Vakantiepark Parc De Witte Vennen ****

161 reviews over Vakantiepark Parc De Witte Vennen in het Nederlands

fantastisch

D.Bout, 7-10-2017
  • Onderkomen9

Voor de tweede keer op het parc geweest, het geeft je het gevoel of je thuis komt.

Genoten van de mooie natuur.

Gereisd met partner in september 2017

Goed verzorgde groene camping met ruime plaatsen

Renee, 8-9-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Sanitair prima en camping goed verzorgd.

Omgeving lawaaig door geluid van de snelweg en de voetbalvelden achter de camping met veel geschreeuw en wegrijdende auto's in de avond.

Omdat het gehele terrein is omgeven door hoog hekwerk met prikkeldraad en ook de toegang al vroeg wordt gesloten met een zware schuifpoort gaf het mij een opgesloten gevoel en ik vraag mij af wat precies buiten gehouden moet worden?

Gereisd met partner in september 2017

Mooie camping in mooie fietsomgeving

Flip, 30-8-2017
  • Activiteiten6

Mooie ruime staanplaatsen en mooi toiletgebouw. In juni rustig. Dan veel gepensioneerden. Zou wel iets voor georganiseerd mogen worden. Honden zijn welkom en er staat een afvalbak met poepzakjes bij de uitgang. Verder geen faciliteiten voor de hond. De hond mocht zwemmen helemaal achter op het park waar nog puin lag en veel ganzenpoep. Op een mooi terras kan je een drankje doen, maar voor een hapje moet je eerst naar de strandtent. En die was maar 1x in de week open in die periode. Het ziet er allemaal mooi uit maar er zou meer uitgehaald kunnen worden. Wifi op het terras gratis maar op de plek zelf moet je voor betalen.
Gereisd met partner in juni 2017

Super mooie camping

Mieke Botter, 25-8-2017
  • Activiteiten1

Hele mooie camping mooi en schoon sanitair honden toegestaan en ervoor betalen maar er is niks voor de hondjes niet eens een speelveldje terwijl er ruimte genoeg is.

Ook kun je er niet gezellig iets eten terwijl er zo'n mooie ruimte voor is het enige wat je kan eten in het weekend bij mooi weer een snack in een houten hutje.

Ook zijn ze weinig open in het naseizoen

De ruimte voor de wasmachines is zo klein dat je er niet met zijn 2 en kunt staan, ook waren de wasmachines te vies om aan te pakken. .

Gereisd met partner in juni 2017

Verrassend leuke camping

Henriette, 15-8-2017
  • Activiteiten8

We waren op doorreis en zouden twee nachten verblijven op deze camping. Het zijn er negen geworden, want onze zoon van 11 jaar had het te leuk. De camping is ruim en verrassend opgezet, schoon sanitair (de twee nieuwste gebouwen zijn prachtig), mooie velden en er is veel te doen. Er zijn jongeren die bijv. een voetbaltoernooi of politie en boefje organiseren. Gewoon leuk en gezellig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Boven onze verwachting!

Ingrid, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij verbleven van 24-7 tot 7-8 in een oeverwoning met drie kinderen (1 x 14 jaar en 2 x11 jaar.) Wat een ruime woning en wat een mooie ligging!

Het parc is inderdaad ruim opgezet, schoon en het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Zo had ons dochtertje een bloedneus in haar slaap gehad en alles zat onder het bloed. De eigenaresse heeft aangeboden om haar knuffels en pyjama te wassen en wij kregen zo een schoon lakenpakket, zonder bijbetaling.

Hoewel het parc bijna helemaal bezet was merkte je daar niets van.

Er is o.a. een bescheiden animatieprogramma , een spelletjeshoek, speeltuin met springkussen, en een loungeruimte voor tieners. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt met anderen.

De visliefhebbers kunnen gerust hun hengel(s) meenemen! De gratis waterfietsen zijn een succes!

Het parc ligt centraal voor een dagje weg naar bv Valkenburg, Moviepark Germany, Maastricht, Arcen.

Er zullen veel dingen zijn die ik vergeet te vermelden.

Maar komen wij terug? Zeker weten!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch park voor gezinnen!

Rebecca, 12-8-2017
  • Onderkomen8

Mooi en gezellig park met veel te doen voor kinderen. Bijvoorbeeld: midgetgolf, speeltuin, skelters, waterfietsen, kinderbingo en natuurlijk het prachtige meer! Bij onze kinderen was de grote glijbaan favoriet. Er is een snackbar bij het meer waar je lekkere patat kunt krijgen, snacks en ijs. Wij zaten voor het tweede jaar in een Scandinavische blokhut. Deze blokhutten zijn ruime huisjes met een lekkere tuin erachter. Praktisch maar gezellig ingericht. Minpuntje: ik heb rugklachten en voor mij was het matras veel te hard, maar dit los ik meestal op door een luchtbed mee te nemen voor op de boxspring. De eigenaresse is erg gezellig, enthousiast en gastvrij. Ze wil het haar gasten graag naar de zin maken. Onze kinderen waren ook dit jaar weer erg enthousiast over het park, en wij ook! Tip: speelpark Klein Zwitserland. Venray is ook erg gezellig om te bezoeken!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie rustige zeer gastvrije camping

De Vos, 10-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

goed: gastvrijheid, infovoorziening, schoon groen park, grote campingplaatsen (met name veld A), midgetgolf, natuurbad met glijbaan, huifkartocht, gratis waterfietsen.

Iets minder (dat vonden wij, maar een ander vindt het misschien een pluspunt): geen winkeltje, geen restaurant. Wij verbleven in een chalet. Gedatteerd meubilair en alles niet geheel schoon, vooral een erg donkere lokatie (hoge bomen/ halverwege de dag geen straal zon meer).

Onze kinderen misten een zwembad (we wisten vooraf dat die er niet was, maar blijkbaar was dat met het mindere weer toch af en toe een gemis voor hun)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping!

Sanne van de Pol, 31-7-2017
  • Onderkomen8

Deze camping is zeer kindvriendelijk en heel hygiënisch en schoon! De omgeving is mooi.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige, parkachtige camping

A. Leeuwerink, 19-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dit lijkt geen camping, maar een park! Supergrote campingplaatsen. Heerlijk schoon zwemmeertje met waterglijbaan. Gastvrije aardige leiding. Prachtig schoon toilet gebouw, waarvan speciaal gedeelte voor de kindjes. Grote speeltuin, midgetgolf, vrij gebruik waterfietsen. Al met al: een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc De Witte Vennen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc De Witte Vennen in Oostrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc De Witte Vennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc De Witte Vennen scoort een 8.6 uit 10 op basis van 163 reviews.