Beoordelingen Hotel Townhouse***

Townhouse***
455 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Townhouse***
St Maartenslaan 5, 6221 AV, Maastricht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse*** in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Townhouse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 455 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse*** in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Townhouse*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Hotel Townhouse*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Townhouse*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Townhouse*** met andere accommodaties in Maastricht.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,1
7,9
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Sept. 2014
"Fijn hotel, ik kom zeker terug."vertalen
Heleen de Jong
9,0

07-09-2014 Samen met mijn man en kinderen in het hotel. Fijne plek om te logeren. Mooie kamer, heerlijke 'stort'douche. Ontbijt veel keuze. Complimenten voor de heerlijke koffie en het glasje bubbels. Vriendelijk personeel. Ligging was op loopafstand van station en het centrum van Maastricht.
Parkeren bij het hotel vond ik wel duur. In de buurt van het hotel wel de mogelijkheid om goedkoper te parkeren.

Manager Edith Vonken, 15-09-2014
Eigenaar zegt:  Hoi Heleen, Dat zijn nog eens mooie cijfers, dankjewel hiervoor, we zullen dit delen met het hele team. We werken samen Blanche Dael, daar komt de lekkere koffie vandaan. Misschien een tip voor volgende keer, ze hebben ook een winkel in het centrum, zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Graag tot ziens!

"Twitter beoordelingen"
15-05-2014 @_Patricia____ Mooi! @ Townhouse Hotel Maastricht http://t.co/g2Mqpd1RjB --- Bron: https://twitter.com/_Patricia____/status/466973386535895041
13-05-2014 @LifeliciousBlog @Travellust_NL @vvvmaastricht Townhouse Hotel Maastricht! Goede verhalen over gehoord. Combinatie modern en vintage. Ziet er leuk uit! --- Bron: https://twitter.com/LifeliciousBlog/status/466228157675495424
13-05-2014 @watzijzegtcom @Travellust_NL Ik was vorig jaar in @TownhouseHotels beviel erg goed! @vvvmaastricht http://t.co/yizZZZeLe4 --- Bron: https://twitter.com/watzijzegtcom/status/466228040247173120
met partner, Sept. 2014
"Heerlijk!"vertalen
E
9,0

07-09-2014 Op loopafstand van het station maar wel rustig gelegen. Het voelt eerder als logeren bij familie of vrienden dan een hotel. Goede bedden, dat is in menig hotel wel anders. Prettige sfeer!

Manager Edith Vonken, 15-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste gast, Hartelijk dank voor deze prachtige cijfers. Wat zijn we trots! Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. We zouden het leuk vinden om jullie nog eens terug te zien! Hartelijke groet,

zakelijk, 2014
"Voelt als thuis"vertalen
Andre Pellikaan
8,0

04-09-2014 Ik kom al 1 1/2 jaar wekelijks in het Townhouse hotel en het voelt als thuis. Ik krijg altijd één van mijn favoriete kamers, als de gastheer- of vrouw me aan ziet komen ligt mijn pasje al klaar, na de vakantie een persoonlijk kaartje op de kamer, heerijk bed, uitstekend ontbijt en perfecte ligging. Het is, kortom, echt een tweede thuis geworden!

Manager Ellen Dormans, 09-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste meneer Pellikaan, Wat leuk dat u uw ervaringen deelt met mede reizigers! Heel erg bedankt hiervoor. Heel fijn om te lezen dat Townhouse uw 2e thuis is geworden, daar doen wij het voor. Wij verwelkomen u al jaren met veel plezier en hopen dit nog lange tijd te mogen doen. Tot snel! Met vriendelijke groet,

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Townhouse*** bij:

met partner, 2014
"Super hotel"vertalen
Reni
8,0

28-08-2014 Samen met mijn partner geZeten. Super vriendelijk ontvangen.
Parkeergelegenheid was goed.
Klein stukje lopen tot aan het centrum.
Kamers waren goed, ruim en schoon.

Ik zou er zo weer terug naar toe gaan!

Manager Ellen Dormans, 04-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Reni, We vinden het super tof dat je de tijd genomen hebt om deze mooie review te schrijven! Bedankt hiervoor! Bel gerust bij een volgend bezoek! Dan zorgen wij weer voor een mooie kamer. Tot ziens! Met vriendelijke groet,

"Uitstekend hotel."vertalen
J.Kranen
8,0

27-08-2014 Hotel Townhouse is ons zeer goed bevallen. Prima ligging, prettig hotel, leuk concept en zeer vriendelijk personeel.

