Vakantiehuis Hoeve Endepoel ****

9,3

105 reviews over Vakantiehuis Hoeve Endepoel in het Nederlands

Ideaal voor rustzoekers

Maarten, 17-10-2017

Neem wandelschoenen mee, want de omgeving is te verleidelijk om er niet op uit te gaan. Mijnheer Pim en Yvonne hebben hier 2 paradijsjes ontwikkeld waar het de gasten aan niets ontbreekt. Elke keer als je hier komt voelt het als thuiskomen. Noorbeek is een parel in het Limburgse land. En als je de adresjes weet is het een gastronomische plek. Voor de thuiskokers.: bezoek de lekkerste winkel van Zuid -Limburg in Gulpen. Eén weekje in Hoeve Endepoel en je kan er weer een jaartje tegen.
Gereisd met partner in oktober 2017

Genieten op een prachtlocatie

Bart Visser, 2-10-2017

Perfecte ligging, fijne accommodatie

Top plek!

Paul, 2-10-2017

Schitterende locatie - landelijk en op loopafstand van Noorbeek, Hartelijke ontvangst, Authentieke sfeer, Schoon, Ruim parkeren, Heerlijk terras: we komen graag weer terug!

Topaccomodatie op toplocatie

Eric Mol, 2-10-2017

De twee vakantiehuisjes van Hoeve Endepoel in de prachtige omgeving van Noorbeek zijn heerlijk om te verblijven. Ze zijn voorzien van alles wat je nodig hebt om het fijn te hebben en altijd pico bello verzorgd en schoon. Met onze vriendengroep komen we er al meer dan 10 jaar en zijn inmiddels kind aan huis. De ontvangst is immer zeer hartelijk en een gezellig praatje met de gastvrouw is altijd een onderdeel van ons verblijf waar we naar uit kijken. We hopen er nog vele jaren te gast te zijn.

Geweldig

F, 22-9-2017

Alles was goed, hartelijke ontvangst, mooie en rustige omgeving.

Schoon en keurig huisje.

Gereisd met partner in september 2017

Rustige omgeving in sfeervol huisje.

Fam. Pereboom, 22-9-2017

Het is echt iets voor mensen die van rust houden, wandelingen willen maken en toertochten met auto of fiets in zuid Limburg, Belgie of Duitsland.

Ook Maastricht, Gulpen en Valkenburg zijn niet ver.

Alles ziet er netjes en schoon uit, comfortabel huisje met vriendelijke mensen.

Er zijn geen speelfaciliteiten voor kinderen, maar dat zochten wij ook niet.

Er is voldoende parkeerplaats en ook een mooi uitzicht op het dal.

Dit is het rustige deel van zuid Limburg vlak bij de belgische grens (Voerstreek) met in Ulvend een prima belgische ijssalon en restaurant.

Wij gaan zeker weer terug !

Fantastichs

Familie den Dekker, 15-9-2017

Alles was perfect. Super schoon, vriendelijke mensen. En een mooi huisje met mooi uitzicht. Dit huisje is een echte aanrader.

prima

Martin, 30-8-2017

Prachtig landschap en rustige ligging. Goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een plek om tot rust te komen!

Jaella, 21-8-2017

Heel fijn compleet huis! Rustige ligging met vele wandel mogelijkheden. Heel gastvrij ontvangen....met een heerlijke traktatie in de koelkast. En een vergeten t- shirt werd enige tijd later gewassen en gestreken per post nagestuurd....super!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Genieten!

Gina, 20-8-2017

Voor de tweede maal een weekje vakantie in het 3-4 persoonsappartement en ik kijk nu al uit na de derde keer. Een prachtig stukje Nederland en in zeer korte tijd in België en Duitsland. De perfecte plek voor wandelen, cultuur en lekker eten. Dit lekkere eten kun je heel goed in Noorbeek zelf. Bij Herberg St. Brigida voor de fijnproevers. Met de sfeer van een warme herberg echt heerlijk eten!!!!!! Het is de prijs meer dan waard!!!! Ik heb van alles daar genoten. En bij Tinus (Eetcafé Tinus) krijg je met een kleinere beurs ook kwaliteit en gezelligheid.

Gastheer en -vrouw; Top dat jullie het andere appartement geschikt hebben gemaakt voor minder validen. Zij kunnen samen met familie en/of vrienden nu ook genieten van alles.

Het wordt hopelijk een tot ziens!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Endepoel in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Endepoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Endepoel scoort een 9.31 uit 10 op basis van 105 reviews.