Vakantiehuis Spraelandhof

Vakantiehuis Spraelandhof
Spraelandhof
9,9

18 reviews over Vakantiehuis Spraelandhof in het Nederlands

Wij hebben 3 fantastische dagen hier doorgebracht!

Groep van 16 (oud-collega's met partners), 8-9-2017

Het was een verrassing om hier een paar dagen door te brengen in deze prachtige accommodatie. Het gebouw is met veel zorg ingericht. Prima bedden, mooie badkamers, gezellige woonkamer en buiten heerlijk rustig in de natuur.

Wij waren met 16 personen en zijn zó goed verzorgd dat we volgend jaar heel graag weer terugkomen!

Gereisd met vrienden in september 2017

Super gastvrij, mooie kamers en top ontbijt

Philip Klijmij, 28-8-2016

Mooie locatie, prima tuin, goed terras, beneden in de'woonkamer' gelegenheid om tv te kijken en spelletjes te doen. Mooie keuken en de koelkast ligt vol.

Prima kamers met eigen douche en tv op de kamer. Genoeg stopcontacten voor de telefoon en gratis Wifi.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

top echt super

groep" vage vrienden", 4-4-2016

Alles is zo compleet, tot de lucifers voor de open haard toe. Prachtige locatie. Ideaal ook voor kinderen, een aparte tv ruimte voor spelletjes. Geen aanmerkingen.
Gereisd met vrienden in april 2016

Geweldig

Roel van Berkel, 15-2-2016

De eigenaresse, Diny, was uitermate vriendelijk en gastvrij. Net als overigens de andere vrouwen die haar een handje helpen. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamer was groot genoeg, de bedden sliepen goed en de badkamer was erg mooi. Het gebouw zelf is een lust voor het oog en straalt veel warmte uit. Al met al is De Spraelandhof zeker voor herhaling vatbaar! Service en klantgerichtheid zijn factoren die hier (met succes) hoog in het vaandel staan.
    Gereisd met vrienden in februari 2016

Top

Michael, 15-2-2016

Goed geregeld en ziet er allemaal mooi uit! Hele goede service en een lekker ontbijt in de ochtend!
    Gereisd met vrienden in februari 2016

Service met een hoofdletter S

L.A. Booij, 15-2-2016

Wij hadden een overnachting geboekt ivm een evenement in de buurt. De eigenaresse zorgt er echt voor dat je je thuis voelt alles is tot in de puntjes verzorgd. We werden zelfs gebracht naar het evenement en opgehaald ( dit was om 23.30 uur !! ) en uiteraard kosteloos.

De kamer was nieuw , schoon en er was een mooie doucheruimte en wc bij. Het ontbijt was verzorgd met ruime keuze alles klaar gezet op tafel en bediend dus heerlijk relaxed. De boerderij en tuin zijn fantastisch onderhouden. Hier komen wij zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Gastheerschap met een zachte G en perfecte service

Bart, 4-5-2015

Fantastische overnachting in een schitterend verblijf. Een unieke locatie midden in de natuur maar met veel te doen in de directe omgeving.
    Gereisd zakelijk in januari 2015

Toplocatie

MvB, 10-11-2013

In mei 2012 hebben we al een keer een weekend doorgebracht in deze accommodatie, was prima bevallen. Daarom besloten om onze familie reunië te organiseren op deze sfeervolle plek. Spraelandhof was ook voor dit doeleind een geschikte locatie, Meer dan voldoende ruimte om met 30 personen een feestje te bouwen, samen lekker koken in de goedvoorziene keuken, wat hele gezellige taferelen en gesprekken opleverden en vooral veel lol. In de middaguren zijn we naar het Geijsters bos geweest en hebben daar een demonstratie schapendrijven gehad. Ook een echte aanrader. Met een aantal gasten hier nog heerlijk geslapen en genoten van een uitgebreid ontbijt. Wederom goed geslaagd. Dit is beslist niet de laatste keer geweest dat wij op deze mooie plek zijn geweest!
    Gereisd met vrienden in november 2013

Geweldige ontvangst en gastvrijheid

Maria en Louis Meier, 27-7-2013

Een uitstekende accommodatie, aan alles is gedacht.

Ligt in een rustige landelijke omgeving, voldoende ruimte, ook buiten.

Hebben deelgenomen aan de fietsvierdaagse in Venray.

Het ontbijt en lunchpakket was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Diny en Harry hebben hart voor de zaak , gasten een fijn verblijf bezorgen staat op de eerste plek.

De kamers zijn prima, worden iedere dag schoongemaakt, goede bedden, voldoende linnengoed.

De zitkamers zijn mooi ingericht hebben een warme sfeervolle uitstraling.

Dat gebruik van de keuken mogelijk is, hebben we als zeer aangenaam

ervaren, zo ook het nemen van een drankje uit de ijskast.

Het verblijf in Spraelandhof was perfect.

Is voor herhaling vatbaar.

Louis en Maria Meier.

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastische plek

Hanneke, 3-4-2013

Met ongeveer 20 mensen (inclusief kinderen) zijn we dit jaar met Pasen in de Spraelandhof beland. Elk jaar zoeken we een huis, maar zoiets als dit jaar hebben we nog nooit gehad. Wat een fantastisch luxe huis en gastvrije ontvangst. Voor zowel de volwassenen als de kinderen een feest, zij hadden hun eigen speelkamer maar waren ook veel buiten op de trampoline.

Ondanks de kou hebben we s ávonds toch veel buiten rondom de haard gezeten. Voor volgend jaar hebben we maar meteen weer vastgelegd,

Gereisd met vrienden in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Spraelandhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Spraelandhof in Oostrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Spraelandhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Spraelandhof scoort een 9.86 uit 10 op basis van 19 reviews.