Beoordelingen Camping High Chaparral***

High Chaparral***
58 beoordelingen
Beoordelingen Camping High Chaparral***
Hagerweg 20, 6438 BL, Oirsbeek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping High Chaparral*** in Oirsbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping High Chaparral*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping High Chaparral scoort een 8,1 uit 10, op basis van 58 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping High Chaparral*** in Oirsbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping High Chaparral***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping High Chaparral*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 10 vakantiefoto's van Camping High Chaparral*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Camping High Chaparral*** met andere accommodaties in Oirsbeek.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

58 beoordelingen over High Chaparral***

58 beoordelingen
7,9
6,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke vakantie!"vertalen
Kuypers
8,0

15-08-2014 Mooie goed verzorgde camping. Ik heb de kinderen met een gerust hart kunnen laten spelen. Ze hadden het naar hun zin tijdens de georganiseerde activiteiten, zoals de schuimparty en de kinderbingo.
We komen zeker nog eens terug!

"Twitter beoordelingen"
12-08-2013 @Leonijpelaar Heerlijk dagje bij familie Hermans van camping High Chaparral in Oirsbeek --- Bron: https://twitter.com/Leonijpelaar/status/367001224706396160
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super camping klantvriendelijkheid ten top"vertalen
Nieuwland
8,0

13-08-2014 Hier is sprake van klantvriendelijkheid ten top . De familie zorgt er voor dat alles goed verloopt en je kan ze van alles vragen
Super service kan niet beter

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geweldige camping"vertalen
Dennis
8,0

11-08-2014 Wij hebben een heerlijke week gehad op Camping High Chaparral. De camping is zeer kind vriendelijk, elke dag worden er verschillende activiteiten georganiseerd voor zowel jong als oud. Het personeel is zeer behulpzaam en gastvrij. Voor een lekkere hap eten (broodje hamburger/tosti/ijsje) kun je terecht in de gezellige kantine bij het zwembad. Daarnaast ligt er een bakker, supermarkt en snackbar op loopafstand. Ook is de ligging uitstekend voor leuke uitstapjes (bv. Maastricht, Valkenburg of Aken). Wij komen zeker nog eens terug!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Gezellige Camping"vertalen
Beavers
5,0

28-07-2013 Gezellige Camping aan het begin van de Limburgse heuvels.
Camping is voorzien van stacaravans en chalets. Ook zijn er enkele mooie ruime toerplaatsen. Camping ziet er erg verzorgd uit. Ook de beheerders zijn erg vriendelijk. Verder worden mensen die hier voor de eerste keer komen erg goed opgevangen door de "vaste gasten". Iedereen is gelijk en er heerst een gemoedelijke sfeer. Met name voor gezinnen met kinderen is het hier ideaal. Een mooie speeltuin, ruim zwembad, vele georganiseerde activiteiten en gratis WiFi maken het verblijf aangenaam.
Ook zijn de mogelijkheden om gratis te douchen zijn erg prettig.
Toch wel een paar puntjes van (opbouwende) kritiek.
Het zou mooi zijn als er voor het sanitair gebouw een zichtbaar schoonmaakschema (2x per dag) zou hangen. Nu wordt er schoongemaakt als men denkt dat het nodig is (te laat) .
Verder zou het ook prettig zijn als de toiletten van wc-papier worden voorzien. Met een WC-rol over de camping lopen is echt niet meer van de ze tijd!!!!.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fantastische camping in het Limburgse heuvelland"vertalen
Sylvia
9,0

27-07-2013 Ongelooflijke mooie schone, nette camping met een heerlijk zwembad voor groot en klein. Zowel pubers als kleintjes vervelen zich hier niet! Ons gezin, met 3 dochters in de leeftijd van 15, 12 en 7 vermaakte zich op de camping opperbest. Kinderen blij, wij blij! Volgend jaar komen wij zeker weer terug.

met partner, 2013
"Echte familie camping"vertalen
Leon IJpelaar
8,0

16-07-2013 wederom een heerlijke vakantie gehad bij de familie Hermans , al enkele jaren een chalet gehuurd , mooie omgeving , voldoende entertainment voor de jeugd en gezellige kantine met zwembad en zonneweide erbij. gaan volgend jaar weer terug.

"Heel mooie camping"vertalen
Pauw
8,0

16-07-2013 Net terug van een weekje op deze camping. Prachtige gelegen, halverwege een heuvel en vlakbij leuke steden als Maastricht, Sittard, Aken en Luik. Genoeg te doen voor mijn kleine kinderen, speeltuintje, jeux de boule baan, twee zwembaden. Mooi terrein, mooi chalet en aardig personeel. Top!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Zeker een keer terug maarrrrrr!"vertalen
Rob Petra en Daan d...
6,0

27-07-2013 Wij zijn net terug van het kampeer gedeelte van deze camping!
Je merkt dat er weinig aandacht wordt besteed aan dit gedeelte van de camping met name het sanitair dat is jammer want het sanitair gebouw is niets op aan te merken maar omdat het op de camping de eerste week erg rustig was werkt het niet schoongemaakt, verder is het erg onhandig en ouderwets dat je je eigen toilet papier moet meenemen wat ook zeer onhygiënisch is omdat je het ook nergens kwijt kan zal maar zeggen!
Voorheen waren de douches betaald met munten dat hoeft nu niet meer maar ze gaan maar heel kort aan en moet je iedere keer de knop weer indrukken is beetje onhandig
Dat waren de verbeter punten want verder is het doordat het niet zo groot is maar wel met zwembad kantine en allerlei spel mogelijkheden voor kinderen en pubers een zeer leuke camping! Vooral met jonge pubers voelt het erg veilig en hebben ze echt een mooie herinnering aan deze camping! Wij gaan zeker terug als het kampeer gedeelte blijft bestaan!!

"Super vakantie."vertalen
Marion
9,0

05-08-2013 Na 12 jaar weer terug gekomen op deze camping, is het nog steeds een super camping voor kinderen. Wij hebben het getroffen met het weer en daardoor heeft onze dochter met heel veel plezier van het zwembad genoten. Bij het zwembad is nu een lekkere ligweide met bedjes. Elke dag is er 's middags en 's avonds vertier georganiseerd door de camping.
Wij hebben gebruik gemaakt van de scooter verhuur en een heerlijk dagje naar Valkenburg geweest. In de omgeving is veel te doen.
Met dikke tranen van onze dochter verlieten wij de camping, met de belofte aan haar dat wij volgend jaar weer gaan.
Groeten van Marion en Rein.

"Leuke camping"vertalen
postma
7,0

09-07-2013 Leuke challet met genoeg ruimte. 1 minpuntje is het gasfornuis. Komt weinig gas uit waardoor koken moeilijk is. Verder is het een leuke camping. Leiding is vriendelijk en behulpzaam.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?