Landhuis Het Schepenhuis

Landhuis Het Schepenhuis
Het Schepenhuis

2 reviews over Landhuis Het Schepenhuis in het Nederlands

Mooie lokatie, vriendelijkheid en top ontbijt

Arnoud, 14-7-2010

Het Schepenhuis is een zeer goeie B&B. Zeer vriendelijke mensen en grandioos ontbijt. Locatie is prima, in rustig dorp en middenin het mooie Zuid-Limburg. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2007

P.H.S., 4-12-2007

Het is al weer ruim een jaar geleden dat wij een weekend in deze erfgoedlogies B&B verbleven, maar we hebben het er nog regelmatig over. Een geweldig stukje buitenland in Nederland en een heel smaakvolle B&B. Schoon, ruim, mooie spullen, vriendelijke mensen. Mooie authentieke carre-boerderij waarin je eigenlijk een appartementje hebt. En wat werden we verwend met ontbijt! Bedankt!
Gereisd met partner in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Het Schepenhuis in Mheer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Het Schepenhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Het Schepenhuis scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.