8,7

Uitstekend

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Parc De Witte Vennen**** bij :

157 reviews over Vakantiepark Parc De Witte Vennen in het Nederlands

Verrassend leuke camping

Henriette, 15-8-2017
  • Activiteiten8

We waren op doorreis en zouden twee nachten verblijven op deze camping. Het zijn er negen geworden, want onze zoon van 11 jaar had het te leuk. De camping is ruim en verrassend opgezet, schoon sanitair (de twee nieuwste gebouwen zijn prachtig), mooie velden en er is veel te doen. Er zijn jongeren die bijv. een voetbaltoernooi of politie en boefje organiseren. Gewoon leuk en gezellig.
Gereisd familie in augustus 2017

Boven onze verwachting!

Ingrid, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij verbleven van 24-7 tot 7-8 in een oeverwoning met drie kinderen (1 x 14 jaar en 2 x11 jaar.) Wat een ruime woning en wat een mooie ligging!

Het parc is inderdaad ruim opgezet, schoon en het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Zo had ons dochtertje een bloedneus in haar slaap gehad en alles zat onder het bloed. De eigenaresse heeft aangeboden om haar knuffels en pyjama te wassen en wij kregen zo een schoon lakenpakket, zonder bijbetaling.

Hoewel het parc bijna helemaal bezet was merkte je daar niets van.

Er is o.a. een bescheiden animatieprogramma , een spelletjeshoek, speeltuin met springkussen, en een loungeruimte voor tieners. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt met anderen.

De visliefhebbers kunnen gerust hun hengel(s) meenemen! De gratis waterfietsen zijn een succes!

Het parc ligt centraal voor een dagje weg naar bv Valkenburg, Moviepark Germany, Maastricht, Arcen.

Er zullen veel dingen zijn die ik vergeet te vermelden.

Maar komen wij terug? Zeker weten!!!!

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch park voor gezinnen!

Rebecca, 12-8-2017
  • Onderkomen8

Mooi en gezellig park met veel te doen voor kinderen. Bijvoorbeeld: midgetgolf, speeltuin, skelters, waterfietsen, kinderbingo en natuurlijk het prachtige meer! Bij onze kinderen was de grote glijbaan favoriet. Er is een snackbar bij het meer waar je lekkere patat kunt krijgen, snacks en ijs. Wij zaten voor het tweede jaar in een Scandinavische blokhut. Deze blokhutten zijn ruime huisjes met een lekkere tuin erachter. Praktisch maar gezellig ingericht. Minpuntje: ik heb rugklachten en voor mij was het matras veel te hard, maar dit los ik meestal op door een luchtbed mee te nemen voor op de boxspring. De eigenaresse is erg gezellig, enthousiast en gastvrij. Ze wil het haar gasten graag naar de zin maken. Onze kinderen waren ook dit jaar weer erg enthousiast over het park, en wij ook! Tip: speelpark Klein Zwitserland. Venray is ook erg gezellig om te bezoeken!
Gereisd familie in juli 2017

mooie rustige zeer gastvrije camping

De Vos, 10-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

goed: gastvrijheid, infovoorziening, schoon groen park, grote campingplaatsen (met name veld A), midgetgolf, natuurbad met glijbaan, huifkartocht, gratis waterfietsen.

Iets minder (dat vonden wij, maar een ander vindt het misschien een pluspunt): geen winkeltje, geen restaurant. Wij verbleven in een chalet. Gedatteerd meubilair en alles niet geheel schoon, vooral een erg donkere lokatie (hoge bomen/ halverwege de dag geen straal zon meer).

Onze kinderen misten een zwembad (we wisten vooraf dat die er niet was, maar blijkbaar was dat met het mindere weer toch af en toe een gemis voor hun)

Fantastische camping!

Sanne van de Pol, 31-7-2017
  • Onderkomen8

Deze camping is zeer kindvriendelijk en heel hygiënisch en schoon! De omgeving is mooi.

Prachtige, parkachtige camping

A. Leeuwerink, 19-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dit lijkt geen camping, maar een park! Supergrote campingplaatsen. Heerlijk schoon zwemmeertje met waterglijbaan. Gastvrije aardige leiding. Prachtig schoon toilet gebouw, waarvan speciaal gedeelte voor de kindjes. Grote speeltuin, midgetgolf, vrij gebruik waterfietsen. Al met al: een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige mooie camping

Riwi, 29-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Geen winkel en zwemgelegeheid in mooi natuur bad. Vriendelijk personeel. Wij voelen ons thuis hier.
Gereisd met partner in mei 2017

Schimmel in chalet!

Karel, 5-4-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

De huisjes zitten vol met schimmel. Schimmel in matrassen, bij ramen tegen muren etc.. Niet goed voor je gezondheid. Ook de ligging was musschien ooit mooi maat een afgraving naast het park ( is zichtbaar) maakt veel herrie... Niet de vakantie die je verwacht.

Geen zwembad alleen een meer leuk voor zomer maanden als het warm weer is

Gereisd met partner in oktober 2016

Prima

Monicac, 7-3-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij mochten nog een keer verblijven omdat onze cv ketel vorig jaar vreemd deed. Topservice!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Mooie, parkachtige camping!

Van der Heide, 16-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Voor gezinnen met kleine kinderen is veld A bijzonder geschikt
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc De Witte Vennen in Oostrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc De Witte Vennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc De Witte Vennen scoort een 8.65 uit 10 op basis van 159 reviews.