Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos
Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos
6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos bij:

558 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in het Nederlands

Rustige omgeving... Dat is al

Sven, 17-10-2017

We lazen negatieve recensies en helaas zijn deze juist. Heel oud hotel, vuile gedateerde kamers, de badkamer trekt echt op niets! Het personeel heel apathisch, het ontbijt echt niet top: koude eieren en spek, fruitsalade heel eentonig,.... Je hoort echt alles van op naastgelegen kamers en gang. Ik dacht dat mijn vriendin hoesten, maar blijkbaar waren het de buren...

We hebben de Fletcher groep hierop aangeschreven, maar hebben geen replay gehad!

Gelukkig was dit maar één nacht!

Gereisd met partner in oktober 2017

Het was heerlijk !

Irna, 7-10-2017

De bediening was zeer vriendelijk. De ligging fantastisch. Het douchegedeelte van ons verblijf was wat verouderd, maar niet hinderlijk. Mijn ouders waren ook mee en voor hen was de afstap naar de tuin wat lastig. Aan de toegankelijkheid voor rolstoelen of rollators zou misschien iets gedaan kunnen worden
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Nooit meer

de Vries, 1-10-2017

Kamer 24 is inclusief open rioollucht. Na een klacht gelijk een andere kamer. Kamer 24 wordt doodleuk weer verhuurd aan de volgende gast. Kamers aan tuinzijde erg toe aan renovatie. Absoluut geen 3 sterren. Douchen in ligbad met vies gordijntje. Niet wenselijk voor 60 plussers. Ontbijt is redelijk. Ligging is eigen.lijk het enige pluspunt

Was weer goed verzorgd

Vergelijke, 1-10-2017

Was weer goed verzorgd , ontbijt en dineren lekker geslapen

Was goed verzorgd

Kuipers, 30-9-2017

Wij waren zeer tevreden over vriendelijk en attent personeel,goed ontbijt en diner, we zijn van plan om weer terug te komen, heerlijke wandelingen gemaakt.

Nooit meer

Janny, 26-9-2017

De kamers ongezellig, oud, niet goed onderhouden.

Jammer voor fletcher dat dit hotel onder de naam fletcher het hotel runt

Was toch wel goed

Tummers, 26-9-2017

Wij vonden het toch wel goed, ondanks gedatteerde kamer, schone handdoeken, goed bed, lekkere eten, vooral het heerlijke huisgemaakte zuurvlees.

Heerlijk Restaurant......Vreselijk slechte kamers

Ton van Laarhoven, 23-9-2017

Restaurant...keuken erg goed!!!

Veel heel slechte kamers. Kamer 23 t/m 31 nooit gerenoveerd

Kamer 27 vuil...vies maar goede bedden. Balkon niet te gebruiken...onkruid groeit daar welig. Toilet... erg vies. Verouderde badkamer. Douchen in het bad met een vuil gordijn. Wastafel niet in de badkamer, maar op de kamer.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel was niet naar onze zin

Harold, 21-9-2017

Niet goed: in de avond wordt je om 21:45 al naar je kamer gekeken. Bediening slecht: geen personeel om eventueel een bestelling op te nemen.

Zeer goed hotel.

Herings, 15-9-2017

Het was ons de eerste keer goed bevallen, waren via vrienden van ons hier terecht gekomen,goed uitgebreid ontbijt en lekker zuurvlees, mooie wandelingen gemaakt.
Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos scoort een 6.94 uit 10 op basis van 558 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: