Vakantiepark Het Busschelke

20 reviews over Vakantiepark Het Busschelke in het Nederlands

Echt nooit meer!!

Familie W, 28-8-2016
  • Onderkomen3

Wij zijn op vakantie geweest in het huisje Fabiola.Het rook heel erg muf toen we daar binnenkwamen. Het zit vol met spinnenwebben en viezigheid (wel op plekjes die niet gelijk zichtbaar zijn) Een kamer ( met 2 bedden) zat eigenlijk in de gang dus als je binnenkwam gelijk. De bedden waren vochtig als je wou gaan slapen. Ook hadden wij een mieren nest in de douche!!! we gingen naar de eigenaar en die zei dat, dat bij de natuur hoorde. Tuurlijk zeiden wij maar dan wel buiten. Toch kregen we er spul voor maar we moesten het wel terug brengen en dan zelf er maar een gaan halen.... Als of dat nog niet genoeg was kwamen we er ook achter dat er schimmel op het douchegordijn zat. Bij de wastafel is het niet echt kindvriendelijk, want de licht bedrading open. Er staat bij dat je free wifi hebt! Dat heb je ook wel maar in je bungalow valt het telkens uit en moet je eerst een stuk lopen voor je wifi. De tuinmeubels zijn ook heel vies het best kan je ze eerst nog schoonmaken. De keuken is ook klein. Je moet wel lucifers meenemen want je moet daarmee je gasfornuis aanzetten. Ook heb je daar geen oven of magnetron dus daarmee moet je rekening houden. Ook moet je wc papier meenemen want dat hangt er ook niet. Onze conclusie: het is vies onveilig en we gaan nooit meer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Texflie, 26-6-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Wel goed geluidsdichtheid.

Niet goed . Sterk verouderde accomodatie, niet goed schoon ,stoppen open en bloot in de slaapkamer, leidingen over de muren,elektrosnoeren over de vloer, niet geschik om met kinderen in te gaan.

Waterkraan doen het slecht , Douch vies en weinig druk., vloeren worden nat.

Conclusie ongezond en onveilig.

Gereisd met partner in juni 2016

onaangenaam

geja siezenga, 20-10-2015

Na 12 jaar weer eens naar het Busschelke in huisje Erica... wat een afknapper ....op de mooiste plek in Noorbeek wordt in de al tameliijk muffe huisjes gerookt! Wat een stank als je binnenkomt, die lucht is er niet meer uit te krijgen! Wij hadden de pech dat er 2 weken stevig binnen gerookt is door de vorige huurders .... Ramen open om te luchten zorgde voor een naheffing van €22 50 stookkosten voor 5 nachten..... zo jammer van deze mooie plek en leuke huisjes. Nooit meer heen totdat het rookbeleid wordt ingevoerd! Dus niet rokers , u bent gewaarschuwd!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

redelijk tot prima verblijf

martveldt, 21-8-2015
  • Onderkomen8

rustig park mooie omgeving zeer vriendelijk ontvangst de huisjes zouden wel een opfris beurt kunnen gebruiken alles is eigenlijk wel aan vervanging toe maar.

Voor de tijd dat wij er zijn geweest was het prima alleen slapen / douche en ontbijt de rest van de tijd de mooie omgeving bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Uitzicht helaas niet mee te nemen...

Oregano, 17-11-2014

...naar huis.

Een rustig, kleinschalig park, met goed betaalbare, nette huisjes. Er stond een prima bed en de douche was goed.

We hadden een erg mooi uitzicht (vanaf de bank door de schuifpui), op een boomgaard met perenboompjes en groene heuveltjes met in de verte wat koeien. (Er stond een tv, maar er was geen enkele reden om deze aan te zetten).

En naar dat mooie landschap viel niet alleen te kijken, maar er viel ook heel veel in te wandelen en rond te kijken.

Voor wie houdt van wandelen in en met open mond kijken naar mooie landschappen met dito uitzichten, is dit een aanrader.

Een kleine tip: slippers/sloffen meenemen kan verstandig zijn; de vloer van de huisjes is betegeld en wat koud en je schoenen kunnen weleens nat zijn van de wandelen door de gras en blubber.

Gereisd met partner in november 2014

Eenvoud en rust, heerlijk.

assebas, 6-11-2014
  • Onderkomen8

Prima kleinschalig bungalowpark. Huisjes wat gedateerd, inrichting wel grotendeels vernieuwd en uit Zweden. Schoon. Restaurants genoeg in het dorp. Prijs kwaliteit verhouding heel goed. Mensen die Subtropisch zwemparadijs, kinderanimatie, snackbar, faltscreen etc etc willen moeten hier niet heen willen. Mensen die rust en natuur willen en echt willen onthaasten zullen zich hier thuis voelen. Geen receptie maar beheerder altijd in de buurt en Altijd telefonisch bereikbaar. Wat apart was, 1 slaapkamer was direkt bij de voordeur. Je stond dus direkt naast het bed.

Kleine min puntjes, geen wc rol in wc bij aankomst en geen rookmelder. Dit wordt verbeterd.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Uitstekend park.

B.Berger, 7-10-2014
  • Onderkomen8

Park ligt fantastisch in het uiterste puntje van Limburg.

De huisjes zijn ruim alles wat je nodig hebt op vakantie is aanwezig.

Uitermate vriendelijke ontvangst door eigenaar.

Gereisd met partner in september 2014

Fijn pinkserweekend

Marcel en jolanda Menkehorst, 11-6-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We zijn met Pinksteren met het hele gezin naar het Busschelke geweest.

We hebben echt genoten van de rust en de prachtige omgeving.

De eigenaar van het park is echt gastvrij en vriendelijk.

Het huisje was gezellig en schoon.

Wel wat gedateerd maar heeft wel z'n charmes.

Mensen die negatief over het park schrijven kunnen blijkbaar de prijs-kwaliteitsverhoudingen moeilijk bepalen.

Je moet appels met appels vergelijken.

Wie Mercedes wil rijden moet daar ook voor betalen.

Wij hebben er erg van genoten en komen zeker nog eens terug.

Groeten uit Enschede.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

een beetje ontgoocheld

nele, 26-9-2013
  • Onderkomen2

omgeving en vriendelijke service wel goed maar de appartementen dringend aan update toe (gebrek aan stopcontacten, onveilige elektriciteit, zeer beperkte keuken.
Gereisd met vrienden in september 2013

mooie plek in het limburgse land

rianne, 28-12-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

prachtige omgeving. een prima vriendelijke ontvangst door de beheerder/eigenaar. een fles wijn en een kerstkaart begroette ons in het huisje. het huisje is inderdaad gedateerd..en heeft ook niet de luxe van de grote ketens maar alle basis elementen zijn aanwezig. wij hebben onze kerstdagen in een 6 pers. huisje doorgebracht(saskia) en dat was prima.

het heeft ons en onze portomonai een goed gevoel gegeven. WIJ VONDEN HET PRIMA !

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Busschelke in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Busschelke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Busschelke scoort een 6.4 uit 10 op basis van 20 reviews.