Camping Maashoeve ****

Camping Maashoeve
Maashoeve
8,8

73 reviews over Camping Maashoeve in het Nederlands

Heerlijk rustig, geweldig genoten.

Leo Meijers, 4-10-2017

Wij zijn hier twee weken in september geweest om te wandelen en te fietsen. Deze camping richt zich op ouderen zonder kinderen en biedt grote goed verzorgde plekken, rust en goed sanitair. De 5x5 mtr kiezel-ondergrond voor je caravan en voortent komt zeer goed van pas. De schuur voor fietsenstalling biedt tevens ruime toeristische informatie en uitleenboeken. De fiets- en wandelkaart van deze omgeving krijg je al gratis bij aankomst. Wij stonden op het Magdalenaveldje en hebben aardig gebruikt gemaakt van de jeu-de-boules-baan, gezellig met de buren!

Het dorpje Ohé en Laak heeft weinig te bieden, maar beschikt over een goede bakker (met kruideniersartikelen). De ruimere omgeving, zeker Echt, biedt evenwel ruim voldoende mogelijkheden voor winkelen, horeca etc. Ook Sittard en Roermond liggen niet ver en zijn een bezoek meer dan waard. Leuker is natuurlijk gewoon de natuur op te zoeken in België of Nederland al dan niet met de veerpontjes over de Maas. Kortom: geweldig genoten!

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige tijd gehad.

E.Groenbroek, 10-9-2017

Het is een prima fiets omgeving. Geen grote supermarkt in directe omgeving,wel een bakker met een kleine buurtwinkeltje voor de eerste behoeftes. De camping licht op een zeer rustige plaats,en alle plaatsen zijn zeer ruim en voorzien van een grindbed voor de caravan waar de voortent op geplaatst kan worden. geen smerige flappen en grondzeilen als je de zaak gaat opbreken.

Mooi en rustig.

Carla Engels, 1-9-2017

Rustig gelegen mini-camping. Aparte dames- en herendouches, maar gezamenlijk toiletgebouw. Overdekte fietsenstalling met mogelijkheid om de e-bike op te laden. Bakker op ca. 300 m afstand. Lekker ijs bij Laaker Boere ies op ca. 500 m. Eetcafé de Bongaart heeft een vrij eenvoudige kaart, maar de kwaliteit is top! Let er bij de camping wel op dat je bij de contante(!) betaling een gele kopie van de nota krijgt, anders ontstaat er later mogelijk een meningsverschil over dat je wel/niet betaald hebt en dat is niet erg prettig.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig

Jan WOLDBERG, 20-7-2017

Ik heb niet iets kunnen ontdekken wat niet goed was .Het was hier in een woord klasse.
Gereisd met partner in mei 2017

We hebben genoten van ons verblijf deze camping

Gerard en Nel, 3-7-2017

Een rustige camping met grote staanplaatsen en voldoende privacy. Ook voor onze hobby wandelen en fietsen was hier ruim voldoende gelegenheid. Eigenlijk hebben we geen min-punten kunnen vinden. Vriendelijke ontvangst en duidelijke antwoorden op de enkele vragen die we hadden. Een bezoek is zeker aan te bevelen.
Gereisd met partner in april 2017

Super naar onze zin gehad

Zwanny en Roel Douwes, 1-7-2017

Mooie schone camping met mooie grote plekken

Hartelijke ontvangst door Ina en Ruud met koffie en staan altijd voor je klaar

Kortom

Warm aanbevolen

ongelooflijk fantastisch mooi

familie weyns - canters, 28-6-2017

Dit is de mooiste, netste en rustigste camping waar wij ooit gestaan hebben.De vriendelijke uitbaters ruud en ina waar we veel informatie van gekregen hebben om van ons verblijf echt een topper te maken. Wij gaan zéker terug naar deze prachtige camping.

Was weer geweldig

Ton, 22-6-2017

Wij komen hier al voor het vierde jaar en vinden het nog steeds een geweldige camping waardoor wij voor het jaar 2018 alweer in juni hebben geboekt. Ruud en Ina jullie bedankt en trek je maar niets aan van die negatieve opmerking, kampeerder had vast ruzie met zijn vrouw! Groeten Ton en Yvonne

Super gave camping Maashoeve

Hans en Marja, 14-6-2017

Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve review. We hebben twee fantastische weken gehad op deze camping en met 6 personen tot oo.30 uur een lekker wijntje gedronken. Geen probleem.
Gereisd met partner in mei 2017

nooit meer

jeanette en rob, 11-6-2017

camping netjes maar verder weinig voorzieningen op de camping.

eigenaren erg bekrompen.zij dulden geen geluid op het terrein.praten met meer dan 4 personen tegelijk niet toegestaan.totaal geen vakantiegevoel maar het gevoel op te moeten letten dat je iets teveel lawaai maakte.niet klantgericht en klantvriendelijk.zeer onproffesionele houding

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maashoeve in Ohe en Laak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maashoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Maashoeve scoort een 8.81 uit 10 op basis van 74 reviews.