Vakantiehuis 't Durpshuuske

Vakantiehuis 't Durpshuuske
't Durpshuuske

5 reviews over Vakantiehuis 't Durpshuuske in het Nederlands

Al drie keer hier te gast geweest!

Henny, 23-6-2017

Mooi ingerichte huisjes, zeer schoon, prachtige tuin met terras en erg vriendelijke mensen.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek om Zuid Limburg te bezoeken

emmynews, 10-9-2014

Mooi complete en luxe vakantiehuisjes met een grote gezellige en mooie tuin.

Uitstekende bedden,gezellig ingericht en zeer schoon. Prachtig wandel en fietsgebied. We gaan er zeker weten weer terug. Heel goed restaurant op 100 meter afstand. Een 10 is niet realistisch maar een 9 is het zeker waard

Gereisd met partner in augustus 2014

geslaagde week

hans en sylvia de wildt, 8-9-2014

dit was de beste bed and breakfurst die we tot nu toe hebben gehad

heel vriendelijke mensen was top

Gereisd met partner in september 2014

Mooie huisje met uitstekende service

F.Gordijn, 3-8-2014

De familie Diederen van het Durpshuuske ontvangt je hartelijk. Het mag de gast aan niets ontbreken. Baddoeken worden halverwege de week verschoond. Wat een service! In een woord TOP!
Gereisd met partner in juli 2014

Helemaal Top.

karin, 14-5-2014

2 super nette 2 persoons apartementen worden hier verhuurd door een zeer vriendelijk en gastvrij echtpaar. Gelegen in een klein dorpje vlakbij Brunssum, een hele mooie grote tuin waar je lekker kan zitten op o.a. je eigen overdekte terras. Wij hadden ons 2 jarig zoontje bij ons wat ook prima ging. Hij sliep bij ons op de slaapkamer in een campingbedje. Hebben ons er prima vermaakt een paar dagen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Durpshuuske in Merkelbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Durpshuuske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 't Durpshuuske scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.