Beoordelingen Hotel Townhouse***

Townhouse***
439 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Townhouse***
St Maartenslaan 5, 6221 AV, Maastricht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse*** in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Townhouse scoort een 8,2 uit 10, op basis van 439 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse*** in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Townhouse*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Hotel Townhouse*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Townhouse*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Townhouse*** met andere accommodaties in Maastricht.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,1
7,9
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Modern hotel, leuk voor jongeren!"vertalen
Wendy
7,0

29-07-2014 Bijzonder hotel. Zeer goede service. Leuke sfeer, niet als je van luxe houdt. Gewoon lekker relaxt. Veel jongeren stellen. Hip modern hotel. Bijzondere inrichting.

"Twitter beoordelingen"
15-05-2014 @_Patricia____ Mooi! @ Townhouse Hotel Maastricht http://t.co/g2Mqpd1RjB --- Bron: https://twitter.com/_Patricia____/status/466973386535895041
13-05-2014 @LifeliciousBlog @Travellust_NL @vvvmaastricht Townhouse Hotel Maastricht! Goede verhalen over gehoord. Combinatie modern en vintage. Ziet er leuk uit! --- Bron: https://twitter.com/LifeliciousBlog/status/466228157675495424
13-05-2014 @watzijzegtcom @Travellust_NL Ik was vorig jaar in @TownhouseHotels beviel erg goed! @vvvmaastricht http://t.co/yizZZZeLe4 --- Bron: https://twitter.com/watzijzegtcom/status/466228040247173120
"Voor herhaling vatbaar."vertalen
Dissel
8,0

18-07-2014 Het was een heerlijk verblijf, en zeker als je gebruik maakt van het openbaar vervoer. Voor herhaling vatbaar.

Manager Edith Vonken, 24-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste gast, Dankjewel voor deze mooie punten. We zijn erg trots!! Hopelijk zien we jullie nog eens een keer terug, dat zouden we erg leuk vinden! Tot snel!

"Bijna zoals thuis"vertalen
Jolanda
8,0

15-07-2014 Wat een heerlijk knus, persoonlijk hotel. Bijna zoals thuis. Sfeervolle kamers, een lobby die zich beter laat omschrijven als grote woonkeuken, spelletjes, tijdschriften, gratis koffie en thee. Lekker soepje bij aankomst. En een goudvis op onze kamer. Die moest je wel apart erbij reserveren, maar paste helemaal in de knusse sfeer. Een paar minuten lopen van het centrum van Maastricht. Naast het station, dus goed bereikbaar met OV. En voor weinig geld je auto overdekt geparkeerd.

Manager Ellen Dormans, 16-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Jolanda, We zijn heel erg blij met deze beoordeling. Precies zoals we het graag zien. Onze gasten die zich thuis voelen in ons hotel. We zorgen iedere dag voor een ander vers soepje, altijd bereid met lokale producten. We willen dat onze gasten in onze woonkamer neerploffen op de bank met een kop koffie of thee en lekker relaxen; net als thuis! Komen jullie nog eens langs? Dan zorgen wij dat Blub weer voor jullie klaar staat. Met gastvrije groet,

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Townhouse*** bij:

met partner, Juli 2014
"Heel gastvrij en super service!"vertalen
Marloes
9,0

16-07-2014 Helaas werden wij tijdens onze midweek Limburg geveld door buikgriep. We hebben dus helaas niet echt kunnen genieten van Maastricht, de gezellige living van het hotel en het (vast en zeker) heerlijke ontbijtje. Maar werden super opgevangen door de medewerkers van Townhouse! We kregen een upgrade naar kamer met bad (heel fijn als je ziek bent) en konden eerder in de kamer. Hebben dit enorm gewaardeerd.
De bedden lagen heerlijk, de kamer was lekker rustig & schoon en de gastvrijheid super!
We komen dan ook zeker terug! Kijken ernaar uit om Maastricht écht te ontdekken en weer bij jullie te overnachten.

met vrienden, Juni 2014
"Baie goeie waarde vir die geld wat jy betaal"vertalen
Jaco Joubert
9,0

08-07-2014 Heerlik gebly, naby die stasie en heel luuks. Sal weer daar oorbly in die toekoms

