Camping High Chaparral ***

8,1

63 reviews over Camping High Chaparral in het Nederlands

Leuk voor één week!

Anoniem, 25-8-2017

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Animatie is minimaal aan het eind van het seizoen.

Geen toiletpapier op de wc's in het sanitairgebouw.

Speeltuintjes mogen wat uitnodigende zijn en wat meer over de gehele camping.

Je kunt in de kantine geen friet kopen en zit dicht tussen 17:00 en 20:30 uur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super vakantie!!

Miranda, 6-8-2017

Perfect verzorgd park/camping, zeer netjes onderhouden (er ligt geen takje verkeerd) en een dikke tien voor de eigenaren en het vriendelijke personeel. Niets is teveel, ze zijn super aardig en het zijn harde werkers met zichtbaar plezier in hun werk.

Het zwembad is verwarmd, dus ook op een minder warme dag kunnen de kinderen lekker zwemmen.

Er wordt veel georganiseerd waar je wel of niet aan mee kunt doen.

De kinderen genieten van de bingo, schuimparty, pannenkoeken bakken, stormbaan, voetballen, kinderdisco of de spelletjes in het zwembad.

Afgelopen week was er een goede live band (Marshalls Art, classic rock), er is wekelijks een disco avond met ruimte voor verzoeknummers en regelmatig een bingo met leuke prijzen. We hebben geweldig genoten.

Op minder dan een half uur rijden is er meer dan genoeg te doen om je weken te kunnen vermaken. Denk aan Valkenburg, de Valkenier, Maastricht, Aachen of Luik.

We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

heerlijke vakantie gehad

Jessica, 4-7-2017

Super leuke camping. Nette chalets. Schoon netjes. alles wat je nodig hebt is er.

Camping is eenvoudig maar leuk. Mooi zwembad en leuke speeltuin. Er word voor jong en oud wat georganiseerd.

Omgeving is erg leuk en er is veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke plek!

Karin, 21-8-2016

Gelegen in een super mooi gebied, geschikt voor vele uitstapjes. We hadden het ontzettend getroffen met het weer, dus heerlijk gezwommen en op het speelveld gespeeld. Gemoedelijk, leuke activiteiten (die 's middags rond 15 uur beginnen, zodat je er eerst zelf nog op uit kunt gaan).

Ligt aan de provinciale weg, goed bereikbaar dus, maar je hoort ook wel wat verkeer als je daar gevoelig voor bent.

We zaten in een chalet die voorzien is van alle gemakken en is in goede staat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vakantie 1 aug - 8 aug 2015

Fam. Deen, 10-8-2015

Wat een leuke camping! Super gastvrij, leuke activiteiten, alles lekker kleinschalig, gemoedelijk, kids en wij hebben ons prima vermaakt hier. Het weer was echt geweldig, meeste dagen 25-30 graden dus veel bij het zwembad gelegen. Onze meiden hebben veel vriendinnetjes gemaakt. Stacaravan was eenvoudig maar prima, we hebben meer buiten geleefd dan binnen. Kortom: een topvakantie voor een heel schappelijke prijs!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke vakantie!

Kuypers, 15-8-2014

Mooie goed verzorgde camping. Ik heb de kinderen met een gerust hart kunnen laten spelen. Ze hadden het naar hun zin tijdens de georganiseerde activiteiten, zoals de schuimparty en de kinderbingo.

We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Super camping klantvriendelijkheid ten top

Nieuwland, 13-8-2014

Hier is sprake van klantvriendelijkheid ten top . De familie zorgt er voor dat alles goed verloopt en je kan ze van alles vragen

Super service kan niet beter

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Geweldige camping

Dennis, 11-8-2014

Wij hebben een heerlijke week gehad op Camping High Chaparral. De camping is zeer kind vriendelijk, elke dag worden er verschillende activiteiten georganiseerd voor zowel jong als oud. Het personeel is zeer behulpzaam en gastvrij. Voor een lekkere hap eten (broodje hamburger/tosti/ijsje) kun je terecht in de gezellige kantine bij het zwembad. Daarnaast ligt er een bakker, supermarkt en snackbar op loopafstand. Ook is de ligging uitstekend voor leuke uitstapjes (bv. Maastricht, Valkenburg of Aken). Wij komen zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Super vakantie.

Marion, 5-8-2013

Na 12 jaar weer terug gekomen op deze camping, is het nog steeds een super camping voor kinderen. Wij hebben het getroffen met het weer en daardoor heeft onze dochter met heel veel plezier van het zwembad genoten. Bij het zwembad is nu een lekkere ligweide met bedjes. Elke dag is er 's middags en 's avonds vertier georganiseerd door de camping.

Wij hebben gebruik gemaakt van de scooter verhuur en een heerlijk dagje naar Valkenburg geweest. In de omgeving is veel te doen.

Met dikke tranen van onze dochter verlieten wij de camping, met de belofte aan haar dat wij volgend jaar weer gaan.

Groeten van Marion en Rein.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gezellige Camping

Beavers, 28-7-2013

Gezellige Camping aan het begin van de Limburgse heuvels.

Camping is voorzien van stacaravans en chalets. Ook zijn er enkele mooie ruime toerplaatsen. Camping ziet er erg verzorgd uit. Ook de beheerders zijn erg vriendelijk. Verder worden mensen die hier voor de eerste keer komen erg goed opgevangen door de "vaste gasten". Iedereen is gelijk en er heerst een gemoedelijke sfeer. Met name voor gezinnen met kinderen is het hier ideaal. Een mooie speeltuin, ruim zwembad, vele georganiseerde activiteiten en gratis WiFi maken het verblijf aangenaam.

Ook zijn de mogelijkheden om gratis te douchen zijn erg prettig.

Toch wel een paar puntjes van (opbouwende) kritiek.

Het zou mooi zijn als er voor het sanitair gebouw een zichtbaar schoonmaakschema (2x per dag) zou hangen. Nu wordt er schoongemaakt als men denkt dat het nodig is (te laat) .

Verder zou het ook prettig zijn als de toiletten van wc-papier worden voorzien. Met een WC-rol over de camping lopen is echt niet meer van de ze tijd!!!!.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping High Chaparral in Oirsbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping High Chaparral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping High Chaparral scoort een 8.06 uit 10 op basis van 63 reviews.