Beoordelingen Hotel Townhouse***

Townhouse***
470 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Townhouse***
St Maartenslaan 5, 6221 AV, Maastricht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse*** in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Townhouse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 470 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse*** in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Townhouse*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 43 vakantiefoto's van Hotel Townhouse*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Townhouse*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Townhouse*** met andere accommodaties in Maastricht.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,9
Kindvriendelijk
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Dec. 2014
"Geweldig hotel met ideale ligging"vertalen
Henk van Kuyen
10,0

17-12-2014 Wij hebben in dit hotel gelogeerd middels een aanbieding in een dagblad (onderdeel van de Wegenergroep).
Kenden het hotel nog niet maar vonden het in één woord een superleuk hotel. Het hotel is zijn 3 sterren méér dan waard.
Hadden er, wat mij betreft, wel 4 mogen zijn.
Wat een service.
Alleen al bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten door de medewerker van de receptie en kregen we meteen een kop heerlijke soep aangeboden.
De kamers waren groot en vooral schoon (mag wel eens gezegd worden).
Ook het ontbijtbuffet was goed.
Nog een leuke verrassing.
Bij vertrek werden we verblijd met een heerlijke Limburgse vlaai, die we nu, bij thuiskomst, aan het verorberen zijn.
Een echte aanrader als je een dag of paar dagen naar Maastricht gaat!!!!

Met partner, Nov. 2014
"Zeker een aanrader!"vertalen
Lynn
9,0

02-12-2014 Wij schrijven normaal nooit een recensie maar vonden dat we dat deze keer wel moesten doen. Town House is namelijk een super leuk hotel in een leuke stad. Vlakbij het station en op korte loopafstand van het centrum, maar op 2 minuten lopen kom je ook al gezellige winkels en restaurants tegen. Bij aankomst een lekker welkomstsoepje, het personeel is super vriendelijk en verzorgen bij het ontbijt nog wat extra lekkernijen, zoals een klein glaasje met een smoothy, poffertjes of peperkoek. Het hotel zelf ziet er ook super uit, trendy en design met mooie kamers. Wij hadden gekozen voor een iets grotere kamer met een heerlijk bad, waar wij makkelijk samen in konden. De douchekop was ook lekker, alles was goed schoon en het bed lag ook heerlijk. Al met al een echte aanrader als je een paar dagen naar Maastricht gaat!!!!

Manager Ellen Dormans, 08-12-2014
Eigenaar zegt:  Beste gast, Wow, wat een prachtige beoordeling. Je maakt ons trots met deze woorden. We vinden het fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. We vinden het super leuk om jullie nog een keer te verwelkomen. Komen jullie gauw weer logeren? Met vriendelijke groet

Met partner, Sept. 2014
"Leuk hotel op korte loopafstand van het Centrum."vertalen
Wim-S
9,0

30-09-2014 Townhotel is een ontzettend leuk en goed hotel bij het station op korte loopafstand van het centrum. De formule is heel apart en ander/ leuker dan je gewend bent. De kamers en bedden zijn uitstekend; er was een goed, uitgebreid ontbijt met bubbels en streekproducten. Personeel is bijzonder vriendelijk en servicegericht. Alles is erg schoon. Direct om de hoek kan tegen betaling worden geparkeerd. Als we weer naar Maastricht gaan gaan we zeker hier weer naar toe.

Manager Edith Vonken, 04-10-2014
Eigenaar zegt:  Hoi Wim, 2 reviews, dat is te mooi om waar te zijn! Uiteraard heel erg bedankt. We zien je graag snel nog eens terug! Hartelijke groet,

Met vrienden, Sept. 2014
"Modern met aandacht"vertalen
Ronald
9,0

29-09-2014 Relatief kleine kamers met prima bedden. Design inrichting en bediening met veel aandacht. Uitstekende formule voor een hotel, in plaats van allerlei voorzieningen waar je in de praktijk niets aan hebt. Beste plek om te verblijven in Maastricht.

