Nuth

1 review over BedAndBreakfast Gasterij 't Hoefijzer in het Nederlands

leo lasser, 14-7-2006

Een nieuwbouw accomodatie ontdekt overnachten in luxe slaap/woonkamers van ongeveer 45 m2, aangrenzend is er een badkamer en toilet voor elke studio een eigen, het is kleinschalig opgezet. Hetgeen ons aansprak was dat wij houden van paardrijden de aangrenzende manege biedt leuke dagtochten aan op zaterdag en zondag. je kan er wandelen en fietsen in de buurt. de alfa bierbrouwerij bezoeken welke op loopafstand ligt. en het ligt centraal tussen brunssum, maastricht, sittard, heerlen. aken. Lekker goedkoop en prachtig nieuw gebouwd. het was effe spannend omdat er nergens iets te vinden was, maar ik was vooraf een kijkje gaan nemen en dat zag er goed uit, alleen het weer van nuth kon ik niet vinden Nu dus ook onze reaktie op deze site, een aanrader men biedt hier iets leuks je mag zelf invullen ontbijt 's morgens klaar laten zetten en je kunt er zelf koken of uit eten gaan
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Gasterij 't Hoefijzer in Nuth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Gasterij 't Hoefijzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Gasterij 't Hoefijzer scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.