Camping 't Geuldal ****

Gastvrijheid was helemaal geweldig
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Wauw!

Marjet, 21-9-2017

Deze camping is een absolute aanrader! De omgeving is prachtig en de camping biedt een fijne balans tussen gezelligheid en rust. De faciliteiten zoals wifi, snackbar en pizzaria (4 dagen per week geopend) waren zeer naar wens. Het sanitair... wij hebben nog nooit meegemaakt dat de sanitair gebouwen zo schoon zijn, heerlijk! De broodjesservice is tevens perfect geregeld. Je kunt ze via een papiertje bestellen, maar ook via de app. Elke ochtend stonden er dan ook heerlijke ovenverse broodjes voor ons klaar. Al met al zijn wij alleen maar positief!
Gereisd met partner in juli 2017

Super leuk!

Kelsey, 21-9-2017

Super leuke camping , mooie omgeving , goede faciliteiten , super lieve en vriendelijke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar om nog een keer terug naar de camping te gaan :)
Gereisd met vrienden in juli 2017

Leukste camping óóit!

Heymans, 21-9-2017

Wat een geweldige camping!

Mooie en schone sanitairgebouwen. Ruime plaatsen, hele goede wifi, lief personeel ook altijd begripvol. In het hoogseizoen hebben ze ook een broodjes service en dan zijn de lekkere pizzeria en snackbar ook regelmatig open.

Heel veel te doen voor kinderen en een geweldig animatieteam.

Ik kom zeker nog een keer terug en ik kan het iedereen aanraden.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Super!!

Fam.Splinter, 19-9-2017

Op onze terugreis naar huis vanuit Spanje/Frankrijk zochten we een overnachtingscamping. Per toeval hier terecht gekomen. In de receptie hangt een bordje met een beoordelingscijfer 9,2 maar van ons mag het een 10 zijn!! Heel

vriendelijke ontvangst, supermooie plekken, prachtig schoon toiletgebouw. Wij komen zeker terug!!

Een fantastische camping.

Familie van Wanrooij, 17-9-2017

Groote plaatsen, schone wc's en douche goed verlicht.

En vriendelijke mensen

Gereisd met partner in september 2017

Dit is een uitstekende camping voor jong en oud.

Dhr Bouwma, 15-9-2017

Aparte veldjes voor toeristen en 'vaste bewoners'. Schoon modern sanitair. Professioneel en vriendelijk receptiepersoneel. Voldoend grote plaatsen. Ligging dicht bij het dorp met treinverbinding naar Maastricht en Valkenburg. Goede wandel- en fietsmogelijkheden. Prima WiFi. Speelgelegenheid voor kinderen. Geen zwembad.

Supercamping voor kleine kinderen

Sanne Le Poole, 29-8-2017

We verbleven 1,5 week op camping 't Geuldal, een erg leuke camping en zeker een aanrader voor mensen met kleine kinderen. De kinderen vermaken zich prima in de speeltuin, kinderboerderij en met de beschikbare fietsjes en skelters. Maar het leukste vonden wij wel de dansmomenten die georganiseerd werden door de animatie. Met vrolijke muziek werden de kinderen van de hele camping opgehaald en begeleid naar het podium, waar de dag goed en vrolijk begonnen werd met diverse dansjes.

Daarnaast is alles goed geregeld op de camping en is het sanitair dik in orde! De omgeving is prachtig en er is voldoende te doen. Het is een hele gemoedelijke, goed georganiseerde en vooral VROLIJKE camping! Wij hebben enorm genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Lekker relaxen in een sfeervolle omgeving.

A.G.M. Vis, 29-8-2017

Een echte familiecamping. Voor kinderen een perfecte plaats.

Veel vermaak en culturele en culinaire uirgaansmogelijkheden.

Heerlijk om te fietsen.

Geen winkeltje op terrein maar voldoende in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke familie camping

Andrien Schijvenaars, 25-8-2017

Nieuw sanitair was goed. Door de drukte sommige dubbele boekingen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Geuldal in Meerssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Geuldal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Geuldal scoort een 9.11 uit 10 op basis van 139 reviews.