Hotel Trash deluxe ***

Hotel Trash deluxe
Trash deluxe

WebsiteLink naar website

18 reviews over Hotel Trash deluxe in het Nederlands

Uniek hotel met goede service

Nikki, 4-4-2017

Samen met een bevriend stel hebben we twee dagen bij Trash Deluxe geslapen. Het hotel zelf is uniek door de inrichting en de sfeer. Heerlijke bedden en mijn partner was erg blij met het ruime bad (we zijn beide vrij lang) Ik reis veel voor mijn werk en het is verfrissend om eens niet in een standaard hotel te zitten. Er is leuk meegedacht met een verassing voor onze reisgenoten (dit was een kado voor het huwelijk). Iedereen in het hotel is vriendelijk en enthousiast. Ligging van het hotel is perfect. Als je iets anders wil qua hotel tijdens je stedentrip, zeker doen!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Verrassend

Marcel van Seeters, 21-2-2017

2 nachtjes in dit leuke knusse hotel. We hadden de 'rubberen kamer' aan de straatzijde op de zolderetage. Voor hele lichte slapers liggen er bij de balie oordopjes, maar wij hebben lekker geslapen (zonder oordopjes). Het is een mooie ruime kamer en wij vonden het hotel super: vlakbij de markt, alles op loopafstand en je auto kun je vlakbij parkeren. Ook de ontvamgst en ontbijt waren goed. Echt een aanrader dit hotel. Hier komen we zeker een keer terug.
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastische plek om Maastricht bezoeken

Timo, 23-5-2016

Een leuk, kleinschalig en vooral persoonlijk hotel. Dé ideale uitvalsbasis om Maastricht te gaan verkennen. Goede parkeergelegenheid in de buurt (Sphinx), ideale ligging vanaf het centrum (5 min. lopen) en een prachtig hotel. Goede ruime kamer, regendouche en een goedgevulde mini bar met water van het huis. Verder mag ook de bijzonder gastvrije ontvangst van de eigenaresse en haar team niet vergeten worden, top! Geen ontbijt gebruikt, dus daar geen cijfer voor kunnen geven.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Leuk Hotel

Gerben, 15-3-2016

Hier twee nachten verbleven, zeer gastvrije ontvangst, leuke sfeer, mooie kamer (fabric) en de locatie is ook mooi in het centrum . Parkeren kan dichtbij voor een schappelijke prijs . Minpunt is het bed, waarbij aan een kant de spiralen duidelijk voelbaar waren. Een dekmatras zou hier niet misstaan.
Gereisd met partner in maart 2016

Hipperdepip, super en gezellig!

Loes en Paul, 22-8-2015

Heerlijk een nachtje doorgebracht aan de rand van de Markt in Maastricht. Mooi hotel, klein maar fijn, tot in de puntjes verzorgd door Joyce, dikke pluim! Inrichting is een topper, de bedden welleswaar wat zachter maar ook voor "rugpatienten" zeer goed te doen, spreek ik uit ervaring... in de ochtend een luxe ontbijt met lekkere jam van Joyce's moeder. Kortom een topverblijf aan de rand van het centrum waar je bijna voor de deur kan parkeren voor weinig geld. Aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2015

prachtige plek en hotel

vandewege, 9-5-2015

Hotel is bijzonder leuk ingericht; stoer en industrieel, niet zo standaard! Wij sliepen in de familiekamer; 2 aaneengeschakelde kamers met mooie badkamer en apart toilet. Er was een extra bed neergezet, wat wij waren met 5 personen, maar dat paste prima. Bedden waren beetje zacht, maar voor 1 nacht prima te doen. Een stoel op de kamers was wel fijn geweest. Ontbijt was heerlijk! Parkeren kan makkelijk aan de overkant (Spfinx) en alles is op loopafstand, ideaal! Maastricht is supermooie stad. Een wandeling over de stadswalling is aanrader en ook een rondvaartboottochtje over de Maas in combinatie met een rondleiding door de grotten met gids. Dit was erg leuk;onze kinderen van 11, 13 en 14 vonden dit ook erg leuk!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Goed verblijf

ilonaheeremans, 12-4-2015

Erg goede ligging, met amper vijf minuten lopen ben je op de Markt aangekomen in het centrum. Veel restaurants in de buurt. Heerlijk en origineel ontbijt. Goede kwaliteit. Heerlijke bedden.
Gereisd met partner in januari 2015

Helemaal 2015! Industriële look met sfeer!

Sjanet Steenbakkers, 5-3-2015

Lekker ontbijtjes.

Biologisch.

Klantvriendelijk

Gereisd met partner in januari 2014

Super voor een weekend maastricht!

luc_18, 15-11-2014

Via een aanbiedingen site op dit hoteltje gekomen. Super ligging, mooie kamers, gezellig ontbijt. Kortom perfect uitval locatie voor een weekend maastricht!
Gereisd met partner in oktober 2014

Origineel!

m_schouwenberg, 9-5-2014

Plus:

Erg hip en origineel!

Personeel (Joyce) erg vriendelijk en zeer behulpzaam.

Perfecte ligging! Je staat binnen 3 minuten op de markt.

Kamer erg leuk (stone), leuke details!

Fijne badkamer met heerlijke douche.

Min:

Erg gehorig! (Monumentaal pand, dus niks aan te doen)

Bedden! Nog nooit zulke zachte bedden gehad. (Uiteraard persoonlijk, maar ik voelde de veren in het matras zitten en je zakt er helemaal in weg)

Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Trash deluxe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trash deluxe in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trash deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trash deluxe scoort een 9.04 uit 10 op basis van 18 reviews.