ontzettend schoon; de aparte bar/speelruimte ideaal voor spelletjesavond en te gebruiken als kroeg.

De grote omheinde tuin met speelgelegenheden en de bioscoop deden het vooral bij de kinderen heel goed.

Ook met de invulling van ons programma hebben Marcel & Anita overal bij geholpen, echt petje af. Dat zien we niet vaak zo. Deze accommodatie staat dan ook met stip op nummer 1 bij ons!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooie accomodatie

familie, 2-9-2017

Voor kinderen leeftijd 1 tot 15 jaar van alles te doen zowel binnen als buiten. Ook voor de overige fam. leden leuke bezigheden.

Goede voorzieningen.

Fantastisch vakantiehuis

Ingrid Lubbers, 29-8-2017

Met familie een midweek in dit geweldige huis gelogeerd. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Er is veel te doen voor zowel jong als oud. We hebben samen het escapespel gespeeld. Dit was geweldig. Naderhand werden we door de eigenaren in de watten gelegd met overheerlijke pizza's uit de steenoven. De eigenaren denken echt met je mee. Kortom een aanrader!
Gereisd anders in augustus 2017

prachtige groepsaccomodatie

n jansen, 28-8-2017

prachtig huis, van alle gemakken voorzien. ieder eigen badkamer en douche. alles gezellig ingericht en keurig netjes verzorgt. ligt mooi rustig gelegen. de tuin ziet eruit alsof je in het buitenland vertoefd. we zaten hier met de familie een midweek. hadden escape in the room en pizza arrangement erbij geboekt. prachtig spel voor jong en oud . de pizza's werden buiten vers gebakken door de eigenaren zelf. heerlijk. we hebben van alle faciliteiten genoten. ben zelf al in vele accommodaties geweest maar deze is toch echt de mooiste waar ik ben geweest. alles klopt en is aanwezig voor wat je wil wensen. ga zo door albanera

Fantastische plek

E.Mulder, 26-8-2017

Een heerlijke plek. Ook als het minder mooi weer is. Er is voor iedereen iets te doen. De locatie is ruim en gezellig! Goede gastheer en gastvrouw. Beter kun je het niet treffen.

Super lokatie

Jessica Mencke, 25-8-2017

Prachtig huis! Mooi ingericht alle kamers voorzien van eigen badkamer! Mooie buitenruimte met tennisbaan, sauna, jacuzzi, volleybalveld, voetbalveld, trampoline. Bioscoop! Fijne plekjes om te zitten binnen en buiten. Arragement pizza was heerlijk! Terplekke werd er verse pizza's gebakken vooral de dessert pizza waren heerlijk! En het escapespel rondom het huis was top
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

uitstekende locatie voor groepen met kinderen

Jespers Kristel, 20-8-2017

Heel kindvriendelijke locatie, maar ook voor de volwassenen is er genoeg te beleven. Zeer goede ontvangst en service door gastvrouw en -heer. Geen minpunten kunnen ontdekken.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gastvrij en van alles te doen voor jong en oud

Fam hendriks, 6-8-2017

Wel: gastvrijheid, veel sportmogelijkheden, heerlijke pizza's uit speciale pizzaoven, rustig gelegen, alles goed verzorgd.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wauw wauw wauw

Arendina, 4-8-2017

Wat hebben wij mogen en kunnen genieten in jullie prachtig ingerichte huis van 24 juli tot 28 juli.

Ontzettend mooi hoe we hebben gezien dat je werk geen werk meer is Marcel, maar een ware hobby die je met veel genot uitoefend.

Wanneer je al een welkom wordt geheten met een heerlijke traktatie voor 37 man zegt al genoeg. En dan op de dag dat m'n ouders 45 jaar getrouwd zijn je hen een presentje komt geven met je vrouw. In een woord geweldig. We zitten al weer een week in het "gewone" leven. Daar komt elke dag weer herinnering voorbij van die week. Jullie namen komen daarbij telkens weer naar voren. Ga zo door zou ik zeggen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in Ospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera scoort een 9.63 uit 10 op basis van 210 reviews.