6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos*** bij :

540 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in het Nederlands

Het uitzicht in de tuin is echt magnifiek!😍

Amber de Wolf, 28-7-2017

Alleen maar goede herinneringen aan een fijn verblijf met een prachtige tuin met glooiend landschap als uitzicht.ook diner en ontbijt waren erg fijn😊.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Heerlijk thuiskomen

Van der Linden, 27-7-2017

Wat heerlijk om weer in bon repos te zijn, erg vriendelijk personeel, zeer goed ontbijtbuffet, heerlijke menu"s, echt een aanrader !
Gereisd met partner in juli 2017

Niet meer

Mevr. Schilders, 12-7-2017

Hotel is gedateerd en zeer gehorig.
Gereisd met partner in juli 2017

Zeer goed hotel

Rademakers, 29-6-2017

We komen hier al jaren , vriendelijke en correcte bediening, ontbijt en diner zijn zeer goed, wij komen hier zeker weer terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke break, op een heerlijke plek

Lodder, 18-5-2017

Leuk hotel met goed ontbijt en diner.

Mooie startbasis voor wandel en fietstochten.

Jammer dat het hotel wat achterstallig onderhoud heeft.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie omgeving, hotel zeer verouderd.

Rene, 9-5-2017

Het hotel staat op een mooie locatie, personeel is heel vriendelijk. Ontbijt is prima en diner was heel goed (op de woensdag na). Kamers zeer gedateerd. En er mankeert hier en daar wat aan (2 kamers geboekt) en niet schoon (schimmel op de banken, badkamer roest, etc). Alleen het vervelende was dat hun voorraden op raakte donderdags wordt daar pas geleverd door de leverancier. Dus diverse biersoorten en frisdrank op dinsdag op. Op woensdag geen steaks en vis meer te verkrijgen tijdens het diner.
Gereisd familie in mei 2017

Onvriendelijk personeel

Sophie, 1-5-2017

Op zich prima kamers, wel erg simpel. Douche gaf erg zachte straal 's ochtends. Ligging en uitzicht zijn mooi. Ik vond een aantal dames van het personeel (niet allemaal) erg onaardig en bovendien onverzorgd ogen.
Gereisd met vrienden in april 2017

Bon Repos; leuk en gastvrij! wij allemaal Blij!

Jeanet, 17-4-2017

Limburgse gezelligheid en gastvrijheid, wij kwamen met de kinderen op de motor. kleinzoon met mams en hond met de auto.... dus toch het hele weekend met elkaar een enorm leuk verblijf. voor elk wat wils, de motormuizen toeren en schoondochter met kleinzoon en hond heerlijk gewandeld.

Een Aanrader!

Gereisd familie in april 2017

Het was heerlijk , voor herhaling vatbaar

M El Maruani, 16-4-2017

Een mooie ligging , we hadden een kamer met balkon met uitzicht op een mooi vallei , de kamer en badkamer waren compleet en schoon , eet gedeelte erg mooi en rustig het ontbijt was uitgebreid en goed . Aandachtpuntjes zijn de deuren ook de kastdeuren piepen bij openen en sluiten kwestie van smeren en de verwarmingradiateur in de badkamer van een thermostaatkraan voorzien waardoor de warmte beter geregeld wordt waardoor ook bespaart wordt op energie, voor de rest erg naar onze zin gehad en we gaan zeker terug.
Gereisd met partner in maart 2017

Schitterende lokatie!

Roy Brasker, 14-4-2017

Ik heb twee nachten doorgebracht in dit hotel. Vooraf had ik enigszins mijn twijfels door de reviews die ik hier had gelezen, maar ik heb een prima verblijf gehad. Ik had een kamer met balkon met uitzicht op het Noordal. Het klopt dat de kamers eenvoudig zijn, maar gezien de prijs kun je ook geen vijfsterren eisen stellen. Alles was wel schoon en belangrijke voorzieningen waren allemaal aanwezig. Ik heb het idee mijn kamer opgeknapt was, want er was geen plank boven het bed. Wel bedlampjes, een nieuwe televisie en er was volgens mij geschilderd. De badkamer, het klopt dat er ouderwetse tegeltjes op vloer en muur zitten. Ik lig er niet wakker van, ook hier alles schoon en een ligbad was aanwezig. Uitzicht vanaf het balkon was schitterend, ontbijtbuffet in orde en verder vriendelijk personeel. De huishoudelijke dienst had mijn kamer tussentijds schoongemaakt, uitstekende service. De parkeerplaats verdient wel aandacht, er is te weinig ruimte voor alle auto's. Kortom, voor een driesterrenhotel vind ik prijs kwaliteit dik in orde!
Gereisd alleenreizend in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos scoort een 6.94 uit 10 op basis van 540 reviews.