Manager Edith Vonken, 12-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Jaco, Bedankt voor deze mooie review. We vinden het erg fijn om te horen dat uw verblijf goed bevallen is. Hopelijk zien we jullie nog eens terug! Hartelijke groet,

met partner, Juni 2014
"Een origineel hotel."vertalen
anne
8,0

16-06-2014 Na een minder goede ervaring in een kleine basic kamer naast de lift, nu een prima ervaring in een grotere en rustige kamer aan de achterzijde. (dit is zeer klantvriendelijk opgelost).
Origineel ingericht retro hotel.Heerlijk ontbijt, wel bij elkaar aanschuiven.
Personeel erg vriendelijk.
Goede ligging tov centrum (10 min lopen)

Manager Ellen Dormans, 26-06-2014
Eigenaar zegt:  Hoi Anne, Wow! Een 10 voor service en eten, dankjewel hiervoor! Goed om te lezen dat het ontbijt met lokale specialiteiten gesmaakt heeft. We doen ons uiterste best om onze gasten zich ‘thuis’ op reis te laten voelen, daarom hebben we gekozen voor lange ontbijttafels om ‘samen’ ontbijten en het huiselijke gevoel te creëren. Komen jullie snel weer terug? Gastvrije groet, Ellen Dormans

alleenreizend, 2014
"Niet zomaar een hotel"vertalen
Adil
7,0

31-05-2014 Het Townhouse Hotel is niet zomaar een hotel maar een hotel met een goede service en originaliteit. Alleen de welkomssoep die de reiziger bij binnenkomst krijgt heeft naar mijn weten geen enkel ander hotel.

Manager Ellen Dormans, 12-06-2014
Eigenaar zegt:  Beste gast, Wauw, wat een prachtige woorden. Wij waarderen dit enorm. Super fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Zien we u nog eens terug? Dan zorgen we dat de soep op het vuur staat. Gastvrije groet,

met partner, Mei 2014
"Prima ligging, leuk en trendy"vertalen
Guus
8,0

31-05-2014 Goeie plek, schoon, leuk ingericht (retro spulletjes). Kamer aan de kleine kant maar we hadden een goedkope versie en vinden het ook niet zo erg omdat we er nauwelijks zijn.

Manager Ellen Dormans, 12-06-2014
Eigenaar zegt:  Hoi Guus, Wat een mooie score! Bedankt voor deze beoordeling! Wij hebben nog andere type kamers, dus bel gerust de volgende keer om de mogelijkheden te bespreken. Gastvrije groet,

alleenreizend, Mei 2014
"Heerlijk hotel"vertalen
Erik Jan de Wilde
9,0

28-05-2014 Prima kamer, lekker met balkon, vlak bij station, leuk ingericht en een fijne kop aspergesoep bij binnenkomst.

Manager Ediht Vonken, 04-06-2014
Eigenaar zegt:  Hallo Erik Jan, Bedankt voor de mooie punten! We waarderen dit enorm. Fantastisch om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. We zien jullie nog graag eens terug, de soep of een andere lekkernij staat altijd klaar! Bel gerust als je bij het volgende bezoek weer een kamer met balkon wilt. Gastvrije groet,

met partner, Mei 2014
"Veel herrie voor ons raam!"vertalen
Nicole
4,0
5,0
5,0

30-05-2014 Overnachting gehad in een mediumkamer, dus niet echt de goedkoopste optie gekozen. Helaas kregen we een kamer op de begaande grond, pal tegenover het busstation. Elke inrijdende en uitrijdende bus kwam langs ons kamerraam! Meteen gevraagd om een andere kamer, maar helaas niet gekregen, advies was om het raam dicht te doen, met hoofdpijn bij t opstaan als gevolg! Ontbijt en sfeer in het hotel zijn wel erg goed!

Manager Ellen Dormans, 12-06-2014
Eigenaar zegt:  Beste Nicole, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat u niet goed geslapen heeft. Contacteer ons bij een volgend bezoek voor een kamer aan de achterzijde van ons hotel. Hopelijk kunnen wij u dan wel verblijden met een onvergetelijk verblijf. Tot een volgende keer? Gastvrije groet,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?