9,3

Uitstekend

96 reviews over Vakantiehuis Hoeve Endepoel in het Nederlands

Genieten!

Gina, 20-8-2017

Voor de tweede maal een weekje vakantie in het 3-4 persoonsappartement en ik kijk nu al uit na de derde keer. Een prachtig stukje Nederland en in zeer korte tijd in België en Duitsland. De perfecte plek voor wandelen, cultuur en lekker eten. Dit lekkere eten kun je heel goed in Noorbeek zelf. Bij Herberg St. Brigida voor de fijnproevers. Met de sfeer van een warme herberg echt heerlijk eten!!!!!! Het is de prijs meer dan waard!!!! Ik heb van alles daar genoten. En bij Tinus (Eetcafé Tinus) krijg je met een kleinere beurs ook kwaliteit en gezelligheid.

Gastheer en -vrouw; Top dat jullie het andere appartement geschikt hebben gemaakt voor minder validen. Zij kunnen samen met familie en/of vrienden nu ook genieten van alles.

Het wordt hopelijk een tot ziens!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig

A. A. Mulder, 19-8-2017

Schitterende omgeving. Leuk huisje. Leuke Restaurantjes . Mooie om te wandelen!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top!

J de Jong, 13-8-2017

Alles tot in de puntjes verzorgd. Erg naar ons zin gehad, zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Fijne bestemming

J.M. Kok, 13-8-2017

Heerlijk om vanuit de altijd drukke randstad tot rust te komen op het jeunste plekske van ons land! Gastvrije ontvangst en het ontbreekt je hier aan niets.
Gereisd met partner in januari 2017

Marianne, 31-7-2017

Prachtige lokatie, geweldig uitzicht, schoon, gezellig ingericht en aan kleine dingen gedacht, zoals zeep en toiletpapier etc.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk huisje met een prachtig uitzicht

Fam. van Dijk, 28-7-2017

Het huisje is heel compleet ingericht. Het is zeer schoon, de bedden zijn goed en het huisje is heel rustig gelegen. Vanuit het huisje heb je een prachtig uitzicht over de weide. De eigenaren zijn hartelijk en staan altijd open voor vragen.

Heerlijk Andre Rieu weekend

Simon, 23-7-2017

Dit weekend gevoel kunnen we niet anders dan met een 10 waarderen. Alles klopte!

Heerlijk huis in een mooie omgeving. Fantastisch gegeten bij restaurant du Nord, echte Limburgse streekproducten. Gastvrije eigenaren die ons zelfs naar Maastricht brachten, geen gedoe met vervoer.

Een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk ontspannen in een rustige, mooie omgeving

Stijn & Karin, 16-6-2017

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren met een verrassing in de koelkast. Het huisje voldeed aan al onze wensen en met name vonden we het erg fijn dat er genoeg babyfaciliteiten waren. Ook de keuken was fijn zodat we elke avond lekker konden koken.

De omgeving is heerlijk rustig en vanaf ons terras hadden we een weids uitzicht.

Vanaf deze plek zijn oa Gulpen, Maastricht, Aken en Maasmechelen village prima bereikbaar, dus naast wandelen, fietsen en relaxen is er genoeg te doen. Zeker een aanrader, met name voor jonge gezinnen.

Gereisd familie in juni 2017

Prachtige plek en heerlijk rustig!

Alexander en Ursula, 11-6-2017

Wat een heerlijke plek is dit toch! We komen hier al een aantal jaren en steeds weer worden wij verrast door de prachtige omgeving en dit fijne vakantiehuis!

Een etentje bij d'r Pley, een restaurant naast de kerk, is een aanrader! In het vakantiehuis liggen diverse wandelroutes klaar voor de geoefende wandelaar, maar ook voor mensen die een

korte route willen lopen zijn deze zeer geschikt. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd familie in mei 2017

geweldig

keustermans andre, 21-5-2017

Alles was dik in orde. Mooi en proper huisje, supervriendelijke verhuurders, heel mooie streek en prachtig uitzicht vanop het terras aan het huisje.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Endepoel in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Endepoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Endepoel scoort een 9.31 uit 10 op basis van 96 reviews.