Hotel Landgoed De Mookerheide (gesloten) ***

Hotel Landgoed De Mookerheide (gesloten)
Landgoed De Mookerheide (gesloten)

80 reviews over Hotel Landgoed De Mookerheide (gesloten) in het Nederlands

Ultiem romantische plek.

J & M, 4-10-2016

Super romantisch verblijf. Unieke totaalervaring. In een woord: fantastisch!
Gereisd met partner in oktober 2016
Sales & Marketing Manager, Sales & Marketing, 12-1-2017

Hartelijk dank u voor uw mooie review! Fijn om te mogen vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf!

Heerlijk

Dekker, 29-7-2016

Wat een feest was dit. De suite in de residentie! Wat leuk, gewoon een complete keuken! Ontbijt, super. Alles keurig verzorgd. Heerlijke wandelroute en erna rondje plasmolen! Aanrader van de gastvrouw. Personeel denkt mee en is erg behulpzaam en vriendelijke.
Gereisd met partner in juli 2016
Sales Manager, Sales & Marketing, 8-9-2016
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en waardering! Graag tot ziens op het Jachtslot!

Fantastische plek

Van den Berg, 25-7-2016

Heerlijk genoten echt een aanrader. Vriendelijk personeel. Suite in de residentie prachtig. Ontbijt was echt een feestje. Leuke wandelroutes. Mijn complimenten aan de gastvrouw.
Gereisd met partner in juli 2016
Sales Manager, Sales & Marketing, 8-9-2016
Hartelijk dank voor uw mooie waardering! Graag tot ziens bij het Jachtslot!

Fantastische plek

Tante Irma, 22-6-2016

Alles was geweldig. Vanaf het ontvangst tot afscheid. Vtiendelijk en hartelijk petsoneel. Wij hadden met bon vier maal vier gangen diner en iedere avond kregen wij een geheel nieuw diner. En alle vier keer zalig. Het gebouw is prachtig echt een mooi jachtslot en prachtige omgeving. Hadden helaas slecht weer maar kregen allemaal tips om dingen te doen. Ook de rondleiding jachtslot is zeer de moeite waard.
Gereisd met partner in juni 2016

Het was geweldig!

G. van Rhee, 2-5-2016

Prettige ontvangst met een welkomstbon. Mooie slaapkamer en badkamer. We hebben heerlijk gegeten, zowel ontbijt als diner! Deskundige en humoristische ober voegt net wat extra toe. Het jachtslot zelf is ook prachtig gemaakt en ligt in een mooie bosrijke omgeving.
Gereisd met partner in april 2016
Sales en Marketing Manager, Sales & Marketing, 3-5-2016
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Graag tot ziens in het Jachtslot!

Nooit meer met Bon.

Jan, 21-4-2016

We hebben een Bon gekregen en wilden het Jachtslot uitproberen als huwelijkslocatie voor onze kinderen. Het was een enorme teleurstelling. We kozen een carpaccio met koffie en later nog een frisdrank. We hadden zelf zitten rekenen en zouden binnen de waarde van de bon blijven. Toen bleek dat we moesten afreken want de portie zou groter zijn waardoor de prijs veel hoger was. Verder zou het om lunch met koffie gaan en dat staat nergens op de bon. We reclameerden maar de uitleg was heel wazig. Grotere portie? Volgens mij was het een normale portie en alleen het vlees was iets te dik gesneden. Uiteindelijk werden de extra kosten kwijt gescholden maar voor ons was de lol er vanaf want je wil geen discussie over de waarde van de bon, de afmeting van de porties of de onduidelijkheid van de kaart. Het was voor hun een hele dure bon want we hebben inmiddels een andere locatie gekozen.
Gereisd met partner in maart 2016
Sales & Marketing Manager, Sales & Marketing, 28-4-2016

Wat spijtig te lezen dat onze service en dienstverlening niet voldeed aan uw verwachtingen! Erg jammer! Graag zou ik met u in contact komen voor verdere feedback. Kunt u uw naam, mailadres en telefoonnummer aub mailen naar info@mookerheide.nl! Bvd voor uw genomen moeite!

Heel goed verzorgd

Karin, 3-3-2016

Prachtig wit slot midden in de natuur. Hal is van donker hout met grote trappen en een prachtig gebrandschilderd raam. En zo was het hele hotel. Je waant je teug in de tijd.

