Beoordelingen Hotel Townhouse***

Townhouse***
451 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Townhouse***
St Maartenslaan 5, 6221 AV, Maastricht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse*** in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Townhouse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 451 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse*** in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Townhouse*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Hotel Townhouse*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Townhouse*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Townhouse*** met andere accommodaties in Maastricht.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,1
7,9
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Super hotel"vertalen
Reni
8,0

28-08-2014 Samen met mijn partner geZeten. Super vriendelijk ontvangen.
Parkeergelegenheid was goed.
Klein stukje lopen tot aan het centrum.
Kamers waren goed, ruim en schoon.

Ik zou er zo weer terug naar toe gaan!

"Twitter beoordelingen"
15-05-2014 @_Patricia____ Mooi! @ Townhouse Hotel Maastricht http://t.co/g2Mqpd1RjB --- Bron: https://twitter.com/_Patricia____/status/466973386535895041
13-05-2014 @LifeliciousBlog @Travellust_NL @vvvmaastricht Townhouse Hotel Maastricht! Goede verhalen over gehoord. Combinatie modern en vintage. Ziet er leuk uit! --- Bron: https://twitter.com/LifeliciousBlog/status/466228157675495424
13-05-2014 @watzijzegtcom @Travellust_NL Ik was vorig jaar in @TownhouseHotels beviel erg goed! @vvvmaastricht http://t.co/yizZZZeLe4 --- Bron: https://twitter.com/watzijzegtcom/status/466228040247173120
"Uitstekend hotel."vertalen
J.Kranen
8,0

27-08-2014 Hotel Townhouse is ons zeer goed bevallen. Prima ligging, prettig hotel, leuk concept en zeer vriendelijk personeel.

"Een dagje Maastricht met overnachting"vertalen
kim_essen
8,0

22-08-2014 Mijn vriend veraste mij met een dagje naar deze leuke stad. We sliepen een nacht in het Town House hotel. Van buiten niet heel aantrekkelijk maar wel weer gelegen vlak bij het station.
Van binnen erg mooi! De design meubels trekken de aandacht. We werden ontvangen door een zeer vriendelijke receptionist. Onze bagage konden we tot 3 uur kwijd in een afgesloten ruimte.
Onze kamer was schoon, het bed was heerlijk en de lakens roken fris. Wij hadden de kamer met een bad en ook dat was prettig.

Het ontbijt vond ik ook goed, enig nadeel is dat veel plekken nogal kort op elkaar zijn om te eten of je zit met je gezicht naar de muur. Wel erg veel keus wat betreft broodjes en beleg.

Wij vonden dit hotel erg fijn als overnachting voor een dagje Maastricht. We hebben genoten van de gastvrijheid van de Limburgse mensen. Iets wat we gaan missen in het westen van Nederland.

Manager Ellen Dormans, 29-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Kim, Hartelijk dank voor uw review! Wij vinden het super leuk te lezen dat jullie een mooi verblijf hebben gehad. Ontbijten doen onze gasten inderdaad in onze woonkamer, net zoals thuis, aan één grote tafel. Gelukkig heeft het ontbijt met verse streekproducten wel goed gesmaakt! Hopelijk zien we jullie nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ellen Dormans

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Townhouse*** bij:

"Fantastische plek"vertalen
M. Broeders
7,0

25-08-2014 Mooi hotel vlakbij het station, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

met oudere kinderen, Aug. 2014
""Een verademing""vertalen
José van Schie
9,0

16-08-2014 Echt een hotel voor ons, dit is waar we van houden. Geen massaal gedoe. Huiselijk en telkens waren we verrast door de kleine maar bijzondere dingen die het verblijf zo aangenaam maken. Lekker anders dan de doorsnee hotels. Mijn dochter heeft hier ook enorm genoten. Heerlijke bedden, vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben het top gehad. voor herhaling vatbaar !

Manager Ellen Dormans, 29-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste José, Heel erg bedankt voor deze leuke review! Wij waarderen dit enorm. Ons streven is 'dagelijkse dingen bijzonder maken'. Zo te lezen hebben jullie dit ervaren, top! Mogen wij jullie snel weer verwelkomen? Tot ziens! Met gastvrije groet, Ellen Dormans

"Leuk hotel!"vertalen
Herman
8,0

12-08-2014 Netjes, gezellig & mooi hotel! We hebben een leuk weekend gehad. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is prima in orde. De kamers zien er goed uit, een goed bed en een heerlijke douche!