Manager Ellen Dormans, 04-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Kranen, Hartelijk dank voor deze mooie review! Jullie maken ons erg trots! We zullen de complimenten doorgeven aan onze medewerkers. Zien we u snel weer terug? Met vriendelijke groet,

"Een dagje Maastricht met overnachting"vertalen
kim_essen
8,0

22-08-2014 Mijn vriend veraste mij met een dagje naar deze leuke stad. We sliepen een nacht in het Town House hotel. Van buiten niet heel aantrekkelijk maar wel weer gelegen vlak bij het station.
Van binnen erg mooi! De design meubels trekken de aandacht. We werden ontvangen door een zeer vriendelijke receptionist. Onze bagage konden we tot 3 uur kwijd in een afgesloten ruimte.
Onze kamer was schoon, het bed was heerlijk en de lakens roken fris. Wij hadden de kamer met een bad en ook dat was prettig.

Het ontbijt vond ik ook goed, enig nadeel is dat veel plekken nogal kort op elkaar zijn om te eten of je zit met je gezicht naar de muur. Wel erg veel keus wat betreft broodjes en beleg.

Wij vonden dit hotel erg fijn als overnachting voor een dagje Maastricht. We hebben genoten van de gastvrijheid van de Limburgse mensen. Iets wat we gaan missen in het westen van Nederland.

Manager Ellen Dormans, 29-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Kim, Hartelijk dank voor uw review! Wij vinden het super leuk te lezen dat jullie een mooi verblijf hebben gehad. Ontbijten doen onze gasten inderdaad in onze woonkamer, net zoals thuis, aan één grote tafel. Gelukkig heeft het ontbijt met verse streekproducten wel goed gesmaakt! Hopelijk zien we jullie nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ellen Dormans

"Fantastische plek"vertalen
M. Broeders
7,0

25-08-2014 Mooi hotel vlakbij het station, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

met oudere kinderen, Aug. 2014
""Een verademing""vertalen
José van Schie
9,0

16-08-2014 Echt een hotel voor ons, dit is waar we van houden. Geen massaal gedoe. Huiselijk en telkens waren we verrast door de kleine maar bijzondere dingen die het verblijf zo aangenaam maken. Lekker anders dan de doorsnee hotels. Mijn dochter heeft hier ook enorm genoten. Heerlijke bedden, vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben het top gehad. voor herhaling vatbaar !

Manager Ellen Dormans, 29-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste José, Heel erg bedankt voor deze leuke review! Wij waarderen dit enorm. Ons streven is 'dagelijkse dingen bijzonder maken'. Zo te lezen hebben jullie dit ervaren, top! Mogen wij jullie snel weer verwelkomen? Tot ziens! Met gastvrije groet, Ellen Dormans

"Leuk hotel!"vertalen
Herman
8,0

12-08-2014 Netjes, gezellig & mooi hotel! We hebben een leuk weekend gehad. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is prima in orde. De kamers zien er goed uit, een goed bed en een heerlijke douche!

Enig puntje is de fitness, de apparaten die hier staan zijn nodig aan vervanging toe. Slechte kwaliteit apparaten en als je op de loopband loopt heb je het idee dat deze elk moment uitklaar kan vallen. Maar dat mag de pret in de mooie hotel niet drukken, de rest is (zoals gezegd) prima in orde!

Manager Edith Vonken, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Hallo Herman, Wat een goede punten, dankjewel hiervoor! We vinden het erg leuk om te horen dat jullie een goed weekend hebben gehad. Daarnaast zijn we ook erg dankbaar voor de feedback over de fitness ruimte. We nemen dit zeker mee en gaan dit intern oppakken. Naast een regendouche hebben we ook kamers met een bad. Kom je nog eens logeren? Nogmaals dank en hopelijk tot snel!

"Een zeer verrassende ervaring!"vertalen
Fam. Buiter
10,0

08-08-2014 We hebben al heel wat hotels meegemaakt. Maar Hotel Townhouse behoort zeker tot de vijf mest verrassende ervaringen. Zeer positief bedoeld! Het is een en al design wat de klok slaat maar dan op een zeer toegankelijke wijze. Door het hele hotel kom je dit tegen mar vooral in de erg gezellige grote huiskamer waar je 's-morgens echt "met z'n allen" aan het prima ontbijt zit. Geen aparte tafeltjes maar gewoon allemaal aan een lange tafel waardoor het contact maken ook nog eens gemakkelijker verloopt. In de meeste hotels heb je 's-avonds de neiging om naar je kamer te gaan maar hier niet! Hier geniet je van de vele tijdschriften, kranten en een goed kopje koffie (in diverse variaties) of thee (in allerlei soorten). We hebben het bijzonder naar onze zin gehad!!

Manager Edith Vonken, 09-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Buiter, Fantastisch dat jullie zo genoten hebben! Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. We delen dit met het hele team. Zien we jullie nog eens terug? In de herfst is het heerlijk genieten voor de open haard bij ons!! Graag tot snel!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?