6,7

Matig

6 reviews over Vakantiehuis Hofstee De Roerdalhoeve in het Nederlands

Helaas geen huiskamer!

Frans, 15-6-2009

Met een groot gezelschap verbleven wij in de Roerdalhoeve en dat is GEEN aanrader. Slaapkamers waren oké echter er was geen huiskamer. Enkel een keuken waar wij in verbleven en dat zonder een lekkere stoel of bank. Alleen houten stoelen om op te zitten en dat ben je na een paar uur ook wel zat.

Omgeving is verder prachtig. Voor mij volgende keer een ander verblijf in de omgeving van Roermond.

Gereisd familie in maart 2009

Mooi boerderij met gezellig erf

Mieke, 13-1-2009

Ruim appartement, goed onderhouden,praktisch ingericht. Buiten veel ruimte voor de kinderen.

Service was goed.

Gereisd familie in januari 2009

genieten van rust en ruimte

hans, 8-1-2009

De appartementen bevinden zich in een oude boerderij met binnenerf.

Alles goed verzorgd.

Veel ruimte voor de kinderen om te spelen, met traptractors, skelters en trampoline.

Ook kun je er naar de melkkoeien en kalfjes gaan

kijken.

Een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gereisd familie in september 2008

mooi vakantieverblijf

Fam. verbeek, 2-1-2009

Wij hebben genoten van dit mooi vakantieverblijf,

de boerderij was fantastisch en rustgevend.

In de appartementen zijn makkelijke banken.

Ruime huiskamer,vriendelijke service, netjes onderhouden ruimtes.

Gereisd familie in december 2008

Met kleine kinderen geen aanrader

Puk, 17-12-2008

De roerdalhoeve is een leuk oud soort boerderij gelegen aan de gewone weg. Het is buiten gezellige landelijke sfeer ingericht.

Het huis zelf vonden wij met 4 kleine kinderen erg onpraktisch. Er zit namelijk geen bank in de huiskamer en de huiskamer is erg klein waardoor er voor de kinderen bijna geen speelruimte was. In de zomer zou je de tuindeuren open kunnen zetten waardoor de kinderen iets meer ruimte hebben, maar in november is dat wel erg koud. Er konden ook geen ramen open waardoor het met zo'n groot gezelschap voor ons echt te krap was om over frisse lucht nog maar te zwijgen.

De slaapkamers waren netjes, met allemaal een eigen badkamer, dit was erg fijn. Helaas zaten er beneden geen ramen in de slaapkamers waardoor het op die kamers erg warm was.

Voordat we gingen heb ik met de eigenaresse gesproken en was zij erg vriendelijk. Nadat we terug kwamen heb ik haar ook nog gesproken (ook over het gemiste bankstel) en was ze erg onvriendelijk en bot.

Gereisd met vrienden in november 2008

Niet voor herhaling vatbaar

Inge, 5-12-2008

Mooi gelegen accomodatie. De slaapkamers waren prima in orde. Jammer dat er beneden geen ramen in zaten. Dit was erg benauwd. Verder was de woonkamer veel te klein voor een gezelschap van 14 personen. Slechte ventilatie in de woonkamer. Er was alleen een eettafel met stoelen aanwezig. GEEN BANKSTEL. Dit is zeker geen accomodatie om met kleine kinderen naar toe te gaan!
Gereisd met vrienden in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hofstee De Roerdalhoeve in Melick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hofstee De Roerdalhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hofstee De Roerdalhoeve scoort een 6.67 uit 10 op basis van 6 reviews.