Vakantiehuis Het Peelhuis

9,1

13 reviews over Vakantiehuis Het Peelhuis in het Nederlands

fantastisch

Kini Smit, 21-5-2017

Ons verblijf in Het Peelhuis was in één woord geweldig, super design en van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van het centrum van Meijel en dichtbij wandelgebied De Peel. Onze gastvrouw Nellie was hartelijk en gaf ons een welkom gevoel.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig!

Merian, Wilma en de rest..., 7-5-2017

Super mooi huis van alle gemakken voorzien!!!! Heeeeeel gastvrij ontvangen door Nellie, waardoor we ons meer dan welkom voelde...echt Top! Het huis is heel goed onderhouden en super schoon, de apparatuur ziet er uit alsof het nieuw is. Heel flexibele qua aankomst en vertrektijd in overleg met gastvrouw Nellie ! Wij ( 9 vriendinnen) waande ons even als Gooische vrouwen en hebben met volle teugen genoten van de luxe die dit huis biedt !!!!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Luxe huis, zeer geschikt voor kookliefhebbers

RT, 3-10-2016

Het huis ligt op loopafstand van supermarkten, bakkers, etc. Het is zeer luxe ingericht, ideaal voor kookliefhebbers met een grote en uitgebreide keuken. De buitenkeuken met groot overdekt terras is ideaal.
Gereisd met vrienden in september 2016

Super!

M, 13-6-2016

Erg mooi huis, voorzien van alle gemakken en hightech snufjes.

Het inhuren van de kok is een aanrader!

Prima ontvangst. Wij hebben een super tijd gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Mooi modern gezellig huis!

PE, 24-5-2016

Mooi modern huis met moderne apparaten, fijne kamers en mooie tuin incl bbq.

We hebben er een heerlijk verblijf gehad!

Minpuntjes: er is maar een douche (dit is nadeel als je met grotere groep bent). Ook modern koffie-apparaat gaf veel storing aan.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prachtige accommodatie

Lieke, 23-5-2016

Een prachtige accommodatie voor een weekendje weg met een groep. Het huis is van alle gemakken voorzien en staat garant voor genieten. Vooral de overkapping is een heerlijke plek om tot in de late uren te borrelen.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Prachtige accommodatie

Kamlesh Gayadien, 14-11-2015

Het Peelhuis is een fantastische accommodatie. Super mooie moderne inrichting, schoon, netjes en erg comfortabel. Personeel van het Peelhuis is ook erg professioneel en flexibel. Fantastisch weekend gehad met 8 man. Aanrader!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Fantastisch huis!

reddevil_lizzy, 31-5-2015

Met Hemelvaart verbleven wij 5 heerlijke dagen in Het Peelhuis. Wat een Geweldig huis. Heel veel comfort en sfeer. De keuken biedt alles wat je je maar kan wensen. Mooie Gaggenau apparatuur en een heerlijk grote eettafel. Het huis heeft mooie slaapkamers met prima bedden!

Als er 1 klein dingetje moet worden opgemerkt: wij verbleven hier met 9 personen, dan is 1 badkamer wat weinig. Maar we hebben ons prima gered en echt genoten van een fantastisch verblijf! We hopen hier zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Aanrader!

W. W., 7-5-2015

Prachtige accommodatie. Heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien! Nooit eerder verbleven we in zo'n prettige accommodatie als deze. De eigenaren zijn supervriendelijk en gastvrij! Kortom: een echte aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2015

Luxueus en bijzonder rustig verblijven

Ghilaine Stassen, 17-4-2015

Met 8 KVLV-bestuursleden (vrouwen dus ;-)) brachten we twee zalige dagen door in het Peelhuis. Wat een verwennerij!

Een gezellige keuken, fraaie en aangename living, stijlvolle kamers, heerlijke bedden. En het ontbijt...een absolute aanrader! Gedurende twee dagen heerlijke koffie à volonté uit de espressomachine, begrepen in de prijs. Verrassend!

(Bestuur KVLV Sluizen - Tongeren / België)

Gereisd met vrienden in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Peelhuis in Meijel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Peelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Het Peelhuis scoort een 9.12 uit 10 op basis van 14 reviews.