Enig puntje is de fitness, de apparaten die hier staan zijn nodig aan vervanging toe. Slechte kwaliteit apparaten en als je op de loopband loopt heb je het idee dat deze elk moment uitklaar kan vallen. Maar dat mag de pret in de mooie hotel niet drukken, de rest is (zoals gezegd) prima in orde!

Manager Edith Vonken, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Hallo Herman, Wat een goede punten, dankjewel hiervoor! We vinden het erg leuk om te horen dat jullie een goed weekend hebben gehad. Daarnaast zijn we ook erg dankbaar voor de feedback over de fitness ruimte. We nemen dit zeker mee en gaan dit intern oppakken. Naast een regendouche hebben we ook kamers met een bad. Kom je nog eens logeren? Nogmaals dank en hopelijk tot snel!

"Een zeer verrassende ervaring!"vertalen
Fam. Buiter
10,0

08-08-2014 We hebben al heel wat hotels meegemaakt. Maar Hotel Townhouse behoort zeker tot de vijf mest verrassende ervaringen. Zeer positief bedoeld! Het is een en al design wat de klok slaat maar dan op een zeer toegankelijke wijze. Door het hele hotel kom je dit tegen mar vooral in de erg gezellige grote huiskamer waar je 's-morgens echt "met z'n allen" aan het prima ontbijt zit. Geen aparte tafeltjes maar gewoon allemaal aan een lange tafel waardoor het contact maken ook nog eens gemakkelijker verloopt. In de meeste hotels heb je 's-avonds de neiging om naar je kamer te gaan maar hier niet! Hier geniet je van de vele tijdschriften, kranten en een goed kopje koffie (in diverse variaties) of thee (in allerlei soorten). We hebben het bijzonder naar onze zin gehad!!

Manager Edith Vonken, 09-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Buiter, Fantastisch dat jullie zo genoten hebben! Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. We delen dit met het hele team. Zien we jullie nog eens terug? In de herfst is het heerlijk genieten voor de open haard bij ons!! Graag tot snel!

met partner, Juli 2014
"Service in Nederland"vertalen
Frank
8,0

01-08-2014 Zeer gastvrij, vriendelijk personeel, mooie inrichting, met name het licht. Een welkome gast gevoeld, en dat voor een kleine prijs in Nederland!

Manager Ellen Dormans, 09-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Frank, Wat een gave review, dankjewel hiervoor! Je maakt ons heel trots. Dat onze gasten ons thuis voelen is voor ons het belangrijkste. Super dat je dit zo hebt ervaren. Zien we je nog eens terug? Tot snel! Gastvrije groet,

met partner, Juli 2014
"Voor ons doel helemaal ideaal"vertalen
B.D. Hoffman
7,0

01-08-2014 Vlak bij het station en de binnenstad. Al voor we de kamer kregen konden we bagage kwijt en de stad in. Na ons verblijf evenzo. Uiterst vriendelijk te woord gestaan en bediend. Heerlijk ontbijt met veel keus. De kamer heeft geen overbodige luxe, maar wie hem gebruikt om te slapen is tevreden...
Beneden bij de receptie is het gezellig; er liggen spelletjes en boeken en het is gemoedelijk.

Manager Ellen Dormans, 09-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gast, Een 10 voor service, WOW! Bedankt voor de mooie woorden. Hier zijn we erg trots op. Onze kamers zijn vooral bedoeld om te slapen wat we met de heerlijke Hastens en Dorsoo bedden hopen te benadrukken.  Er is geen koffie en thee of een koelkast beschikbaar op de kamer. Hiervoor zijn alle gasten welkom in onze living. Met een bank, koffie van Blanche Dael of een koud pilsje uit de machine is het hier een thuis, weg van huis. Wat fijn om te horen dat jullie hiervan genoten hebben, evenals van ons typisch Limburgs ontbijt. We hopen jullie snel nog eens te zien in onze huiskamer. De soep staat altijd klaar. Gastvrije groet,

met partner, 2014
"Modern hotel, leuk voor jongeren!"vertalen
Wendy
7,0

29-07-2014 Bijzonder hotel. Zeer goede service. Leuke sfeer, niet als je van luxe houdt. Gewoon lekker relaxt. Veel jongeren stellen. Hip modern hotel. Bijzondere inrichting.

Manager Ellen Dormans, 09-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Wendy, Bedankt voor deze mooie review. Een 9 voor service! Dit vinden wij heel erg fijn. Het doet ons goed om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf. Kom je snel nog eens logeren? Met gastvrije groet,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?