Wij hebben in de residentie geslapen. Het was zooo mooi. Midden in een bos! Twee slaapkamers kwamen uit op een woonkamer. Prachtig ingericht en heerlijke banken en stoelen. Het was net of je bij iemand op bezoek was! Slaapkamerszijn niet ruim maar wie heeft dat nodig met zo'n woonkamer erbij.

Koffie en thee kon je zelf zetten alles was verzorgd!! Een aanrader! Ook het eten was heerlijk en zag er heel mooi uit.

Gereisd met vrienden in maart 2016
Sales & Marketing Manager, Sales & Marketing, 8-3-2016
Hartelijk dank voor uw warme en enthousiaste reactie! Fijn dat u heeft genoten van ons authentieke Jugendstil Jachtslot en de bijbehorende Residentie de Jachthoorn. Graag tot ziens in het Jachtslot!

zeer romantisch verblijf

w. backers, 17-2-2016

Alle ingrediënten voor een romantisch verblijf waren aanwezig.

Vooral een avond in de toren met een waanzinnig uitzicht en inder het genot van een glaasje wijn...

Gereisd met partner in januari 2016
Sales & Marketing Manager, Sales & Marketing, 18-2-2016
Hartelijk dank voor uw leuke feedback en wat fijn dat u zo heeft genoten van onze romantische locatie! Graag tot ziens in het Jachtslot.

ronduit slecht

P. Vrijmoed, 11-1-2016

Kamers (we hadden een suite) niet schoon, kwaliteit van meubilair (bank uitgezakt en stoel gammel) slecht, bed vreselijk en keuken en sanitair verouderd, niet schoon en in ronduit slechte staat.

Na melding dat wij onze tweede overnachting (twee-daags arrangement) wilde annuleren vanwege genoemde redenen werd ons slechts een korting op het ontbijt aangeboden. Een ontbijt wat overigens ook niet echt goed te noemen was en zeker niet in verhouding totde prijs van € 15,50 p/p (!!).

Wat ons nog het meest heeft verbaasd is het gemak waarmee aan onze klachten voorbij werd gegaan. Niemand heeft ook maar gevraagd om een toelichting......het lijkt mij dat je als hotel wilt weten waarom gasten eerder weg gaan.

Kortom, geen aanrader dit hotel ondanks dat het in een schitterende omgeving ligt en het diner (in de brasserie, los van het arrangement) uitstekend was.

Gereisd met partner in december 2015
Sales & Marketing Manager, Sales & Marketing, 15-2-2016
Wat spijtig te lezen dat onze service niet voldeed aan uw verwachtingen! Erg jammer! Graag zou ik met u in contact komen om naar een passende oplossing te zoeken. Kunt u uw naam, mailadres en telefoonnummer aub mailen naar info@mookerheide.nl! Bvd voor uw genomen moeite!

Geweldig verblijf in een prachtige omgeving

Lars Hamberg, 23-12-2015

Wij hebben met bon een arrangement van twee nachten inclusief ontbijt geboekt.

Bij aankomst weet je niet wat je ziet. Het jachtslot ziet er prachtig uit, zowel van binnen als van buiten. We kregen een waardebon voor koffie en thee met gebak in het restaurant. Daarna gingen we naar kamer 201 in de residentie. Dit gebouw is van buiten minder spectaculair, maar wat hadden we een mooie kamer. Aparte woonkamer, heerlijk bubbelbad, fijne bedden en alles superdeluxe ingericht. Het ontbijt is heerlijk. Écht vers brood en heerlijk beleg, zelfs zalm. De omgeving (zowel bos als steden/dorpjes, is prachtig en divers. Wij komen zeker nog een keer terug!

Bekijk ook vooral de torenkamer van het jachtslot.

Enige minpuntje: de toegangsweg naar het jachtslot is vreselijk slecht.

Gereisd met partner in december 2015
Sales en Marketing Manager, Sales & Marketing, 29-12-2015
Dank voor uw mooie reactie, dit waarderen we zeer! En wat betreft de Torenkamer heeft u helemaal gelijk, die mag men niet missen. Al is het alleen maar om te genieten van het prachtige uitzicht over de provincies Brabant, Gelderland en Limburg! Binnenkort wordt er gewerkt om de oprijlaan te verbeteren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed De Mookerheide (gesloten) in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed De Mookerheide (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed De Mookerheide (gesloten) scoort een 7.96 uit 10 op basis van 81 reviews.