Manager Edith Vonken, 04-10-2014
Eigenaar zegt:  Hallo Ronald, Wat een mooie punten, heel erg bedankt hiervoor! We vinden het super om te horen dat je genoten hebt van je verblijf. Bij een volgende keer bel gerust voor een wat grotere kamer, we hebben diverse mogelijkheden. Graag tot ziens!

Met partner, Sept. 2014
"Leuke hotel, wel anders dan wij gewend zijn."vertalen
Marianne Verheijden
7,0

27-09-2014 Erg goede bedden, ontzettend leuk personeel altijd heel vriendelijk en gastvrij.
Het soepje wat klaar staat voor iedereen is een leuke verrassing en lekker van smaak.

"Perfect hotel"vertalen
doco-rob
10,0

26-09-2014 Prima hotel, wel even bijtijds de temperatuur lager zetten als je gaat slapen

Manager Ellen Dormans, 30-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste gast, Hartelijk dank voor deze review. Een 10 voor service, dat maakt ons erg trots! Mogen wij jullie snel weer verwelkomen? Met vriendelijke groet,

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Fijn hotel, ik kom zeker terug."vertalen
Heleen de Jong
9,0

07-09-2014 Samen met mijn man en kinderen in het hotel. Fijne plek om te logeren. Mooie kamer, heerlijke 'stort'douche. Ontbijt veel keuze. Complimenten voor de heerlijke koffie en het glasje bubbels. Vriendelijk personeel. Ligging was op loopafstand van station en het centrum van Maastricht.
Parkeren bij het hotel vond ik wel duur. In de buurt van het hotel wel de mogelijkheid om goedkoper te parkeren.

Manager Edith Vonken, 15-09-2014
Eigenaar zegt:  Hoi Heleen, Dat zijn nog eens mooie cijfers, dankjewel hiervoor, we zullen dit delen met het hele team. We werken samen Blanche Dael, daar komt de lekkere koffie vandaan. Misschien een tip voor volgende keer, ze hebben ook een winkel in het centrum, zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Graag tot ziens!

"Heerlijk!"vertalen
E
7,0
9,0

07-09-2014 Op loopafstand van het station maar wel rustig gelegen. Het voelt eerder als logeren bij familie of vrienden dan een hotel. Goede bedden, dat is in menig hotel wel anders. Prettige sfeer!

Manager Edith Vonken, 15-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste gast, Hartelijk dank voor deze prachtige cijfers. Wat zijn we trots! Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. We zouden het leuk vinden om jullie nog eens terug te zien! Hartelijke groet,

Zakelijk, 2014
"Voelt als thuis"vertalen
Andre Pellikaan
8,0

04-09-2014 Ik kom al 1 1/2 jaar wekelijks in het Townhouse hotel en het voelt als thuis. Ik krijg altijd één van mijn favoriete kamers, als de gastheer- of vrouw me aan ziet komen ligt mijn pasje al klaar, na de vakantie een persoonlijk kaartje op de kamer, heerijk bed, uitstekend ontbijt en perfecte ligging. Het is, kortom, echt een tweede thuis geworden!

Manager Ellen Dormans, 09-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste meneer Pellikaan, Wat leuk dat u uw ervaringen deelt met mede reizigers! Heel erg bedankt hiervoor. Heel fijn om te lezen dat Townhouse uw 2e thuis is geworden, daar doen wij het voor. Wij verwelkomen u al jaren met veel plezier en hopen dit nog lange tijd te mogen doen. Tot snel! Met vriendelijke groet,

Met partner, 2014
"Super hotel"vertalen
Reni
8,0

28-08-2014 Samen met mijn partner geZeten. Super vriendelijk ontvangen.
Parkeergelegenheid was goed.
Klein stukje lopen tot aan het centrum.
Kamers waren goed, ruim en schoon.

Ik zou er zo weer terug naar toe gaan!

Manager Ellen Dormans, 04-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Reni, We vinden het super tof dat je de tijd genomen hebt om deze mooie review te schrijven! Bedankt hiervoor! Bel gerust bij een volgend bezoek! Dan zorgen wij weer voor een mooie kamer. Tot ziens! Met vriendelijke groet,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?