8,3

499 reviews over Hotel Townhouse in het Nederlands

Onwijs goed!!

Cobie en Gert, 7-8-2017

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en vlakbij het station. De ontvangst was heel erg vriendelijk. We mochten meteen een kopje soep en/of koffie of thee nemen. Kregen goed advies over restaurantjes waar je lekker kunt eten.

Kamers waren kraakhelder en er is aan veel leuke kleine extra 's gedacht. Kortom een hotel waar we zeker nog eens naartoe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig!

Anita Mels-van Loenen, 30-7-2017

Meteen bij binnenkomst in het hotel voel je de gezelligheid! Kleurrijk, heerlijke hoekjes met fijne banken, planten, boeken. Een jonge dame heet ons welkom, zij geeft ons een hand en stelt zich voor. Dat geeft een fijn gevoel. Vrolijkheid en vriendelijkheid staan voorop. Een heerlijke zelfgemaakte soep gaat er wel in! De kamers zijn met zorg ingericht. Wij werden erg blij van alles!!

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat ik persoonlijk de bedden te hard vind.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Top hotel voor citytrip Maastricht!

Lockies5, 26-7-2017

Leuk hotel met goeie service, leuk personeel en leuke nette kamer, wij hadden M geboekt en kregen een L. Netjes met heerlijk bed, tv en badkamer. Alles was schoon en bereikbaar met lift of trap. Parkeren voor 15 euro per nacht aan de overkant in een garage! Het ontbijt was heerlijk, je had veel keus! Even de brug over lopen en je zit in het centrum van Maastricht. Bioscoop schuin tegenover het hotel en naast het station. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk hotel

A. van Rooij, 9-7-2017

Supervriendelijk en gastvrij hotel, echt een aanrader voor een citytrip.

Zeker de ligging vlakbij het station en zeer dicht bij het centrum was helemaal top.

Het soepje bij aankomst en het slaapmutsje s'avonds waren echt heel leuk, lekker en gastvrij!!!

Gereisd familie in juni 2017

Beste heer / mevrouw,

Enorm bedankt voor deze fantastische review. We vonden het heel fijn om u te gast te hebben en zien u graag de volgende keer terug in Maastricht.

Gastvrije groet,

matige verblijfsaccomodatie

Erpee te Dee, 4-3-2017

Hotel ligt schuin tegenover het treinstation.

Heel vriendelijke ontvangst.

Redelijk geluidsarme kamer was/is echter aan de kleine kant, met een klein tafeltje en twee opklapbare stoelen; dus geen voorziening op je koffer op te plaatsen om te openen; dit moet je dus op de grond doen.

Een kluisje vond ik onder het bed aan het voeteinde.

Ontbijt was ruim voldoende.

Goed Wifi-contact.

Tegen viel de kleine kamerruimte met nergens een mogelijkheid om je koffer op te plaatsen

Gereisd zakelijk in maart 2017

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling, we delen deze mooie punten met ons hele team. We vinden het erg jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest.

We gaan aan de slag met jullie feedback en we zouden het leuk vinden om jullie nog eens terug te zien.

Fantastisch hotel

Amko, 24-2-2017

Hotel ziet er erg huiselijk uit, gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Zo kun je een goudvisje reserveren als gezelschap op je kamer en krijg je een drankje bij ontvangst en voor het slapen gaan een slaapmutsje. Wij hebben ook een high tea gehad, heerlijke streekproducten waar een goede uitleg bij wordt gegeven en goede thee, maar ook gratis koffie/cappuchinno en rekeninghoudend met allergieën of wensen. De parking is veilig en goed verzorgd. Ligging van het hotel is net buiten de drukte van het centrum maar toch op loopafstand van alles waardoor het erg prettig overnachten is. Goede kamer, leuke sfeer. Het enige nadeel was dat de verwarming niet goed leek te werken en de temperatuur niet boven de 17 graden kwam terwijl het buiten nog onder nul was. Maar dat heeft niet gezorgd voor een minder prettig verblijf. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met partner in januari 2017

Beste Amko,

Hartelijk dank voor je beoordeling, we vinden het fijn om te horen dat jullie verblijf naar wens is geweest. We zullen de feedback omtrent de temperatuur oppakken.

Zien we jullie nog eens terug?

Hartelijke groet,

Helemaal top! Zeker een aanrader.

Ruben Zieverink, 1-9-2016

Uitstekende citytrip gehad in Maastricht met Townhouse Designhotel Maastricht als thuisbasis. Ontvangst en service was uitstekend en het verblijf was fantastisch! Het is dicht bij het centrum en naast het CS gelegen. De parkeergarage is op nog geen 10 meter afstand en kamers/badkamer zijn helemaal top. Mijn complimenten en bij een volgend bezoek aan Maastricht ga ik zeker weer terug Townhouse Designhotel Maastricht!
Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Ruben,

Een reactie als deze lezen wij natuurlijk graag, te gek om te lezen dat je jullie verblijf zo naar wens was.

We verwelkomen je graag opnieuw als je weer in Maastricht bent. Bedankt en graag tot dan!

gewoon goed

johan, 29-4-2016

Eigenlijk alleen maar goed! Lekker persoonlijk met de mentaliteit van doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Plus punt was ook dat je tot 12 uur kon ontbijten.

Gereisd met partner in april 2016
Accommodatie-eigenaar

Hallo Johan, Enorm bedankt voor deze fantastische review. We vonden het heel fijn om je te gast te hebben en zien je graag de volgende keer terug als je in de buurt bent.

Leuke sfeer

Jan, 28-4-2016

De ontvangst was prima, warm en persoonlijk, met een gratis kom lekkere tomatensoep. De standaard kamer was klein, als verwacht. Er was geen kast voor kleding, alleen wat haken om iets aan te hangen. Behalve wat stof op de stoelen en tafel waren de kamer en de moderne badkamer goed schoon. Het bed was prima. Wel wat verkeersoverlast op de kamer, maar 's nachts niet zo heel erg. Het ontbijt was niet overdadig, maar wel goed. De beveiliging in het hotel is goed, met een modern toegangssysteem. De cijfers gaan per onderdeel in het systeem per 2 punten. Eigenlijk zijn mijn cijfers: Ligging 7; Service 9; Prijs/kwaliteit 7; Eten 7; Kamers (standaard) 6
Gereisd alleenreizend in april 2016
Accommodatie-eigenaar

Beste heer/mevrouw, ik wil u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling!

Wat fijn dat u een goed verblijf hebt gehad. We hebben in totaal vier kamertypes waarvan de basic de kleinste is, vraag ons de volgende keer gerust naar een grotere kamer. Op deze grotere kamers kunnen wij ook een kast plaatsen.

Graag tot een volgende keer!

Perfect stadshotel

Sanders Cees Jj, 28-4-2016

Townhouse ligt vlakbij het station en op loopafstand van de binnenstad

Vriendelijk en attent personeel, goed kamers, prima ontbijt

Kortom niets te wensen

Een aanrader, komen terug al gereserveerd

Gereisd met partner in april 2016
Accommodatie-eigenaar

Hallo Cees, Hartelijk dank voor deze prachtige woorden. We waarderen dit enorm en zullen de complimenten delen met het hele Townhouse team.

Graag tot ziens!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Townhouse*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Townhouse scoort een 8.34 uit 10 op basis van 521 reviews.