Aparthotel Randwyck ****

6,3

98 reviews over Aparthotel Randwyck in het Nederlands

Praktisch en goedkope aanbieding

Laury, 30-9-2017

We waren als stel en mijn ouders. We hadden een familiekamer met 2 losse slaapkamers dus dat was ideaal. Met de trein ben je snel in het centrum. Vooral de goedkope aanbieding maakte het een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een weekendje Maastricht.
Gereisd met vrienden in september 2015

Prima uitvalsbasis voor weekendje Maastricht

Bea, 9-7-2017

Hotel ligt nabij treinstation Randwyck, 1 halte vanaf het centrum, centraal station Maastricht. Heerlijk ontbijt, erg vriendelijk en gastvrij personeel. Prima kamers met koffie/thee voorziening (Nespresso) , goede douche, goede bedden.

Extraatjes als een dekenkist vol dvd's om een film te kijken op je kamer

Nadeel: geen airco, op een warme dag minder aantrekkelijk.... maar hoeveel warme dagen hebben we per jaar ?

Gereisd met partner in juni 2017

niet voor herhaling vatbaar!

Cristel, 23-1-2017

Het enige positieve was dat de kamer schoon was en netjes opgemaakt.

Het ontvangst begon al slecht. De receptioniste was te druk bezig met andere dingen en een goedemiddag kon er ondertussen niet van af komen. Daarna heeft ze binnen 2seconde super snel uitgelegd over de omgeving. Nu zijn wij totaal niet bekend in Maastricht dus je verwacht toch wel een uitgebreider uitleg dan alleen een streep trekken op de kaart hoe de beste manier is om te lopen vanaf het centrum naar het hotel terug. Verdere uitleg over de buurt vond zij niet nodig...

Het ontbijt was oke. En als je elke ochtend halfvolle melk drinkt zou ik sterk aanraden om toch maar je eigen pakje mee te nemen want dat is verboden daar denk ik (alles wat er stond aan zuivel producten was alles behalve halfvol of mager). De ruimte om rustig te ontbijten is ook redelijk klein. Wanneer alle gasten van het hotel in 1x beneden staan om te ontbijten dan blijf je ook staand eten.

Al met al geen goeie ervaring. Wij komen iig niet meer in Maastricht.

Gereisd met partner in december 2016

Nooit meer

Isabel Berkhout, 28-11-2016

Vier kamers gehad en deze waren stuk voor stuk niet schoon, haren in de douche, stukken wcpapier, gele/bruine voegen, schimmel in de douche, afgeknipte teennagels van vorige gasten naast het bed en bij het bureau, badkamer die overstroomt na het douchen, niet gestofzuigd en niet gedweild en dat voor een 'collega hotel'
Gereisd met vrienden in november 2016

Prima!!

Johan, 21-11-2016

Drie overnachtingen gehad in dit prima hotel. Ligging aan station Randwyck is ideaal. Je bent met 2 minuten op het centrale station en met nog eens 5 minuten lopen zit je in hartje Maastricht.

De standaardkamer is inderdaad wat basic en ietwat gedateerd ingericht, de badkamer is echter (en dat is overduidelijk zichtbaar) gerenoveerd en van een veel hoger niveau dan de rest van kamer. Voor hotelbegrippen bevat de kamer een erg grote "hal" met koelkast in de kamer.

Ontbijt is van een prima kwaliteit. Niet extreem gevarieerd (we hadden drie ochtenden hetzelfde) maar meer dan voldoende keus aan div. broodsoorten en broodjes, heerlijke croissants en zelfs een Limburgse appelvlaai 😜, beleg is prima,zelfs de gerookte zalm ontbreekt niet. Scrambled eggs ontbreken niet.

De auto kan (gratis) voor de deur geparkeerd worden, maar deze plekken zijn erg gewild, ook door de studenten van de naastgelegen universiteit en personeel van het ziekenhuis iets verderop. Daardoor zijn deze plekken schaars en worden vrijwel direct weer opgevuld als je vertrekt. Wij hebben onze auto daarom op de bewaakte en afgesloten parkeerplaats van het hotel gezet (€8 per 24 uur).

Personeel is allemaal erg vriendelijk, van receptie tot schoonmaak. We hebben ons erg welkom gevoeld en hebben ons uitstekend vermaakt. Maastricht is een geweldige stad

Kritieken van sommigen mensen, dat er veel geluidsoverlast is van ambulances?? Erg vreemd..wij hebben in drie dagen werkelijk niet één ambu gehoord.

Om daar dan over te gaan zeuren? Pietlutterig!

Gereisd met partner in november 2016

Samen genieten

Wil, 2-9-2016

Goed:

De vriendelijke receptioniste.

Slecht:

De kamer. Er zat o.a. een stopcontact los. Je kon daar geen stroom pakken. De kiep-kantel ramen konden niet echt op de kiep-stand open. Je was bang dat het hele raam er uit viel. Geen airco op de kamer. Een veel te kleine tv (19 inch) voor de ruimte. En die was niet goed ingesteld. De ondertiteling kon je niet lezen. De vensterbank was stuk. De stoelen waren beschadigd. Kast sloot niet goed.

Gereisd met partner in augustus 2016

Super!

Sanne, 31-8-2016

2 overnachting in dit hotel gehad. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was prima in orde, schoon en ruim. De badkamer was echt fijn. Bedden heel goed! Er was een ijskastje op de kamer. Ontbijt is niet uitgebreid maar wel lekker. De ligging is prima, treinstation is nog geen 2 minuten lopen en het is maar 1 halte naar het centrum. Het Mecc ligt om de hoek.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima!

Patrick, 21-8-2016

Mooi hotel. Goede ligging (ligt pal naast station Maastricht Randwyck, vanaf daar 3 minuten naar Maastricht Centrum). Mooie, ruime en schone kamers. Personeel vriendelijk en bereikbaar voor vragen. Parkeergelegenheid voor de auto is ook prima. Ontbijt is ook erg goed. Lekkere broodjes met zelfs brie en gerookte zalm. Geweldig hotel voor een weekendje Maastricht!
Gereisd met partner in augustus 2016

Matige accomodatie

Marc Buiting, 1-8-2016

Hotel redelijk aan de prijs. Kamers niet schoon (Vlekken op boven beddengoed, vuil raamkozijnen, kalk in badkamer, matige douchestraal). Wel prima ontbijt en vriendelijk personeel. Centrum makkelijk te belopen of met bus te bereiken.
Gereisd met partner in juli 2016

Praktisch en betaalbaar

Maureen, 13-6-2016

Het personeel is niet erg vriendelijk, de gangen van het hotel zijn gedateerd. De kamers zijn wel mooi, praktische badkamer en het ontbijt is prima, wel iets aan de dure kant. In het algemeen is de prijs/kwaliteitverhouding redelijk te noemen. Per trein prima te bereiken (Maastricht Randwyck), de bussen brengen je direct naar het centrum(Markt, Vrijthof +- 15min). Verder is er niet echt iets in de buurt: ziekenhuis, mecc, andere hotels..
Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Randwyck bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Randwyck in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Randwyck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Randwyck scoort een 6.26 uit 10 op basis van 98 reviews.